Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #21
    Opprinnelig skrevet av athomash
    HeHe og hvor var du i 1996 Brogeland tok LSK til 2 -plass, det var jo pellerud som fu...ka opp
    Jeg var der jeg, men og Per viste seg som en bra mann da, men det fritar han ikke for ansvar under P*********d's regime.

    Det blir som å frita TN for ansvar for årets katastrofe fordi han gjorde en god sesong i fjor.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • dennis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 872

      #22
      Leser i dagens papirugave av rb at det står mellom Petter Myhre, Belsvik , Halle og Judas....

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #23
        Opprinnelig skrevet av dennis
        Leser i dagens papirugave av rb at det står mellom Petter Myhre, Belsvik , Halle og Judas....
        Personlig ville jeg faktisk foretrukket Petter Myhre.

        Kommentar

        • christoffer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 326

          #24
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Jeg var der jeg, men og Per viste seg som en bra mann da, men det fritar han ikke for ansvar under P*********d's regime.

          Det blir som å frita TN for ansvar for årets katastrofe fordi han gjorde en god sesong i fjor.

          Nå var ikke Brogeland hovedtrener i 97, så det går ikke å sammenligne.

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            #25
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Personlig ville jeg faktisk foretrukket Petter Myhre.
            Her er jeg helt enig med deg. Petter Myhre kler bedre å være i LSK enn i søpla. Han er en saklig, jordnær og ikke minst dyktig trener som jeg tror LLSK kan få nytte av.
            Fugla Forever

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              #26
              Nei fy faen, etter å sett alternativene rb drar opp i dag så ber jeg for mine kneer at halle kommer tilbake. Ikke faen om jeg vil ha judas,myhre eller belsvik til fugla!
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #27
                Alle som er i fotball miljøet sier at han er en jævlig dyktig assistent som kan jobbe i kullisene i stede for å sitte med 90 kilo med press over skuldrene. Sier gjerne ja takk til Myhre!

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #28
                  Både Halle, Myhre og Belsvik er gode kandidater til jobben. Judas orker jeg ikke tenke på engang.


                  KimFL

                  Kommentar

                  • Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2756

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KimFL
                    Både Halle, Myhre og Belsvik er gode kandidater til jobben. Judas orker jeg ikke tenke på engang.


                    KimFL
                    At Judas tilsynelatende seriøst vurderes som en kandidat av LSK er rett og slett skremmende. Å ansette han ville være som å drite fyllebæsj på alle som er glad i LSK.
                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Har noen i LSK utalt at han er aktuell, eller ønsker han å profilere seg selv som aktuell i håp om tilgivelse.

                      Bergdølmo: Reis til helvete en gang for alle!

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        #31
                        Kommer judas tilbake til Åråsen i noen som helst form, så er det god nok grunn til å vurdere å droppe sesongkortet.
                        LasseN

                        Kommentar

                        • dennis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 872

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Har noen i LSK utalt at han er aktuell, eller ønsker han å profilere seg selv som aktuell i håp om tilgivelse.

                          Bergdølmo: Reis til helvete en gang for alle!
                          FORELØPIG ALENE: Henning Berg. FOTO: LISBETH ANDRESEN
                          Én av disse blir LSK-assistent

                          ÅRÅSEN:
                          Ett kort mangler før trenerkabalen går opp på Åråsen. RB-sporten tror én av disse fire blir Henning Bergs assistent.
                          Av Morten Svesengen
                          Publisert 18.09.2008 - 09:59 Oppdatert 18.09.2008 - 10:03
                          Tips en venn om denne saken
                          Skriv ut denne siden


                          Se større bilde
                          KANDIDAT: Tidligere LSK-assistent, nå Viking-assistent, Gunnar Halla. FOTO: RBARKIV
                          Se større bilde
                          KANDIDAT: Stabæk-assistent og tidligere LSK-spiller Petter Belsvik. FOTO: SCANPIX
                          Se større bilde
                          KANDIDAT: Tidligere VIF-trener Petter Myhre. FOTO: SCANPIX
                          Se større bilde
                          KANDIDAT: SIF-spiller og tidligere LSK-spiller André Bergdølmo. FOTO: SCANPIX















                          Etter at Berg sluttet som Lyn-trener for en drøy uke, har han fått bedre tid til å jobbe med forberedelsene til 2009 i LSK.
                          Blant annet kan han nå delta aktivt i prosessen med å ansette sin egen assistent.
                          – Med Erland (Johnsen) som spillerutvikler og Frode (Grodås) som keepertrener, er det riktig at det gjenstår en rolle å fylle. Vi jobber for å finne den personen som vi mener vil fungere best sammen med oss, sier Henning Berg.
                          Petter Belsvik, André Bergdølmo, Gunnar Halle og Petter Myhre skal etter det RB-sporten kjenner til være blant de mest aktuelle kandidatene til å bli Bergs assistent på Åråsen.
                          – Jeg ønsker ikke å kommentere navn. Det er flere gode navn, men jeg vet foreløpig ikke hvem vi lander på. Om det tar to uker eller fire måneder før vi har han på plass, vet jeg heller ikke. Uansett har vi god tid, sier den påtroppende LSK-treneren.





                          Belsvik er ledig

                          Petter Belsvik har sagt opp jobben som assistent for Jan Jönsson i Stabæk, primært for å bli hovedtrener i en annen klubb. men så langt er ikke Belsvik presentert som trener for noen i 2009. Det gjør den tidligere LSK-spissen til en kandidat som Bergs assistent.
                          Belsvik har fått meget gode skussmål for jobben han har gjort i Stabæk, hvor han blant annet har jobbet tett med spissene Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson.
                          Belsvik var ikke tilgjengelig for kommentar i går.

                          Bergdølmo er klar

                          André Bergdølmo gir seg som spiller i Strømsgodset, men er innstilt på å fortsette fotballkarrieren som trener. Han er i full gang med trenerutdannelse. Hvis han skulle bli Bergs assistent, tar han med seg lang spillererfaring fra Norge, Tyskland, Nederland og Danmark med seg inn i jobben.
                          Men Bergdølmo som nå er bosatt på Sørumsand, vet hva han vil svare LSK.
                          – Hvis jeg får en forespørsel om å bli assistenttrener i LSK, sier jeg ja, svarer Bergdølmo kontant.




                          Myhre er i dialog

                          Petter Myhre har kontrakt som TV2-ekspert en sesong til, og tv-kanalen vil gjerne forlenge avtalen.
                          Men Myhre står fritt til å gå ut av TV2-avtalen dersom han får et interessant jobbtilbud innen fotballen.
                          – Jeg vurderer alle fotballjobber som dukker opp seriøst. Denne høsten har jeg vært i samtaler med fire forskjellige klubber. To er avsluttet, men jeg er fortsatt i dialog med to klubber, sier Myhre som ikke vil si hvilke klubber det dreier seg om.

                          Halle har ikke hørt noe

                          Gunnar Halle har bestemt seg for å slutte som trenerassistent for Uwe Rösler i Viking. Først og fremst fordi han ikke ønsker å fortsette som ukependler mellom Stavanger og hjemmet i Lørenskog.
                          Det gjør han umiddelbart til en kandidat til den samme jobben på Åråsen. Halle har tidligere vært aktuell som Henning Bergs assistent i Lyn.
                          Om han kan bli det i LSK, vet han ikke.
                          – Jeg ønsker å jobbe videre med fotball. Men jeg har ikke hørt noe fra LSK, sier Halle.

                          Kommentar

                          • OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

                            #33
                            I rekkefølge:

                            1. Belsvik
                            2. Enten Halle eller Mhyre
                            3. Hvem som helst (tom Osama Bin Laden)
                            4. Drittsekken i Godset.
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

                            Alltid Celtic og LSK

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              #34
                              Judas kan holde seg langt unna Lsk. Han er bare ute etter å få trenererfaring og bruke Lsk som et springbrett. Han gir faen i Lsk. Dette må Berg skjønne!!!

                              Kommentar

                              • BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1408

                                #35
                                OK. Hvis dette stemmer, så suger det. Men for å være konstruktive, spør jeg: Hva kan vi gjøre for å forhindre en ansettelse av Judas? Banner, underskriftskampanje, oppfordre alle til å sende mail der vi sier vårt?

                                Plutselig er Judas ansatt på en 3-årskontrakt, og da er det faktisk for sent å gjøre noe som helst!

                                Kommentar

                                • T.Pennant
                                  I karantene
                                  Forumsadist
                                  • Jul 2008
                                  • 121

                                  #36
                                  Mener at styret i KFL allerede nå bør gå i "dialog" med LSK, og fortelle at om LSK ansetter Judas nå vil dette være et svik mot klubbens supportere. Den drittsekken skal faen ikke få komme rett inn i klubben nå. Han har hatt sine sjanser, og vel så det.

                                  Kommentar

                                  • Ranakanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 487

                                    #37
                                    Herregud, skjenner magen vrenger seg med tanke på att judas kan bli assistent i LSK. Den som ansetter judas i LSK bør ha en jævlig god grunn.

                                    Greit hatet burde ha lagt seg etter så mange år, men det er da merkelig att bergdølmo er den eneste personen jeg virkelig hater på denne planeten, men han kan takke seg selv for det stemplet han har fått.

                                    Kommentar

                                    • Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

                                      #38
                                      Ja til Belsvik

                                      Jeg syns absolutt vi bør prøve å få Belsvik, erfaing overføring fra Stabækk og spisskompetanse mot spissene, blir som et 2/3 kinderegg for meg.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                      Kommentar

                                      • sbraathen
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Apr 2004
                                        • 88

                                        #39
                                        for det første så mener jeg at judas ikke er et alternativ engang. håper Henning og styret i klubben har såpass vett at man kan få en assistent som har litt erfaring med dette tidligere. i tillegg så har vi vel nok med defensive storheter i trenerteamet fra før, så derfor mener jeg også at Halle bør være en nødløsning hvis Belsvik og Myhre takker nei.

                                        mitt første valg er uten tvil Myhre....tror han kunne bidratt en god del med den offensive biten av spillet. det er jo der vår største svakhet er....det virker for øyeblikket at vi ikke har noe plan over hva vi skal gjøre når vi får ballen i midtbane-leddet.

                                        min prioriterte liste blir som følger.

                                        1: Petter Myhre (da vil vi få et trenerteam som utfyller hverandre på en utmerket måte.)
                                        2: Petter Belsvik (en målscorer av ypperste klasse, vil naturlig nok forbedre den offensive delen av spillet vårt)
                                        3: Gunnar Halle (som sagt en nødløsning hvis vi får nei fra de over, men er uten tvil en god assisterende trener som ville kunne gjøre en god jobb)
                                        4: Alle andre enn JUDAS (dette er ikke et alternativ engang.
                                        Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                        - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                                        Kommentar

                                        • zephyre
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Apr 2008
                                          • 12

                                          #40
                                          de kan da ikke være så historieløse at de henter Judas?
                                          Han solgte seg for rbk, og løy både klubb, trener og fansen rett opp i trynet om hvorfor.
                                          Han vil ALDRI bli tilgitt, kommer han så slutter jeg å gå på matcher i protest, og regner med at det blir mange som gjør som meg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎