John Anders Bjørkøy klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

    #61
    Dette var gode nyheter. Bjarkøy kan bekle flere roller i laget og han har i tillegg landskamper. Prisen er overkommelig. Glimrende nyheter. Flere som gleder seg litt ekstra til seriestart? Han er jo en lokal spiller også.

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #62
      Dette er jo helt klart en forsterkning.. Men jeg er ikke blitt mer optimistisk foran sesongen. Tror ikke han utgjør forskjellen.
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • dennis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 872

        #63
        [


        – Jeg har selv stått på Åråsen da jeg var mindre. Dette er hjemmeklubben min og derfor er dette veldig spesielt for meg. Som en drøm, sier Bjørkøy.

        – Jeg tror helt klart at LSK kan hente hjem seieren til Romerike. Det er en av grunnen til at jeg er her, sier Bjørkøy.


        med ny kontrakt med klubben som du har skrevet under for er vel ikke dette noe nytt som kommer ut av kjeften på spillerne????

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          #64
          En veldig bra signering, selv om potensialet for å heve laget er betydelig større med en god ving enn hva det er ved en midtbanespiller. Han har vel til og med spilt litt på kanten, men har ikke vært tilfreds med dét selv om han har temmelig god innleggs- og skuddfot. Han er av natur ingen vingspiller, og har vel neppe de samme naturlige forutsetningene for å bli virkelig god der som på midten – litt på samme måte som med Riise. Derfor hadde jeg helst sett at hvis det kom noen nye inn på midtbanen, var det noen som var klart bedre enn dem vi har, ikke bare enda en konkurrent som kanskje er god nok til å forsvare en førsteellever-plass over en lengre periode. Det er i og for seg ingen "skandale" om Riise blir satt til å satse på vingplass - bedre det enn at han flyttes rundt omkring etter behov, det vil si fram og tilbake mellom midtbane og ving. Bare å se på formsvikten til for eksempel en såpass god spiller som Solli, så ser man hva usikkerhet rundt posisjon og rolle kan medføre. Bjørkøy har vært undervurdert i mange år. Veldig positivt at han kan spille på begge backene. Har både personligheten og er typen som passer inn i LSK. Det er ikke de store navnene vi først og fremst har behov for nå. I eliteserien er forskjellen på de beste og de nest beste så liten og overprisningen deretter - av den grunn positivt overrasket over overgangssummen. Brenne hadde sin kanskje beste periode i Fredrikstad da Bjørkøy var hans midtbanemakker. Hadde vært veldig gøy om de to kunne gjenoppta samspillet like bra igjen.

          Kommentar

          • KFL #40
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Dec 2006
            • 11

            #65
            Opprinnelig skrevet av dennis
            [


            – Jeg har selv stått på Åråsen da jeg var mindre. Dette er hjemmeklubben min og derfor er dette veldig spesielt for meg. Som en drøm, sier Bjørkøy.

            – Jeg tror helt klart at LSK kan hente hjem seieren til Romerike. Det er en av grunnen til at jeg er her, sier Bjørkøy.


            med ny kontrakt med klubben som du har skrevet under for er vel ikke dette noe nytt som kommer ut av kjeften på spillerne????

            Dette høres ut som en klisje...

            Men jeg har personlig fått "Forza Fugla" mld. av Jonna!
            Han har hjerte for Sports Klubben

            En forsterkning for laget og skal vi heve pokaler må vi ha dobbel dekning!
            Velkommen hjem Jonna
            Last edited by KFL #40; 08.03.2008, 00:30.

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #66
              At han valgte bort tippeligaspill med söpla til fordel for skjetten og 2. div. er et sterkt karaktertegn. En virkelig hedersmann dette. Det bor nok et sunt og sterkt engen-hat i vår nye local lad, og jeg gleder meg allerede til å bivåne kanontaklinger mot andresen og resten av mannekeng-gutta fra etterstad. GJERNE i tospann med Sögård.. aiaiai
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2120

                #67
                Vel vel... Bjørkøy er nok en bra mann, men enda en indreløper er ikke det som får meg til å sprette champagnen. Inntil venstrevingen er på plass, så fortsetter jeg å knaske lykkepiller og ser fram til en ny sesong uten medalje.
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  #68
                  Jeg ser på dette som en signering av høy kvalitet. Vil heller ha en hardtarbeidende Jonna enn ungpike idolet Doffen. Snakka med Jonna på Fredrikstad stadion i fjor( jeg snakket egentlig ikke,men han kjenner fattern, så overhørt samtalen),han fortalte at han var stum av begeistring over Kanari fansen,videre snakket han om at han,dersom han ikke hadde blitt fotball spiller,ratt hadde stått oppe i fansen selv. Videre fortalte han at han hadde nynnet på "forza Fugla" i ukesvis etter han hørte denne første gang. Han lo og fortalte at denne låta også var blitt overført på Landslagstreninger.Jeg liker tanken på at han nå er kommet til sportsklubben.
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #69
                    Målfakta fra Bjørkøy i FFK:

                    2007: 7 mål (inkl. 2 straffemål)
                    2006: 7 mål (inkl. 4 straffemål)
                    2005: 1 spillemål på en halv sesong


                    Til tross for at Bjørkøy har en glimrende CV så har Torvik i dagens RB brukt overdrivelse som virkemiddel.

                    Opprinnelig skrevet av RB-Torvik
                    Når gutten har scoret rundt ti mål i serie og cup hvert år i Fredrikstad
                    ...
                    Verdt å huske er at Robert Koren scoret ti ganger for LSK som
                    Torvik sammenligner epler og bananer. Bjørkøys mål i serie OG cup sammenlignes med Korens mål i serien.

                    Det første halve året til Bjørkøy kan ikke inkluderes i hvert-år-formuleringen til Torvik. Da står vi igjen med to år. Hvert år blir både litt feil (siden det ikke gjelder første sesongen) og fordi hvert år blir rart å bruke om bare to år.

                    Jeg syns Bjørkøy ut fra pris og kvalitet er en kjempeovergang, og jeg ønsket ham sterkt til LSK allerede som 20-åring. CV-en er også så sterk at jeg ikke ser behovet for å overdrive den.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Stomperudbanden
                      Espen selvskreven på laget?
                      Jeg mener ikke det, men heldigvis er ikke den kabalen opp til meg.

                      Brenne, Bjørkøy, Riseth, Riise og Kiko er konkurrentene hans om plassen/e.
                      I tillegg kommer Kiesenebner tilbake i løpet av hvertfall sommeren.
                      Espen drar seg vel kanskje inn mot et 6 valg på midten.
                      Kan regne med en skade og kanskje en spiller ute av form.
                      Espen er jo en bra spiller for de matchene hvor det trengs løpskapasitetog innsats, men selvskreven?
                      Langt derifra mener jeg... Andre står foran i køen, men
                      muligheter for noen matcher er det jo.

                      Isåfall kanskje en back når det drar seg utover i sesongen, hvis det er skader i stallen.
                      Du bør ta en titt på LSK' poengsnitt med/uten Søgård, så kan vi snakkes vi igjen etterpå...
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #71
                        Espen er selvfølgelig ikke selvskreven på laget når Brenne, Riise og Bjørkøy er blant konkurrentene hans på indreløperplass. Kanskje han får spille, men selvskreven er han ikke.
                        Last edited by Henrik; 08.03.2008, 14:09. Begrunnelse: spelling

                        Kommentar

                        • egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

                          #72
                          En kar i fra Gjelleråsen må jo være en bra signering .

                          Fin nyhet å få etter 5 dagers fotballtur til England. Espen Hoff i tillegg nå, så begynner troppen å bli perfekt!
                          KFL - medlem nr 23

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13271

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av egil
                            En kar i fra Gjelleråsen må jo være en bra signering .
                            Blir bra når han signerer for Barcelona dett her - Senõr Bjorkoy from Sierra della Castrada.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎