HamKam-LSK, Briskeby, søndag 27.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1818

    #21
    Opprinnelig skrevet av persa
    Hvorfor tommelen ned til dette innlegget/spørsmålet ???
    Tipper det er fordi det ikke går ann å kjøpe bilett på briskeby:???:

    Kommentar

    • persa
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jun 2006
      • 18

      #22
      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      Tipper det er fordi det ikke går ann å kjøpe bilett på briskeby:???:
      Ok, takk for kjapt svar (begge to)
      Elverum kanaris

      Kommentar

      • persa
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Jun 2006
        • 18

        #23
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Fordi du ikke kan kjøpe billett på Briskeby. Se http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...340#post276340

        Merk: Problemer med å komme deg på shopen?? Ring Jan Jensen på 41020689 for nærmere avtale.
        Jeg skjønner at det er tildelt et visst antall biletter til Kanarifansen, men vil det si at hvis jeg kjøper billett i porten på Briskeby så får jeg ikke stå blant dere ?
        Er på ferie skjønner du, og kommer meg ikke til Lillestrøm for å kjøpe biletter før kampen.
        Elverum kanaris

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          Opprinnelig skrevet av persa
          Jeg skjønner at det er tildelt et visst antall biletter til Kanarifansen, men vil det si at hvis jeg kjøper billett i porten på Briskeby så får jeg ikke stå blant dere ?
          Er på ferie skjønner du, og kommer meg ikke til Lillestrøm for å kjøpe biletter før kampen.
          har du vanskeligheter med å lese?

          Det selges IKKE billetter til bortetribunen på briskeby.
          Kontakt Jan Jensen som det står i posten over din.....
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7048

            #25
            Briskeby ser ut som et helvete, forresten. Men bortetribuna er mer eller mindre ferdig. God plass der, og gode muligheter til å lage bra med lyd.

            Jeg håper på
            Moldskred; PSA, Biff, Kippe, SP; Essediri, Kiko, Bjørkøy, Brenne; OO, Sundgot.

            Men tipper det blir PSA i midten, SP på høyre og JML på venstre.

            Vinner vi denne kampen, vil vi kunne senke skuldra og spille litt mindre angstbitersk utover høsten. Men jeg tipper på uavgjort; Hamkam er brukbare hjemme, og Briskeby-matta er såpass liten at det er vanskelig å bryte dem ned. Vi trenger maks tenning i denne - og vinner vi er vi altså kanskje bare ett poeng bak Godset, som er i skikkelig råtten form for tida.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • woodford
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2004
              • 162

              #26
              Som nevnt før i tråden her, kan Fellus spille kant ?
              Er vel den spilleren i LSK som har noe i nærheten av det Riise har ( fart, teknikk, gjøre noe uventet)

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #27
                Opprinnelig skrevet av woodford
                Som nevnt før i tråden her, kan Fellus spille kant ?
                Han kan helt sikkert spille kant, men ser ingen grunn til å eksperimentere med det i fra start i denne livsviktige kampen. Ting fungerte glimrende i 1.omg mot B/G, Karim er den naturlige til å ta over plassen til Riise. Noe han også fortjener etter innsatsen den siste tiden. Brenne var tett opp mot glimrende i 1.omg mot B/G, der han gjorde særdeles mye fornuftig innover i banen.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1220

                  #28
                  Klokken er nå 23.40 tirsdag 22.7 og ikke ett innlegg i denne tråden siden i dag tidlig?
                  Dette er uka vi burde fått ro rundt klubben, glemt Tom Nordli og gledet oss til "cupkampen" på Hamar til søndag. I steden er vi nok en gang nede i knestående alle mann med fokus på Nordli og en overivrig mor som truer med både ditt og datt.
                  Er det noen som skal på kamp eller?

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Klokken er nå 23.40 tirsdag 22.7 og ikke ett innlegg i denne tråden siden i dag tidlig?
                    Dette er uka vi burde fått ro rundt klubben, glemt Tom Nordli og gledet oss til "cupkampen" på Hamar til søndag. I steden er vi nok en gang nede i knestående alle mann med fokus på Nordli og en overivrig mor som truer med både ditt og datt.
                    Er det noen som skal på kamp eller?
                    Faen så konfliktsøkende du er.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #30
                      Bjørn Helge Riise fortjener støtte og medisinsk oppfølging. Han fortjener liten media-oppmerksomhet. Hvis du ikke har skjønt at skader er en del av gamet: så er det på tide å innse det, det er liksom en del av sporten og man må ikke nødvendigvis legge skyld på alle andre når noe går skitt her i verden. Noen ganger er det best å innse det, være litt voksen og å holde kjeft selv om man får mikrofoner fra TV2 stuffet opp i kjeften når de er ute etter noen nye sensasjoner som selger.

                      Berit Riise fortjener kun å bli ignorert. Den jævla me..a der bør holde seg i den stygge Ekornes-stolen sin og holde det store kakehølet sitt godt lukket igjen, for når det åpnes med jevne mellomrom er det bare komplett vås som kommer ut. Gå til sak mot LSK? Klubben som betaler han en nokså høy lønn og som gjør alt det de kan for (den bortskjemte, unge) spilleren. Har du ikke skjønt at i fotball blir spillere skadet, gjerne også som følge av ekstrem fysisk belastning utenfor banen i tillegg til det som skjer på banen? Merkelig.

                      Ikke rart hun ikke forble agent lenge, hun viser jo tydelig her at hun som ikke fotball-utdannet person heller ikke skjønner mye av selve spillets natur.

                      En liten digresjon: fri og bevare oss alle for å få en slik mor som legger seg slik opp i sine sønners karrierer. Men man velger jo ikke sine foreldre, som det heter. Og noen foreldre vil til og med gjerne tjene penger på sine barn...

                      All fokus for EJ og LSK er selvfølgelig nå: mot de spillerne vi har tilgjengelig, og forberedelsene mot å slå Ham-Kam. Intet annet. Og for sportslig ledelse å finne noen riktige forsterkninger, og ikke fjolle rundt med korpulente geriatrikere med kjente navn, men som andre lag ikke vil ha fordi de tydeligvis har gjort sitt beste allerede på norske fotballbaner.

                      I klartekst betyr det: legg opp et annet sted enn i LSK, Kvisvik og Stensaas
                      Stensaas kan evt leies inn for ti kamper med opsjon på 1 år max. hvis han er god for laget i høst og kommer mer eller mindre gratis.

                      Forøvrig ler de vel godt både i nedre nord-Norge og i Fredrikstad i kveld...
                      Last edited by Hamburg & Kanari; 23.07.2008, 00:14.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3377

                        #31
                        Får ikke dratt på Briskeby da jeg skal bort i helga, men satser på at trenden fra forrige kamp fortsetter.

                        Er enig med de som vil ha minst mulig forandringer på laget, og satser på følgende:

                        OO-Sundgot
                        Brenne-Bjørkøy-Kiko-Essediri
                        SP-Kippe-Biffen-PSA
                        Moldskred

                        Personlig vil jeg gjerne se Søgård på banen, men det vil muligens føre til for store endringer. Skulle noen av gutta på midtbanen ha en dårlig dag er det duket for et tidlig bytte.

                        PSA klarte seg bra sist, og vil gjerne se Biffen i aksjon igjen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2750

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                          Personlig vil jeg gjerne se Søgård på banen, men det vil muligens føre til for store endringer.
                          Inkludert endringer i karantenereglementet...
                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                          Kommentar

                          • A-net
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2006
                            • 447

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                            Inkludert endringer i karantenereglementet...
                            Søgård har vel ikke mer enn èn kamp - og den sonet han mot Glimt...
                            I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2750

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av A-net
                              Søgård har vel ikke mer enn èn kamp - og den sonet han mot Glimt...
                              Skal vi liksom basere oss på fakta også, nå... Du har rett, det er Riseth som er suspendert til denne kampen, jeg som roter.
                              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                              Kommentar

                              • tomtom
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Oct 2007
                                • 85

                                #35
                                Er det her vi skal stå, eller?

                                Kommentar

                                • sigurdsen
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 1818

                                  #36
                                  Det er bak målet det, når kamma spiller "hemmat". Hvis borte tribunen ikke er flyttet siden jeg var der sist står vi vel på ene langsiden/ i hagan til en liten stakkar i rødt hus

                                  Kommentar

                                  • gorken
                                    Administrator
                                    • May 2006
                                    • 1483

                                    #37
                                    Vi skal stå på felt L, som fortsatt er under utbygging. Altså på motsatt side av klubbhuset.

                                    I have this condition.

                                    Kommentar

                                    • woodford
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2004
                                      • 162

                                      #38
                                      Virker ikke som om det er noe særlig intresse for denne kampen - ingen inlegg på et døgn ?

                                      Har vi gitt opp på forhånd ? Noen som vet hvor mange billetter som er solgt ? - blir litt tamt å stå der oppe alene.

                                      Kommentar

                                      • Vicarious
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 391

                                        #39
                                        Jeg krysser fingra for følgende lag:
                                        Mål-skred
                                        PSA-Kippe-Bertie-Pedersen
                                        Essidiri-Søgård-Kiko-Brenne
                                        Ollie-Fallos

                                        Dette betyr riktignok Bjørkøy og Sundgodt ut fra siste kamp, men jeg innbiller meg at disse to's sjeldent gode innsats mot B/G skyldes flyten i laget. Hvis vi husker litt tilbake til kampene før det har Bjørkøy vært tippeligaens desidert dårligste spiller i år, og Occean-Sundgodt i tospann på topp er en kombinasjon å le/gråte av. Men nå får faenmeg Meter'n begynne å putte sjansene sine. Hvor mange giga-sjanser brente han egentlig mot B/G??

                                        Er heldigvis en del skader på Kamma, kombinert med at Abiodun etter sigende har gått til det skrittet å melde seg ut av klubben!
                                        Hehe, thats gotta hurt..

                                        (Fra nyhetstråden:
                                        "Spissene Marcus Pedersen (lyske) og Abiodun (meldt seg ut) er uaktuelle ...")

                                        Kommentar

                                        • Necrite
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2005
                                          • 164

                                          #40
                                          Var innom å kjøpte billetter til matchen i går, det så ut som det var en god bunke igjen med billetter.

                                          Når det gjelder laget så håper jeg at vi stiller med tilnærmet likt mannskap.
                                          Tror det blir viktig å prøve å ikke gjøre altfor mange forandringer fra kamp til kamp.

                                          Da kanskje samspillet blir bedre i kampene også, istedet for å bli flyttet rundt på diverse forskjellige plasser og ut og inn av benken.

                                          Siden Riise er skada og Riseth er ute med karantene så må det nok bli noen endringer.

                                          Riise blir byttet med Essidiri på kanten og enten flytte Pål Steffen inn i i midt med Søgård på back, eller beholde Pål Steffen på backen og sette Bertheusen inn i midtforsvaret for Riseth
                                          Fugla er RÅ... Forza fugla

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎