Erlandsen, en CUNT?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #21
    Kasey har vært betydelig bedre på trening de siste ukene, enn det han har fått vist i 2. divisjon. Kampene han har spilt har kanskje vært litt over middels, og muligens gjorde han årsbeste mot Skjetten på mandag (med bl.a. Tom Lund og Arne E på tribunen). F.eks. gjennomspillet hans til Tom som la igjen til Thorud før han sendte en Schiller-banan inn til Gylvi som skalla inn 0:1-skåringa, var jo helt meningsløst bra! Helt i samme klasse som gjennomspillet Koren serverte Søgård i treningsmatchen mot Enga rett før seriestart. Resten av kampen serverte han flere lekre pasninger, skaffa oss vel straffa også(?), men ble muligens, som tidligere nevnt her, litt for stasjonær. Noe av grunnen til at han lå såpass djupt (og kanskje for noen virka stasjonær) var jo at Fugla ikke spilte vanlig 4-4-2, men med Gylfi hengendes imellom, i en slags 4-4-1-1 (sier en slags fordi Gylfi hadde/etter hvert tok seg en nesten fri rolle)

    Så etter min mening er det kanskje ikke nivået til Kasey som er for lavt, men det faktum at Fugla faktisk har fem (5!) meget dyktige sentrale midtbanespillere (i form), som trolig ville ha forsterka mange andre Tippeligalag. Sjelden har vel Lillestrøm hatt det luksusproblemet med for god dekning på en plass, men akkurat nå har vi faktisk det. Ingen ting feil med vekta til Kasey heller, grunnen til at han ser litt stor ut er nok snarer "bryter"-nakken hans :wink: Han er kanskje ikke like skinny som f.eks. Stoffe, men overvektig er han langt i fra.

    Ja, så hva skal vi gjøre? Leie ut Kasey, selge Kasey, beholde Kasey og leie/selge noen av de andre.. kontrakten til Gylfi går vel ut denne sesongen.. Kanskje Rosenborg vil bytte Kasey mot en ving/spiss (Storflor/Enerly) til sommeren.....? Lite trolig det skjer, men det er jo en gang lov å drømme litt :wink:
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • Busk
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2004
      • 134

      #22
      Lillestrøm-spilleren Kasey Wehrman forlot gårsdagens trening i sinne. I lokalavisen Romerikes Blad langer han ut mot trener Arne Erlandsen.


      Gi bort den tosken fortest mulig! Blir antagligvis vanskelig å selge mannen. Send han tilbake til Moss. Viktig å lage kvalme i troppen nå, som om det ikke er nok bråk rundt Erlandsen og trenerspørsmålet fra før. Korttenkt av Wehrman spør du meg. Man skal være skuffa over å bli vraket. Det viser bare at man har ambisjoner. Men å gå til pressen og skjelle ut Erlandsen slik er bare idiotisk. Selg/gi bort den mannen snarest!
      www.koren-robert.com

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #23
        enig her , Erlandsen sier at de 10 beste spiller uansett , og hvis Erlandsen ikke synes han er bra nok så er han ikke bra nok , ferdig med det . synes dette er barnslig av wherman
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • gonken
          Medlem
          Hoffnarr
          • Nov 2003
          • 56

          #24
          Har personlig sansen for kasey, men dette var kanskje litt unødvendig?
          Det er klart at han kan bli frustrert, men hvis han bare fortsetter å jobbe så bra han har gjort til nå vil han bli belønnet etter hvert.

          Jeg har sett kasey litt på trening og har sett at han er god, men han har ikke fått det hundre prosent til i kamper. Det er synd, men dette er jeg sikker på at vil komme. Nå har han jo nærmet seg en plass på benken i kamper for a-laget, og da er det dumt og rive ned det du har bygget deg opp i flere måneder, på kun en trening.

          Kommentar

          • fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

            #25
            Bare bli kvitt han fortest mulig. Vi vil ikke ha en Runar Norman 2...

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Få han bort så fort som mulig. Er ikke bra for noen parter å ha en spiller som ikke vil være lsk spiller i troppen. Gi han bort til dem som vil ha han ( hvis det er noen da )
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #27
                ja. hvis han vil bort så er det jo ingen grunn til at han skal være her

                send han gratis..samma faen, vi tjener på det.. det er vel ingen 2.divisjons spillere som tjener så mye som han for å si det sånn! :shock:
                ..................

                Kommentar

                • !lgufiranaK
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Dec 2003
                  • 5

                  #28
                  Hvorfor kan vi heller ikke kvitte oss med begge to?

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #29
                    Minne om beckham-ferguson dette..men men, alle storklubber må vel regne med sånnt :lol:

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #30
                      I bakkekontaktens navn skylder jeg vel å minne om at Wehrman ikke er Beckham. Wehrman er en småfeit, treig midtbanespiller som innbiller seg at han egentlig er Beckham. Sistnevnte kan jo faktisk spille litt fotball.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Jumbo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 66

                        #31
                        Må meg vel nesten si meg enig med trigz her, den sammenligninga var en liten smule på kanten hehe :lol:

                        Kommentar

                        • !lgufiranaK
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Dec 2003
                          • 5

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          I bakkekontaktens navn skylder jeg vel å minne om at Wehrman ikke er Beckham. Wehrman er en småfeit, treig midtbanespiller som innbiller seg at han egentlig er Beckham. Sistnevnte kan jo faktisk spille litt fotball.
                          Og Erlandsen da? Han er på ingen måte noen Ferguson han heller.

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #33
                            Ja ok da...men koren kan bli den nye backham eller...hmm ja vi sier det vi! selvom oddsen er LITT i mot. :P men han er iværtfall ikke småfeit.

                            A i Arne, A i Alex. E for erlandsen foran F for ferguson i alfabetet!

                            Dem er litt like da :lol:

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎