LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3404

    #81
    Utrolig nok har tråden mange forskjellige formasjoner, og stort sett alle kan fungere på en god dag.

    Satser på disse gutta i helga:

    JML-Sundgot-Essediri
    Brenne-Kiko-Søgård
    PSA-Kippe-Riseth-Pedersen
    Otto

    Vil ikke ha PSA på backen, men han havner der av mangel på alternativer. Husar er et alternativ og håper han får et innhopp, men er usikker på han ifra start. I utgangspunktet ett fett om det er Sundgot eller Occean som spiller i midten, men føler at Sundgot er i hakket bedre form. Tror og at Mykle kan gjøre et godt innhopp ca. halvveis ut i andre omgang når midtstopperne til Kamma begynner å bli slitne.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • StovnerKanari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2005
      • 102

      #82
      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
      Når det gjelder kampen mot kamma så kunne det kanskje være fint om vi tapte den kampen, slik at vi blir kvitt Tom Nordli...
      Sleng deg i veggen! Det der kan du ikke mene. Helt ærlig håper jeg at Nordlie blir erstatta snart, men det er fordi jeg trur det er det beste for klubben. Men er det ikke det, så støtter jeg den beslutninga også. Vi heier på den gule drakta, ikke nødvendigvis han som har'n på seg. Å håpe at Fugla taper... Ærlig talt mann!
      Lever etter laga regler hipp som happ

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #83
        Opprinnelig skrevet av StovnerKanari
        Sleng deg i veggen! Det der kan du ikke mene. Helt ærlig håper jeg at Nordlie blir erstatta snart, men det er fordi jeg trur det er det beste for klubben. Men er det ikke det, så støtter jeg den beslutninga også. Vi heier på den gule drakta, ikke nødvendigvis han som har'n på seg. Å håpe at Fugla taper... Ærlig talt mann!
        Jeg må si jeg har forståelse for han. Et tap nå og ut med Nordlie tror jeg blir bedre på sikt enn at han skal henge rundt der i noen uker til. Greit å ta støyten med en gang, for jeg har mistet all tiltro til Nordlie sine evner til å komponere et lag, bestemme treningsmengder, når spillere er 100% klare til kamp etc etc...

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9413

          #84
          Vi stiller i en høyrevridd FRP formasjon, 4-1-2-1-2

          ..........................Otto
          Pedersen......Biff Tannen.....Kippe.....PSA
          ...........................Riseth
          ................Kiko................Søgård
          .......Brenne
          .......................O.o - Gilbert

          1-1 som resultat.

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #85
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Jeg må si jeg har forståelse for han. Et tap nå og ut med Nordlie tror jeg blir bedre på sikt enn at han skal henge rundt der i noen uker til. Greit å ta støyten med en gang, for jeg har mistet all tiltro til Nordlie sine evner til å komponere et lag, bestemme treningsmengder, når spillere er 100% klare til kamp etc etc...
            Jeg håper virkelig at de som bestemmer i klubben tenker i et større perspektiv når de skal vurdere om Nordlie skal bli eller ikke. Det er vel kun i vg-land at en slik avgjørelse står og faller på enkeltkamper...

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #86
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Jeg håper virkelig at de som bestemmer i klubben tenker i et større perspektiv når de skal vurdere om Nordlie skal bli eller ikke. Det er vel kun i vg-land at en slik avgjørelse står og faller på enkeltkamper...
              Det er nok en kjennsgjerning at Nordlie sitt beger er ganske fullt, alt annet enn en seier mot Ham-Kam tror jeg får det til å renne over.

              Forøver er jeg enig i at de ikke burde se på enkeltresultater og heller gitt han fyken nå (helst for en stund tilbake) for det han har gjort med laget vårt setter han i samme bås som Even Pellerud.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #87
                Det er en kjennsgjerning at absolutt alle trenere i universet har hatt perioder med svake resultater. Erlandsen har jo også vaka helt i bunnen med LSK utan at folk har blitt hysteriske. Hadde denne drittsesongen med skader og svak stall kommet et par år ut i Nordlies opphold ville nok de fleste tatt det rimelig mye mer piano.

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Det er nok en kjennsgjerning at Nordlie sitt beger er ganske fullt, alt annet enn en seier mot Ham-Kam tror jeg får det til å renne over.

                  Forøver er jeg enig i at de ikke burde se på enkeltresultater og heller gitt han fyken nå (helst for en stund tilbake) for det han har gjort med laget vårt setter han i samme bås som Even Pellerud.
                  Tipper Nordlie sitter trygt hvertfall frem til EM-pausen, så får man ta en helhetsvurdering til den tid. Vil også legge til at det å sparke treneren på ren impuls etter et skuffende tap er sjeldent en god idé, og er vel noe som skjer svært sjeldent i praksis (selv om visse medier sikkert vil påstå noe annet). Hvis det finnes planer om å kvitte seg med Tom, så er det helt sikkert noe som er jobbet med over tid, og som i høy grad avhenger av hvilke realistiske alternativer som finnes.

                  En sammenligning med Even Pellerud er skammelig historieløst, og enhver person som har bidratt til en tittel til klubben fortjener ikke å nevnes i samme setning som ham. Det skal vel også nevnes at Even var hovedtrener i nesten hele 1997, og la oss nå ikke ta konklusjonen på forhånd, det ender ofte med at man ser dum ut i ettertid...

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    #89
                    Så fremt ikke noe spesielt i forhold til spillernes realsjoner til Tom, eller andre spesielle omstendigheter krever det, slik som fullstendig kollaps sportslig sett, synes jeg vi bør gi Tom tillit fremover. VIF profitterte på å gi tillit til Rekdal i årene før 2005-sesongen, og VIF var de første sesongene etter at Rekdal tok over veldig ustabile, og Arne slet en del med LSK da han var sjef, selv om Arnes rammebetingelser nok var vesentlig annerledes enn Toms.

                    Vi vinner nok ikke gull i år, men Tom har vist at han kan gi oss en tittel. Hvem andre har klart det med LSK etter 1989? Men, som sagt, vi kan ikke leve med å være et bånnlag. Tom bør få tillit fremover og "ro" til å få ut ideene sine, selv om vi ikke har sett de stabilt få utfolde seg.
                    Last edited by Frode D. Homb; 24.05.2008, 20:59. Begrunnelse: - et innslag av dysleksi

                    Kommentar

                    • sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1818

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb

                      Vi vinner nok ikke gull i år, men Tom har vist at han kan gi oss en tittel. Hvem andre har klart det med LSK etter 1989? Men, som sagt, vi kan ikke leve med å være et bånnlag. Tom bør få tillit fremover og "ro" til å få ut ideene sine, selv om vi ikke har sett de stabilt få utfolde seg.
                      Faktum er faktisk at vi ligger på kvalifisering til adeccoligaen og selvom det virker uvirkelig så er mulighetene for et nedrykk der. Håper inderlig ikke at det blir slik som i viking og start og odd at man sparker treneren 3 serierunder før slutt for å få inn en ny redningsmann som skal redde klubben fra nedrykk. Synes også at Tom har fått ro og tillit. I hele fjor sesongen fikk han ro rundt seg selvom de dårlige resultatene begynte på slutten av 07 sesongen ( cupfinalen: unntak eller ikke? vi vant 2-0 over et middels adeccoliga lag og spilte ikke akkuratt hurra fotball)
                      Nedrykk virker brutalt, men vi er ikke fredet mot det!

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        #91
                        noen som vet åssen laget blir??
                        det jeg så ut fra lsk tv blir de 4 bak: steffi-kippe-vidar-steinar...

                        Kommentar

                        • Eriksve
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 885

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av mats
                          noen som vet åssen laget blir??
                          det jeg så ut fra lsk tv blir de 4 bak: steffi-kippe-vidar-steinar...
                          I så fall tipper jeg på

                          Midttun Lie, Sundgot, Occean

                          Brenne, Mouelhi, Søgård

                          PSA, Kippe, Riseth, Pedersen

                          Fredriksson

                          Kommentar

                          • StovnerKanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2005
                            • 102

                            #93
                            Nå er det ikke lenge igjen til match. Pleier å være ganske rolig før kamper mot Kamma og spesielt på Åråsen. Men hva har skjedd med Fort Åråsen? Vi skal styre og vinne hver eneste kamp på vår stolte arena, men per dags dato er det faktisk vanskelig, ihvertfall for meg, å se hvilke lag LSK faktisk er i stand til å slå. Jeg er rett og slett dritnervøs før denna matchen og hadde søvnproblemer i natt. Bare å følge alle ritualer på kampdag og be til høyere makter. Jaggu betryggende at det fins hjertestarter på Åråsen...
                            Lever etter laga regler hipp som happ

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #94
                              Tror neppe vi ser noen vei ut av uføret selv om vi tar en seier her. Skal dette laget friskmeldes må vi se langt bedre prestasjoner enn som mot Viking. Håpløst av TN å bruke den jalla krigekampen som et forbilde for hvordan vi skal fremstå.

                              Hjertet mitt sluttet forøvrig å banke da vi lot søpla få fritt spillerom. Skal mer til en noen lusne volt for å få entusiasmen tilbake her.

                              Kommentar

                              • BlodigHøne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 729

                                #95
                                Startoppstilling:
                                Fredrikson
                                Pedersen, Riseth, Kippe (k), Andresen
                                Søgård, Mouelhi, Brenne
                                Occean, Sundgot, Midttun Lie


                                Reserver
                                Moldskred, Bertheussen, Bjørkøy, Husar, Myklebust, Essediri, Gundersen.
                                Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                                That went wherever I... did go!

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #96
                                  Er dette liksom tråden som skal brukes under kampen? Står jo vitterlig før kamptråd, så jeg er litt forvirra.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Er dette liksom tråden som skal brukes under kampen? Står jo vitterlig før kamptråd, så jeg er litt forvirra.

                                    Det finnes jo bare før kamptråd og etter kamptråd. Under kampen så er selvfølgelig alle på åråsen og ikke på forumet.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      #98
                                      Sånn som du, mener du?
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • Spntneous
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 1990

                                        #99
                                        Syntes det er ålreit å høre kommentatorer som er relativt upartiske.
                                        Forøvrig syntes jeg gutta kjemper greit fra seg i dag, med flere fine muligheter, samt noe godt fotarbeid foran sjansene.
                                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                                        Kommentar

                                        • KimFL
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1410

                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Er dette liksom tråden som skal brukes under kampen? Står jo vitterlig før kamptråd, så jeg er litt forvirra.
                                          Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, å bare ha en "kamptråd", som inkluderer 'før'n 'under' og 'etter' i samme tråd...?

                                          Men uansett...pause og 0-0...hm...Ham-Kam skal uansett slås på Åråsen. Skjer ikke det, hjelper det fint lite hvilke bortforklaringer Tom kommer med etter kampen.


                                          KimFL

                                          Kommentar

                                          Working...