Hvilken strategi har klubben når det gjelder nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #21
    Opprinnelig skrevet av hennern
    Vel for det første så mente jeg ikke at occean ikke hadde infridd, for al del det har han! har alltid har tro på gutten og tror vi har mer i vente av ham, akkurat det samme mener jeg om Brenne og Johnsen. Det jeg ønsker å sikte frem til i inlegget var prisen for disse spillerne som jeg mener er for mye. Og hvis vi da skal kjøpe en ny midbanespiller til 15 millioner har vi brukt altfor mye på spillere, når klubben ikke har kommet seg over fjerdeplass siden 2001. Vi kan ikke rave rundt i media levende på cup triumf som vi skulle ha vunnet for lenge siden. LSK er og blir en stor og seig klubb, men vi må levere flere varer. Greit at jeg ikke snakker taktisk eller om vidresalg, men vi har sett oppgjenom klubbens histore at vi har solgt spillere til utlandet som har kommet til LSK som sitt springbrett vidre ut i verden. Og det med at vi ikke kan finne en ny slovener eller en øst-européer mener jeg blir feil og si, da det var faktisk vi som i starten hadde marek sappara i kikerten. Den som leter den finner

    Hei og hå (:
    Alles gut, og Poenget ditt med Sappara kjøper jeg. Var for resolutt med akkurat det argumentet, følte jeg.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      #22
      Opprinnelig skrevet av Erling Stray
      Mener fjøra sa engang at vi skal kjøpe unge norske spillere som gjerne er på ungdomslandslaget. Og en periode funket det. Men hva skjer nå?
      Pedersen, Midtun Lie og nå prates det om Riseth. Kan ikke si jeg liker den utviklingen
      Jeg regner med at innkjøpspolitikken er den samme nå som før...

      Men hvis vi ser tilbake på sesongen 2007 tapte vi kanskje medaljene på at stallen vår ikke var stor nok. Pedersen og Midtun Lie er gratis spillere som hever stallen vår betraktelig.

      Jeg tror det beste ligger framfor oss... Det gjelder å ha is i magen. Nytter ikke å være med på det økonomiske sirkuset Vålerenga og Brann setter igang hvert eneste år.

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #23
        Jeg veit ikke men : Vær Så Snill, Ikke Bruk Penger På Norges Riksklyse Riseth.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Jeg veit, OG VÆR SÅ SNILL Å SLUTTFØRE HANDELEN MED RISETH!

          Han blir vår riksklyse!
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Jeg veit, OG VÆR SÅ SNILL Å SLUTTFØRE HANDELEN MED RISETH!

            Han blir vår riksklyse!
            Det er gjort. Gratulerer Fjøra!
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #26
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Det er gjort. Gratulerer Fjøra!
              Veit ikke om jeg skal gratulere eller hva.... Urtrønder som tvinges sørover av kjærringa, virker ikke godt på motivasjonen sånt. Er guts igjen i kroppen eller er det tomt mon tro ?

              Detta hadde jeg aldri trodd... Riseth i LSK... Guffent...
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • erlando
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 858

                #27
                Opprinnelig skrevet av mooph
                Veit ikke om jeg skal gratulere eller hva.... Urtrønder som tvinges sørover av kjærringa, virker ikke godt på motivasjonen sånt. Er guts igjen i kroppen eller er det tomt mon tro ?

                Detta hadde jeg aldri trodd... Riseth i LSK... Guffent...
                Riseth er et av de største eksemplene på klubbhore/leiesoldat (stryk det som ikke passer) i norsk fotball, men er i tillegg en av de få av denne typen som generelt har lyktes i alle klubbene han har vært i.

                Jeg er derfor ikke bekymret for verken tilpasningsproblemer eller manglende motivasjon - synes Riseths fotballkarriere er et tydelig bevis på at med han får man både 100% innsats og 100% prestasjon hver gang han går på banen.
                Ja til pause i pausen!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  #28
                  Det var vel mye snakk om at en ledertype skulle på plass før 2006 sesongen? Nå har han da omsider kommet. Dette er en kar som vil snakke rett fra levra og som fotballnorge vil lytte til.

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Det var vel mye snakk om at en ledertype skulle på plass før 2006 sesongen? Nå har han da omsider kommet. Dette er en kar som vil snakke rett fra levra og som fotballnorge vil lytte til.
                    Jeg velger å beholde en posjon skepsis inntil denne trønderen beviser noe i 2008. Utvilsomt lederpotensiale i fyren, men om alder og tvungen re-allokering har gjort sitt med motivasjonen gjenstår å se.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #30
                      Reka: Så da kan du kanskje være med på at det var en plan likevel, eller?
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎