Landskamp mot Malta

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.sandass
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2005
    • 972

    #41
    Oljeberget er " håndball" supportere. De brukte for svarte meg samme tifoen mot Bosnia, som de brukte igår. Og hvorfor man steller seg i det som egentlig skal være bortesvingen, skjønner jeg ikke. Man hindrer da en etablering av et godt supporterfelt
    www.ultrasfeltc.net

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #42
      muli jeg ikke følger med, men hvorfor er de tapere og en snål gjeng? Første gang jeg hører om dem nå...
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

        #43
        Opprinnelig skrevet av iL
        muli jeg ikke følger med, men hvorfor er de tapere og en snål gjeng? Første gang jeg hører om dem nå...

        Fordi dem ser ut som en gjeng klovner, de lager helt forferdelig elendige sanger, de står på "bortetribunen" og de gir faen i om noen prøver å starte en sang de kjører bare sitt eget løp.

        tror dte var greit oppsumert
        Ultras Felt C 2005x2015

        Lillestrøm & Bajen

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Det er noe dritt med disse undergruppene..
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #45
            De er litt merkelige.. De står for seg selv, de lager egne sanger, mange av dem på engelsk, alle har på seg ansiktsmaling, flagg på ryggen, hatter osv, og jeg hørte dem ihvertfall ikke over banen..

            De er rett og slett litt jall.. Mye merkelige sanger.. men de har egen hjemmeside så det er bare å sjekke litt der å..

            De fleste av dem er forresten heller ikke medlemmer av noen klubbsupportergrupper.. Der er bare medlemmer av oljeberget og en av NSA representantene jeg snakket med i går sa at oljeberget ikke engang er medlemmer av NSA..

            Forrige natch sto de forresten ikke med NSA, men til venstre for oss og holdt på som de pleier..



            De bruker forreste også litt spesse melodier til sangene sine.. Mumidalen? Albert Åberg? Brannmann Sam? Fragleberget? jaja..
            Last edited by Ballkunstneren; 03.06.2007, 21:15.

            Kommentar

            • tbfrank
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2006
              • 117

              #46
              Jeg satt midt på langsiden i går og reagerte også på at det var syngende supportere på hver ende av banen. Trodde først oljeberget var Malta.... (ser litt dårlig serru).....

              De gangene de forsøkte å synge samme sang som NSA ble det ikke samstemt i det hele tatt.

              Satt og gledet meg til neste søndag når vi skal synge ut Brann i Bergen.

              Det beste med kampen var uten tvil BHR.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎