LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Kamptråd LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

    Sett i gang med diskusjonen.
    Bølerkanaris
  • Kanaris93
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2007
    • 232

    #2
    Er vell ikke så mye og si om denne kampen, den må, den skal vinnes. Jeg vil se innsats og engasjement. I kampen mot Bodø-Glimt viste vi ingen av disse. NÅ MÅ GUTTA TA SEG SAMMEN. Synes at TAG spillte meget svakt mot Glimt, og bør derfor benkes, i favør for Gilbert.
    I med og motgang <3

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #3
      Nå slipper vi i hvert fall alle medgangsupportere på feltet som kun står der fordi det er billigst! SYNG SYNG SYNG SYNG!!!!!!!!! Vi vinner 7-0.
      Last edited by Emil B; 03.06.2008, 07:46.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #4
        Otto
        Pedersen - PSA - Kippe - Husar
        Essediri - Kiko - Søgård - JML
        Myklebust - Occean

        Otto, ingen tvil
        Pedersen, skulle gjerne satt han ut men vi har faktisk ikke andre høyrebacker i stallen (hva faen har Nordlie tenkt)?
        PSA, dersom han er klar
        Kippe, klippen
        Husar, Alt annet vi har prøvd der har vært skandale. La Husar prøve seg. Han er til og med venstrebeint...
        Essediri, fortjener en mulighet nå. Gjerne på høyrekanten
        Kiko, anker. Eneste mulighet så lenge Kiesi er skadet
        Søgård, skrekkelig kamp mot B/G, men Brenne har karantene (Brenne var også skrekkelig, men det avskriver jeg på idiotisk plassering av han på kanten)
        JML, vår eneste venstrekant, lan han nå spille samtidig med en høyrekant. Kanskje vi kan angripe litt bredere enn en syl.
        Occean, syns ikke han var så dårlig som alle her skal ha det til mot B/G, laget kom ikke etter og han fikk ikke innleggene sine
        Myklebust, liten og kjapp. Gjør oss mindre forutsigbare. Var ræva som ving i vår, men la han prøve seg som det han egentlig er. Spiss...

        La oss be om at Riise, MJ og Kiesi snart er tilbake. Dessuten er det snart høstsesong, og da viser empirisk forskning at Brenne skal finne formen også...

        Kommentar

        • m_skedsmo
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 212

          #5
          I dag er jeg faktisk jævlig optimistisk. Jeg tror vi så LSK sin siste dårlige kamp på lenge. Vi tapte med ett mål mot de som ligger på 2 plass i serien etter 9 kamper. Vi tapte "bare" med ett mål, og vi kunne fort ha putta en sjøl med Gundersen hvis han hadde hatt mer kamptrening. Han stinka litt, men han kom seg til den sjangsen, og han bør få lov å spille littegrann i neste kamp også. Ser jo også at Occean er sterk som få og klarer å få med seg ballen, men han bruker dessverre ca en halv omgang hver gang på å snu seg, rompefinte vekk et par tre stykker før han går seg fast. Det holder ikke. Hadde vært artig å sett TAG og Arild på topp fra neste kamp, og så kaste innpå Mykle i andre når stopperne til Ålesund er slitne.

          Ønsker også å se Karim der han bør spille, på HØYRE, siden han bare har en fot som kan brukes i fotball. Tror Brenne trenger litt pause, ut med han. Kiko og Riseth kan dele midten sammen med Joooon (siden han egentlig ikke er så verst på venstresiden) og Karim. Bak vil jeg se Biffen fra start, i midten sammen med Kippe. Putt Espen på høyre back, han har spilt der før. Usikker på hva vi skal ha på venstre back siden vårt beste alternativ spiller for Lyn. Har ikke sett Husar noe særlig, men kanskje han bør få prøve seg.

          Otto er jo selvfølgelig selvskreven.

          Skjønner ikke helt hva slokvik gjør på sidelinja. Han burde vært igjen på Åråsen og rydda i garderoben. La Erland og Frode prøve seg en gang til fordi vi IKKE HAR noen andre alternativer.

          Jeg tror vi vil se et helt annet lag mot Ålesund fordi Ålesund stinker mye mer enn Glimt. Glimt er for tiden et godt lag, vi tapte for serietoeren.

          Vi banker Ålesund etter scoringer av TAG, Arild og Mykle (som herjer i andre omgang) Det gir oss masse selvtillit før en EM pause der spillerne får slappa av og blir inspirert av EM....

          Deretter begynner høsten med grisebanking av godset, og så er vi i gang med Riise og et par tre nye spillere i stallen. Gleder meg!!

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Opprinnelig skrevet av VK
            Nå slipper vi i hvert fall alle medgangsupportere på feltet som kun står der fordi det er billigst! SYNG SYNG SYNG SYNG!!!!!!!!! Vi vinner 7-0.
            Ja, det er nå man ser hvem som er LSK-supportere. Dritten blir hjemme. (jada, noen har selvfølgelig gyldig grunn til å ikke komme)

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Hadde vårt fint om Ciisse kunne fått en sjanse. Hva har vi å tape på det? Vi har jo ikke akkurat noen målfarlige spisser for tiden.

              Når det gjelder Occean så begynne jeg å føle at Odd lurte oss godt. 8 mill for en så middels spiss?

              Kommentar

              • caLitri
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 634

                #8
                Vil se fugla i 4-4-2 diamant.

                ----Otto----
                Pedersen - Andresen - Kippe - Husar
                -------------Kiko/Riseth------------
                Søgard-----------------------Lie
                -----------Brenne/Sungot-------
                --------Occean---Myklebust----

                Tror at dette vil bli bra. Brenne har ingenting å gjøre ut på kanten iallefall...
                Gi alt, stå på LSK

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av caLitri
                  Vil se fugla i 4-4-2 diamant.

                  ----Otto----
                  Pedersen - Andresen - Kippe - Husar
                  -------------Kiko/Riseth------------
                  Søgard-----------------------Lie
                  -----------Brenne/Sungot-------
                  --------Occean---Myklebust----

                  Tror at dette vil bli bra. Brenne har ingenting å gjøre ut på kanten iallefall...
                  Myklebust??? Ikke faen! Han kan spille seg opp på rekruttlaget en stund fremover. Hva har han vist i år??

                  Kommentar

                  • m_skedsmo
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2006
                    • 212

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av caLitri
                    Vil se fugla i 4-4-2 diamant.

                    ----Otto----
                    Pedersen - Andresen - Kippe - Husar
                    -------------Kiko/Riseth------------
                    Søgard-----------------------Lie
                    -----------Brenne/Sungot-------
                    --------Occean---Myklebust----

                    Tror at dette vil bli bra. Brenne har ingenting å gjøre ut på kanten iallefall...
                    Hva har Pedersen, Brenne og Occean å gjøre på et LSK lag som skal vinne noe?

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Brenne er jo dessuten ute med suspensasjon etter det gule kortet i går (ref. nyhetstråden)

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7029

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Myklebust??? Ikke faen! Han kan spille seg opp på rekruttlaget en stund fremover. Hva har han vist i år??
                        Strengt tatt kan du vel si det om nesten hele stallen. Occean og Gundersen (gud forby) fortjener heller ikke å starte neste kamp. Gi gjerne Sundgot og Myklebust sjansen. Sistnevnte klarer i hvert fall 100-meteren på under 35 sekunder, det er ikke verst bare det.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • rono
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Dec 2006
                          • 36

                          #13
                          La Myklebust få prøve seg på topp sammen med O.O. Vi mangler spillere som klarer å løpe fra dommerne.Venter med lengsel på Bjørn Helge Riise.
                          Tror vi lider mer enn vi aner når han er skadet. Husker hvordan Myklebust og Riise herjet ifjor på høyresiden før Myklebust ble skadet.
                          Noen som vet hva status er med skaden til BHR?

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #14
                            Otto

                            Søgård - PSA - Kippe - Pedersen

                            Kiko

                            Karim Joooooon

                            Gilbert

                            OO - Myklebust

                            I mangel på alternativer på topp velger jeg de jeg vet kan få til noe, de har da vist noe før ihvertfall. Tror det blir bra å ha gilbert som offensiv midtbane. Dette er et offensivt uttak, men den som intet våger, intet vinner.

                            Dette skal bli bra, vi må kjempe videre, og jeg tar med meg min sønn på sin aller første seriekamp, måtte han bringe hell og lykke over de 11 som skal hente årets andre trepoenger hjem!!

                            Petter

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #15
                              Siden vi ikke klarer å komme nevneverdig rundt på kantene for å slå innlegg, må vi hvertfall ikke starte med 2 treige spisser. Skal vi spille gjennom midten, må vi true bakrom med en rask spiller!

                              Kommentar

                              • Dommeren
                                -AaFK-supporter-
                                Bøffelpromp
                                • May 2008
                                • 15

                                #16
                                Ny dyst!

                                Skal LSK knuse oss som de gjorde i fjor, eller blir årets oppgjør på CLS et jevnt oppgjør?
                                LSK som kvittet seg med syndebukken Tom Nordlie opplevde ikke noe Eureka når de fikk gjester fra nordnorge i runde 9. Vil det løsne for LSK på Sunnmøre? Eller sparket de sin beste ressurs så laget forblir nede i gjørma?

                                Kanskje kan de bruke cup-kampen til uka som rambukk for å bygge den sjøltillit som skal til? AaFK er nemlig ikke lett å slå på CLS. Der vinner de også på dårlige dager, og med skadeskutt stall. Sendte hjem Strømsgodset som vrakgods med sin reservebenk, og til helgen kommer fler av de restituerte tilbake i troppen for å skape nye vansker for Kanarifuglene.

                                Jeg tipper 3-2 til hjemmelaget - AaFK!
                                AaFK-Supporter, men ikke medlem av Stormen. Medlem av Fredagsklubben - Speakers Corner!

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Dommeren
                                  Ny dyst!

                                  Skal LSK knuse oss som de gjorde i fjor, eller blir årets oppgjør på CLS et jevnt oppgjør?
                                  LSK som kvittet seg med syndebukken Tom Nordlie opplevde ikke noe Eureka når de fikk gjester fra nordnorge i runde 9. Vil det løsne for LSK på Sunnmøre? Eller sparket de sin beste ressurs så laget forblir nede i gjørma?

                                  Kanskje kan de bruke cup-kampen til uka som rambukk for å bygge den sjøltillit som skal til? AaFK er nemlig ikke lett å slå på CLS. Der vinner de også på dårlige dager, og med skadeskutt stall. Sendte hjem Strømsgodset som vrakgods med sin reservebenk, og til helgen kommer fler av de restituerte tilbake i troppen for å skape nye vansker for Kanarifuglene.

                                  Jeg tipper 3-2 til hjemmelaget - AaFK!
                                  Fint du ønsker oss 3 poeng da.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Dommeren
                                    Ny dyst!

                                    Skal LSK knuse oss som de gjorde i fjor, eller blir årets oppgjør på CLS et jevnt oppgjør?
                                    LSK som kvittet seg med syndebukken Tom Nordlie opplevde ikke noe Eureka når de fikk gjester fra nordnorge i runde 9. Vil det løsne for LSK på Sunnmøre? Eller sparket de sin beste ressurs så laget forblir nede i gjørma?

                                    Kanskje kan de bruke cup-kampen til uka som rambukk for å bygge den sjøltillit som skal til? AaFK er nemlig ikke lett å slå på CLS. Der vinner de også på dårlige dager, og med skadeskutt stall. Sendte hjem Strømsgodset som vrakgods med sin reservebenk, og til helgen kommer fler av de restituerte tilbake i troppen for å skape nye vansker for Kanarifuglene.

                                    Jeg tipper 3-2 til hjemmelaget - AaFK!
                                    Hvis du leser kampoppsettet ser du at det er Lillestrøm som har hjemmekamp! DERE SKAL TIL OSS!! Da blir det kanskje litt andre betraktninger, selv om vi er elendige nå.

                                    Kommentar

                                    • Kjelstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 352

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Dommeren
                                      Ny dyst!

                                      Skal LSK knuse oss som de gjorde i fjor, eller blir årets oppgjør på CLS et jevnt oppgjør?
                                      LSK som kvittet seg med syndebukken Tom Nordlie opplevde ikke noe Eureka når de fikk gjester fra nordnorge i runde 9. Vil det løsne for LSK på Sunnmøre? Eller sparket de sin beste ressurs så laget forblir nede i gjørma?

                                      Kanskje kan de bruke cup-kampen til uka som rambukk for å bygge den sjøltillit som skal til? AaFK er nemlig ikke lett å slå på CLS. Der vinner de også på dårlige dager, og med skadeskutt stall. Sendte hjem Strømsgodset som vrakgods med sin reservebenk, og til helgen kommer fler av de restituerte tilbake i troppen for å skape nye vansker for Kanarifuglene.

                                      Jeg tipper 3-2 til hjemmelaget - AaFK!
                                      Kan jo ikke ha vært ved sine fulle fem når dette innlegget ble skrevet!

                                      Menmen... flott at du tror på seier til hjemmelaget. Jeg er nemlig ikke så sikker...
                                      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7029

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Dommeren
                                        Skal LSK knuse oss som de gjorde i fjor, eller blir årets oppgjør på CLS et jevnt oppgjør?
                                        Har du ikke stukket av enda?

                                        Kampen går forresten på Åråsen, din gjøk.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎