Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7043

    #41
    Petter Myhre gjorde en utmerket jobb i Vålerenga (klubben så det naturligvis ikke selv, men sånn er det jo i en klubb der dårene styrer skuta). Jeg takker blankt ja til ham.

    Gunnar Halle er et solid valg også, og Petter Belsvik kan sikkert være en finfin angrepscoach for oss.

    Judas håper jeg virkelig er fullstendig uaktuell for jobben.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • JMKANARI
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2007
      • 170

      #42
      Petter Belsvik vil (forhåpentligvis og sannsynligvis) ta med seg en del ideer fra Stabæk. Gjør han det, og evner å få dem overført til våre spisser, er jeg for at han ansettes.

      Har i likhet med flere andre også sansen for Petter Myhre. En saklig og kunnskapsrik fyr som har bevist at han er en god trener. Om han har vært i Kålerenga, får så være.

      Judas bør ikke være aktuell av flere grunner. Selvfølgelig fordi han tråkka på klubben da han dro til RævBK, men mest fordi han totalt mangler erfaring. LSK skal ikke være noe sted for å trene seg på å bli trener. Da kan du prøve deg i Bærum først, som Ivar Hoff vel sa en gang i tida.

      Ivar Hoff, ja. Kanskje han? Eller ikke... :-)

      Min favorittliste:

      1. Petter Belsvik (mest fordi han kan få offensiv struktur inn i laget)
      2. Petter Myhre (fordi han er en jævlig bra trener og en fin fyr)
      3. Gunnar Halle (nok en dyktig fyr, men som nok er best på defensiv organisering)
      4. Per Brogeland (litt av det samme som Halle)
      5. Joe Hooley (det hadde faen meg vært noe, men han må jo være fryktelig gammel nå?!)

      Judas, Ivar Hoff, David Hay, Teitur Thordarsson og Owe Rundberg er av ulike grunner ikke aktuelle. :-)
      Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        #43
        Jeg tror det er flere som kan være aktuelle enn de åpenbare valgene rb lister opp: Stig Inge Bjørnebye, Roger Nilsen, Ronny Johnsen m. fl. tilhører kompisgjengen til berg og er nok alle ute etter en trenerjobb. Ellers er det flere grøssere å velge i blant tidligere drillos... Mitt tips er at Berg vil ha en "dott" som hjelpetrener, Belsvik er derfor uaktuell. Både Myhre og Halle har vel vist evne til å føye seg i de fleste situasjoner.

        Kommentar

        • heidar
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2118

          #44
          Jeg hàper at Berg tar seg av denne ansettelsen. Med tanke pà det man er vant med fra ledelsen i LSK, skulle det ikke forbause meg om de ansetter Judas, slik at de kan slòse bort noen millioner pà à sparke han senere.
          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

          Endelig er mørketida over.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            #45
            Har et svakt inntrykk av at Berg sitter med bukta og begge endene om noe skal bestemmes i den sportslige delen av LSK. Forhåpentligvis vil de andre dynamiske kreftene i LSK nå kunne bruke mer tid på logoendringer, cupfinalepakker og billettkøer...

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #46
              Jeg setter en femmer på Ståle Stensås
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #47
                Enig med de fleste her om at 3 av de kandidatene som lanseres i RB er gode. Bergdølmo er uspiselig - og jeg håper virkelig at klubben lytter til oss supportere her, og holder han langt unna trenerteamet.

                Halle, Belsvik og Myhre er alle gode kandidater, med ulike styrker. Min favoritt er nok Gunnar Halle. Han kjenner klubben godt, bl.a. som assistent for Uwe i 2005 og 2006. Ellers forutsetter jeg at Henning Berg har det avgjørende ordet når det gjelder ansettelse av assistenttrener.

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Bergdølmo: Reis til helvete en gang for alle!
                  Dvs til Vålerengen. De trenger vel også en ny trener snart.


                  KimFL

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #49
                    Jeg vurderer Gunnar Halle som det beste alternativet.

                    Myhre: Myhre er godt likt blant spillerne i Vålerenga. Jeg er ikke overrasket. Personlig ville jeg synes det var grisedigg å ha en sjef som ville være kompis med alle, samtidig som jeg fikk masse penger. Myhre er en dott, vil bli kjørt over av Berg og ha lite å si i avgjørende situasjoner. Noen stor taktikker er han heller ikke. Men vi kan gjerne hente han som juniortrener. Der tror jeg han egner seg.

                    Belsvik: Sikkert en bra fyr. Jeg tror man har fort for å overvurdere en tidligere toppscorer. Fordi om Belsvik hadde snute for mål, er det ingen logikk i at han kan få til et godt angrepsspill i LSK. Det handler om så mye mer enn det. Jeg er ikke i tvil om at spissene våre kunne blitt bedre med han som assistent, men jeg synes det kreves noe mer for å besitte den rollen. Jeg tror også Belsvik tillegges for mye cred for hvordan Stabæk har fremstått i år. Jan Jönsson skal ha den største delen av æren, men er det én som kan kalles assistent på Nadderud, tror jeg nok han heter Daniel Nannskog. Stabæks gode angrepsspill baserer seg på gode individualister som går langt utenpå våre, og vi kommer aldri til å fremstå på samme måte neste år.

                    Judas: Gidder ikke kommentere det en gang, om han har samme taktiske evner som Queiroz hadde han fortsatt ikke vært aktuell.

                    Halle: Jeg har alltid innbilt meg at Halle er en nikkedukke, og jeg er fortsatt ikke overbevist om det motsatte, til tross for at Uwe hevder så. Fordelen med Halle, er at han, i likhet med Berg, har trent under meget gode trenere(George Graham og Sir Alex Ferguson). Jeg tror både Berg og Halles erfaring fra utlandet er relevant i forhold til hvordan de fremstår som trenere. Jeg er ikke fullstendig overbevist om at Halle er en spesielt god trener, han har ingen meritter eller spesielt gode resultater å skilte med etter 4(?) år som assistenttrener. Han er dog en bra fyr, og mitt førstevalg av nevnte kandidater.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      #50
                      På tide å få dette judas spøkelset vekk fra Åråsen, han blir jo linket til klubben hver jævla sessong.

                      Jeg trur Halle vil fylle rommet til Berg best, han var jo tross alt ønsket av Berg når han var i Lyn. Så jeg setter en femmer på Halle.

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #51
                        KFL bør legge ut en melding på forsiden om at Judas ikke er velkommen.
                        Selv om jeg ikke tror Berg vil ha en sånn fjott inn i apparatet mener jeg likevel det er viktig å få frem et standpunkt. Nei til Judas, nå og for alltid i alle mulige sammenhenger!
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • athomash
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Oct 2007
                          • 118

                          #52
                          Meget bra forslag. Får vondt i magen av at Judas er i det hele tatt nevnt.

                          Kommentar

                          • Rille
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Nov 2007
                            • 11

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Judas kan holde seg langt unna Lsk. Han er bare ute etter å få trenererfaring og bruke Lsk som et springbrett. Han gir faen i Lsk. Dette må Berg skjønne!!!
                            Jeg deler den tanken 100 %.

                            Jeg kommer ikke til å sette mine ben på Åråsen dersom han går inn som ass.trener :evil:

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Rille
                              Jeg kommer ikke til å sette mine ben på Åråsen dersom han går inn som ass.trener :evil:
                              Minner om tomme trusler og det håper jeg at det er. Selv om jeg ikke vil ha han tilbake, så er klubben større enn en assistenttrener.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2600

                                #55
                                Assistenttreneren...

                                Dette må være spørsmålet hvor supportere virkelig får frem synsekreftene. For meg er det like lett å identifisere en god assistenttrener som det er å skjønne hvordan en sjokolade smaker på bakgrunn av bildet på innpakningen. Man kan drive med noenlunde kvalifisert gjetning, men det er kliss hakke umulig å vite hvordan det faktisk smaker.

                                Halle er en fin fyr. Myhre virker som en fin fyr. Belsvik er en sær fyr. Judas er Judas.
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • Rabbi
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Mar 2004
                                  • 78

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Kimito
                                  Assistenttreneren...


                                  Halle er en fin fyr. Myhre virker som en fin fyr. Belsvik er en sær fyr. Judas er Judas.
                                  Jævlig bra oppsummert!

                                  Trudde Judas var selger jeg. Ikke mulig assistent trener...

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2748

                                    #57
                                    Kan ikke bare KFL sende ut en pressemelding om at Judas er uønsket på Åråsen? Det er helt sikkert pressefolk som vil bite på og slå saken stort opp (får man håpe...)
                                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2118

                                      #58
                                      Med tanke pà alt det rare Sportsklubben pleier à gjòre for tida, er jeg for alle preventive tiltak. Pressemeldinger, underskriftskampanjer, hestehoder.. ALT for à unngà Judas!
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7043

                                        #59
                                        Det er sjelden at jeg støtter sånne gung-ho-aksjoner, men i dette tilfellet er jeg tilbøyelig til å være enig. En pressemelding fra Kfl om at Judas er uønsket i klubben vil gjøre det svært vanskelig å ansette ham, dersom LSK har vært inne på den tanken.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

                                          #60
                                          Jepp. Hva sier styret til forslaget om "en melding fra KFL til LSK" om Judas da?

                                          Altfor stille fra Admin\Styret om dette så langt mener jeg.
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                          Alltid Celtic og LSK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎