Nyheter om damelaget

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    LSK: - Vi er det beste laget
    LSK vil vinne seriefinalen og feire seriegull foran fulle tribuner i LSK-hallen.


    Hvorfor slår dere Stabæk?
    - Fordi vi er det beste laget, slår LSK-treneren fast.
    - Vi er bedre besatt enn Stabæk og har vist gjennom sesongen at vi har prestert på et høyere nivå.

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      Dropper utlandet på grunn av LSKs nye proffregime
      LSK-HALLEN (NRK.no): Landslagsprofilene Isabell Herlovsen og Emilie Haavi takker LSKs nye treningsopplegg, inspirert av store herreklubber, for at de etter alt å dømme er bedre enn noensinne.

      Kommentar

      • nateh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 264




        http://www.lsk.no/lsk_women/article/r0d3c0zsc8x1xlbfzgwmveam/title/kjop-sesongkort-na-for-kun-500-


        Forhåndssalg av sesongkort 2015. 600,- kr
        Mvh Renate
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • SuperT
          "Ladyboy"
          Forumonanist
          • Mar 2012
          • 174

          Opprinnelig skrevet av nateh
          500,- for medlemmer av Kanari-Fansen Lillestrøm
          Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

          Kommentar

          • PetterH
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2012
            • 668

            Champions League formatet kan bli forandret til et gruppespill for damene allerede fra neste sesong

            Champions League-spel innebär en ren förlustaffär för flera av klubbarna på damsidan.

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              Publikumsøkning på 107% på jentene i årets serie.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                Cupfinale eller landskamp på Sherida Spitse ?

                The Netherlands face Italy in the first leg of the play-off final on Saturday 22
                November. The match at the ADO Den Haagstadion in The Hague will start at 18.30.

                Kommentar

                • SuperT
                  "Ladyboy"
                  Forumonanist
                  • Mar 2012
                  • 174

                  Opprinnelig skrevet av sparwasser
                  Cupfinale eller landskamp på Sherida Spitse ?

                  The Netherlands face Italy in the first leg of the play-off final on Saturday 22
                  November. The match at the ADO Den Haagstadion in The Hague will start at 18.30.
                  Landskamp. Det har liggi i kortene veldig lenge. Jeg blir svært overraska om hu spiller cupfinalen, svært overraska!
                  Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

                  Kommentar

                  • PetterH
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2012
                    • 668

                    Tror LSK har vært klar over dette lenge siden cupfinalen falt på en internasjonal dato og det var klart at Nederland måtte ut i kvalik til VM.
                    Men da har man sikkert tenkt litt rundt hvem man skal benytte på den posisjonen. Og man har jo tre uker fra seriefinalen til cupfinalen med å spille inn vedkomne i Sherida sin posisjon.
                    Er vel nærliggende å tro at den tilfaller enten Madeleine eller Victoria skulle jeg tro. Eller hva?

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      Treningskamp mot Søpla.

                      Sakset fra Facebook:
                      Forbredelsene til Cupfinalen er i gang. Vi skal spille treningskamp mot VIF i LSK-hallen torsdag 13.november kl. 18.00. Det er gratis inngang, så kom å se jentene i generalprøven før den store kampen mot Trondheims-Ørn 22. nov.

                      Kommentar

                      • SuperT
                        "Ladyboy"
                        Forumonanist
                        • Mar 2012
                        • 174

                        Opprinnelig skrevet av sparwasser
                        Treningskamp mot Søpla.

                        Sakset fra Facebook:
                        Forbredelsene til Cupfinalen er i gang. Vi skal spille treningskamp mot VIF i LSK-hallen torsdag 13.november kl. 18.00. Det er gratis inngang, så kom å se jentene i generalprøven før den store kampen mot Trondheims-Ørn 22. nov.
                        Dette er håpløst! Det at dem i det heletatt gikk ut med denne informasjonen er talentløst. Kampen er i treningsøyemed, vif blir diktert av LSK på hvordan de skal spille for å få et så reelt scenario som mulig mtp det å møte Ørn. Det blir trolig en 3x30min kamp.
                        Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

                        Kommentar

                        • sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

                          En meget svak generalprøve mot VIF som endte med tap 0-2.

                          Trener Monica Knudsen prøvde i går flere kombinasjoner på midtbanen for å fylle tomrommet etter Sherida Spitse (spiller ikke cupfinalen), uten å bli noe særlig klokere av den grunn. Bachor/Giske (1. omg), Bachor/Ludvigsen (2. omg) og Bachor/Mykjåland (3. omg).

                          Det skal også sies at Herlovsen absolutt ikke hadde noen god dag på jobben i går . Sløste bort flere gode målsjanser og satte til slutt et straffespark himmehøyt over tverrliggeren. - Haavi ble tatt hardt og gikk sur. Mykjåland var god, men ikke like briljant som vi har sett henne tidligere.

                          Våre tre keepere fikk stå en omgang hver. Nora leverte som vanlig og holdt buret rent, Gugga Gunnarsdottir hadde en vanvittig reaksjonsredning i Emille Baron-klassen, men hadde også en svak avklarering som førte til Søplas første mål. Javery hadde lite å gjøre og da først skuddet kom, gikk ballen i mål. Så slapt ut fra min posisjon.

                          Marit Sandvei spilte ikke i går, av ukjent årsak, Celine Kommandantvold Pettersen erstattet henne som venstre back. Backene våre slet for øvrig noe inne i gamperæva mot VIFs superraske kantspiller Mina Kjørum. En spiller jeg gjerne skulle ha sett i gult og svart.

                          Søpla var på sin side forsterket med to nederlandske landslagsspillere, vår egen Sherida Spitse (å fysj og fy) og midtstopper Mandy van den Berg.

                          PS: Svenske Mia Jalkerud, tidl. Avaldsnes og Djurgården, er/har vært på prøvespill, men Knudsen ønsket ikke å gi oss noen endelig konklusjon. Jeg tolket Monica i den retningen av at svensken ikke hadde overbevist, men det er som sagt min tolkning.

                          Kampen ble spilt i 3 omganger av 25 minutter.
                          Kampfakta finner du selvfølgelig på Kanaripedia:
                          http://kfl.no/wiki/index.php?title=LSK_Kvinner_-_Treningskamper_2014#Kamp.2C_V.C3.A5lerenga_2



                          Last edited by sparwasser; 14.11.2014, 18:51.

                          Kommentar

                          • gja
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2008
                            • 302

                            Marit Sandvei var syk.
                            Årets supporter 2010!!

                            ________________________________________________

                            Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                            Kommentar

                            • sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

                              Nora Neset Gjøen har signert en ny toårskontrakt med LSK Kvinner.

                              http://www.lsk.no/women/article/1r17...r-for-2-nye-ar

                              Kommentar

                              • PetterH
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2012
                                • 668

                                I morgendagens RB står det en side om at det ikke bare går godt sportslig, men økonomisk også.
                                Med seier i cupfinalen vil de ha spilt inn 2,5 mill i bonuser gjennom sesongen.

                                Samt at de trolig har tjent en plass mellom 100 000 - 200 000 på de to fullsatte kampene nå i høst (mine antagelser).

                                Dette er MYE penger i damefotballen.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3954

                                  Så kult!

                                  Lene Mykjåland skryter av kanarifansen direkte på NRK etter at GULLJENTENE våre har vunnet Cupen med 3-1 over Trondheims-Ørn og dermed sikret seg The Double i 2014:

                                  - Det er sååå kult å være Lillestrøm-spiller!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    Lene Mykjåland er av NISO kåret til både Årets spiller og Årets Profil, Kvinner.
                                    Fire LSK-spillere kom også med på Årets lag: Emilie Haavi, Isabell Herlovsen, Lene Mykjåland og Sherida Spitse.

                                    Tommel opp alle som vil gratulere.
                                    Last edited by sparwasser; 23.11.2014, 23:19.

                                    Kommentar

                                    • PetterH
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2012
                                      • 668

                                      Kanarifansen fikk skryt på NisoAwards ikveld.
                                      Først av programlederen deretter påpeker han at det virker som spillerne er veldig glade i de nye supporterne sine, hvorpå Mykjåland svarer: "supporterne våre har gitt meg en helt ny giv"

                                      Fritt etter hukommelsen.

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        Lene overbeviste landslagssjefen

                                        FORNEBU: Landslagssjefen har lekt med tanken lenge. Cupfinalen var det endelige beviset på at Lene Mykjåland skal flyttes lenger opp på banen for Norge.



                                        (Nei, muldvarpen fra 1997 nevnes ikke med navn - i alle fall ikke av meg)

                                        Kommentar

                                        • sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

                                          Anja Sønstevold blir LSKs første forsterkning.

                                          I følge RB presenteres midtbanespilleren i dag.
                                          Sønstevold, 22 år, spilte samtlige seriekamper for Kolbotn denne sesongen og er en anvendelig spiller som kan blekle flere plasser på laget.

                                          Sønstevold har 1 A-landskamp for Norge, debuterte da Norge møtte Spania i januar 2014.




                                          Ifølge Simon Mesfin vil LSK bli ytterligere forsterket med en eller to spillere, hvor av en trolig er utenlandsk.

                                          LSK jobber hardt for å beholde Super-Mimmi Löfwenius, mens det er knyttet langt mer usikkerhet til Oda Fugelsnes. Fugelsnes må få seg en jobb i Oslo-området hvis hun skal fortsette i LSK.

                                          Kolbotn har bekreftet overgangen på sin hjemmeside.
                                          Last edited by sparwasser; 25.11.2014, 11:37.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎