ALLMØTE for medlemmer av Kanari-Fansen i kjelleren på Martins torsdag 10/4 kl 18.30.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kdlnor
    Ah, endelig et svar, flott.

    Men blir det ikke på en måte en protest mot KFL da, når dere som har "like" meninger må starte undergrupper og markere deres punkt fordi KFL ikke gjør som dere vil på en måte. For meg blir det litt sånn at "vil ikke KFL det eller det, så lager vi vår egen gruppe".
    Du er veldig trang øyd akkurat nå kdlnor (hvordan skrives det?Øyd øydd øyd?) Nå er ikke jeg medlem av ufc men. Alle har sitt syn på hvordan mann skal støtte sportsklubben best mulig. Noen mener at å sitte er best, noen mener å stå og synge, andre mener og sloss(!!!???), noen mener å hoppe andre flagge, noen mener bare å stå holder. I en så stor klack som kanari-fansen er nå så vil det alltid være folk som liker å støtte klubben sin på sin på forskjellige måter, sikkert flere ting jeg kunne nevnt også.. Hvis mann brenner for en sak som f.eks. å flagge,2-stangs,tifo,synge,forsanger felt,dra på flest mulig turer, positiv galskap altså så er dette MYE lettere om mann er i en gruppering enn mann er alene.

    Jeg ser poenget ditt "hvorfor kan du ikke gjøre det uten å være medlem av ufc\mb". Men hvor kult er det å handle inn stoff alene og lage noen 2-stanger alene? Noe jeg personlig aldri hadde giddi. Hvor lett er det å fronte en spesiell sak når du står alene? Jeg var på 25kamper i år, når mann er i en gruppe er det utrolig mye enklere og bli pushet på for å dra på kamp, har du ikke penger så ja da kan du låne av gruppa.


    Jeg synes folk bør være glade for at det finnes grupper som støtter klubben på den måten de synes er best (ikke slossing selvsagt). Dette er noe som gjør at kanari-fansen blir enda bedre. Ikke minst har kommet ditt vi er i dag!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Kdlnor
      Medlem
      Møteplager
      • Feb 2003
      • 76

      #82
      Opprinnelig skrevet av blue
      Det synes jeg er helt ålreit, så lenge fokuset er på å støtte laget, og man oppfører seg som folk.
      Jeg kan være tilbøylig til å være enig med deg i dette, men syns dette strekkes for langt når man f.eks. har en fane av et tildekket ansikt. Dette er da så langt på siden av KFL ønsker å fremstå/burde ønske å fremstå som.
      Ville ha vært noe helt annet om f.eks. en gjeng hadde en fane hvor det stod "KFL - finnmarksvidda" på hvor disse samlet seg på tribunen for å stå sammen.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #83
        Noen mener også man skal tukte de man elsker og gir sine barn juling.

        At intensjonen er god betyr ikke at handlingen er riktig.

        Jeg bestrider ikke UFC/MB's intensjoner, men jeg er sterkt uenig i deler av deres handlinger og oppførsel.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #84
          Nå synes jeg det er på tide å stenge denne tråden. Alle har fått komme frem med sine synspunkter for eller i mot det ene og det andre, og mange hadde anledning til å fronte sine synspunkter i går.

          Opprett heller en ny tråd som heter "Etter allmøtet" når informasjon fra styret kommer senere i dag.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎