[Kamptråd] LSK - RBK, søndag 21. oktober kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #41
    Opprinnelig skrevet av Henrik
    Lars Hirschfeld

    Roar Strand - Christer Basma - Vidar Riseth - Micke Dorsin
    Marek Sapara - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred
    Øyvind Storflor - Yssouf Koné - Abdou Razack Traoré



    http://www.rbk.no/incoming/article92510.ece
    Min første tanke var : dette blir greie 3 poeng!

    Hirschfeld er en god keeper men med det forsvaret foran seg blir selv Buffon en middelmådighet. Strand eier ikke fart og holder stort sett ut kun i 60 minutter. Basma og Riseth er vel kanskje et av Tippeligaens dårligste midtforsvar og Dorsin har vel tankene sine andre steder enn i Trondheim for tiden.

    Sapara er en gigant men med kalven Tettey og myggen Skjelbred tror jeg de skal slite hardt med å vinne midtbaneduellen. Tror rett og slett de kommer til å bli for svake på Åråsen mot Riise, Kiko og Brenne.

    Angrepet er heller ikke det helt store å skryte av. Storflor mangler kamptrening. Iversen er ute av spill så en i utgangspunktet sur Kone får spille i stedet. Og Traore bør enkelt og greit bli spist opp av sterke kanarifugler!

    Nei, dette blir 3 poeng og sølvjakt!

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #42
      Rosenborg er ikke hva de engang var..
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #43
        Skal nok ikke undervurdere RBK. Men vi skal tenke mest på oss selv. Vi har to strake hjemmetap i serien. Dette skal hevnes! På hjemmebane skal LSK bestemme og vise hvor skapet skal stå!

        Med seier i morgen vil vi uansett resultat mellom Viking og Stabæk ligge på bronseplass.

        Kommentar

        • UFM1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 2008

          #44
          vi skal vise at lsk på åråsen er alltid 0 poeng med hjem for bortelag!
          Lillestrøm

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #45
            Fy faen så deilig å lede 2-1 til pause !!!!!!!!!!!!

            et par ting da........ Synes teknikken til gutta er under pari ! noe jeg synes vi har slitt med leeeenge, mister så jævla lett ballen i motsetning til det spillerne på andre laget, så ofte og så unødvendig, dårlige ballmottak og slurvete passninger som egentlig burde være enkle.
            selvfølgelig ikke alle ballmottak som suger , Espen gjorde jo både ballmottak og vending bra da :-)

            Det kneet til keeperen i sida til Ocean, de som ropa høyest når heinz satt et kne ut til siden bør rope litt nå også, kneeet til keeperen ble vridd ut i retning Ocean rett før sammenstøtet mere enn normalt, vises godt på reprisen, men siden det ikke var Lillestrøms keeper som gjorde dette var det ingen av kommentatorne som sa noe på det, og heller ikke dommer.
            dommeren og hans assistenter var jeg ikek fornøyd med i begynnelsen, baller som åpenbart skulle vært kast eller corner til LSK ble gitt til RBK, ser på reprisene at det er like innlysende som de faktisk så ut som disse situasjonene, og heller ikke gult kort for stemplinga av brenne tror jeg det var, knottene rett i låret på han! men bedra seg litt på slutten


            Alt i alt storfonøyd egentlig siden vi leder, de tingene man ikke er fornøyd med er liksom ikek så sviktig når og om man vinner :-)

            Knallhard 2 omgang nå så vinner vi 4-1 !
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1174

              #46
              er det en som har vært langt fra seg selv i denne kampen så langt så er det b h riise, satser på at han kommer sterkt tilbake i 2 omgang!

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #47
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                Fy faen så deilig å lede 2-1 til pause !!!!!!!!!!!!

                et par ting da........ Synes teknikken til gutta er under pari ! noe jeg synes vi har slitt med leeeenge, mister så jævla lett ballen i motsetning til det spillerne på andre laget, så ofte og så unødvendig, dårlige ballmottak og slurvete passninger som egentlig burde være enkle.
                selvfølgelig ikke alle ballmottak som suger , Espen gjorde jo både ballmottak og vending bra da :-)

                Det kneet til keeperen i sida til Ocean, de som ropa høyest når heinz satt et kne ut til siden bør rope litt nå også, kneeet til keeperen ble vridd ut i retning Ocean rett før sammenstøtet mere enn normalt, vises godt på reprisen, men siden det ikke var Lillestrøms keeper som gjorde dette var det ingen av kommentatorne som sa noe på det, og heller ikke dommer.
                dommeren og hans assistenter var jeg ikek fornøyd med i begynnelsen, baller som åpenbart skulle vært kast eller corner til LSK ble gitt til RBK, ser på reprisene at det er like innlysende som de faktisk så ut som disse situasjonene, og heller ikke gult kort for stemplinga av brenne tror jeg det var, knottene rett i låret på han! men bedra seg litt på slutten


                Alt i alt storfonøyd egentlig siden vi leder, de tingene man ikke er fornøyd med er liksom ikek så sviktig når og om man vinner :-)

                Knallhard 2 omgang nå så vinner vi 4-1 !
                jaja , laget hørte litt på meg i pausen gitt og heva seg noen hakk.
                Så utrolig jævlig deilig å knuse trøndera

                og for dem som gidder se resultatet jeg tippa i den posten jeg quota så var jegjo faen meg god !!
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • ChristerH
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2006
                  • 199

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl

                  Knallhard 2 omgang nå så vinner vi 4-1 !

                  Synsk:shock:


                  Deilig seier

                  viking-stabæk uavgjort i morgen så

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2886

                    #49
                    fy faen. dette må være en drøm! aldri har det vært så godt å være kanari i trøndelag! riise spilte nesten til stolpe på børsen idag, allikevel vinner vi 4-1. brenne spiller nok en god kamp. fy faen så dårlig rbk var, jeg satt og lo hele kampen! 4-1 over rbk på en middels dag, det smaker godt det!
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Franken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1036

                      #50
                      Faen så deilig. Og faen så fortjent!

                      Semb er monog som vanlig. Tidenes billigste straffe på Åråsen, og Semb er naturligvis helt enig med dommeren!!
                      Fra Baillsund

                      Kommentar

                      • kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

                        #51
                        rettferdigheten seiret otto redda!!

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #52
                          Elendig 1.omgang av LSK idag, men likevel leder vi 2-1. Scoringer av våre local lads er fantasisk bra!

                          2. omgang tar vi mer og mer over. Heldigvis scoret ikke RBK på det feilaktige straffa som de fikk.

                          RBK var lenge bedre offensivt enn oss. De fant spillere i mellomrommet på midtbanen mye mer enn det LSK klarte. Men de skapte ikke så mye likevel takket være godt forsvarspill. Etterhvert fant vi rytmen i forsvarspillet og ble bedre og bedre. Men det kan også tilskrives at RBK ga litt opp og tenkte på Valencia. Uttover ble vi bedre og bedre offensivt.

                          De to siste målene var gavepakker av RBK-forsvaret.

                          Det positive utenom en komfortabel seier var at Kiko fikk en kamp igjen. Han spilte ikke knallbra, men det viktigste var at han fikk en kamp og er igang. Etter en litt rusten start, ble han bedre og bedre.

                          Selvsagt mye andre positive ting også, men det negative er en dårlig kamp av Riise, burde vært byttet ut før. Han har spelt landskamp og det burde holdt med 60 minutter. Ellers så var Andresens hodeløse kort negativt iom at han må stå over mot Start. Skulle gjerne hatt han med mot Hulsker og Start. Dessuten selger Johnsen seg altfor lett noen ganger.

                          Men en gledelig seier som så og si spikrer topp fire. Kun ett poeng og det er i boks. Vi vil ligge på brooseplass etter kampen i morgen.

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5096

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Franken
                            Faen så deilig. Og faen så fortjent!

                            Semb er monog som vanlig. Tidenes billigste straffe på Åråsen, og Semb er naturligvis helt enig med dommeren!!

                            Det beste var at han i første omgang lirte av seg dette:

                            "Jeg syns midstopperne til Rosenborg bør gå i kroppen på Occean, for å hjelpe sin egen keeper."

                            I andre omgang fulgte han opp med dette.

                            "Andresen går i kroppen på Dorsin, og jeg syns Øvrebø dømmer et korrekt straffespark."

                            Litt senere i omgangen:

                            "Bra forsvarspill av Riseth, som går i kroppen på Occean, og hindrer han i å kommer rundt!"

                            Paranoid? Jeg? Neisj!

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Franken
                              Faen så deilig. Og faen så fortjent!

                              Semb er monog som vanlig. Tidenes billigste straffe på Åråsen, og Semb er naturligvis helt enig med dommeren!!
                              Jeg er nok uenig i mange av forumers og mener at Semb vanligvis ofte er balansert og har rett, men her tar han hårreisende feil. En slik kroppskontakt er ofte blitt kommentert som flott forsvarsspill!! Like etterpå kom Occean igjennom og ble tacklet på akkurat samme vis, men her var det naturligvis ikke snakk om straffe.

                              LSK får nok straff for å ha vist episoden på storskjermen. Men fy fader for en latterlig avgjørelse.

                              Kommentar

                              • Aspecho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2006
                                • 163

                                #55
                                For en jævla deilig kamp! Jeg har aldri vært så hes før i hele mitt liv!

                                Vi knuste Rosenborg på banen og tribunen! Alle som sto på feltet gjorde en fantastisk jobb!!!

                                Kommentar

                                • Kristiansen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 1332

                                  #56
                                  Deilig!!

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    #57
                                    Utrolig deilig seier på en ellers dårlig dag. Skryt til Rambekk, Kippe og Steffi bak i forsvaret, Johnsen gjorde mye rart idag. Forover på banen var Riise skuffende og Sundgot var under pari, de andre får godkjent.

                                    Men fyyyy hvor deilig å pisse på bartene på Åråsen igjen...

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1408

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Jeg er nok uenig i mange av forumers og mener at Semb vanligvis ofte er balansert og har rett, men her tar han hårreisende feil. En slik kroppskontakt er ofte blitt kommentert som flott forsvarsspill!! Like etterpå kom Occean igjennom og ble tacklet på akkurat samme vis, men her var det naturligvis ikke snakk om straffe.

                                      LSK får nok straff for å ha vist episoden på storskjermen. Men fy fader for en latterlig avgjørelse.
                                      Semb balansert og har ofte rett? Det tror jeg er noe av det dummeste jeg har hørt! Noen gang!

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av BD
                                        Semb balansert og har ofte rett? Det tror jeg er noe av det dummeste jeg har hørt! Noen gang!
                                        Ja, jeg mener det. Har sett mange fuglakamper som han har kommentert og ikke reagert noe spesielt før idag. Har aldri reagert noe spesielt når Alsaker og Semb har kommentert.

                                        Kommentar

                                        • fredpet76
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2004
                                          • 1222

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av BD
                                          LSK får nok straff for å ha vist episoden på storskjermen. Men fy fader for en latterlig avgjørelse.
                                          Da har lov til å vise episoden èn gang, men ikke fler. Så de vil nok ikke få noen bot.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎