[Kamptråd] LSK - RBK, søndag 21. oktober kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    [Kamptråd] LSK - RBK, søndag 21. oktober kl. 20.00

    Lengter så fælt etter Tippeligaen i disse tåpelige landslagspausene, så jeg oppretter likegodt kamptråden for LSK-RBK.

    Alt tyder på at Nordlie kaster følgende 11 ut på gressmatta:

    Occean - Sundgot - Mykle

    Brenne - Søgård - Riise

    Johnsen - Kippe - PSA - Rambekk

    Otto

    Jeg derimot, vil gjerne ha inn Kiko så tidlig som mulig (så lenge han er 100% skadefri) for å spille han i form til cupfinalen. Jeg vil dessuten ha inn Danton for Rambekk. Da ender vi opp med dette laget:

    Mykle - Occean - Riise

    Brenne - Kiko - Søgård

    Johnsen - Kippe - PSA - Danton

    Otto

    Som vanlig mot trøndra er det umulig å spå kamputfallet. Men vi må da snart slå RBK på Åråsen (i serien) igjen? Sist gang var i 99.
    Last edited by Lars; 14.10.2007, 01:21.
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Veldig bra initiativ av trådstarter, under dette store fokuset på cupfinalen. Fortsatt håp om medalje i serien, noe folk burde følge litt mer med på.

    Håper at Søgård får spiller fra start fremfor Kiko. Det å starte med en spiller som ikke har spilt ordentlig kamper på lenge, utenom kampen mot Bærum, syntes jeg vil bli litt risikabelt mot et lag som RBK. Skaden er vel ikke helt 100% borte heller? Uansett så har Søgård spilt veldig bra på midtbanen og ser ingen grunn til at han ikke fortjener den plassen for øyeblikket.

    Ellers ser jeg for meg det samme angrepet som så mange ganger før.

    Myklebust - Occean - Sundgot

    Forsvaret håper jeg også på Danton fremfor Rambekk, men tviler på at det skjer.

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #3
      Dersom Kiko er det minste grann unna å være 100%, så bør vi droppe'n fra start - enkelt og greit fordi vi allerede har en treer på midtbanen som fungerer så bra. Ingen grunn til å bryte opp den inntil Kiko er fullstendig klar.

      Hvis mannen derimot er 100% og viser på trening at han takler det høye tempoet i Tippeligaen, så ta han gjerne med igjen. Får likevel ikke understreka nok at han være helt fit for fight for å komme med, for Rosenborg har noen spillere som er utrolig gode med ballen i beina, så her må vi være oppi dem og stresse dem hele veien.

      Rosenborg har faktisk bare 2-2-7 borte, så her er det muligheter.

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Jeg tror at mot RævBK er det viktig med fart i bakrom, da deres forsvar ikke er av de raskeste i Norge. Vi derimot trenger et forsvar med luftstyrke. Prøver meg derfor på denne formasjonen:

        Otto

        Rambekk - Kippe - PSA - MJ

        Brenne - Kiko - Espen

        Riise - Occean - Waade
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13243

          #5
          RBK har bare slått sandefjord og odd borte, så de skulle i utgangspunktet være lett bytte. Men skuldrenen er definitivt senket i RBk leiren - de har ingenting annet enn æren å spille for i denne kampen, og er tidvis et meget godt lag hvis basma ikke har spamser og de andre spillerne gidder å løpe.. Vi må vinne for å være med i medaljestriden. Det er intet problem å ramse opp må-vinne-kamper på åråsen hvor vi vi har kollapset totalt under press. Denne kampen frykter jeg.

          Jeg ønsker meg:

          Mykle - Occean - Riise

          Brenne - Kiko - Søgård

          Johnsen - Kippe - PSA - Danton (alt er bedre enn rambekk)

          Otto

          Rambekk vil bli overkjørt ala Ødegaard i Stavanger og må erstattes av Danton.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            RBK har kamp mot Valencia i bakhodet på onsdag. (Skal RBK ha noe som helst sjanse for å gå videre fra gruppa si i CL, MÅ de ta poeng der. Med tap der er det kjørt.)

            Vi får bare kline til fra start av. Med seier her vil gi oss top 4 plassering dersom Tromsø taper en av sine siste tre kamper.

            Kanskje bør Riise flyttes opp og Mykle ut og Kiko inn som sentral? Tror kanskje det lureste er å han Kiko som innbytter og gi ham 20 minutter eller noe.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Fra nyhetstråden:
              Les mer om jubileumsfesten til Kanari-Fansen før, under og etter kampen mot RBK

              Skrevet av kfl.no



              Ja, så er vi blitt 15 år. Selve stiftelsesdagen til Kanari-Fansen er jo 3.desember, men siden dette er utenfor den ordinære seriesesongen valgte vi å ta feiringa rundt en viktig kamp på høsten. I 2002, da vi var 10 år, hadde vi ingen markering. Denne gangen har vi et opplegg som vi tror blir en bra dag for fuglafolket. Her er noe av det som skjer på Martins og Åråsen.

              - Dørene åpner på Martins kl. 13.00. Gratis inngang hele dagen. Billig drikke for alle KFL-medlemmer i hele åpningstida. Stand fra KFL, både her og på Åråsen. Loddsalg med fete premier. Eller hva sier du om: LSK-trøye signert av alle spillera, busstur til Kristiansand, cupfinalebillett og godsaker fra baren på Martins

              - Vi har diverse veggaviser med gamle avisutklipp, utstyr m.m. hengende rundt på Martins.

              - Ca kl. 13.30 vil vi sette i gang en "årgangsvideo" med LSK-scoringer fra 90-tallet. Få med deg mye bra scoringer, luftige hårsveiser, ras og klatring på gjerder etc.

              - Fra kl. 14.00 - 15.30 severer vi gratis varmrett til alle som kommer: Du får bolognesegryte med rundstykke ala Kanari-Kafeen. I tillegg serverer Martins 1 gratis velkomstdrikke til alle i den samme tidsperioden.

              - Kl. 15.30 er det klart for jubileumsutgaven av LSK-quizen. Her blir det spørsmål fra 1992-2007 + et muikkspørsmål. Alle oppfordres til å stille lag, ring Arild Myklebust på tlf. 97 53 19 31 for påmelding av lag. Før quizen er det som alltid avsynging av Optimist m.m, en tradisjonsklassiker i KFL. Bra premier til vinnerlaget.

              - Tribunemøte kl. 17.00 i kjelleren.

              - LSK-Allstars spiller ca. kl. 17.30. Øivind & Egil og Halvor Jordbakke med gjester gir deg musikken du trenger før vi skal knuse trøndera.

              - LSK-TOG fra Martins og opp til Åråsen kl. 18.30. Vi prøver å få til denne tradisjonen og satser på RBK-kampen som denne høstens marsjkamp. Forsøkene på LSK-tog har liksom ikke tatt helt av, vi satser imidlertid på at det gjør det før trønderkampen. Ta med deg alle du kjenner og still opp utafor Martins kl. 18.30, verre er det ikke.

              - På stadion er det full pinne på tribunen fra spillera kommer på banen. Vi har ikke vinni over RBK i en seriekamp på Åråsen siden april 1999, nå er det virkelig på tide å bryte den statistikken.Det er IKKE ståfelt på RB-tribunen på denne kampen. Vi satser knallhardt på å fortsette den gode synginga fa kampene mot Stabæk, Brann og VIF. Å møte RBK seint på høsten borger for en spennende kamp på banen og fullt øs på tribunene.

              Det går diverse busser til Martins og Åråsen 21/10:
              - Råholt og nedover motorveien. Her svipper vi også innom Oslo Nord, Lørenskog og Løvenstad / Blystadlia. Kontakt Per Arne Kristiansen på tlf 91 59 29 32 for mer info.
              - Aurskog/Fetsund. Kontakt Lasse Kopperud på tlf 91 70 59 39
              - Østfold. Kontakt Morten Dahlbak på tlf 95040877
              - Hadeland. Kontakt Ole Simen Staxrud på tlf 41300470
              Andre opplegg kan komme til.

              BILLETTSALG: Du kjøper billetter til kampen på LSK-shopen, På Sparket, Effect og Narvesen. Du kan også kjøpe billetter til Kanari-Feltet på Martins og 7-eleven på Lillestrøm Torv.

              - Etter kampen er det ikke noe organisert opplegg på Martins. Her blir det som alltid gladlåter, fotball på tv og løsning av alle livets problemer før de siste ramler hjem.

              Møt opp på Martins og Åråsen, her blir det Kanarifest!
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Robban
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2006
                • 56

                #8
                Opprinnelig skrevet av reka
                Jeg ønsker meg:

                Johnsen - Kippe - PSA - Danton (alt er bedre enn rambekk)


                Rambekk vil bli overkjørt ala Ødegaard i Stavanger og må erstattes av Danton.
                Har alle mann gitt opp Shane bare fordi han bestemt seg for å trappe ned neste sesong? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg mhp skader/kort?

                Kvifor ikkje Shane - Kippe - PSA - Johnsen i bakre firern?

                Jeg ser ingen grunn til at Shane ikke skal få beholde backen sin fram til og med cupfinalen...
                Robban


                Mr Owl ate my metal worm

                Kommentar

                • Petter'n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 346

                  #9
                  Jeg håper også at danton starter. Synes vi burde vente litt med kiko.

                  Her er mitt forslag:


                  Mykle - Occean - Arildo

                  Riise - Brenne - Espen

                  Johnsen - Kippe - PSA - Danton

                  Otto

                  Kommentar

                  • forzakanaris
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Feb 2007
                    • 92

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Petter'n
                    Jeg håper også at danton starter. Synes vi burde vente litt med kiko.

                    Her er mitt forslag:


                    Mykle - Occean - Arildo

                    Riise - Brenne - Espen

                    Johnsen - Kippe - PSA - Danton

                    Otto
                    Hva er grunne til at du rokkerer på 3`ern på midten?..
                    Ønsker heller å se den slik den har vært de siste kampene:
                    simen - espen - bjørn helge.

                    Hvis kiko er 100% ønsker jeg, som tidligere nevnt i tråden, kiko inn sentralt, espen til hø., bjørn helge opp på hø. kant, mykle på ve. og en målsugen ollie i midten.
                    Gilbert kan komme inn med hodestyrke mot slutten av kampen, etter at mykle har terrorisert i senk rbk-forsvaret.
                    -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Ollie - Gilbert - Mykle

                      Brenne - Rånern - Riise
                      Johnsen - Kippe - PSA - Rambo

                      Otto

                      Håper på dette laget. Danton er alt for ræva selv om Anders har spillt dårlig i det siste. Trur desverre angrepskomponeringen er best med Metern på venstre kant i mangel på bedre alternativer. Trur ikke Kiko er fit for fight.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Petter'n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 346

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                        Hva er grunne til at du rokkerer på 3`ern på midten?..
                        Ønsker heller å se den slik den har vært de siste kampene:
                        simen - espen - bjørn helge.

                        Hvis kiko er 100% ønsker jeg, som tidligere nevnt i tråden, kiko inn sentralt, espen til hø., bjørn helge opp på hø. kant, mykle på ve. og en målsugen ollie i midten.
                        Gilbert kan komme inn med hodestyrke mot slutten av kampen, etter at mykle har terrorisert i senk rbk-forsvaret.
                        Jeg synes at Simen har et mye bedre skudd enn de to andre, så jeg vil heller ha han i midten selv om jeg vet at Espen sine innlegg ikke er all verden

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #13
                          Vinner vi denne kampen kan vi håpe på rekord oppmøte i kristiansand. Tipper vi vinner 2-1, alltid vanskelig å møte trøndra, men nå er de ikke i form så vi har gode muligheter.

                          Kommentar

                          • forzakanaris
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Feb 2007
                            • 92

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Petter'n
                            Jeg synes at Simen har et mye bedre skudd enn de to andre, så jeg vil heller ha han i midten selv om jeg vet at Espen sine innlegg ikke er all verden
                            Hehe..men allikevel tror jeg espen gjør en bedre jobb på midten enn ute på kant, simen kan jo alltids trekke inn i midten ved anledning, slik han også har gjort.
                            -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                            Kommentar

                            • Larsk
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1053

                              #15
                              sikkert dumt spørsmål men spør for en kamerat.. går det ann og få kjøpt billetter på kampdag?
                              !!Gunners!!

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Steffen sønn av alkis Iversen er tvilsom.


                                Konè er vel bankers som midtspiss.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Årets vankeligste kamp, og årets deiligste kamp å vinne.

                                  Jeg regner med at gutta spiller høy musikk i garderoben og at E Søgård går apeshit når vi har vunnet 4-1 etter 2 mål av Brenne, 1 av Occean og 1 av Sundgot. RBK trenger straffe for å score på Fredriksson.

                                  La oss sette trøndershiten utav Europa.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • LasseB
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Aug 2007
                                    • 81

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Årets vankeligste kamp, og årets deiligste kamp å vinne.

                                    Jeg regner med at gutta spiller høy musikk i garderoben og at E Søgård går apeshit når vi har vunnet 4-1 etter 2 mål av Brenne, 1 av Occean og 1 av Sundgot. RBK trenger straffe for å score på Fredriksson.

                                    La oss sette trøndershiten utav Europa.

                                    Håper så inderlig at du har rett i ditt tips..!

                                    Har kiko stadige fremskritt? Er han aktuell for startelleveren?
                                    Skal mye til for å skyve Rånern ut på sia nå vel? Da må isåfall Riise opp på vingen. Noen som har noen tanker rundt dette?
                                    LasseB
                                    - gul ved Randsfjorden!

                                    Kommentar

                                    • Henrik
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2006
                                      • 2110

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av LasseB
                                      Håper så inderlig at du har rett i ditt tips..!

                                      Har kiko stadige fremskritt? Er han aktuell for startelleveren?
                                      Skal mye til for å skyve Rånern ut på sia nå vel? Da må isåfall Riise opp på vingen. Noen som har noen tanker rundt dette?
                                      I og med at Kiko fikk noen minutter mot Bærum og det var en uke før denne kampen tipper jeg han blir klar. Nordlie har jo tidligere vist stor vilje til og bruke han. Hvordan dette slår ut på laget er ikke lett å spå.

                                      Jeg tipper at Nordlie ser at angrepsrekken Occean - Sundgot - Myklebust ikke akkurat har vært en suksess i det siste, og dermed firer på prinsippet sitt om at Riise skal spille indreløper frem til han får kjøpt en ving eller to i vinter. Dette forutsatt at han ikke plutselig finner Karim god nok for laget da.

                                      Om han setter ut Sundgot eller Myklebust er heller ikke lett å si. Jeg håper han setter Occean inn sentralt og dermed spiller med Myklebust - Occean - Riise, men jeg tror han gjør akkurat motsatt og kjører med Occean - Sundgot - Riise...

                                      Kommentar

                                      • dIsTurBeD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 668

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Om han setter ut Sundgot eller Myklebust er heller ikke lett å si. Jeg håper han setter Occean inn sentralt og dermed spiller med Myklebust - Occean - Riise, men jeg tror han gjør akkurat motsatt og kjører med Occean - Sundgot - Riise...
                                        Nå skal det jo legges til at Myklebust tilsynelatende ikke har har vært i sitt livs form den siste måneden, han har rett og slett vært svak i perioder og, og derfor er det vel grunn til å tro at han velger å kjøre Riise-Sundgot-Occean (fra høyre mot venstre). Med mindre det skjer, som du nevner, at Karim plutselig får en sjanse fra start, eller at Myklebust har funnet formen under trening de siste 2 ukene.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎