De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #81
    Aalesund slår søpla. Aalesund er på fremmmars. Det samme gjelder Ham-Kam. Begge to har sterke trenere.

    Nedrykk står mellom Molde, Søpla og LSK. Alle tre har retarderte trenere. Her er det kamp mellom klovner.

    Det er kun en av to ting som kan redde LSK:
    * Noen er enda dårligere, og da mener jeg ræva.
    * LSK legger om spillestil.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #82
      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Aalesund slår søpla. Aalesund er på fremmmars. Det samme gjelder Ham-Kam. Begge to har sterke trenere.

      Nedrykk står mellom Molde, Søpla og LSK. Alle tre har retarderte trenere. Her er det kamp mellom klovner.

      Det er kun en av to ting som kan redde LSK:
      * Noen er enda dårligere, og da mener jeg ræva.
      * LSK legger om spillestil.
      Torshov = Skeid / Engamann!

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13272

        #83
        På tross av beskyldninger fra åpenbare Nit/Hak-supportere har B-Lem nokså rett. Det er imidlertid åpenbart at alt i fotball resultatmessig er avhengig av at andre lag er mer ræva. Det gjelder for å ta seriegull også.

        En endring av spillestil er også vanskelig å se for seg ettersom vi ikke har noen klart definert spillestil i dag. Spillerne styrer stort sett kampene selv, med velmenende råd og tips fra EJ. Dette blir forhåpentligvis litt som søpla i fjor, hvor laget selv bestemte det meste etter av mannslingen Myhre tok over. Etter at Myhre hadde fått en vinter på å innføre en "spillestil" falt hele laget sammmen. Derfor er jeg gladere jo mindre Johnsen legger seg opp i saker og ting.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #84
          Opprinnelig skrevet av reka
          På tross av beskyldninger fra åpenbare Nit/Hak-supportere har B-Lem nokså rett. Det er imidlertid åpenbart at alt i fotball resultatmessig er avhengig av at andre lag er mer ræva. Det gjelder for å ta seriegull også.
          .
          Jeg vil ha meg frabedt Nik Hakk supp. Har du hørt om Stovnerkameratene?

          Vi knuser Brann på Mandag og slipper Molde og Søpla bak oss for denne gang. Ingen fare tro meg. Johnsen har fått i oppgave å redde klubben fra nedrykk og gjør det godt, LSK var før helgens runde nr 2 på høstens lag.

          Hva mer kan du forlange??

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1224

            #85
            For å friske opp minnet ditt Benny så må vi vel kunne si uten å gi deg for mye makt, at du absolutt er en av grunnene til at LSK befinner seg i dagens situasjon. Jeg er riktignok en sutrekopp selv når det går dårlig, men i forhold til hva du har lirt av deg i sesongen 2008 så fremstår jeg og andre sutrekopper (bortsett fra trigz da) som jomfru Maria.
            Sesongen 2008 var i realiteten over den dagen TN gikk ut porten som taper i maktkampen mot JÅF og husker jeg ikke helt feil så var det stor jubel i stua til Benny den dagen. Særlig stor forståelse for hverken fotball eller lederegenskaper trengte man ikke for å se at veien videre med JÅF kom til å bli kronglete.
            Sesongen 2008 har vært over lenge og nå gjenstår det bare å se om redningsmannen JÅF klarer å redde oss. Hvis ikke kommer JÅF og hans følgesvenner (deriblant trigz, Benny...) til å gå inn i LSK historien som verdens største looooooooosere.

            Kommentar

            • Hoho
              -Engasupporter-
              Forumsadist
              • Oct 2006
              • 140

              #86
              Av de siste kampene som er igjen, har jeg (av Ham-Kam, Aalesund, LSK, Molde og VIF) mest tro på at Ham-Kam og Aalesund tar flest poeng.

              Man ser jo hvor fort det snur seg i TL. VIF blir jo bare dårligere og dårligere i år, LSK hangler som de har gjort mye i år, mens de Aafk kan få en liten "Boost" av å ansette ny trener med litt ryggrad, og Ham-Kam slår jo til nå og da, senest forrige helg vel (?), så skal ikke avskrive dem helt heller. Molde tror jeg kan falle av litt, og vil nok være med i nedrykks-striden helt ut. De har jo en evt cupfinale og tenke på også.
              Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

              JA, det er det

              *Hoho er en skapfugl*

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #87
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                For å friske opp minnet ditt Benny så må vi vel kunne si uten å gi deg for mye makt, at du absolutt er en av grunnene til at LSK befinner seg i dagens situasjon.
                Det var da, vel....voldsomt, for å si det pent. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, langt mindre svare, men jeg gjør et forsøk.

                Nå skal det sies at Benny har skrevet mye (fornuftig) her på forumet, men å tro at jeg i stor grad påvirker tingenes hendelser i klubben, det er nok noe overdrevet. Eller tror du at Benny, sammen med andre du nevner, egentlig er del av en Illumiati som konspirerer og styrer LSK i hemmelighet?

                Uansett, hvis Benny virkelig hadde trukket i trådene, så skal jeg love deg at Uday, Grønlund, Slokvik og Erland Johnsen hadde befunnet seg langt unna Åråsen for lenge siden.

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Jeg er riktignok en sutrekopp selv når det går dårlig, men i forhold til hva du har lirt av deg i sesongen 2008 så fremstår jeg og andre sutrekopper (bortsett fra trigz da) som jomfru Maria.
                Benny beskriver det han ser. Forskjellen er kanskje at Benny ser litt klarere enn andre? 2008 har vært en katastrofe.Hverken mer eller mindre.

                Hele sesongen har jeg advart mot katastrofe. Hadde LSK agert på Bennys råd hadde mye av katastrofen kunne vært unngått. Spesielt treningsmetoder, mangel på strategisk innkjøpspolitikk og feil bruk av spillere har Benny advart mot. Lenge.

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Sesongen 2008 var i realiteten over den dagen TN gikk ut porten som taper i maktkampen mot JÅF og husker jeg ikke helt feil så var det stor jubel i stua til Benny den dagen. Særlig stor forståelse for hverken fotball eller lederegenskaper trengte man ikke for å se at veien videre med JÅF kom til å bli kronglete.
                Stor jubel for å bli kvitt Uday her ja. Karen som i rekordfart har ødelagt klubben på en måte selv ikke Pellerud klarte. At noen i det hele tatt savner Uday er rystende, med tanke på at han har ødelagt spillere, kjøpt inn overpriset rabbel, og brakt oss nær avgrunnen.

                Undertegnede har på sin side både vært negativ og positiv til Fjørtoft. Grunnet mangel på informasjon om hva egentlig Fjørtoft har gjort, så har jeg ikke kunnet felle en dom. Uday, Grønlund, Slokvik og Erland Johnsen derimot, de har vist skremmende inkompetanse, som lyser helt til Torshov.

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Sesongen 2008 har vært over lenge og nå gjenstår det bare å se om redningsmannen JÅF klarer å redde oss. Hvis ikke kommer JÅF og hans følgesvenner (deriblant trigz, Benny...) til å gå inn i LSK historien som verdens største looooooooosere.
                Som nevnt flere steder, så støtter ikke Benny dagens regime. Jeg ville ha vekk Uday (og Slokvik), men ønsket å erstatte de med eksterne, ikke Erland Johnsen.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  #88
                  Kim mener at Benny og Fjøra deler et fellestrekk i måten de omtaler seg selv på.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3404

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    At noen i det hele tatt savner Uday er rystende, med tanke på at han har ødelagt spillere, kjøpt inn overpriset rabbel, og brakt oss nær avgrunnen.

                    Undertegnede har på sin side både vært negativ og positiv til Fjørtoft. Grunnet mangel på informasjon om hva egentlig Fjørtoft har gjort, så har jeg ikke kunnet felle en dom. Uday, Grønlund, Slokvik og Erland Johnsen derimot, de har vist skremmende inkompetanse, som lyser helt til Torshov.
                    Når det gjelder spillerkjøpene, så er vel slik jeg har forstått det JÅF's oppgave. Greit nok at Tom hadde ønsker, men da var det vel JÅF's oppgave å gi beskjed om at spillerønskene ikke holder mål? Siden han da ikke gjorde dette, så må det legges ved JÅF's dør.

                    Med tanke på Brannlegen's uttalelser om at Brannspillerne ikke var å regnes som toppidrettsutøvere, må vi vel anta at våre spillere er det samme? Sammenlignet med olympiere som Oen og Tufte trener fotballspillere altfor lite, og det er kanskje grunn til å heller se nærmere på treningsevnen til spillere fremfor å gi Slokvik all skyld. Han har noe skyld for at han ikke har evnet å justere treningsmengdene, men jeg mener spillerne og må ta sin del av skylda.

                    Erland Johnsen's inkompetanse ligger slik jeg har forstått det i taktiske disposisjoner, samt han tidligere erfaringer, og i så måte er han ikke langt unna Uwe. Han hadde og mange 'rare' endringer i løpet av kampene.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Jeg er riktignok en sutrekopp selv når det går dårlig, men i forhold til hva du har lirt av deg i sesongen 2008 så fremstår jeg og andre sutrekopper (bortsett fra trigz da) som jomfru Maria.
                      Sesongen 2008 har vært over lenge og nå gjenstår det bare å se om redningsmannen JÅF klarer å redde oss. Hvis ikke kommer JÅF og hans følgesvenner (deriblant trigz, Benny...) til å gå inn i LSK historien som verdens største looooooooosere.
                      Sutrekopp er vel litt mildt når det er snakk om deg. Du viet et halvt år av livet ditt til å sjikanere Uwe Rösler på forumet før han fikk sparken, før du med ett mistet alle kritiske fakulteter, tilsynelatende, idet Uday spaserte inn porten. Den åndsfraværende argumentasjonen din til fordel for Udays rasering av klubben har vært så påfallende at jeg har konkludert med at du faktisk er Uday. Du har i hvert fall den samme (manglende) virkelighetsoppfattelsen.

                      Det jeg har gitt Fjørtoft kreditt for, er måten han gikk til torgs mot galematiasregimet til Uday (altså ditt). Uten ham kan det godt være at Uday (du) ville ha blitt sparket to måneder etter at han forsvant, og da ville det vært kjørt for oss nå. At JÅF byttes ut mot Bjarmann ved endt sesong synes jeg er helt ok.

                      Den største taperen her på forumet er jo verken BL eller undertegnede, men deg. Du fikk jo fyken som trener i LSK før i år, mener jeg. Håper du hygger deg på Kongsvinger.
                      Last edited by trigz; 03.10.2008, 20:19.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        (Hvordan gikk det forresten med KIL i dag? Ai, det ble tap igjen. Mot Hødd, som bare hadde vunnet en kamp før i år, sier du? Vel, godt å vite at det i hvert fall ikke skyldes treneren. Han er jo Messias.)
                        Å skrike "Uday" sammenhengende et par timer kan føre til at man mister grepet...
                        Vidar Evje

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          (Hvordan gikk det forresten med KIL i dag? Ai, det ble tap igjen. Mot Hødd, som bare hadde vunnet en kamp før i år, sier du? Vel, godt å vite at det i hvert fall ikke skyldes treneren. Han er jo Messias.)
                          KIL vant 4-2 og Alta tapte så da er han to poeng fra Alta.

                          Pause i TL
                          Molde leder 2-0 over Lyn, noe som ikke overrasker undertegnede. RBK leder opprskriftsmessig 1-0. Kunne ledet mer. Uavgjort i Aafk og enga. Det er et greit res for oss. Det viktigste er at Aafk ikke vinner. Etter rapportene er VIF best.

                          Kommentar

                          • Rathsmeister
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 561

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            (Hvordan gikk det forresten med KIL i dag? Ai, det ble tap igjen. Mot Hødd, som bare hadde vunnet en kamp før i år, sier du? Vel, godt å vite at det i hvert fall ikke skyldes treneren. Han er jo Messias.)
                            Rett skal være rett. Kongsvinger vant 4-2 over Hødd.
                            Mvh
                            Martin Raths

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1224

                              #94
                              Trigz glemmer å nevne at jeg aldri var noe stor Nordli tilhenger, men i valget mellom TN og den gjengen som nå styrer var valget uhyre enkelt.
                              Jeg har fått ønsket mitt oppfylt jeg trigz. Allerede den dagen Rösler forlot klubben så var mitt valg Henning Berg på trenigsfeltet og Torgeir Bjarmann i klubblokalene. Så det eneste jeg forventer utover høsten av de som motarbeidet TN i klubben, er at de klarer å redde oss fra nedrykk.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #95
                                Alt i alt positive resultater med unntak av Molde.

                                Nå er det opp til LSK og ta den muligheten de har fått til å stikke fra Aafk og Hamkam.

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #96
                                  Med firemålsseier mot Brann i morgen er vi endelig forbi VIF.

                                  Kommentar

                                  • 65`an
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Apr 2006
                                    • 70

                                    #97
                                    Vg.no har LSK på 12. plass med 20 poeng og en målforskjell på 21-29.
                                    Følger dem ikke med ell!!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #98
                                      Vi kommer til dekket bord i denne serierunden, alt ligger mao. til rette for en trøkk i trynet.

                                      Kommentar

                                      • rulfi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2007
                                        • 982

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av 65`an
                                        Vg.no har LSK på 12. plass med 20 poeng og en målforskjell på 21-29.
                                        Følger dem ikke med ell!!
                                        Det fine er jo at Tv2 som har betalt en milliard for dette med å vise fotball, også greide å finne fram en tabell med LSK på 20 poeng. Ganske imponerende å være så bra oppdatert
                                        Last edited by rulfi; 21.09.2008, 22:54. Begrunnelse: Liten feil på poengene, Tv2 har seff ikke rett.

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          Opprinnelig skrevet av rulfi
                                          Det fine er jo at Tv2 som har betalt en milliard for dette med å vise fotball, også greide å finne fram en tabell med LSK på 21 poeng. Ganske imponerende å være så bra oppdatert
                                          Har vi ikke 21 poeng da??

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎