LSK-Stabæk, Åråsen, mandag 1.9.08 kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #21
    Synes ikke Stabäk har värt veldig imponerende etter Rennes kampen. Tror vi har en fair sjans på Åråsen om alle gutta yter 110%.

    Jeg tror faktisk det blir 2-2 etter en kamp vi leder to ganger.

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #22
      Opprinnelig skrevet av gutt94
      Hvorfor en mandagskamp?
      Tja, Kanske vi skal på TV.....
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #23
        Også skal begge lagene ut i kamp på torsdag.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • sneakyjones
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Aug 2008
          • 2

          #24
          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
          Synes ikke Stabäk har värt veldig imponerende etter Rennes kampen. Tror vi har en fair sjans på Åråsen om alle gutta yter 110%.
          vi slo godset i cupen 4-1...

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Opprinnelig skrevet av sneakyjones
            vi slo godset i cupen 4-1...
            Jepp, Godset.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #26
              Opprinnelig skrevet av sneakyjones
              vi slo godset i cupen 4-1...
              For all del men jeg synes dere har hatt en spillemessig litt dårligere periode.

              I Perioden för Rennes kampen tror jeg ikke vi hadde hatt en sjanse mot dere. På Åråsen etter dere har hatt en tung tur til Frankrike tror jeg derimot vi har större sjanser.

              Men selvförgelig, skal aldri ta lett på det laget dere har nå.

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 964

                #27
                Har sett noen kamper med Stabæk og har lagt merke til at de sliter når lagene de spiller mot tetter igjen bak. F.eks som mot Fredrikstad når Gashi og Kasey la seg rett foran forsvaret og "pakket" igjen alle rom og markerte ut islendingen. De klarte ikke og komme til mange målsjansene men så begynte Gashi og Kasey og bli med mer offensivt og vips så randt målene inn for Stabæk.

                Med andre ord tror jeg det er veldig viktig at Bjørkøy og Mouheli ligger veldig langt bak på banen og ikke ofrer seg mye offensivt. Vet det er mange som er i mot og spille deffensivt på hjemmebane men tror det vil fungere i denne kampen.

                Ville også lagt om til 4-4-1-1 og satt inn Brenne som offensivt midtbane og Occean på topp mens Sundgot tar en tur på benken.

                Otto

                Riseth-PSA-Kippe-Pedersen(M.Johnsen)

                Essedirri(Riise)-Bjørkøy-Mouheli-Stensås

                Brenne

                Occean

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2121

                  #28
                  Lillestrøm er alltid favoritter på hjemmebane. Punktum.

                  Til og med under Tom Nordlie klarte vi å rundspille Stabæk på hjemmebane i cupen. Stabæk er jo så opphypet at man skulle tro at det var et Premier League-lag som plutselig hadde bestemt seg for å spille i Tippeligaen. Nei, Stabæk er et ordinært lag, som er avhengig av at nøkkelspillere har dagen, i likhet med de andre lagene i Lotto-ligaen.
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av WAK
                    Vet det er mange som er i mot og spille deffensivt på hjemmebane men tror det vil fungere i denne kampen.
                    "Bortetabellen" viser at Stabæk i år har vært det klart beste bortelaget (uten at det innebærer noen vurdering av eventuelt lette/vansekelige motstandere), så det er ingen grunn til å tro at dette blir noen lett match. Fortsatt er jobben til Erland og gutta å redde plassen sånn at grunnmuren er på plass foran neste sesong.

                    Å gå ut med mål for øyet om å holde nullen høres veldig fornuftig ut. Holder vi tett tar vi et viktig poeng, i tillegg til at defensiv trygghet vil gi angrepsmuligheter også. Mot et kontringssterkt lag som Stabæk tror jeg derimot at "å kaste alle mann i angrep" vil være et stort sjansespill.

                    Er også enig med de som mener at Sundgot har sett tung ut i de siste kampene, sjøl om jeg som årelang beundrer alltid synes det er noe som ikke stemmer når Gilbert ikke er på banen. Trenerteamet får rett og slett ta en prat med fyren: Kanskje han har seriøse planer om å skaffe oss tre poeng på egenhånd?
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av KFL109
                      ...så det er ingen grunn til å tro at dette blir noen lett match
                      Å møte en serieleder med gullsmak i kjeften er sjelden enkelt. Akkurat det tror jeg hele LSK er klar over også. Vi kommer nok ikke til å tape pga undervurdering av motstanderen her. Dog er det absolutt muligheter for at vi taper fordi vi rett og slett ganske enkelt er et dårligere lag. Men jeg tror på en jevn kamp som til slutt ender uavgjort. Et resultat ingen av lagene kan si seg ekstremt happy med.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #31
                        Jeg skrev innledningsvis at pila peker nedover. Men vi bør være fornøyd med prestasjonene våre i den siste tiden. Vi er nok et av de lagene som har størst mulighet til å tukte Stabæk.

                        Formtabellen tippeligaen:

                        Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

                        Kommentar

                        • Bibaboy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 712

                          #32
                          Simen Brenne

                          LSK s spill har med all tydlighet bedret seg dramatisk siden vårsesongen. Det skal i og for seg ikke så mye til. Vi har begynt å spille mer langs bakken og dette favoriserer vår kanskje beste spiller i riktig pososjon Simen Brenne. Jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke får muligheten ved siden av Kiko i en offensiv rolle. Jeg er rimelig sikker på at hvis Simen hadde fått litt tid på seg i en slik rolle med dagen spille mønster ville vi fått et mye mer uforutsigbart angrep, noe vi har skrikende behov for. Simen Brenne kom til LSK nettop med tanke på å erstatte Robert Koren. Han har fått svært begrenset med muligheter for å vise hva han virkelig duger til. Brenne har ved siden av Riise kanskje det aller største potensiale i klubben. Hvordan går det da an å misbruke han så til de grader. Ser ikke Erland Johnsen dette??? Jeg ber til høyere makter om at Henneing Berg ser dette og Bruker han der han virkelig er god de neste sesongene.
                          Fugla Forever

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Jeg skrev innledningsvis at pila peker nedover. Men vi bør være fornøyd med prestasjonene våre i den siste tiden. Vi er nok et av de lagene som har størst mulighet til å tukte Stabæk.

                            Formtabellen tippeligaen:

                            http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                            Dette bør bli en kanonkamp, mellom nr 1 og 2 på formtabellen.
                            Jeg forventer av laget vårt viser seg fra en bra side. Det betyr at Brenne slipper å spille på kanten og at formsvake Sundgot får seg en tur på benken.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              Dette bør bli en kanonkamp, mellom nr 1 og 2 på formtabellen.
                              Av og til kan man se seg så blind på statistikk at man begynner å tro på den. Noen kan f eks innbilde seg at LSK for tiden er det nest beste laget i Norge. Det verste av alt er at noen i spillergruppa begynner å tro det samme. Jeg sier ikke at noen gjør det ennå, men faren er tilstede.
                              Kampene mot Lyn og Viking har med all tydelighet vist at vi fortsatt er et bånnlag med stor B. Vi har en lang vei å gå før eliteseriekontrakten er sikret.
                              Det verste vi kan gjøre mot Stabæk er å tro at vi er bedre enn det vi er, og dermed satse hodeløst offensivt. Da kommer vi til å bli kledd nakne i løpet av de første 20 minuttene.
                              Her gjelder det å holde laget så kompakt som mulig, og ikke minst ta vare på ballen når vi vinner den - ikke bare kælke den avgårde.
                              Bakdelen ved å være kompakte er at vi fort kan bli baktunge og dermed mindre farlige framover. Men det tror jeg tross alt er bedre. Så får vi heller satse på at dødballene kan gi oss ett mål eller to.
                              I mitt hode er ett poeng mot Satbæk ren bonus.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Brutus
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Jun 2004
                                • 86

                                #35
                                På vegne av alle TIL-supportere: Vi har full tillit til at dere banker Stabæk til helga!:-P
                                DIXI

                                Kommentar

                                • Roll75
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 834

                                  #36
                                  Håper og tror at man har den innstillingen at kun seier er godt nok på hjemmebane. I så måte er dette ingen spesiell kamp. Stabæk er bra borte, men det betyr ikke at vi ikke kan dra dette i land. Kontringene dems er farlige. Når vi har etablert forsvar, er jeg ikke så redd for Stabæk. Balltap på egen halvdel må vi unngå. Dødball og innlegg fra kantene tror jeg blir viktige angrepsvåpen for oss. Håper også Fredrikson har en ny god dag på jobb.

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Brutus
                                    På vegne av alle TIL-supportere: Vi har full tillit til at dere banker Stabæk til helga!:-P
                                    Vel, det har kanskje ikke vi, men et berettiget håp finnes der. Stabæk er, i motsetning til hva norsk media vil ha det til, ikke akkurat verdenslaget. Det er et brukbart lag med en sleip trener og endel filmende spillere som vi denne gang skal passe oss godt for. Jeg håper LSK med Kippe i spissen tar de KNALLHARDT og at vi denne gang får en dommer som har skjønt at fotball er en sport for mannfolk og at man ikke alltid skal blåse i fløyta si bare fordi noen har fallesyken.

                                    Derfor håper jeg også at TIL skal klare brasene i år, det er min favoritt foran FFK og Stabæk. Fordi det ville være en sinnsyk prestasjon av TIL, fordi de kommer bakfra i feltet, fordi de er underdogs og fordi de ikke har handlet så jævlig mange spillere i løpet av sesongen og fordi TIL filmer/jukser veldig veldig sjelden, FFK filmer middels mye og Stabæk filmer altfor mye.

                                    Da kan de spille så fin fotball de bare vil for meg, et lag som filmer er aldri verdige vinnere.

                                    TIL sesong så langt minner mye om etpar tidligere LSK-generasjoner, som vant der de måtte vinne. 1-0 mot AaFK sist f.eks, den var vanskelig nok den men TIL klarte det de måtte. Og slik tror jeg et fortsetter. Laget vet at hvis de kjemper videre, vil de vinne. Klarer TIL å slå FFK og Stabæk, skal jeg juble!
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #38
                                      Jeg prøver å holde meg for god til å snakke nedlatene om andre lag..
                                      Men jeg har absolutt ingen ting positivt å si om Stabæk!
                                      Makan til ett møkkalag må man leite lenge etter (hvertfall en laaaang biltur innover mot Oslo, husker ikke hva laget heter.. Men tror de har en jente på laget!)..!
                                      Annan og resten av Hollywood bør bli liggende nede når Biffen knaller til!

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        #39
                                        Stabæk er Østlandets svar på Hødd. Eneste forskjellen er disponibelt beløp på saldo er forskjellig, og kun utgjør et par ekstra nuller favør tegneserielaget fra ytterste Oslo vest, og tallet null ("0") ikke har noe å si til eller fra er er de like forhatte. At de ligger der de ligger på tabellen skyldes ene og alene at årets tippeliga er like ustabil Ingebrigt Steen Jensen uten lykkepiller, en egenskap årets liga forøvrig deler med veldig mange beboere i rekkehus med skyhøy fellesgjeld på denne (forhatte) siden av bompengeringen, der bomstasjoner blir ansett som arkitektonisk korrekt.

                                        Å høre "Shølølølølø - løllølø" fra gutter med lengre hår enn Mette-Marit og mer gel i håret enn Erik Solèr er mer enn slitsomt nok, men samtidig bør en jo ha litt sympati med vanskeligstilte gutter med langt hår og søtt pannebånd. Trolig er dette deres måte å formidle til omverdenen at de hadde en vanskelig oppvekst der pappa drakk og mamma slo mens hun stadig stod i med husets vaktmester, gjerne samtidig. Ikke min feil at store deler av "berget de faa" stadig drømte seg bort med erotiske tanker om pippi-langstrømpe og hesten hennes mens det blåste som værst hjemme.

                                        For meg holder det å begrunne min foraktelse med at Martine Møbelsønn en gang besudlet klubben, enda enklere blir det når kjeltringen Annnan fortsatt har på seg pysjamasen, eller når smålubne Veigar Fall atter en gang detter som en overfylt søplesekk med et skuespill som burde nomineres både til Amanda og Oscar, der han stirrer på dommeren med sine sørgmodige øyne samtidig som han forsøker å skjule dobbelthaka, vel vitende at hans armer flyr ukontrollert til alle kanter.

                                        Heldigvis er det ingen rikinger som vil sponse Hødd lenger, et eksempel mr. Steen Jensen ser ut til å etterfølge. Endelig. Kanskje "Shøløløløllølø" ropene i 2010 da er forbeholdt idretter som sprangridning, fekting og 100m frisørtime på kun en G&T?

                                        Det er lov å håpe, og jeg håper vi vinner 4-0, etter 2 mål av Metern (som går for toppscorer), Kippe og Otto - siste på straffe bare for å vise hvem som er sjef og uten behov for hårbånd.
                                        Last edited by holmiz; 26.08.2008, 21:33.
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        • morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

                                          #40
                                          Stabæk gjør det vannvittig enkelt i angrep.Får de riktig posisjon før løp er vi fortapt. De spiller som linjemenn i håndball.
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎