Karakterbok 23/07, LSK-RBK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Jeg er jævlig skuffa over Bjørn Helge, og synes du gir han en snill treer. Han ga mange farlige overganger i mot, spesielt i første. Elendige pasningsvalg, elendige forsøk og langt dårligere arbeidsmoral. Jeg kjøper ikke at han er sliten, jeg tror suksessen har gått til hodet på ham. Dessverre.
    For å være helt ærlig syns jeg det er en jævlig ufin ting å si om en av de spillerne som virkelig har gått foran med godt spill og ikke minst en fantastisk innsats denne sesongen. Han spiller EN dårlig kamp, og du trur suksessen har gått til hodet på ham? Latterlig.

    Kommentar

    • El_Cabron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2007
      • 218

      #22
      Helt enig med sistnevnte skribent.
      BHR har spilt meget bra hele sesongen, og i tillegg gitt alt hele tiden. Det faller på sin egen urimelighet å tro at han plutselig har blitt primadonna på grunnlag av en kamp. Alle har lov til å ha en dårlig dag på jobb av og til så lenge de presterer bra over tid, og har riktig innstilling (er jo ikke umlig at han begynner å merke programmet da han spiller flest kamper av alle i LSK, og løper, løper og løper)!
      |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

      Kommentar

      • vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

        #23
        Opprinnelig skrevet av Geirfugl
        For å være helt ærlig syns jeg det er en jævlig ufin ting å si om en av de spillerne som virkelig har gått foran med godt spill og ikke minst en fantastisk innsats denne sesongen. Han spiller EN dårlig kamp, og du trur suksessen har gått til hodet på ham? Latterlig.
        Opprinnelig skrevet av El_Cabron
        Helt enig med sistnevnte skribent.
        BHR har spilt meget bra hele sesongen, og i tillegg gitt alt hele tiden. Det faller på sin egen urimelighet å tro at han plutselig har blitt primadonna på grunnlag av en kamp. Alle har lov til å ha en dårlig dag på jobb av og til så lenge de presterer bra over tid, og har riktig innstilling (er jo ikke umlig at han begynner å merke programmet da han spiller flest kamper av alle i LSK, og løper, løper og løper)!
        Enig i at BHR har vært fantastisk, og at han har en enestående innstilling og moral.

        Samtidig må det være lov å påpeke det åpenbare; BHR har ikke vært god i påfølgende seriekamp etter landskamp. Dette blir kanske en utfordring.

        Kommentar

        • Geirfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 561

          #24
          Opprinnelig skrevet av vollafugl
          Enig i at BHR har vært fantastisk, og at han har en enestående innstilling og moral.

          Samtidig må det være lov å påpeke det åpenbare; BHR har ikke vært god i påfølgende seriekamp etter landskamp. Dette blir kanske en utfordring.
          Selvfølgelig nå det være lov å påpeke dette. Helt riktig, faktisk. Men det er et stykke derfra til å si at suksessen har gått til hodet på ham. Det er dette jeg påpeker, nothing else.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎