Intertoto - bortekamp

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #61
    Vi er fire gutter som flyr med RyanAir fredag - søndag.

    Har booket de to siste ledige rommene på følgende sentralt beliggende hotell:


    Pris: £100 pr natt pr dobbeltrom.

    I år blir sydenferien ersattet av helgeturer til Newcastle, Trondheim og Stavanger. Forza Fugla!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #62
      Angående dato:

      Klippet fra www.nufc.com:

      Intertoto Third Round Dates:

      Jul 15th (h)
      Jul 22nd (a)
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        #63
        Nufc

        Rundt 25.000 tilskuere i Newcastles første hjemme(et retur)oppgjør i fjorårets Intertoto, og det etter i den første kampen å ha tapt 3-1 borte mot slovakiske Dubnica.
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          #64
          Opprinnelig skrevet av blue
          Angående dato:

          Klippet fra www.nufc.com:

          Intertoto Third Round Dates:

          Jul 15th (h)
          Jul 22nd (a)
          Hmm, hvor på siden fant du det? Link?
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #65
            Opprinnelig skrevet av gulost
            Hmm, hvor på siden fant du det? Link?
            Det ligger på forsiden, i den blå rammen på høyre side. Du må scrolle et stykke nedover på siden for å finne det.

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #66
              Opprinnelig skrevet av gulost
              Rundt 25.000 tilskuere i Newcastles første hjemme(et retur)oppgjør i fjorårets Intertoto, og det etter i den første kampen å ha tapt 3-1 borte mot slovakiske Dubnica.
              De tapte ikke, de vant 3-1.
              5-1 sammenlagt.

              I runden etter ble de slått ut av Deportivo etter å ha tapt 2-1 i begge kampene.

              I 2004 spilte Newcastle United mot Vålerengen Idrætsforening foran over 40.000 tilskuere. Kapasiteten på St.James' Park er 53.000.
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Per Arne
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2347

                #67
                Opprinnelig skrevet av blue
                De tapte ikke, de vant 3-1.
                5-1 sammenlagt.
                Hm, ikke mindre imponerende i grunnen.

                Opprinnelig skrevet av blue
                I 2004 spilte Newcastle United mot Vålerengen Idrætsforening foran over 40.000 tilskuere. Kapasiteten på St.James' Park er 53.000.
                Jeg har få av vif sine kamper på netthinnen, så hva var dette for en kamp?
                Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av gulost
                  Jeg har få av vif sine kamper på netthinnen, så hva var dette for en kamp?
                  UEFA Cup, tror det var 3.runde.

                  Minnes at det ble 1-1 på Ullevaal, og at mange VIF-fans hadde tro på avansement. De var visstnok 3000 folk som tok turen over til øya. Jeg var forøvrig på Ullevaal for å se Shearer før han pensjonerte seg, men han satt på benken hele kampen
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7055

                    #69
                    Konge, Ryan Air er i boks. 14.-16.7. Bodde tre år i England, men kom meg aldri til Newcastle, så dette gleder jeg meg virkelig til.

                    ...etter i går er jeg ikke så bråkjekt sikker på at LSK faktisk slår Keflavik/Dungannon i det hele tatt, men skit samma: Jeg drar over uansett, i verste fall for å heie på Keflavik.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Konge, Ryan Air er i boks. 14.-16.7. Bodde tre år i England, men kom meg aldri til Newcastle, så dette gleder jeg meg virkelig til.

                      ...etter i går er jeg ikke så bråkjekt sikker på at LSK faktisk slår Keflavik/Dungannon i det hele tatt, men skit samma: Jeg drar over uansett, i verste fall for å heie på Keflavik.
                      Hehe, kan bli ett artig syn med 100? kanaris på St.James Park som prøver å bli med på de islandske sangene
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • gj
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3359

                        #71
                        Pokker at jeg ikke bestilte retur den søndagen. Kampen kommer helt sikkert til å gå lørdag.

                        Forøvrig trodde jeg det var sånn at det var UEFA som satte opp datoene, men etter LSKs nyhet i dag, skjønner jeg at det er klubbene som blir enige om dette.

                        Keflavik-Dungannon-kampene har nå fått dato.17. og 24. juni.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #72
                          Er det noen her som har tenkt å reise å se kampen i 1.runde mot Dungannon/Keflavik, driver å vurderer om jeg skal reise vestover...
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • gj
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3359

                            #73
                            Det er svært liten sjanse for det. Island er uansett uaktuelt. Skulle jeg finne en billett til rundt tusenlappen til Belfast kunne jeg gå for det, men sannsynligheten for sånne priser er vel minimal.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7055

                              #74
                              Jeg funderte lenge på å dra over til nord-Irland dersom Dungannon vant, men kom frem til at Keflavik antakeligvis er et så mye bedre lag at de nok vinner det oppgjøret greit.

                              MEN: Dersom Dungannon mot formodning faktisk skulle klare brasene finnes det fly til Liverpool med Ryan Air for 50 kroner, pluss muligheten til å ta båten over til Belfast. Båten koster rundt £80 tur-retur. Det ville jo virkelig vært høylegendari, men dessverre tror jeg nok på at det blir bortekamp på et forblåst jorde på Island i stedet.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #75
                                Beste tilbud Oslo-Reykjavik finner jeg hos Icelandair. Det koster fra kr 3349 fra fredag til søndag. En annen mulighet er å fly Iceland Express fra Göteborg, Stockholm, København eller London Stansted. Men når du regner med prisen for tilslutningsfly blir det nok ikke noe billigere.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7055

                                  #76
                                  BA flyr også til Island om London, men det er latterlig dyrt uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Uten konkurranse blir hele markedssegmentet vanvittig overpriset. Omtrent som innenlandsflying i Norge da SAS hadde monopol.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7055

                                    #77
                                    Glenn Roeder følger med på Fugla



                                    Toon boss backing Lillestrom
                                    GLENN Roeder believes Norwegian side Lillestrom are the favourites to take on Newcastle United in the Intertoto Cup.

                                    Roeder has already started doing his homework on his team's potential opponents, with Newcastle opening their season with a home tie against either Lillestrom, Dugannon Swifts or IBK Keflavik on July 15 or 16.
                                    And he believes Tippeligaen leaders Lillestrom will most likely make it through to the Intertoto Cup's third and final round.
                                    "Football can throw up some funny results, but I think in my own mind we'll play Lillestrom," said Roeder.
                                    "I've already checked out how they are doing this season, and checked out each player. I'm already very aware that they're a decent team.
                                    "They're half way through their season, and will be very, very fit, and we must be prepared for that.
                                    "We know the first tie will be at home, and we want to get off to a good start at St James's Park.
                                    "We want a result to take to Norway, if that is where we go. I'd have thought they would be too strong for the team from Northern Ireland or Iceland."
                                    Keflavik face Dungannon over two legs next month, with the Icelandic team the favourites to book a second-round tie against Lillestrom, managed by former Middlesbrough striker Jan Age Fjortoft.
                                    Fjortoft's first team coach is former Manchester City forward Uwe Rosler, while ex-Leeds United defender Gunnar Halle is on the playing staff.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #78
                                      Skal bytte jobb nå, kan ikke spørre om jeg kan få fri etter 2 uker.
                                      Faen ass, det hadde vært rått...

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        #79
                                        Tar et par dager i London før eller etter kampen. Noen som har en oppfatning om hvor lang tid man bruker på å forflytte seg mellom London og Newcastle?

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7055

                                          #80
                                          Noen som allerede nå vet at de skal over som er klare for å dele et rom? Har sjekka hotellpriser i sentrum, og de er stive. Ikke noe must å bo i sentrum, selvsagt, Newcastle har t-bane (og taxier), men altså: Send en PM hvis du er hypp på å dele rom. Mitt fremste salgsargument er at jeg aldri snorker...
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎