Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av Øystein
    Ser i nyhetstråden at Marius Johnsen er uaktuell. Han spilte jo noen minutter mot rbk. Noen som vet hvorfor han er uaktuell? Berg sa jo at en av grunnene til at Stensaas ikke fikk kontrakt var pga at Johnsen var tilbake og skadefri.

    Øystein
    Sikker på grunn av plastik gress..

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      Er ofte disse nettavisene ikke er særlig oppdatert. Blant annet har de ikke fått med seg ett viktig avbrekk hos Hamkam.

      Så jeg stoler ikke så veldig mye på den kilden.

      Men det er selvsagt en mulighet at det er pga kunstgress.

      Det var vel Bjørkøy og Pedersen som ble drillet inn i forsvaret denne uka?

      Kommentar

      • 007

        Opprinnelig skrevet av vermu
        På dagens trening 31/10-08 i LSK hallen trente 24 spillere for fullt, mens Marius Johnsen og Vidar Riseth trente litt for seg sjøl.
        ......
        Lagoppstilling mot AAFK:
        Otto
        Bjørkøy - Riseth - Kippe - Pedersen
        Riise - Mouheli - Søgård - Myklebust
        Occean - Sundgot
        Skal vel litt til at HB satser på en småskadet Johnsen som ikke kunne trene på fredag, når det i tillegg er sesongens siste match...

        Kommentar

        • dIsTurBeD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 668

          I dagens papir-RB står følgende:

          Marius Johnsen er skadefri og i full trening, men han står over kveldens kamp mot Ålesund - fordi den spilles på kunstgress. - Jeg har veldig lyst til å spille nå, men det ville vært dumt å dra på seg noe nå som jeg ikke har smerter i kneet. Sjansen for at det skjer på kunstgress er større enn på naturgress. Derfor står jeg over, sier Johnsen.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Vet noen når treningen i morgen begynner?

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3192

              Alt jeg veit er dette, fra LSKZone, nyhetsbrev uke 48:

              "Ferien over for denne gang

              Førstkommende mandag starter spillerne oppkjøringen til sesongen 2009.
              Treningstider vil bli oppdatert på www.lsk.no fortløpende. For det meste vil dagene bestå av 2 treninger per dag fram til 19. desember. Den første økten baseres mest på fotball og den andre økten på styrke/kondisjon."

              Hvis de har to økter hver dag, fra og med i morra mandag 1. desember, kan det vel tyde på at de har samme treningstider som ellers i året med to økter. Det er vel ikke altfor dristig å gjette på at den første økta, med fotball og derfor mest interessant for tilskuere, starter klokka 10.00.

              Jeg finner ikke oppdaterte treningstider på det vanlige stedet på lsk.no foreløpig, men det kommer vel snart.

              På forhånd takk for eventuelle treningsrapporter.

              gilbert

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Opprinnelig skrevet av gilbert
                Alt jeg veit er dette, fra LSKZone, nyhetsbrev uke 48:

                "Ferien over for denne gang

                Førstkommende mandag starter spillerne oppkjøringen til sesongen 2009.
                Treningstider vil bli oppdatert på www.lsk.no fortløpende. For det meste vil dagene bestå av 2 treninger per dag fram til 19. desember. Den første økten baseres mest på fotball og den andre økten på styrke/kondisjon."

                Hvis de har to økter hver dag, fra og med i morra mandag 1. desember, kan det vel tyde på at de har samme treningstider som ellers i året med to økter. Det er vel ikke altfor dristig å gjette på at den første økta, med fotball og derfor mest interessant for tilskuere, starter klokka 10.00.

                Jeg finner ikke oppdaterte treningstider på det vanlige stedet på lsk.no foreløpig, men det kommer vel snart.

                På forhånd takk for eventuelle treningsrapporter.

                gilbert
                Treninga begynner kl 1000 inne i hallen, noen som tar en tur.. Jeg skal oppereres i morgen men tar en tur ned på tirsdag.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Har ikke så mye å skrive om dagens trening egentlig, men skal prøve å presse ut noen ord for å glede folket. Det ble mest passnings- og ballføringsøvelser i dag, med noen få min med kamp på halv bane uten keeper.

                  Keeperne som var tilstede var Hansen og Fredrikson. Hvor moldskred var vet jeg ikke.

                  Riseth og PSA trente alternativt.

                  De som var med og spilte 10 mot 10 var så vidt jeg kunne se; OO, Sundgot, Jon, Kiko, Tokstad, Riise, Ringstad, Kippe, Bert, Bergman, Fellus, Mykle, Bjørkøy, Søgård, Eriksen, Gabrielsen, Essediri Pedersen, Bergdølmo og en jeg er litt usikker på hvem var, men som jeg er ca. 75% sikker på at var bjarki.

                  Bolly og johnsen manglet altså i tilegg til nevnte moldskred.

                  De som imponerte meg mest i dag var kanskje gabrielsen og ringstad(som spilte venstreback i dag). Bergman viste til tider god teknikk.

                  Kampene endte med at mykle bomma på tilnærmet tomt mål, og fortsatte med det trenden fra før pausen. Den gutten har et utrolig potensiale og må gå opp en skostørrelse for å få bedre treff på ballen.

                  Ingen prøvespillere i dag med mindre bjarki slettes ikke var bjarki, men en prøvespiller.
                  Last edited by HSft; 01.12.2008, 14:06.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Har titta på noen bilder av bjarki nå, og jeg er rimelig sikker på at bjarki er tilbake. Men ikke skyt meg om jeg tar feil.

                    Kommentar

                    • Fugla- patriot83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2005
                      • 1241

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Keeperne som var tilstede var Hansen og Fredrikson. Hvor moldskred var vet jeg ikke.
                      Mener han og dama står fast i Thailand.
                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        så ingen nye fjes å rapportere om

                        synd...
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          Jeg kan bekrefte at det var Bjarki du så.
                          Marius Johnsen var ute med sykdom, mens Bolly hadde eksamen.
                          Cisse er på landslagsoppdrag.

                          Johnsen skal ifølge mine kilder være tilbake tilnæremet for fullt, men skal ta det bevisst rolig i desember.

                          Jeg er også enig i at unggutta gjorde det veldig bra. Vil også tillegge Kristoffer Tokstad som jeg synes faktisk var en av treningas beste spillere.

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Har ikke så mye å skrive om dagens trening egentlig, men skal prøve å presse ut noen ord for å glede folket. Det ble mest passnings- og ballføringsøvelser i dag, med noen få min med kamp på halv bane uten keeper.

                          Keeperne som var tilstede var Hansen og Fredrikson. Hvor moldskred var vet jeg ikke.

                          Riseth og PSA trente alternativt.

                          De som var med og spilte 10 mot 10 var så vidt jeg kunne se; OO, Sundgot, Jon, Kiko, Tokstad, Riise, Ringstad, Kippe, Bert, Bergman, Fellus, Mykle, Bjørkøy, Søgård, Eriksen, Gabrielsen, Pedersen, Bergdølmo og en jeg er litt usikker på hvem var, men som jeg er ca. 75% sikker på at var bjarki.

                          Bolly og johnsen manglet altså i tilegg til nevnte moldskred.

                          De som imponerte meg mest i dag var kanskje gabrielsen og ringstad(som spilte venstreback i dag). Bergman viste til tider god teknikk.

                          Kampene endte med at mykle bomma på tilnærmet tomt mål, og fortsatte med det trenden fra før pausen. Den gutten har et utrolig potensiale og må gå opp en skostørrelse for å få bedre treff på ballen.

                          Ingen prøvespillere i dag med mindre bjarki slettes ikke var bjarki, men en prøvespiller.

                          Kommentar

                          • vermu
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2008
                            • 1729

                            Et par andre ting jeg registrerte på dagens trening var at Henning Berg brukte mye tid på teknisk trening. Føring, vending, mottak og pasning med fokus på tempo i ballbehandling var noe jeg likte.

                            Hele trenerteamet var på plass, men både Belsvik og Bergdølmo blei veldig annonyme. Det var Berg som styrte alt. Vi får håpe det var pga første trening og at Berg også lar assistentene bidra mye framover.

                            Ellers var det lite oppmøte på treninga. Kun 5 tilskuere og 5-6 pressefolk.

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 964

                              Var Essedirri på treninga eller trente han med Tromsø ;-)

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Opprinnelig skrevet av WAK
                                Var Essedirri på treninga eller trente han med Tromsø ;-)
                                Essediri var der, glemte å nevne han.

                                Kommentar

                                • vermu
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2008
                                  • 1729

                                  Han var kun tilstede, uten å prestere!

                                  Opprinnelig skrevet av WAK
                                  Var Essedirri på treninga eller trente han med Tromsø ;-)

                                  Kommentar

                                  • gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Riseth og PSA trente alternativt.
                                    Unnskyld meg dersom jeg ikke har fulgt godt nok med, men:
                                    Er begge "ferdig-operert"? Er begge i gang med opptrening igjen?.
                                    I hele høst hørt vi jo at Riseth måtte foreta et inngrep. Har han gjort det?
                                    Og PSA hadde vel utført et inngrep som ikke ga ønsket resultat, eller..?
                                    Beklager også om dette er feil tråd, men jeg synes det var relevant i og med dagens treningsrapport.
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Unnskyld meg dersom jeg ikke har fulgt godt nok med, men:
                                      Er begge "ferdig-operert"? Er begge i gang med opptrening igjen?.
                                      I hele høst hørt vi jo at Riseth måtte foreta et inngrep. Har han gjort det?
                                      Og PSA hadde vel utført et inngrep som ikke ga ønsket resultat, eller..?
                                      Beklager også om dette er feil tråd, men jeg synes det var relevant i og med dagens treningsrapport.
                                      Det eneste jeg vet er at begge var på dagens trening i treningstøy, men at ingen av dem var med å spille. Håper noen andre har bedre svar.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Det eneste jeg vet er at begge var på dagens trening i treningstøy, men at ingen av dem var med å spille. Håper noen andre har bedre svar.
                                        jeg tar meg en tur ned i morgen, jeg skal spørre å grave som vanlig..

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Noen andre som kommer ned på treninga i dag? kl 1000 i LSK-HALLEN.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎