[Kamptråd] LSK - RBK, søndag 21. oktober kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • shinelis
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Oct 2007
    • 14

    #61
    Utroooolig deilig seirer!

    De skriver til og med positivt om oss på nettavisen! Sjekk det ut.

    Heia Fetsundrånern! Søgård er rå!!!

    Kommentar

    • Stone
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2006
      • 225

      #62
      Opprinnelig skrevet av KFL41
      Ja, jeg mener det. Har sett mange fuglakamper som han har kommentert og ikke reagert noe spesielt før idag. Har aldri reagert noe spesielt når Alsaker og Semb har kommentert.
      I dag klarer de å sitte og snakke om hvor dårlige RBK er i nesten hele 2. omgang, før helt på slutten si at det var fortjent LSK seier, men Semb måtte bare for ordens skyld legge til at sifrene var litt i største laget.

      Hvorfor ikke snakke om hvor gode LSK var som ikke slapp trøndera til rett og slett, neida de var mer interessert i hva RBK måtte gjøre før Champions League kampen, og opp i mot neste sesong, helt utrolig spør du meg...

      LSK gjorde tydeligvis ikke noe bra, det var kun RBK som gjorde noe dårlig, satt og så kampen med en som er helt nøytral, han bare rista på hodet.

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #63
        Opprinnelig skrevet av Stone
        I dag klarer de å sitte og snakke om hvor dårlige RBK er i nesten hele 2. omgang, før helt på slutten si at det var fortjent LSK seier, men Semb måtte bare for ordens skyld legge til at sifrene var litt i største laget.

        Hvorfor ikke snakke om hvor gode LSK var som ikke slapp trøndera til rett og slett, neida de var mer interessert i hva RBK måtte gjøre før Champions League kampen, og opp i mot neste sesong, helt utrolig spør du meg...

        LSK gjorde tydeligvis ikke noe bra, det var kun RBK som gjorde noe dårlig, satt og så kampen med en som er helt nøytral, han bare rista på hodet.
        dette er jo ikke noe nytt, er jo nesten vant til det nå.
        er noen forbanna fjols som jobber i den kanalen det vet vi jo.
        Lillestrøm får faen ikke kredit for NOE bra de gjør lengre, er alltid andre som gjør noe dårlig eller vi som er noen bøller! jævla horekanal, er så forbanna dritt lei dem.
        hvis noen av våre spillere gjør en ting så er det "klart frispark" motstander gjør det da er det plutselig bra ! fy faen de er latterlige
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • Sem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2005
          • 1626

          #64
          Opprinnelig skrevet av Stone
          I dag klarer de å sitte og snakke om hvor dårlige RBK er i nesten hele 2. omgang, før helt på slutten si at det var fortjent LSK seier, men Semb måtte bare for ordens skyld legge til at sifrene var litt i største laget.

          Hvorfor ikke snakke om hvor gode LSK var som ikke slapp trøndera til rett og slett, neida de var mer interessert i hva RBK måtte gjøre før Champions League kampen, og opp i mot neste sesong, helt utrolig spør du meg...

          LSK gjorde tydeligvis ikke noe bra, det var kun RBK som gjorde noe dårlig, satt og så kampen med en som er helt nøytral, han bare rista på hodet.
          Som sjukling måtte jeg se kampen fra sofaen i dag, og jeg er ikke enig i at de tegner et sånt bilde av kampen. Hvis du leiter etter negative ting de sier, finner du jo det. De sa stadig vekk at LSK spilte god angrepsfotball, og hadde selvsagt helt rett i at RBK ikke var gode defensivt. Såpass får vi tåle...

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #65
            Opprinnelig skrevet av Stone
            I dag klarer de å sitte og snakke om hvor dårlige RBK er i nesten hele 2. omgang, før helt på slutten si at det var fortjent LSK seier, men Semb måtte bare for ordens skyld legge til at sifrene var litt i største laget.

            Hvorfor ikke snakke om hvor gode LSK var som ikke slapp trøndera til rett og slett, neida de var mer interessert i hva RBK måtte gjøre før Champions League kampen, og opp i mot neste sesong, helt utrolig spør du meg...

            LSK gjorde tydeligvis ikke noe bra, det var kun RBK som gjorde noe dårlig, satt og så kampen med en som er helt nøytral, han bare rista på hodet.
            Det virker som at folk mener at kommentatorer skal overøse LSK med skryt når de ikke fortjener det. Idag var LSK elendig i 1. omgang. Første del av 2. omgang startet som første, men etter at kampen av avgjort var LSK gode. RBK ga to gavepakker i 2. omgang som gjorde at vi kunne avgjøre til 4-1. Før det var bevegelsene til midtbanespillerne i RBK mye bedre enn LSK sine. De fant huller i LSKs midtbane urovekkende ofte.

            Etter at RBK spilte seg gjennom midtbaneleddet gang på gang, klarte de ikke å utnytte dette. Så forsvarsfireren vår gjorde jobben sin idag.

            LSK klarte å utnytte ett elendig defensivt RBK. Ellers så var RBK fullt på høyde med LSK:

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #66
              Opprinnelig skrevet av Sem
              Som sjukling måtte jeg se kampen fra sofaen i dag, og jeg er ikke enig i at de tegner et sånt bilde av kampen. Hvis du leiter etter negative ting de sier, finner du jo det. De sa stadig vekk at LSK spilte god angrepsfotball, og hadde selvsagt helt rett i at RBK ikke var gode defensivt. Såpass får vi tåle...
              tjaaa , men når 2 stk gjør samme tingen så mener de det er frispark når en av våre spillere gjør det , mens det er bra arbeid når motstanderen gjør det, men det er vel bare slik det skal være? nei ikke faen heller
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #67
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                dette er jo ikke noe nytt, er jo nesten vant til det nå.
                er noen forbanna fjols som jobber i den kanalen det vet vi jo.
                Lillestrøm får faen ikke kredit for NOE bra de gjør lengre, er alltid andre som gjør noe dårlig eller vi som er noen bøller! jævla horekanal, er så forbanna dritt lei dem.
                hvis noen av våre spillere gjør en ting så er det "klart frispark" motstander gjør det da er det plutselig bra ! fy faen de er latterlige

                Nesten så jeg blir forbanna her. De roste jo LSK for et fantastisk bra angrep på 2-1 målet. Hørte du hvordan Alsaker roste Søgård opp i skyene for vendinga og skuddet??? Hva med pasninga fra Brenne, som ble omtalt som genial!!! I andre omgang sa de flere ganger at LSK spilte god fotball. Hører du bare det du vil høre????? Folk hører KUN det negative kommentarene, men de overhører glatt det positive de kommer med. Jeg blir helt oppgitt.

                Neste gang får dere faen meg få med dere hva de egentlig sier. Dere maler bare videre på tåpelig grums som kun eksistere i deres eget hode.

                Kommentar

                • Stone
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2006
                  • 225

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Nesten så jeg blir forbanna her. De roste jo LSK for et fantastisk bra angrep på 2-1 målet. Hørte du hvordan Alsaker roste Søgård opp i skyene for vendinga og skuddet??? Hva med pasninga fra Brenne, som ble omtalt som genial!!! I andre omgang sa de flere ganger at LSK spilte god fotball. Hører du bare det du vil høre????? Folk hører KUN det negative kommentarene, men de overhører glatt det positive de kommer med. Jeg blir helt oppgitt.

                  Neste gang får dere faen meg få med dere hva de egentlig sier. Dere maler bare videre på tåpelig grums som kun eksistere i deres eget hode.
                  Bli så forbanna du bare vil, jeg forbeholder meg retten til å ha min egen subjektive oppfattning av kampen og kommentatorene akkurat slik som deg...

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #69
                    Brenne var BB denne gangen også...

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #70
                      Synes vi leverer en brukbar match. Spillemessig er RBK minst like gode som oss, og jeg vil tippe vi har ca like mange sjanser. I dag er jeg i slikt et gladrus at jeg ikke klarer å skrive sinna, men i morgen vil jeg grundig ta til vurdering om jeg skal sende en mail til NFF med krav om at Øvrebø burde bannlyses fra norsk toppfotball for alltid. Maken til skandaledømming og forsøk på direkte påvirkning av kampbildet har jeg sjelden sett.

                      1) Han presterer å blåse straffespark på en ball som blir skutt i hånda på Espen Søgård, som utelukkende jobber hjemover for å ta fra angrepsspillern ballen. Søgård står omkring 3 meter unna, og har derfor omkring en tidels sekund reaksjonstid. Å prestere og blåse straffe på noe sånt er for meg en gåte. Det KAN forsvares med regelverket, men den reglen må man gjøre noe med. Makan til søppel skal du lete lenge etter.

                      2) Alexander Tettey kommer i en regelrett grisetakling på Simen Brenne, uten at dommer en gang vurderer å gi han et kort.

                      3) I det Lillestrøm kommer i en stor mulighet, hvor vi har 4 spillere fossende framover mot RBKs 3, og hvor Kiko er i ferd med å lade kanonen fra 17 meter, blåser dommern av omkring et halvt sekund før skuddet fyres av. Han kan da for faen meg ikke blåse av i en så jævla opplagt sjanse. Hadde skuddet gått i mål ville jeg stormet banen, det er jeg ikke i tvil om.

                      4) Straffespark #2. Hva blåses på? Duellen som er 100% rein? Eller hands? For det fantes ingen tvil på reprisen om at ballen traff Pål Steffen godt oppå skallen og slett ikke i hånda da han avklarte til straffespark. Rettferdigheten seiret, men det var faen meg ikke dommerns fortjeneste.

                      Vi har i det siste vært jævlig effektive, noe som er bra. Spillemessig synes jeg vi har mye å gå på, Bjørn Helge skuffer meg enormt idag. Rambekk var etter min mening man of the match, med en KANONKAMP. Simen Brenne som en soleklar nummer to. Positivt innhopp av Myklebust idag, som for meg mer og mer viser seg fram som en typisk innbytter, da preger han matchene i større grad enn når han starter.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #71
                        Fugla banka bartelaget helt ned på kne og det var faen så fortjent....det er det eneste som betyr noe
                        Brenne er skikkelig på gang nå, og detg syns jeg er helt topp.....Søgård har spilt på seg en fantastisk selvtillit nå......det smitter på hele laget som jobba seg tilbake inn i kampen....

                        Vært i Tromsø i helga og skulle kommet hjem omtrent nå....men fikk tak i billett på 16.00 flyet gitt.....selv om det kosta meg 1700,- spenn ekstra.....men jeg rakk kampen.....

                        Forza fugla !
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

                          #72
                          Herlig!!!

                          Fetsundårnern var outstanding i dag (bortsett fra straffe 1) sammen med Brenne! Dette var så utrolig digg!

                          Og angående straffe nr 2 til trønderne; etter å ha sett episoden gjentatte ganger på forskjellige tv-kanaler har jeg et ord: Latterlig.

                          Og best av alt i kveld: Kanari-fansens sang "shalalala vi pissa på trøndera"! Nydelig!
                          Hilsen Anders

                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Stone
                            I dag klarer de å sitte og snakke om hvor dårlige RBK er i nesten hele 2. omgang, før helt på slutten si at det var fortjent LSK seier, men Semb måtte bare for ordens skyld legge til at sifrene var litt i største laget.

                            Hvorfor ikke snakke om hvor gode LSK var som ikke slapp trøndera til rett og slett, neida de var mer interessert i hva RBK måtte gjøre før Champions League kampen, og opp i mot neste sesong, helt utrolig spør du meg...

                            LSK gjorde tydeligvis ikke noe bra, det var kun RBK som gjorde noe dårlig, satt og så kampen med en som er helt nøytral, han bare rista på hodet.



                            Bli så forbanna du bare vil, jeg forbeholder meg retten til å ha min egen subjektive oppfattning av kampen og kommentatorene akkurat slik som deg...

                            For det første så var RBK ganske dårlig defensivt idag og de har gjort en meget slett sesong. De skal spille CL på onsdag og da er det naturlig å snakke om hva som bør rettes opp

                            For det andre ga Semb flere ganger honnør til LSK når han sa at LSK var mye farligere på innleggssituasjoner enn RBK fordi LSK hadde et solid midtforsvar. Dette ble poengtert både i 1. omgang og andre omgang.

                            For det tredje var LSK gode de siste 20 minuttene da kampen var avgjort. Da kunne han skryte av LSK. 1. omgang var vedlig dårlig fra vår side og selv ett stykke etter 3-1 var det RBK som skapte mest. Før LSK tok over det meste på slutten og det var først da han hadde grunn til å skryte av LSK. Flere ganger roste Semb LSK for god fotball.

                            Du skal selvsagt få mene hva du vil, men kommentatorene kan ikke bare sitte å prate positivt om LSK og se alt gjennom LSKs øyne. De tar hensyn til det som er dagsaktuelt og da er det ikke unaturlig å snakke om RBKs CL deltakelse og svake sesong så lenge LSK er hektet av gullkampen.

                            Kommentar

                            • Geirfugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 561

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                              Rambekk var etter min mening man of the match, med en KANONKAMP.
                              Helt enig i at Rambekk leverte en knallkamp. Men sjekk spillerbørsen i VG. Rambekk får 4 poeng. Han må faen meg være snøblind i regnværet, herr Svegaarden!:evil:
                              Brenne får 8 poeng og er BB.

                              Kommentar

                              • Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Synes vi leverer en brukbar match. Spillemessig er RBK minst like gode som oss, og jeg vil tippe vi har ca like mange sjanser. I dag er jeg i slikt et gladrus at jeg ikke klarer å skrive sinna, men i morgen vil jeg grundig ta til vurdering om jeg skal sende en mail til NFF med krav om at Øvrebø burde bannlyses fra norsk toppfotball for alltid. Maken til skandaledømming og forsøk på direkte påvirkning av kampbildet har jeg sjelden sett.

                                1) Han presterer å blåse straffespark på en ball som blir skutt i hånda på Espen Søgård, som utelukkende jobber hjemover for å ta fra angrepsspillern ballen. Søgård står omkring 3 meter unna, og har derfor omkring en tidels sekund reaksjonstid. Å prestere og blåse straffe på noe sånt er for meg en gåte. Det KAN forsvares med regelverket, men den reglen må man gjøre noe med. Makan til søppel skal du lete lenge etter.

                                2) Alexander Tettey kommer i en regelrett grisetakling på Simen Brenne, uten at dommer en gang vurderer å gi han et kort.

                                3) I det Lillestrøm kommer i en stor mulighet, hvor vi har 4 spillere fossende framover mot RBKs 3, og hvor Kiko er i ferd med å lade kanonen fra 17 meter, blåser dommern av omkring et halvt sekund før skuddet fyres av. Han kan da for faen meg ikke blåse av i en så jævla opplagt sjanse. Hadde skuddet gått i mål ville jeg stormet banen, det er jeg ikke i tvil om.

                                4) Straffespark #2. Hva blåses på? Duellen som er 100% rein? Eller hands? For det fantes ingen tvil på reprisen om at ballen traff Pål Steffen godt oppå skallen og slett ikke i hånda da han avklarte til straffespark. Rettferdigheten seiret, men det var faen meg ikke dommerns fortjeneste.

                                Vi har i det siste vært jævlig effektive, noe som er bra. Spillemessig synes jeg vi har mye å gå på, Bjørn Helge skuffer meg enormt idag. Rambekk var etter min mening man of the match, med en KANONKAMP. Simen Brenne som en soleklar nummer to. Positivt innhopp av Myklebust idag, som for meg mer og mer viser seg fram som en typisk innbytter, da preger han matchene i større grad enn når han starter.
                                Er enig i alt du skriver bortsett fra punkt 1, dømminga var håreisende, men den første straffa er grei nok, selv om det ikke var med vilje drar søgård/lsk en stor fordel av å stoppe ballen som har rettning rett mot en umarkert rbk spiller.

                                Forøvrig leit og det sier vel litt hvor ille det er, når man må sette fokus på dommern etter at vi har slakta rbk 4-1

                                Kommentar

                                • Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                  Helt enig i at Rambekk leverte en knallkamp. Men sjekk spillerbørsen i VG. Rambekk får 4 poeng. Han må faen meg være snøblind i regnværet, herr Svegaarden!:evil:
                                  Brenne får 8 poeng og er BB.
                                  Vet ikke helt hvem som var BB idag, men Rambo, Kippe og Steffi var utrolig bra idag, med Brenne og Rånern rett bak dem. Kiko var tilbake til der han var i vår, manglende kamptrening har nok skylda for det.

                                  Kommentar

                                  • Stone
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2006
                                    • 225

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    men kommentatorene kan ikke bare sitte å prate positivt om LSK og se alt gjennom LSKs øyne.
                                    Er heller ikke det jeg ber om. Men å sitte og si hva som skal og bør være straffe og frispark i den ene enden, at det plutselig ikke skal gjelde i den andre enden blir bare dumt spør du meg...

                                    Alsaker skal ha honnør for å prøve å være litt mer objektiv enn Semb.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #78
                                      Deilig med seier, men en hvilken som helst annen årgang av RBK hadde slått oss i dag. Dagens RBK var like godt organisert som køen for cupfinalebilletter var i går.

                                      Synes vi gjør veldig mye rart med kula, og gir de mange brudd som er farlig. Uansett vinner vi på en del gode prestasjoner, og jeg tror jaggu meg at Myklebust hadde godt av å starte på benken.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1538

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        1) Han presterer å blåse straffespark på en ball som blir skutt i hånda på Espen Søgård, som utelukkende jobber hjemover for å ta fra angrepsspillern ballen. Søgård står omkring 3 meter unna, og har derfor omkring en tidels sekund reaksjonstid. Å prestere og blåse straffe på noe sånt er for meg en gåte. Det KAN forsvares med regelverket, men den reglen må man gjøre noe med. Makan til søppel skal du lete lenge etter.

                                        2) Alexander Tettey kommer i en regelrett grisetakling på Simen Brenne, uten at dommer en gang vurderer å gi han et kort.

                                        3) I det Lillestrøm kommer i en stor mulighet, hvor vi har 4 spillere fossende framover mot RBKs 3, og hvor Kiko er i ferd med å lade kanonen fra 17 meter, blåser dommern av omkring et halvt sekund før skuddet fyres av. Han kan da for faen meg ikke blåse av i en så jævla opplagt sjanse. Hadde skuddet gått i mål ville jeg stormet banen, det er jeg ikke i tvil om.

                                        4) Straffespark #2. Hva blåses på? Duellen som er 100% rein? Eller hands? For det fantes ingen tvil på reprisen om at ballen traff Pål Steffen godt oppå skallen og slett ikke i hånda da han avklarte til straffespark. Rettferdigheten seiret, men det var faen meg ikke dommerns fortjeneste.
                                        .
                                        Du mener med andre ord at dommeren gjør 4 store feil som alle går i disfavør av Lillestrøm? Selv klarer jeg ikke å se at feilene var så grove som du skal ha det til. Den største tabben var muligens at han ikke dømte enda et straffespark til Rosenborg på Kippes håndballspill i slutten av 1. omgang.

                                        Det er mulig både Alsaker, Semb, dommerne, TV2 og Nettavisen har et forbedringspotensial. Men det er jammen en del unyanserte personer her på forumet også.

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120

                                          1) Han presterer å blåse straffespark på en ball som blir skutt i hånda på Espen Søgård, som utelukkende jobber hjemover for å ta fra angrepsspillern ballen. Søgård står omkring 3 meter unna, og har derfor omkring en tidels sekund reaksjonstid. Å prestere og blåse straffe på noe sånt er for meg en gåte. Det KAN forsvares med regelverket, men den reglen må man gjøre noe med. Makan til søppel skal du lete lenge etter.

                                          .
                                          '

                                          Helt enig i alle punktene dine utenom denne. Straffen var soleklar sålenge han har armen så langt ut og han drar fordel av den. Hadde denne episoden skjedd for LSK så hadde du garantert hylt etter straffe. Straffe nr to var helt hårreisende dømt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎