Karim Essidiri

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    #81
    Esseidiri blir i LSK

    Karim Essediri er tilbake fra greske Kavala, og en avgjørelse er tatt. Essediri blir i LSK.

    Hele saken: http://lsk.no/?did=9103768




    FAEN !!!
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3376

      #82
      Opprinnelig skrevet av andersmm
      http://lsk.no/?did=9103768

      Ingen av de to ovennevnte har gjort seg fortjent til noen plass i LSK-stallen under de to årene de har värt her. Karim spilte en del i fjor, ene og alene på grunn av BHRs skade. Det eneste han viste frem under den forholdsvis lange perioden han fikk spille, var noen fine legg på frispark. Ellers var han forholdsvis tam. Gundersen er enda verre, og det gjör vondt å titte på ham. Hver gang han har fått sjansen har han sett ut som en fjortenåring. Definitivt ingen toppspiller.

      LSK burde gjöre det rimelig klart at vi ikke behöver deres tjenester, og at utleie eller salg burde väre deres hovedfokus. Her vil de ikke få et kamptilbud.

      Er vi heldige kommer JML, Biffen og Moldskred til å takke nei til utlånsavtaler de også för sesongen. "Vi vil kjempe oss inn i laget". Gröss
      Gundersen er jeg enig i at ligger som et 5./6. valg, og har sannsynligvis ingen fremtid på Åråsen. Karim var vår beste spiller i et par kamper i fjor, til tross for at han, som du sier, kun spilte pga Riise's skade.

      Når det gjelder å hente Edwin, som jeg mener å huske er spiss, så skjønner jeg lite av det med tanke på hvor mange spisser vi har i stallen.

      Når det gjelder behov av tjenester, så trenger ikke LSK en ny Påsan/Danton-storm nå. Vi slapp billig unna Kiesenebner's avgang, og skal ikke utfordre skjebnen med å forsøke et stunt til i år.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #83
        Det med Påsan og Danton var utrolig. Vi hadde bud både på Danton og Supermann,men valgte å takke nei til disse fordi summene var for lave. Vi degraderte dem heller til reservelaget ,tapte ansikt, og måtte ut med masse penger.

        Ingenting forundrer meg over LSK lenger. Vi har nå enda flere personer i stallen nå og jeg er redd for at noe slikt kommer til å skje. Hva med å fristille spillere? Det er jo tydelig at man ikke får penger for endel spillere her.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

          #84
          Slik situasjonen er på spillermarkedet er nå innbiller jeg meg at mange av våre under kontrakt (og fast lønn) kommer til å gjøre alt for å beholde denne inntil de vet at de har en ny klubb klar. Akkurat som i boligmarkedet tar en færre sjanser akkurat nå. Dette er ikke tiden for å sitte inn med for mange spillere. På den annen side kan det jo hende andrelaget gjør det bra i år...
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            #85
            Ræva mot Ræv, elendig i dag mot Brenn.

            :evil:

            Hvem i alle verden slår høye innlegg til BHR når Brenn har de to Islendinger som stoppepar ??? !!! ???

            Det der sier alt.
            Last edited by OppsalKanari; 30.04.2009, 23:35.
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #86
              LSK trenger å off-loade denne tuniseren.
              Nuff said.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                #87
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                LSK trenger å off-loade denne tuniseren.
                Nuff said.
                Hvem ellers kan spille på høyre siden av midtbanen? Hadde foretrukket både Fetsunderen og Bjørkøy hvis BHR blir flyttet på toppen.
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                  Hvem ellers kan spille på høyre siden av midtbanen? Hadde foretrukket både Fetsunderen og Bjørkøy hvis BHR blir flyttet på toppen.
                  Bolly

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                    Hvem ellers kan spille på høyre siden av midtbanen? Hadde foretrukket både Fetsunderen og Bjørkøy hvis BHR blir flyttet på toppen.
                    En annen spiller, som har en genuin vilje til å ofre noe for produsere mål og gi seire til klubben og fansen. En spiller som ikke allerede nå virker som han ikke kan vente med å bli førtidspensjonert. En spiller som ikke trekker seg i de dueller der han mulighet til å score like før kampslutt. En spiller som kan skyte og som kan slå tellende, målgivende pasninger.

                    Navnet hans driter jeg i, men dette er alt det som Essediri IKKE har vært for LSK.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #90
                      Godt sagt. Trakk seg i scoringsposisjon mot rbk, kastet seg heller ikke før Sapp scora. Fælt på dette nivået. Greit på piker 12. Han derre Rasmus-kommentatoren la ikkeno imellom når han ble bytta inn: "..når hun går til skolen, trippe-tripp det sa.." osv.

                      Den hjelpeløse Ramadan-kampen hans hjemme mot Brann i september i fjor sitter fortsatt i. Merkelig nok var han bortimot banens beste i et par viktige kamper på sommarn i fjor. Mystisk.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #91
                        Om noen bare kunne "banke inn i knollen hans" at han ER en god fotballspiller... Men som alle andre fotballspillere i verden MÅ man gjøre alt man ønsker å oppnå selv!!!
                        Samme hvem man peker på av profiler rundt om i verden, så er en av de fremste egenskapene at de faktisk jobber hardt.
                        Karim DU MÅ OFRE deg for laget, kaste deg inn i en takling og kjenne at det ikke gjør så vondt.. løpe hjem HVER gang du mister ballen. Se etter medspillere FØR du sender en pasning. Kondisen har blitt merkbart bedre, så det er vel ingen god grunn til at han ikke skal yte.. men hvorfor gjør han det ikke?!!!!!
                        En plass på banen jeg faktisk ikke ville hvert redd for å satt inn på en unggutt er på ving, nå er ikke jeg av den lettskremte typen fra før vel og merke, men å sette inn spillere som Bolly, Tokstad, Ringstad o.l. på kanten er en stor fordel kontra de som ikke har lyst og/eller evne til å løpe begge veier.

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          #92
                          Det beste som man si om de 70min mot Start var at han var anononymt.
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎