LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    #61
    Jeg har nå gitt opp førstelaget fullstendig, de fortjener ikke å få stille. Det må bli andrelaget + Otto.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • SurFaen
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jun 2008
      • 40

      #62
      Opprinnelig skrevet av mooph
      Jeg har nå gitt opp førstelaget fullstendig, de fortjener ikke å få stille. Det må bli andrelaget + Otto.
      Da må du nesten forklare siden andrelaget er fullt av førstelagsspillere. Gundersen, Essediri, Bertheussen, Bjørkøy etc. De var jo ikke akkurat dritgode i dag. Var i det hele tatt Bjørkøy nær ballen?
      Bare SurFaen!

      - 4 5 6 - bokstavkjeks! -

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        #63
        Blir nok fort max 1 poeng her hvertfall, tror ikke vi er istand til no bedre slik ståa er per dags dato....
        Det snur neppe mot Aafk, "vendepunktet" kommer først muligens etter ferien...JÅF skal jobbe, og det er det flere som bør...

        Hva faen skal dem med ferie, når dem allerede har hatt seg en drøy to måneders? :evil:
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • msl42
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2005
          • 220

          #64
          kanskje vi burde stile med dette laget...??

          eLSKer fugla... ;-) :-)

          Kommentar

          • Slakter Fjes
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 288

            #65
            Jeg tror spillerne trenger å forstå hvilke forpliktelser det innebærer å ikle seg Sportsklubbens farger. Slik det er nu fremstår de som uengasjerte, overbetalte middelmådigheter, som ikke aner hvor mye stolthet det kreves for å spille for Lillestrøm.
            "And I never thought this life was possible.
            You're the yellow bird that I've been waiting for."
            Bright Eyes - Poison Oak

            Kommentar

            • SAEDbeger
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 421

              #66
              0-7

              Kommentar

              • skedsmogata
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jun 2008
                • 2

                #67
                her må det synges hele kampen igjenom, og da om hva vi synes om de overbetalte slaska som ikke er verdige drakta de har på seg..... SKAMMELIG!!!!

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #68
                  Tror vi kan gjøre det beder med Erland Johnsen og Frode Grodås som midtstoppere, han fysikse trenern som venstreving og Fjøra på topp i denne kampen. Fyll opp resten av laget med juniorspillere.

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #69
                    Så du tror problemet et forsvaret? Problemet er at vi ikke har en eneste god spiller, da mener jeg en spiller som kan dra av og muligens knalle et godt skudd, jeg blir kvalm når jeg ser en spiller alla Gundersen. Jeg hadde pissa på han i dag i en alder av 40

                    Kommentar

                    • KanariGulFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 454

                      #70
                      La STORE deler av 2.laget få sjansen.. Tror de kommer til å gjøre det myyye bedre enn laget vi har pr. d.d.
                      Håper uansett og komme meg på kampen for å se om det er litt utvikling i positiv retning. men som man sier; roma var ikke bygd på en dag...
                      Når laget ble så til de grader revet ned, vet jeg ikke, men fy f*** dette er ikke bra.


                      kanskje dagfinn enerly må komme å ha en pep-talk med gutta før hver kamp. funka jo etter han sendte den sms'en til Nordlie før vikingkampen.

                      Kommentar

                      • m_skedsmo
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 212

                        #71
                        Det er så mange spillere jeg ønsker å ha av laget at jeg ikke vet om vi har rekrutter nok til å stille fullt lag.

                        Fy faen. Jeg er snart 40 år og spiller bedriftsfotball med en gjeng halvfeite kompiser. Til og med vi klarer å yte mer innsats i en kamp enn den gjengen LSK stiller med. Når man er så godt betalt, i vår stolte drakt, da gir man bare ikke opp når det butter i mot. Man KRIGER. Man yter det lille ekstra. Det går ikke an å stå etter kampen og si at "skjønner ikke hva som gikk galt jeg...vi bare kollapset..." Man kollapser vel for faen meg ikke mot et ræva 2 divisjonslag??

                        Noe er fundamentalt galt med innstillingen til gutta, de gir bare opp uten engang å prøve å blø skikkelig for drakta.

                        Mot Ålesund bør det stilles krav. Få inn unge sultne rekrutter. Sett ut overbetalte primadonnaer som ikke tør å bli møkkete på drakta. Er faen meg så lei av å se trege spisser, sure midtbanespillere (Brenne mot Glimt, faens unødvendig gult kort) og usikre forsvarspillere.

                        Nå har TAG fått prøve lenge nok uten at det har funka i det hele tatt. Start med Fellus og Arild på topp. La Karim få en mulighet til på høyresida. Usikker på resten av midtbanen, men Jon på venstre er bedre enn ikkeno. Riseth som sentral midt sammen med Espen.

                        Håper PSA er klar, han kan spille høyre back, bare tull å si at han er usikker der. Faen heller, han får god lønn for å spille bak uansett, da kan han også klare å spille litt lenger ut på sia. Kippe og Biffen i midten bak og Huser på venstre. Otto er selvskreven, men kan kanskje være med cornere mot Ålesund (har hørt han er en jævel til å score med hue..). Er Mykle frisk nok kan han være et alternativ å sette inn hvis Arild ikke funker.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          #72
                          Jeg mener vi seriøst må vurdere en aksjon på søndag for å få vekket spillerene fra den koma lignende tilstanden de er i.

                          Foreslår en totalt lydløs "sitdown"!

                          Vi kan rett og slett ikke godta dette surret lengre og gutta på banen MÅ ta ansvar nå. Det går ikke an å skylde på alt som er av ytre faktorer hele tiden - de er tross alt profesjonelle fotballspillere. Da forventer jeg også et minimum av profesjonalitet.

                          Kommentar

                          • 100%Lund
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • May 2008
                            • 13

                            #73
                            90 minutter kontinuerlig....

                            synging - BLØ FOR DRAKTA ELLER DRA... Er det en gang evighetssang er på sin plass så er det nå. Kanarifansen er den eneste som presterer på Åråsen og de over lang tid dessverre, lenger en vi liker å tro. Det bør være helt legitimt for fansen å stille krav til gjennytelse fra gutter som ikke tør vise brøstkasse på banen. Dette er tross alt BARE fotball - de er ikke i Afganistan å blir skutt på.!! Nei for fn... nå bør de løpe i samfulle 90 minutter søndag til de spyr blod - SÅ bør de slåss som løver, for dette handler om verdighet for klubb, Norges klart beste fans, og en hel region med fotballkultur overalt. Jeg driter fullstendig i om AHus fylles opp med foballspiller med hjertetrøbbel ca kl 1830 søndag - da ruller du i hvertfall inn med nesa i været og littebittegranne hår på pungen.

                            Kommentar

                            • Kjelstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 352

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                              Nå har TAG fått prøve lenge nok uten at det har funka i det hele tatt. Start med Fellus og Arild på topp. La Karim få en mulighet til på høyresida. Usikker på resten av midtbanen, men Jon på venstre er bedre enn ikkeno. Riseth som sentral midt sammen med Espen.

                              Håper PSA er klar, han kan spille høyre back, bare tull å si at han er usikker der. Faen heller, han får god lønn for å spille bak uansett, da kan han også klare å spille litt lenger ut på sia. Kippe og Biffen i midten bak og Huser på venstre. Otto er selvskreven, men kan kanskje være med cornere mot Ålesund (har hørt han er en jævel til å score med hue..). Er Mykle frisk nok kan han være et alternativ å sette inn hvis Arild ikke funker.
                              Karim var alt for dårlig mot Turn til at han skal få ny tillit. Start heller med Gulbrandsen. Still med dette laget: 3-5-2:
                              Otto
                              PSA-Kippe-Biffen
                              Riseth-Kiko
                              Gulbransen-Søgård-JML
                              Sundgot-Fellus
                              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                Karim var alt for dårlig mot Turn til at han skal få ny tillit. Start heller med Gulbrandsen. Still med dette laget: 3-5-2:
                                Otto
                                PSA-Kippe-Biffen
                                Riseth-Kiko
                                Gulbransen-Søgård-JML
                                Sundgot-Fellus
                                Mot Aarøy & Co så kan vi ikke ha livsfarlige Biffen i forsvar.
                                I går laget han et forferdelig selvmål og et livsfarlig og unødvendig frispark til Turn 18 meter fra mål i første omgang.

                                Vi må etter min mening kjøre Kippe/Riseth som stoppere. Jeg er sterkt uenig med de som sier at Vidar R er så jævlig dårlig - sett i forhold til det hans 10 lagkamerater presterer.
                                PSA er vel skadet, og neppe klar...?

                                Mvh
                                Gammer´n
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

                                  #76
                                  Gi meg et lag med bredde, vær så snill.

                                  Kommentar

                                  • Kjelstad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 352

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Mot Aarøy & Co så kan vi ikke ha livsfarlige Biffen i forsvar.
                                    I går laget han et forferdelig selvmål og et livsfarlig og unødvendig frispark til Turn 18 meter fra mål i første omgang.

                                    Vi må etter min mening kjøre Kippe/Riseth som stoppere. Jeg er sterkt uenig med de som sier at Vidar R er så jævlig dårlig - sett i forhold til det hans 10 lagkamerater presterer.
                                    PSA er vel skadet, og neppe klar...?

                                    Mvh
                                    Gammer´n

                                    Gi biffen litt tid, han vil blomstre. Var bare utrolig uheldig mot Turn.
                                    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #78
                                      Laget bør se slik ut:

                                      ---------------O2--------------

                                      Pedersen - Kippe - Vidar - Husar

                                      Gulbrandsen - Moueli - Søgård - JML

                                      -------- Fellus --- Ciise -------
                                      Last edited by Håkon Henriksen; 06.06.2008, 10:40. Begrunnelse: ut med essediri
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • kinstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2007
                                        • 406

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta

                                        Vi må etter min mening kjøre Kippe/Riseth som stoppere. Jeg er sterkt uenig med de som sier at Vidar R er så jævlig dårlig - sett i forhold til det hans 10 lagkamerater presterer.
                                        PSA er vel skadet, og neppe klar...?

                                        Mvh
                                        Gammer´n

                                        Jeg kan bekrefte av Riseth er en av de strekeste bidragsyterene på trening om dagen også. Jeg har vært på 4 treninger den siste uka og mens de andre småspiller ball etter den offesielle treningen er over, er Vidar borte og prater med Erland. Ofte mye gestikkulering, selv hører jeg ikke hva han sier men velger å tro det har noe med fotball å gjøre og ikke hvordan været kommer til å bli de neste dagene.
                                        Nei, Vidar er bra mann han.
                                        ________
                                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                        Kommentar

                                        • Kjelstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 352

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                          Laget bør se slik ut:

                                          ---------------O2--------------

                                          Pedersen - Kippe - Vidar - Husar

                                          Essediri - Moueli - Søgård - JML

                                          -------- Fellus --- Ciise -------
                                          Essediri? Så du kampen mot Turn? Essediri var utrolig dårlig. Sett inn et talent i steden. Gulbrandsen som høyre midtbane!
                                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎