Hva kan gjøres for å få med enda flere til borteturene?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Hva kan gjøres for å få med enda flere til borteturene?

    Er dette ett emne som går ann å diskutere her? Eller vil ikke styret det? (Hører rykter om slikt, og om sensur både her og der.)

    Jeg har mine meninger, men vil ikke utbasere disse, hvis dette er ett tabu evne.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    det er bare å diskutere det, men er du skuffa over oppmøte på turene i år?

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Opprinnelig skrevet av Tony
      det er bare å diskutere det, men er du skuffa over oppmøte på turene i år?
      nei ikke skuffa, men det kan være mye mye bedre!

      skal skrive ett utfyllende innlegg når jeg for tid... men noen få punkter...
      • ett ordentelig opplegg på de lengste turene
      • få turene attraktive for alle typer supportere; fra familier, ikke myndige ungommer som reser alene, vanlig ungdom, vanlige voksne, til rølpe gjengen etc.
      • hvordan få turene mer bekvemte, lyst på mersmak etc.
      • reklamering/PR for turer
      • sponsing av turbilletter til utvalgte
      • få fler til å velge turopplegg isteden for å kjøre selv. hva gjør at folk kjører selv? bra ting? dårlig ting?


      når man kikker på hva klanen og plankehaugen får til så henger vi vitterlig etter.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Flisby`n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 312

        #4
        jeg kjører selv, eller sammen med andre på en del bortekamper og trives best med det. F.eks turer til trondhjem, molde, sogndal og stavanger kan man gjøre unna en del raskere hvis man har sin egen bil og slipper å stoppe for pissepause hvert 5 min.

        -Men om folk kjører selv eller sammen i en buss spiller vel egentlig ingen rolle tenker jeg. Det viktigste er vel at det er folk på fotballkampen, ikke hvordan de fraktes dit?
        Går ut i fra at dette ikke var sakens kjerne, men så er det sagt :wink:
        En kjeeempescoring av tommy!!

        Kommentar

        • fugla_4_ever
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 467

          #5
          Jeg tror rett og slett det som skal til er at resultatene er bedre. Hvis vi hadde kjempet om gullet tror jeg mange fler ville dratt for å sett på, til og med hvis det var i Bodø :lol:

          Kommentar

          • Fuglen
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2004
            • 52

            #6
            Istedet for å finne opp kruttet på nytt er det bare å benchmarke litt, altså se på hva de andre gjør. Feks FFK stiller mannsterke over hele landet.

            De setter opp party busser/tog og egne familie busser/tog. Hvor da naturlig nok partyfaktoren er hovedforskjellen på turene og ulike reiestidspunkt. Dessuten har de egne sponsorer som sponser både turer og ulike tifo-arrangement.

            Kanari-fansen bør også henvende seg til sponsormarkedet i større grad til ulik sponsing. Dess større oppmøte på kampene dess større interesse rundt fotballen og dermed positivt for sponsorene. Men det er ikke slik at sponsorene skal reklameres, men at de har en genuin interesse for å støtte LSK og kanarifansen.
            Fuglen - LSK fan siden 76

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av iL
              når man kikker på hva klanen og plankehaugen får til så henger vi vitterlig etter.
              Gode forslag, mange av dem er allerede vanlig praksis i KFL.

              Dog.

              Apeberget har nesten 4 ganger så mange medlemmer som KFL, men er ikke 4 ganger så mange på borteturer. Vi har ingenting å skamme oss over.

              Fredrikstad sine supportere surfer på en kjempe medgangsbølge og får meg seg både klubb, media, sponsorer osv. på å både hype og sponse turene. Trolig vil det også dabbe av allerede til neste år, da det ikke er så nytt og spennende med Eliteserien.

              Det beste middelete vi kan få med hensyn til å få enda flere til å bli med på langturene er at flere av mongisene i KFL slutter å spre usannheter om at vi er så få på langturer. Ingen vil reise dersom bare kjernen av subben reiser.....
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #8
                Et tips for å få med seg folk fra østlandet er å sette opp busser fra f.eks telemark: som stopper ved byene i vestfold og Buskerud
                Hamar og innover, Østfold osv.

                Vet at mange fans hadde benyttet seg av det.
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Re: Hva kan gjøres for å få med enda flere til borteturene?

                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Er dette ett emne som går ann å diskutere her? Eller vil ikke styret det? (Hører rykter om slikt, og om sensur både her og der.)

                  Jeg har mine meninger, men vil ikke utbasere disse, hvis dette er ett tabu evne.
                  Det er godt du tar det opp. Jeg og flere med meg i styret i KFL er veldig opptatt av dette spørsmålet, og vi vil sette oss ned så snart det lar seg gjøre for å begynne å planlegge en slagkraftig plan på hvordan vi kan øke vårt bortefølge.

                  Men det er jo greit å høre med dere som er her på hvordan dere synes KFL kan bli større, men en av tingene vi skal gjøre noe med er helt klart russefaktoren, det er for mye flatfyll på turene våre, og det ødelegger for mye. Hvordan kan vi bidra med å minke på dette?

                  Og når det gjelder dine innsigelser på sensur, så lurer jeg stort på hvor du har dette fra? Meg bekjent så eksisterer ikke dette, men hvis du sitter på harde fakta, hadde jeg satt pris på å få vite det.

                  Takk.

                  Petter

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    Ting å ta tak i.
                    • Langturer: Vi bør ha tilbud på absolutt alle bortekamper. Når "tilbudet" er "ring
                      til SAS sjøl, og ordne fly, så møtes vi kanskje på en pub..." Så mister man en del.
                      Det må gå an å ordne rabatt ordninger for kanarisfans hos feks SAS.
                      Ett mål bør jo være å fylle opp minst ett fly til både tromsø og bodø.
                    • Flatfyll: Jeg har dessverre ingen spesiell god løsning her, kanskje fordi jeg
                      liker å drikke selv (men jeg klarer alltid å oppføre meg). Det burde kanskje være
                      ett krav att de som er forsangere klarer å holde seg såpass at stemningen er som
                      det bør være på tribunen.
                      En annen ting er hvordan folk ser på kanarifansen generelt. Når folk raver rundt
                      og generer "sivile" folk, så blir ikke intrykket akkurat bra.
                      Det er stor forskjell på å være glad-full og slitsom-full, men det er kanskje det
                      siste som definerer "flatfyll".
                    • PR/promotering. Jeg aner egentlig ikke hva som blir gjort her, men mye kan
                      gjøres. Heng opp info om borteturer på alle videregående skoler i nærheten, og
                      generelle oppslagstavler på sentra. Her kan man alliere seg med ungdom som går
                      på skolene slik at ikke jobben er lagt til en mann/kvinne.
                      Hva med annonse i RB? Dette burde vi få til en billig penge/gratis. RB skal jo
                      være pro LSK og Kanaris (selv om det ikke har sett slik ut i det siste).
                      Hva med å gi bort turer til hele fotball lag (ungdom)? Dermed får man med folk
                      som kanskje ikke heier på LSK, men blir bitt av basillen etter en tur.
                    • Sponsing: Vi hadde en del gratis bussturer i år. VELDIG BRA! Dette trekker
                      flere folk, det er jeg overbevist om. Fortsett med det.
                      En idee er å gi halvpris til juniorkanaris til alle turer. (kanskje utenom de som
                      koster mest? (langturene)). Det er veldig enkelt for en mamma/pappa og sende
                      poden på tur med kompisene hvis dem vet at de blir tatt vare på og at prisen
                      er overkommelig.
                      Vi bør også se oss om etter sponsede turer fra LSK sine sponsorer.
                    • Bekvemmelighet/forskjellige busser. Her har bl.a. klanen kommet langt. De
                      har busser som reiser til forskjellige tider. De har forskjellige typer busser
                      som appelerer til forskjellige typer mennesker: "flatfyll" busser, stille
                      busser, familie busser, ungdoms buss etc etc.
                      Hva med å rekrivere flytoget(e.v. andre togtyper) slik klanen gjør til feks.
                      hamar, kristiansand og trondheim? De har hele toget for seg selv med billig øl
                      sponset av ringnes.
                    • Busser fra andre steder: Nevnt i en annen post. Bør absolutt tenkes igjennom.
                      Kanaris trekker til seg folk fra ett stort område, og det bør vi dyrke ikke
                      tråkke ned på.
                    • Opplegg på turer: Samarbeid mer med bortelaget. Så vidt jeg vet er
                      det vel bare Oddrane som har ett opplegg; grillfest når vi kommer. Her kan man finne
                      på mye, og det er jo ikke mye som skal til for å lage litt gøy.
                      Bading i kristiansand til sommeren med grilling siden av sammen med startfansen?
                      Vet at ting blir vanskelig når man snakker om klanen og kjernen, men
                      de andre lagene bør vi klare noe sosialt sammen med, og da mener jeg
                      ikke bare at vi møtes på pubben deres.
                    • Få folk til å bli med på turene istedenfor å kjøre selv: Jeg tror dette er
                      en positiv ting, men det ser sikkert mange som er uenig. En mer sammensveiset
                      gjeng, er en gjeng som lager mere liv, og gir mer støtte til laget på tribunen.
                      Det er jeg overbevist om.
                      Dermed vil det hjelpe hvis folk reiser sammen og blir kjent.
                      Hvordan man skal få til det ligger vel i punktene over.


                    Husk at en fornøyd turgjenger sitter med mersmak, og vil skryte av turopplegget
                    til sine venner, som gjør at kanskje noen av disse blir med, som igjen skryter
                    til andre. En god sirkel!

                    Tilslutt; dette er ingen kritikk av de som har jobbet livet av seg for å ordne
                    turer i alle år, men mer innspill til hvordan bli enda bedre.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #11
                      I jøssenavn, nå ble jeg faktisk meget imponert, et fantastisk innlegg

                      Jeg trenger vel ikke kommentere alt dette nå, men det er lagret, og jeg tar det med til neste styremøte, slik at vi kan ta tak i punktene dine.

                      Setter også pris på enda mere tilbakemeldinger og synspunkter fra dere andre.

                      Petter

                      Kommentar

                      • fuglungen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2004
                        • 195

                        #12
                        Hva med flere tematurer? :lol:

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          Enig i inlegget til il (?).

                          Veldig mange gode ideer der, men en del av dem kan være vannsklig å sette ut i praktis..

                          Langturer: Vi bør ha tilbud på absolutt alle bortekamper. Når "tilbudet" er "ring
                          til SAS sjøl, og ordne fly, så møtes vi kanskje på en pub..." Så mister man en del.
                          Det må gå an å ordne rabatt ordninger for kanarisfans hos feks SAS.
                          Ett mål bør jo være å fylle opp minst ett fly til både tromsø og bodø.

                          Enig, vi burde kunne fiksa en "pakke" med både Fly/Buss/Tog, og eventuell overnatting på eventuellt hotell,(og kampbilett)og fortalt at der møtes kanari-fans, du treffer alltid noen i baren/puben på hotellet/i nærheten.

                          Vi må få folk til å tenke, oj morsomt, et tog med mange lsk supportere, med samme interesse som meg, og et spikra oppleg hvor alt er klart,jeg lar bilen stå hjemme.

                          Det er også mye lettere å se en annonse foreksempel på kfl.no og trykke der, lese om hva som er med i "pakka" og trykke "meld meg på", enn å se en beskjed på kfl.no at kanari folk som skal oppover tar tog, og at man kan gå inn på nsb.no for å finne seg en egen reiserute.

                          "Toget går fra lillestrøm stasjon xxxx,vi er framme xxxx,alle som vill blir med å går opp til xxxx hvor alle samles,og vi griller og hygger oss fram til det nærmer seg kampstart"

                          Også et tilbud til folk som vil dra så de kommer fram en time før kampen,familier osv som ikke vil sitte 3-4 timer på puben før kampen starter.

                          Problem her er at ting koster penger. Kanari-fansen har faktisk ikke veldig mye penger, og vi har vel heller ingen spesiell(e) personer som kan fikse alt dette,og ta ansvaret for dette. Det er enormt mye jobb for en eller to personer å fikse alt mulig sånnt, de kommer til å få telefoner 20 timer i døgnet de 2-3 siste dagene før avreise.

                          Men hadde vi klart noe lignende så hadde det jo vært supert.




                          Flatfyll: Jeg har dessverre ingen spesiell god løsning her, kanskje fordi jeg
                          liker å drikke selv (men jeg klarer alltid å oppføre meg). Det burde kanskje være
                          ett krav att de som er forsangere klarer å holde seg såpass at stemningen er som
                          det bør være på tribunen.
                          En annen ting er hvordan folk ser på kanarifansen generelt. Når folk raver rundt
                          og generer "sivile" folk, så blir ikke intrykket akkurat bra.
                          Det er stor forskjell på å være glad-full og slitsom-full, men det er kanskje det
                          siste som definerer "flatfyll".
                          Jeg ser egentlig ikke på dette som noe kjempestort problem. Forsangerene må også få ta seg en øl i blandt,ettersom vi har samme forsangere vær eneste kamp,så blir det dumt om de vær eneste match gjennom hele sesongen ikke kan ta seg 2-3 øl før kamp start.
                          Men det bør selvfølgelig være en mellom ting, men jeg syns heller ikke dette har vært noe stort problem.

                          Av fylle episodene i kfl, syns jeg de fleste bare bringer humor,som også bidrar til å trekke opp stemmningen på tribunen.

                          PR/promotering. Jeg aner egentlig ikke hva som blir gjort her, men mye kan
                          gjøres. Heng opp info om borteturer på alle videregående skoler i nærheten, og
                          generelle oppslagstavler på sentra. Her kan man alliere seg med ungdom som går
                          på skolene slik at ikke jobben er lagt til en mann/kvinne.
                          Hva med annonse i RB? Dette burde vi få til en billig penge/gratis. RB skal jo
                          være pro LSK og Kanaris (selv om det ikke har sett slik ut i det siste).
                          Hva med å gi bort turer til hele fotball lag (ungdom)? Dermed får man med folk
                          som kanskje ikke heier på LSK, men blir bitt av basillen etter en tur.
                          Vi har vel ingen reklamering utenom på kfl.no, og at ting går automatisk via kjente. Det er her problemet ligger mener jeg, grunnen til at vi har stangert litt med å få med nye folk. Før gikk det av seg selv,fordi de UNGE folka, var de sentrale folka. Sånn er det ikke nå å derfor blir det mindre yngre folk som kommer på bortekampene.

                          Henge opp plakater på VGS, er en veldig god ide,kanskje rett og slett til de kampene vi har gratis busser,stikke innom med en bunke gratis biletter, å legge i skolens kantine, med litt info hadde vært noe?

                          Plutselig finner 10 kompiser på 17+- når de ser de bilettene at de skal ta seg en tur, å så blir de bitt av basillen å sprer dette videre på skolen.

                          Her er det også er problem, og det er hvordan vi skal klare å holde orden på alt, og ressurser, + at vi ikke aner hvor mange busser man må bestille.

                          Mener også her at forskjellige fotball lag på romeriket kan gi ut gratis biletter eller info på trening ellr noe lignende.


                          Sponsing: Vi hadde en del gratis bussturer i år. VELDIG BRA! Dette trekker
                          flere folk, det er jeg overbevist om. Fortsett med det.
                          En idee er å gi halvpris til juniorkanaris til alle turer. (kanskje utenom de som
                          koster mest? (langturene)). Det er veldig enkelt for en mamma/pappa og sende
                          poden på tur med kompisene hvis dem vet at de blir tatt vare på og at prisen
                          er overkommelig.
                          Vi bør også se oss om etter sponsede turer fra LSK sine sponsorer.
                          Veldig bra med gratis bussturer dette trekker en del, men det trekker fortsatt for få. Jeg tror det er MANGE som følger delevis med på LSK, som ikke aner at det er gratis turer, som foreksempel aldri er innom kfl.no eller martins, vis du da ikke får høre det via kjente elns, så vet du ikke at det er gratis buss biletter.

                          Halvpris til juniorkanaris på en del av turene vil jeg tro kommer til å koste for mye. Det med langturene er vel uansett ikke noe problem, få "junior" kanaris som drar på de lengste langturene.

                          Det hadde også vært enklere for foreldre å sende poden på tur vis han kunne kjøpe matchbilett og bussbilett i en pakke foreksempel,sånn at de er sikre på at poden får taki biletter så han/henne ikke blir stående igjen alene.

                          Bekvemmelighet/forskjellige busser. Her har bl.a. klanen kommet langt. De
                          har busser som reiser til forskjellige tider. De har forskjellige typer busser
                          som appelerer til forskjellige typer mennesker: "flatfyll" busser, stille
                          busser, familie busser, ungdoms buss etc etc.
                          Hva med å rekrivere flytoget(e.v. andre togtyper) slik klanen gjør til feks.
                          hamar, kristiansand og trondheim? De har hele toget for seg selv med billig øl
                          sponset av ringnes.
                          Litt samme som i stad vis vi hadde hatt en "junior" kanaris buss, så kunne biletter blitt merket junior kanaris, dermed hadde foreldre vært garantert at poden ikke kom på en buss helt alene, med få på sin egen alder, og med en haug gammle drita mannfolk :lol:. Vi har vel vært innom det med familie buss, men tror ikke det funka helt.

                          Busser fra andre steder er også en veldig bra ide, men da må vi være sikkre på at det kommer minst xxx på bussen, så det ikke blir en buss med 4 folk fra xxx som tar en hel buss.

                          Alt dette krever mye ressurser,organisering,planlegging, og penger, men en løsning, som ikke koster for mye eller tar for mye tid av folk som allerede har mye å organisere før borteturer må finnes.

                          Nordby

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7029

                            #14
                            Nå spørs det vel også hva man anser for å være bra oppmøte på de forskjellige turene. Jeg mener f. eks. å ha hørt at det var 70 stk i Tromsø, noe JEG synes er veldig bra. Vi kan ikke forvente å konkurrere med Klanen angående kvantitet på turene heller, og Plankehaugen tror jeg ærlig talt ikke klarer å holde koken neste år, til tross for at de har vært mange og gode i år.

                            Det viktigste er å ha forskjellige opplegg som tilrettelegger for forskjellige typer folk. Å legge lokk på flatfylla er èn ting; jeg veit i hvert fall med meg sjøl at det er et titalls folk i Kfl jeg ville blitt sinnsyk av å være på buss med i ti timer dersom de skulle drikke hardt (ingen nevnt, ingen glemt...)

                            Har noen tall på hvor mange vi har vært på de forskjellige bortekampene i år?
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Mye bra innlegg her, det eneste jeg vil kommentere med gratis busser og gi ut turer til fotballag er at vi også må tenke på hvordan stemninga blir på stadion hvis vi foretrekker fotballag istedetfor supportere!

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #16
                                Jeg mente ikke at vi skal dele ut til fotball lag vær gang det er gratis, en gang eller to så også de blir bitt av basilen, og senere skaffer seg biletter på vanligvis vær enkelt person, eller "kompisgjeng" om du kan kalle det det.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #17
                                  Spennende diskusjon, som jeg gjerne vil delta i.... Men først og fremst; det blir sagt at det må tilrettelegges opplegg for samtlige bortekamper. Dette synes jeg er feil. Jeg mener styret bør velge ut 2-5 bortekamper med full fokus, subsidierte priser, tifo-arrangement i god tid, samarbeid med arrangør/utested, massiv markedsføring osv. Dette bør være destinasjoner som er spennende på flere måter enn kun fotballen. Jeg ser for meg følgende for 2005; Kristiansand, Ålesund, Fredrikstad, Oslo og Trondheim - i den prioriterte rekkefølgen. (Dere må gjerne si at man må prioritere alle bortekamper - men alle vet at det ikke går an)

                                  Jeg må samtidig fortelle hvordan mitt private forhold til bortekamper er... Jeg har fulgt LSK i 15 år. De siste 5 årene har jeg mistet 4 hjemmekamper. I samme periode har jeg vært på 7-8 bortekamper. Jeg har vært på kun èn langtur, og det var ingen opptur for meg. Det var et fylleslag uten dimensjoner, elendig synging - generelt en gjeng dårlige ambassadører for LSK. Jeg ble flau. Men den største grunnen til begrenset oppmøte på bortekamper er nok at det tar mye tid - spiser mye av helgen.

                                  STØTT FUGLA HJEMME OG BORTE!! (men særlig hjemme)

                                  Kommentar

                                  • ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Spennende diskusjon, som jeg gjerne vil delta i.... Men først og fremst; det blir sagt at det må tilrettelegges opplegg for samtlige bortekamper. Dette synes jeg er feil. Jeg mener styret bør velge ut 2-5 bortekamper med full fokus, subsidierte priser, tifo-arrangement i god tid, samarbeid med arrangør/utested, massiv markedsføring osv. Dette bør være destinasjoner som er spennende på flere måter enn kun fotballen. Jeg ser for meg følgende for 2005; Kristiansand, Ålesund, Fredrikstad, Oslo og Trondheim - i den prioriterte rekkefølgen. (Dere må gjerne si at man må prioritere alle bortekamper - men alle vet at det ikke går an)

                                    Jeg må samtidig fortelle hvordan mitt private forhold til bortekamper er... Jeg har fulgt LSK i 15 år. De siste 5 årene har jeg mistet 4 hjemmekamper. I samme periode har jeg vært på 7-8 bortekamper. Jeg har vært på kun èn langtur, og det var ingen opptur for meg. Det var et fylleslag uten dimensjoner, elendig synging - generelt en gjeng dårlige ambassadører for LSK. Jeg ble flau. Men den største grunnen til begrenset oppmøte på bortekamper er nok at det tar mye tid - spiser mye av helgen.

                                    STØTT FUGLA HJEMME OG BORTE!! (men særlig hjemme)
                                    Hvorfor særlig hjemme? Selvfølgelig skal vi støtte dem både hjemme og borte! All støtte er like viktig. 3 poeng er 3 poeng enten det er hjemme eller borte.

                                    Ellers må jeg si meg enig i at vi ikke kan ha sånn "oppleg" til alle kamper..men er uenig med deg ang oslo kampen. I oslo er vi såpass mange uansett, så den siste der mener jeg vi heller bør ta på en annen kamp eller droppe.

                                    Jeg har fulgt LSK i 15 år. De siste 5 årene har jeg mistet 4 hjemmekamper. I samme periode har jeg vært på 7-8 bortekamper. Jeg har vært på kun èn langtur, og det var ingen opptur for meg.
                                    Du må da være med på bortekamper? Sånne som deg vi må prøve å få med .

                                    Ellers er jeg enig i alt du sier, Kristiansand blir en morsomm tur tror jeg!

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ola
                                      Jeg har vært på kun èn langtur, og det var ingen opptur for meg. Det var et fylleslag uten dimensjoner, elendig synging - generelt en gjeng dårlige ambassadører for LSK. Jeg ble flau. Men den største grunnen til begrenset oppmøte på bortekamper er nok at det tar mye tid - spiser mye av helgen.
                                      Nettopp.

                                      Så hva kan gjøres for å friste deg, og andre som har fått avsmak fra slike turer?

                                      Tror en stille buss kan hjelpe mye.

                                      Hva må til for at du får lyst til å dra på en langtur?
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • pondus73
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 612

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av fuglungen
                                        Hva med flere tematurer? :lol:
                                        Dette tror jeg er tingen!!!
                                        Jeg er selv av de som aldri er på turer, så langt. Hadde store planer i år, men utlandsturer og lignende ødela dette. Men en ting jeg virkelig var klar for var badeturen til fr.stad, men jeg regnet bort i Estland i steden.
                                        Men neste år er jeg med til fr.stad, og forhåpentligvis andre steder!!!!
                                        Ser for meg noen ulike tematurer:
                                        -Kristiansand må vel bli badetur til det blide sørland??
                                        -Fredrikstad burde vel være en soleklar kandidat til Harrytur, selv om Kongsvinger også vil være ett alternativ der dersom de rykker opp.
                                        -Til Bergen burde vi sørge for å ha en big-time sponsa tur av f.eks Netcom eller lignende!!!
                                        -Ålesund blir vel en ypperlig danskebåttur, i og med at kampene vel skal spilles på Color Line stadion.

                                        Det var det første jeg kom på.....skal komme tilbake til mer, dersom noen er interessert :lol:
                                        ------eLSKe-------

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎