Treninger
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Unggutta (Cisse) hadde en rekke gode avslutninger på mål. Innleggene ble foret av Bolly.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Men da var vel du for opptatt med og prate om Jan Thommas og fluortabletterKommentar
-
Hei!
Da jeg er i en slik jobbsituasjon at jeg ikke har mulighet til å være i Lillestrøm på dagtid lurer jeg derfor på om:
Noen som har fått med seg noen treninger i det siste?
Setter stor pris på å få noen oppdateringer frem mot molde-kampen!-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Var vel snakk i ryktetråden om en amerikansk keeper som skulle vise seg frem?
Kommentar
-
Kommentar
-
Trening lørdag 13. september
På lørdagstreninga på Åråsen 10.00-11.30 stilte alle tilgjengelige spillere, men de deltok i svært varierende grad i selve treninga. Markus Kiesenebner, Pål Steffen Andresen og Magnus Myklebust var til stede, men praktisk talt ikke ute på selve grasmatta, og drev trolig mest med egentrening inne.
Marius Johnsen, Jon Midttun Lie og Ståle Stensaas deltok i treninga, men sparte seg på enkelte måter: Johnsen og Stensaas deltok ikke i spurtøvelsene, Stensaas heller ikke i formasjonstreninga, og Midttun Lie sto forståelig nok over armhevinger som straffeeksersis - gipsen på underarmen er nettopp tatt av.
Det amerikanske keepertalentet Anthony Beltran var ikke å se, men både Otto og Lars Ivar trente med Grodås og Birkeland, og Marius Pierau fra rekruttene var med på hele treninga.
Etter formasjonstreninga å dømme starter følgende 11'er:
Otto
Steinar-Vidar-Frode-Ståle
Karim-Kiko-John Anders-Simen
Arild-Ollie
JML spilte venstreback under formasjonstreninga, men Stensaas skal være klar til kampen i morra.
Treninga ble avslutta med en strålende skåring av Kiko, som tok i mot ballen inne i seksten, vendte helt rundt og plasserte ballen hardt og utagbart i nettet til side for Moldskred.
gilbertKommentar
-
Det samme gjaldt for øvrig Mathis Bolly, som jeg så flere ganger før han virkelig overbeviste meg om potensialet sitt i første omgang mot Fløy.
gilbertKommentar
-
Dagens trening var preget av høy intensitet det lille jeg så. Brenne har vond rygg og spiller ikke på mandag iflg seg selv.Mykle er ikke 100% så usikker.
Moldskred var hissig i buret og Joooon tømte løken(for urin)på sidelinjen.Riseth forsvant på en slags scootersparkesykkel etter trening.Erland Johnsen var ikke å se ,så veggen styrte treningen.Chartersvein var også på sidelinjen da jeg tror han skal prøve seg som brannmann i en ny tvserie.Kommentar
-
Dagens trening var preget av høy intensitet det lille jeg så. Brenne har vond rygg og spiller ikke på mandag iflg seg selv.Mykle er ikke 100% så usikker.
Moldskred var hissig i buret og Joooon tømte løken(for urin)på sidelinjen.Riseth forsvant på en slags scootersparkesykkel etter trening.Erland Johnsen var ikke å se ,så veggen styrte treningen.Chartersvein var også på sidelinjen da jeg tror han skal prøve seg som brannmann i en ny tvserie.Kommentar
-
-
Trening søndag 21. september
Treninga var på den nye inngjerda (og lite publikumsvennlige) banen på Vigernesjordene.
19 utespillere samt keeperne Mold og Otto stilte, alle unntatt Kiesenebner, men medregna Setar Salimi fra rekruttene. Simen Brenne småtrente for seg sjøl med Slokvik og spiller neppe i morra, og Pål Steffen sto over spurttrening, men deltok ellers for fullt. Backrekka begynner nå å få noen flere reserver enn Biffen, Rånern og Joooon (med skinne, men ikke gips, på høyre underarm), siden både Pål Steffen og Marius Johnsen spilte forsvar, med god innsats, på motstanderlaget under formasjonstreninga. (Men det gjorde forsåvidt også høyreback Frode Birkeland...)
Mitt tips er at mange på forumet vil være fornøyde med det som ser ut til å være lagoppstillinga i morra, iallfall framover på banen:
Otto
Steinar-Vidar-Frode-Ståle
Karim-Kiko-Jon Anders-Bjørn Helge
Ollie-Magnus
Med iallfall tre innleggs- og dødballføtter (Ståle, Karim, Bjørni) og én bakromsspiller (Magnus) har vi kanskje litt mer variasjon å spille på enn i en del tidligere kamper og 11'ere. Men jeg tipper også at Sundgot kommer inn for en av spissene lenge før det er bare to minutter igjen. På avslutningstreningene som logisk nok avslutta dagens trening (serier med ett innlegg langs bakken og ett i lufta for hver av spissene og midtbanespillerne) var han tidvis, om ikke hele tida, så skarp at Grodås måtte spørre hva han hadde spist til frokost i dag.
Formasjonstreninga var, kanskje noe mer enn vanlig, lagt opp også med tanke på forsvar mot angrep med baller i bakrom, der Sundgot og Fellus utgjorde motstanderens spisspar.
gilbert
som håper morgendagens motstander ligner mer på det laget som tapte 8-0 i cupen mot Molde enn det som kjørte over Deportivo La Coruna for få dager siden. Men det er jo mest opp til Fuglas lag, som må ha full innsats og konsentrasjon.Kommentar
-
Trening lørdag 4. oktober
Siste trening før hjemmekampen mot FFK i morra var på Vigernesjordet fra 10.30 til 11.45 i dag.
To keepere og nitten utespillere stilte, foruten Erland Johnsen, Grodås, Birkeland, Fjørtoft og Slokvik. Blant de nitten var rekruttene Setar Salimi og Trym Bogen. Kiesenebner, Andresen og Riseth var ikke der, og bare Riseth er aktuell, men usikker, for kampen i morra, etter det jeg fikk opplyst. Marius Johnsen deltok for fullt, men etter det som sto om skaden i siste LSK-posten stiller han vel bak Bertheussen som back-up i back-rekka.
Johnsen var ikke alltid helt fornøyd med tempo og innsats på dagens trening, og sesongen begynner tydelig å slite på troppen. Sikkert godt med en liten landslagspause før neste bortekamp, slik at flere spillere kan komme i bedre slag. På formasjonstreninga endte vi opp med følgende 11'er:
Otto
Steinar-Biffen-Birken-Ståle
Simen-Kiko-Espen-Jonna
Magnus-Ollie
Det vil si at Johnsen i utgangspunktet ønsker å stille samme lag som mot TIL, men i dag måtte mønstre vikarer på tre plasser. Riseth er kanskje, men ikke garantert, klar i morra, og skyver i så fall (forhåpentligvis) Biffen ut på benken. Frode K. brukte, sammen med Karim, store deler av treninga til joggerunder innafor gjerdet, er tydeligvis også litt redusert og ble erstatta av navnebror Frode Birkeland. Bjørn Helge gikk av banen og forlot treninga etter bare et par minutters formasjonstrening, selv om han hadde deltatt for fullt i alle øvelser fram til da. Han gikk også tidligere denne uka av treningsfeltet med "slitne bein", og vi kan bare krysse fingra for at det ikke er/blir det samme som å ha slått opp strekken i låret, i så fall for femte gang i år.
gilbertKommentar
-
Jeg er livredd for at vi har et stopperproblem foran kampen mot Fredrikstad. Riseth og Andresen var ikke tilstede på treninga i hele tatt. Kippe var ikke med på noen spilløvelser, bare jogget rundt, og tok seg stadig på baksiden av låret. Dermed har vi vel bare Biffen igjen.
Dersom Biffen starter, er det vel ikke usannsynlig at vi pådrar oss noen frispark rett utenfor 16 meteren, og Fredrikstad har en spiller som har skrudd inn noen frispark i år (Wallace Fernando Pereira).Kommentar
-
Jeg er livredd for at vi har et stopperproblem foran kampen mot Fredrikstad. Riseth og Andresen var ikke tilstede på treninga i hele tatt. Kippe var ikke med på noen spilløvelser, bare jogget rundt, og tok seg stadig på baksiden av låret. Dermed har vi vel bare Biffen igjen.
Dersom Biffen starter, er det vel ikke usannsynlig at vi pådrar oss noen frispark rett utenfor 16 meteren, og Fredrikstad har en spiller som har skrudd inn noen frispark i år (Wallace Fernando Pereira).
Halvskadde spillere kan bli hjemme, må bruke de som er friske, uansett hva de heter. Biffen klarer seg sikkert bra om det er han som må steppe inn.Kommentar
-
Hvis noen i LSK overhodet prøver å dra denne, da skal de få med meg å gjøre. Her har Erland og spillerne gjort alt de makter for å spille færrest mulige kamper i år. Som kjent røk vi ut i cup og ecup ved første anledning etter at Erland tok over.
Kan heller ikke beskylde spillerne for å slite seg ut på landslagsoppdrag rundt omkring i verden. De få som er med, er vel stort sett stallfyll.
Hvis spillerne ikke orker en kamp i uka, ofte også med to ukers opphold, så er det noe fundamentalt feil. Vent litt... det er det selvsagt. Slokvik har fortsatt jobb i LSK. Komplett skandale.
Bjørn Helge gikk av banen og forlot treninga etter bare et par minutters formasjonstrening, selv om han hadde deltatt for fullt i alle øvelser fram til da. Han gikk også tidligere denne uka av treningsfeltet med "slitne bein", og vi kan bare krysse fingra for at det ikke er/blir det samme som å ha slått opp strekken i låret, i så fall for femte gang i år.
Nå blir det egen tråd på Slokvik! Gled/gru dere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar