Turinfo finalen i Royal League

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ellef
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Feb 2006
    • 112

    håby

    Tror vi dro fra Håby klokka halv sju.... eller var det halv seks? hehe, ikke lett og huske, jeg sov nesten hele veien...
    Wenche Myhre

    Kommentar

    • Dinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 884

      Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
      takk for flott tur folkens!

      men det er en ting jeg lurer på. på bussen tilbake igjen, så ble vi over 3 timer forsinket grunnet et punktert dekk.. kjipt det, men sånn kan skje. det jeg ikke skjønner er hvorfor det var to andre kfl busser på håby da vi kom dit!?

      fikk høre at den ene sjåføren var trøtt og måtte sove, men hvorfor kom den andre bussen dit så sent egentlig?

      (det var forøvrig ei hyggelig dame på Håby denne gangen!! kan det skyldes at klokken var ca 0630 tro..? ikke så morra-gretten )
      på den bussen du nevner - den med den trøtte sjoføren, så holdt vi på å kræsje flereganger tilbake fra køben. Gidder ikke å gå så veldig spesifikt inn på de forskjellige episodene. Men jeg kan oppsummere det med å si at det ikke var så morro for de ungre på det som skulle være "familiebussen".
      twitter @amundsakis
      ΘΥΡΑ 13

      Kommentar

      • Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

        Trøtte bussjåfører, hehe... vår sjåfør virket ikke helt pigg han heller. Sikkert ikke mange på min buss som merka det, stort sett alle sov, men plutselig hadde sjåføren kjørt feil etter Helsingborg og vi havna nede i Malmø istedet for oppover mot Gøteborg. Så fikk vi endelig snudd...
        Iron Maiden's gonna get you.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎