Stå - hvor?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #21
    Det dreier seg vel egentlig ikke om å få bedre plass, men om å bli hørt bedre på Åråsen, se mektigere ut + mye bedre tifo.

    Ser at det ikke betyr noe for enkelte at vi ikke høres så bra på Åråsen, så lenge vi har det beste utsynet mot banen, spørsmålet blir da. hvorfor i helvete står dere da å synger av full hals da?

    Sentrering mot midten av ROBO er så urealistisk at jeg ikke kan skjønne at noen gidder å kaste bort energi på å tenke på det engang.

    Utvidelse av feltet vil løse plass-problemet, men vi vil fremdeles bli pissa på av klanen på vår egen hjemmebane, og ja, for meg er det faktisk jævlig viktig at vi ses OG høres bra ut på Åråsen.

    Forresten er ikke utsynet fra OKS så dårlig som enkelte svaksynte her på forumet skal ha det til.

    Vi ser IKKE ut som 2000 på feltet, enig at det ser ut som 1000-1200(kanskje ser fler ut på tv).

    Gonken: diskusjonen går IKKE ut på å utvide feltet oppe i (kose)hjørnet, men å flytte til OKS.

    Ola: Du synes det er greit å være NEST best på vår egen hjemme bane; deg om det.

    Hvor faen er ambisjonen i KFL?
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #22
      fullstendig enig.. man ser jo faktisk selvom man står på oKS!

      på ullevaal er vi bedre enn klanen.. faktisk! har hørt flere som har sagt det..

      hvis vi flytter til oks så blir vi garantert de beste supporterne i landet..
      da blir det likt vis a vis klanen og alle vet jo at vi pisser på klanen når vi er like mange..

      vi må gjerne bli stående, men da får vi ALDRI utviklet oss!! jeg står selvfølgelig med KFL uansett, men mener vi bør flytte til oks ettersom flytting mot midten på robo er ganske urealistisk

      + at hvis vi hadde stått på oks så hadde vi sett flere ut og vi hadde sett mektigere ut, jeg tror også vi hadde fått fler og fler medlemmer og

      og til slutt.. det argumentet om at det er lettere å samkjøre synginga på feltet er syltynt! vi står bak goalen på ullevaal og mange sier at vi synger ut klanen, så noe stort problem er det nok absolutt ikke.. er klar over at 2 sanger har blitt startet likt osv, men det har trossalt skjedd på feltet og.. det er somsagt ikke no problem..

      uansett.. skal vi utvikle oss så må noe gjøres!
      ..................

      Kommentar

      • gonken
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 56

        #23
        Nå skal det sies at vi høres fra "kosehjørnet" vårt. På noen her høres det ut som vi ikke høres i det hel tatt. Mot rbk var det god stemning, og da fikk vi ordentlig trøkk. Det ble enda bedre når vi fikk med oss hele stadion, men på de sanga vi kjørte alene hørtes vi bra.

        Det er opp til oss selv om vi skal høres bra eller ikke. Vi må synge av full hals hele tiden.
        Noe av vårt problem er at vi klumper oss for mye mot midten, så det blir dødt på a-feltet. Så lsk-supp, står du på feltet i det hele tatt, og hvis du gjør det, står du midt i suppa på midten eller prøver du å få med deg folk på a-feltet? Jeg håper du står på a-feltet og prøver å få med deg folk, for det trengs! Hvis vi først klarer å få med oss alle på feltet er vi på god vei til å få glitrende stemning på åråsen. Så hvis det blir en utvidelse av feltet blir det enda bedre, og jeg mener det ikke er plasseringa vår som er problemet.

        Kommentar

        • danhen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2004
          • 111

          #24
          Kapasiteten på OKS er i dag 1800.
          Hvis man fjerner setene der så blir jo også kapasiteten større.

          Man burde heller startet opp en fraksjon som STÅR (ikke sitter) på OKS, nærmest feltet. Da kunne vi hatt en mer fleksibel gjeng som synger mot/med hverandrte. F.eks blir 'Lillestrøm er de beste' ganske tammere når vi synger den mot sittan.

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #25
            Opprinnelig skrevet av petter
            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Tror du det er mange nye som kommer tilbake på kamp for å stå sammen med KFL som sild i tønne og å bli syngi ut på hjemmenbane av en gjeng aper på 1800 mann på Adidastribunen enda vi er flere enn dem.

            Virker som en jævlig god reklame for klanen spør du meg.

            Det virker som om det betyr mye for deg å ikke la motstanderens supportere synge høyere enn oss. Er det så forbanna viktig da? Er det derfor du går på Åråsen kanskje?

            Petter
            Ja det er forbanna viktig for meg å ikke bli syngi ut på hjemmenbane.
            Det er forbanna viktig for ganske mange andre også.
            Jeg har stått og syngi siden vi sto på plankene på andre sida og KFL`s utvikling betyr MYE for meg.




            Fortell meg hva du mener er så forbanna viktig med å stå på Robo`n , du som sitter på Rainbow tribunen :evil:

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #26
              Det var ikke jeg som tok opp denne saken nå, men jeg sa ifra til enkelte ledere i KFL forrige gang dette var ett tema, at om jeg så denne debatten på nettet igjen så skulle jeg ikke gi meg og jeg så lett.

              At eneklte febrisk har prøvd å få tak i meg igår for å få meg til å holde kjeft gjør meg bare enda mer forbanna,

              Hvorfor de later som om de er snille og har holdt av 10 biletter på OKS tribunen til meg ,bror og noen andre for at vi skal dra igang livet derfra skjønner jeg ikke helt, ingen av oss er forsangere, men vi skal prøve.

              Hvis det er riktig at det er møte neste uke, så regner jeg med at alle som har meniger om hvorfor vi bør og ikke bør bytte får komme.

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #27
                Coccajerry:Er ikke et felt på 10 stk. som skal bli holdt av. Sang møte er i neste uke, og ingen vet hva som skjer. Bare møt opp som jeg har sendt deg pm på!

                Møte om bytte/ikke bytte har ikke noe med møte å gjøre. Det er noe som må opp på planlegging,årsmøte osv.

                Kommentar

                • RuneK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 861

                  #28
                  Fint at så mange bryr seg om Kanari Fansens fremtid og at mange har meninger om hva og hvor, men nå bør denne diskusjonen avsluttes her og tas opp der den virkelig har noe å si. Nemlig på åråsen, førstkommende Torsdag.

                  MØTEPLIKT
                  Alle som har lagt inn et innlegg her og i de foregående vedrørende kfl plassering har å møte opp.
                  ( unntak: Raymond og Irvil som sitter høyest oppe i nord

                  Hilsen
                  Rune Kvalheim
                  Støtt FuglaTifo
                  Kontonr: 6201 05 41919

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #29
                    MØTEPLIKT
                    Alle som har lagt inn et innlegg her og i de foregående vedrørende kfl plassering har å møte opp.
                    ( unntak: Raymond og Irvil som sitter høyest oppe i nord

                    Hilsen
                    Rune Kvalheim[/quote]

                    Er det meg Raymond du mener eller en annen. For jeg bor ikke i høyeste nord
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎