Viking - LSK søndag 2. september kl 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Viking - LSK søndag 2. september kl 20

    Kampstart Viking - LSK 2. september er utsatt til kl 20. Kamptidspunktet er bekreftet både på Vikings hjemmeside og fotball.no. Riktig tidspunkt er nå også oppdatert på lsk.no.

    UFC har satt opp egen busstur - http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=7697

    KFL vil helt sikkert komme med et turopplegg etter hvert, men vi som har forbanna oss på å aldri mer være med på busstur til Bryne eller Stavanger må se oss raskt om etter andre muligheter.

    Akkurat nå er det mulig å skaffe billetter med Norwegian til kr 374 hver vei. Utreise både lørdag og søndag, hjemreise mandag.

    Kampstarten kl 20 gjør det så vidt jeg skjønner nødvendig å skaffe overnatting hvis man ikke er med på noen bil- eller bussløsning. Sjøl brukte jeg minste motstands vei og bestilte enkeltrom på Thon til 575 kroner - uten å sjekke etter billigere alternativer.

    Alternativ til fly hjem mandag er NSB. Mulighet for miniprisbillett til kr 199 akkurat nå.
    Last edited by KFL109; 14.08.2007, 13:03. Begrunnelse: LSK har oppdatert kamptidspunktet på nettsidene
    Vidar Evje

  • KanariGulFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 454

    #2
    Det var bra jobbet av lsk og ikke oppdatere sidene, men da lærer jeg med dette at jeg burde sjekke ett par andre infosider før jeg bestiller fly igjen har ikke mye lyst å dra en halvtime før slutt egentlig.. får finne på noe annet vrøvl da!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      gjorde samme tabben selv, sjekket bare lsk.no, og bestilte fly 21:45 hjem søndag.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • KanariGulFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 454

        #4
        tar nok ett eller annet norwegianfly jeg på mandag om jeg får fri på jobben. var visst billigst det. ikke mer enn nesten 400,-

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Er vel på tide at KFL kommer med sitt opplegg snart synes jeg. Under 3 uker igjen!
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎