Kampen mot bydelslaget, søndag 11.11.12

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

    tur og billetter Kampen mot bydelslaget, søndag 11.11.12

    Svært mange har planer om å reise innover til hovedstaden og oppleve lokalderbyet vif vs LILLESTRØM SK søndag 11/11 klokka 18:00 på Ullevaal.

    For mange, unge som eldre, er dette årets kamp.
    En kamp som er viktig å vinne, en kamp som øker innbyggertallet på Romerike og rundt på de mange bondegårdene i hele Norge om LSK vinner. Dette viser fødselstallene ca 9 mnd etter at kampen(e) fant sted.
    Jørn Mathisen og Andre Myklebust er ihuga LSK-supportere, noe de har vært i mange år.
    Alene har de mobilisert langt over 100 personer fra LSK-Hauk, LSK-Ørn og LSK-Gripp 2004. Supportere, spillere og ledere for fremtiden!

    Når vi i tillegg veit at flere lag i ungdomsavdelingene i Lillestrøm, Fet, Sørum, Lørenskog, Skedsmo, Aurskog, Nittedal og Libos.. også skal innover og støtte sitt kjære lag, blir mange av oss varme om hjertet.
    Vi håper enda flere tar utfordringen og gjør som Jørn og Andre.
    Da blir det mange Kanarifugler på Ullevaal denne dagen.

    Kanari-Fansen har delt tribunen opp i tre denne dagen, slik at alle, uansett alder og ihuga innsats skal få en hyggelig, morsom, spennende og trygg opplevelse. Allerede før bussavgang i Lillestrøm, har man skilt familie/barn/rolig -segmentet og vanlige ihuga LSK-fans. På Ullevaal har KFL segregert tribunen, slik at forholdene er svært godt tilrettelagt for store og små, ihuga, syngende, hoppende og alle andre som holder med LSK.

    Ettersom kampen vif – LSK går under kategorien risikokamp, er det viktig at alle følger de regler og retningslinjer som gis av KFL-sikkerhet, før, under og etter kampen.
    Dette er enkle ting som alle lett kan forholde seg til.
    Det aller viktigste er reisemåten til og fra Ullevål.
    Følger man KFL sitt reiseopplegg er det meste gjort.

    KFL sine ihuga busser har avreise kl 16:00 fra Lillestrøm stasjon, bussterminalen.
    Familie/barn/rolig har avreise kl 16:00 fra Lillestrøm stasjon, utgang mot varemessa/SATS.
    Pris er kun 50,- for barn under 16,-, voksne betaler kun 120,- t/r.

    Buss-/kampbillett kjøper man på LSK-shop på Lillestrøm Torv. Jo fortere, jo bedre.
    Det vil også være salg av kampbilletter ved inngang 16 på Ullevål.
    Av erfaring er dette et svært dårlig valg, da kapasiteten her er elendig, lange køer og dårlig setting. Vi oppfordrer derfor alle som har mulighet til det om å kjøpe kampbillett på forhånd!

    Nå er mye opp til deg og dine venner.
    Vi veit at DU eLSKer Lillestrøm SportsKlubb, vi veit at du er sykt opptatt av at LSK SKAL og MÅ vinne denne kampen. Med deg og dine på laget, hjelper du våre spillere opp og frem, til seier.

    enga er til for å pløyes...
    Frode Johansen
    styremedlem KFL
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Hvilke tre deler blir tribunen delt inn i?

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #3
      Familie
      De mest ihuga
      og "vanlige" supportere, som kanskje ikke synger på alt, og kanskje ikke er de ivrigste flaggerne.
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Hvordan skal dette organiseres? Skjønner at det kan være greit med et familiefelt på en av sidene, men resten av tribunen har da vært strålende organisert de siste kampene? De ivrigste kommer først og stiller seg i midten, mens de som kommer etter hvert velger plass etter hvor gira de er. Nesten alle som kommer på kampen har vært der før og vet at de ivrigste står i midten, og tilpasser seg dette.

        Selv vet jeg ikke om jeg er "ihuga" eller "vanlig". Litt vel ambisiøst opplegg?

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9365

          #5
          Du er vanlig Lars. Du sitter

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Godt mulig at jeg går under vanlig, men hvorfor skal da de 100-200 hyperaktive flaggehopperne ha et eget felt? Kan de ikke bare stille seg i en "klump" som vanlig, så kan vi 1000 andre "vanlige" fans stille oss ved siden av og over, som i fjor? Et familiefelt for de to-tre hundre som ikke bidrar, kan sikkert være et greit tillegg.

            Suksessfaktoren for oss på Ullevaal har jo alltid vært at hele svingen har stått, og at ganske store deler har bidratt. Er litt redd for at de to ikke-ihuga feltene blir helt døde. Det er ikke så dumt å ha ivrige folk spredd litt rundt, som kan dra igang sitt område. Hjelper ikke med 100 % oppslutning på ihuga-feltet hvis resten er dødt.

            knut: Jeg har stått på feltet 13 av 14 hjemmekamper i år, så det er vel en overdrivelse å si at jeg sitter...

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              Familiefeltet skal selvfølgelig stå de også. Hele VG Nedre er et ståfelt.

              Det vil komme info i form av flyere på Ullevaal, og sånn jeg har skjønt skal det komme info også på nett iløpet av noen dager.

              Det eneste nye på feltet blir egentlig familiefeltet. Sånn det er med de "ihuga" og de "vanlige" har det alltid vært på ullevaal, og ellers andre steder vi har vært også. Forsangerfeltet er rett bak mål, mens resten er litt på sidene. Det mobiliseres skikkelig for å få et stort antall folk til forsangerfeltet i år, derfor oppfordrer man at de som f.eks irriterer seg over flagg til å stå litt på siden.
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Okei, det høres midt i blinken ut!

                Kommentar

                • glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1251

                  #9
                  Man må ha forsangere på hver side også. Ellers blir det ofte dødt her. Har sagt dette hvert år. Feltet er stort og bredt og sidene får ikke med seg sanger før de har gått noen runder. På Ullevål bør man stå litt som på Åråsen eller ialfall tre forsangerfelt/capoer

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎