Johnsen-Grodås: Resultater hittil

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #21
    At enkelte ikke skjønner hvor langt ned LSK ble kjørt av Nordlie sier vel mer om de enn andre...
    Tom Nordlie har aldri prøvd å berge plassen på samme grunnlag som EJ/FG nå må.. dvs de lag Nordlie har tatt over har gjort det dårlig pga dårlig trening og dårlig organisering.. EJ/FG tok over ett lag som ikke var dårlig trent, men trent dårlig.. dette gir "varige skader" over en mye lenger periode enn 3 dager, og er mye vanskeligere å snu enn de uorganiserte og slappe lagene Tom Nordlie har tatt over i sin tid. Det er heller ikke kjøpt inn en eneste spiller, men brukt de samme spillerne som Nordlie kjørte til bunns.
    Uansett er ikke dette tiden for å være negativ, det kan de som vil ta etter sesongen..
    Nå skal vi hylle trenere/støtteapperat, spillere, ledelsen, andre i og rundt klubben og ikke minst
    Norges Beste Supportere for at de har holdt ut og gitt alt for at LSK skulle berge plassen!
    Last edited by Folke; 03.10.2008, 06:19.

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #22
      Opprinnelig skrevet av Folke
      Nå skal vi hylle trenere/støtteapperat, spillere, ledelsen, andre i og rundt klubben og ikke minst
      Norges Beste Supportere for at de har holdt ut og gitt alt for at LSK skulle berge plassen!
      Hvem har sakt at vi er Norges beste supportere? Mulig vi var best i klassen i 05 & 06 men de siste 2 årene har vi vært på et litt lavere nivå. Uansett så skal ikke vi utpeke oss selv til tittelen "Norges beste supportere".
      Last edited by Emil B; 03.10.2008, 14:07.

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        #23
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Nå skal vi hylle trenere/støtteapperat, spillere, ledelsen, andre i og rundt klubben og ikke minst
        Norges Beste Supportere for at de har holdt ut og gitt alt for at LSK skulle berge plassen!
        Ikke for å være pessimistisk, men kan vi vente med å hylle gud og hvermann til det er 100% sikkert at vi er sikret eliteseriespill neste år, det er fremdeles 12 poeng å spille om

        MEN: All ære til Erland Johnsen og Frode Grodås og spillerene for det jobben som er gjort til nå. Jeg er imponert. Var svært skeptisk til EJ etter å ha snakket med en tidligere Follospiller i sommer, men det virker som om Erland har utviklet seg som trener siden Follotiden. Han fremstår som en fyr med potensiale til å bli en brukbar/god tippeligatrener etterhvert. Håper han får sjansen som hovedtrener i en eller annen klubb med litt større potensiale enn Follo etterhvert.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rune
          Ikke for å være pessimistisk, men kan vi vente med å hylle gud og hvermann til det er 100% sikkert at vi er sikret eliteseriespill neste år, det er fremdeles 12 poeng å spille om

          MEN: All ære til Erland Johnsen og Frode Grodås og spillerene for det jobben som er gjort til nå. Jeg er imponert. Var svært skeptisk til EJ etter å ha snakket med en tidligere Follospiller i sommer, men det virker som om Erland har utviklet seg som trener siden Follotiden. Han fremstår som en fyr med potensiale til å bli en brukbar/god tippeligatrener etterhvert. Håper han får sjansen som hovedtrener i en eller annen klubb med litt større potensiale enn Follo etterhvert.
          Hva sa follospilleren?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            #25
            Han sa det stort sett var mæling fra forsvaret og håpe at Boni eller Strand fikk tak i ballen og greide å skape noe.
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #26
              19 poeng på 15 kamper nå. 1,27 poeng i snitt.

              Klarer vi 1,27 i snitt på de siste tre kampene skal jeg være ekstremt fornøyd. En seier, en uavgjort og et tap på de siste tre vil være i overkant å forvente med tanke på det som var vært prestert så langt, og speiselt i dag og mot Molde.

              Forøvrig ganske mange som har vært spydige i denne og andre tråder den siste uka. Regner med at selvsikkerheten og hånlatteren stilnet på Åråsen i kveld.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • LSK N/B
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 830

                #27
                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Forøvrig ganske mange som har vært spydige i denne og andre tråder den siste uka. Regner med at selvsikkerheten og hånlatteren stilnet på Åråsen i kveld.
                På ingen måte, jeg mener de har gjordt en god jobb.
                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                Nei til NFF!

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  19 poeng på 15 kamper nå. 1,27 poeng i snitt.

                  Klarer vi 1,27 i snitt på de siste tre kampene skal jeg være ekstremt fornøyd. En seier, en uavgjort og et tap på de siste tre vil være i overkant å forvente med tanke på det som var vært prestert så langt, og speiselt i dag og mot Molde.

                  Forøvrig ganske mange som har vært spydige i denne og andre tråder den siste uka. Regner med at selvsikkerheten og hånlatteren stilnet på Åråsen i kveld.
                  Jeg har ikke deltatt i tråden så mye, og ikke vært spydig tror jeg, men folk som refererer til seg selv i tredjeperson entall har lett for å irritere.

                  Vel, saken er at målet er å forhindre nedrykk. Alt annet er for bonus å regne.

                  1) Du har selv sagt at troppen er elendig. Nå er det altså den EJ har å bruke.

                  2) Helt klart at du har mange gode poenger til tider.

                  3) I dag var det da ikke EJ sin skyld at Riseth misser totalt og det samme med OO. Vi burde i hvert fall fått uavgjort.

                  4) Du bruker fortsatt cupen i regnestykket ditt om at EJ er elendig. Greit nok, men med det argumentet ditt er også Erik Hamren elendig. Uten sammenligning forøvrig.

                  5) Rykker vi ned får du rett. Kanskje du får det til slutt, eller kanskje ikke.

                  6) Rett får du på et hvis uansett siden du er så negativ. Rykker vi ned er du den store "seierherren", rykker vi ikke ned er sesongen likevel elendig og du har altså rett.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    #29
                    Spark Treneren! Han har alt ansvar!
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • Martini
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 294

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av CFD
                      Spark Treneren! Han har alt ansvar!
                      Går utifra at det ligger ironi i det utspillet?

                      Store tabber som ender i mål og en voldsom ineffektivitet er langt på vei den enkeltes spiller ansvar....Her får ikke EJ gjort underverker...
                      FUGLA TIL VI DØR!

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        #31
                        vi kan ikke vinne noe, og Jonhsen skal jo ut uansett neste år. Er nok i bunn og grunn best å la han sitte ut året, vi kan fortsatt rykke ned, men det skal mye til.
                        Last edited by Torolf; 05.10.2008, 23:01. Begrunnelse: Korrektur
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Jeg har ikke deltatt i tråden så mye, og ikke vært spydig tror jeg, men folk som refererer til seg selv i tredjeperson entall har lett for å irritere.

                          Vel, saken er at målet er å forhindre nedrykk. Alt annet er for bonus å regne.

                          1) Du har selv sagt at troppen er elendig. Nå er det altså den EJ har å bruke.

                          2) Helt klart at du har mange gode poenger til tider.

                          3) I dag var det da ikke EJ sin skyld at Riseth misser totalt og det samme med OO. Vi burde i hvert fall fått uavgjort.

                          4) Du bruker fortsatt cupen i regnestykket ditt om at EJ er elendig. Greit nok, men med det argumentet ditt er også Erik Hamren elendig. Uten sammenligning forøvrig.

                          5) Rykker vi ned får du rett. Kanskje du får det til slutt, eller kanskje ikke.

                          6) Rett får du på et hvis uansett siden du er så negativ. Rykker vi ned er du den store "seierherren", rykker vi ikke ned er sesongen likevel elendig og du har altså rett.
                          Du har ikke vært spydig. Jeg tåler uansett at folk er spydige mot meg, men mener det har liten relevans på hovedforumet og ofte avsporer debatten.

                          Det jeg prøver å påpeke nå er at mange har følt seg så jævla seierssikre etter sist kamp. Dagens runde viser at den sikkerheten har vært en illusjon. Vi kan lett rykke ned. Til og med uten å måtte ut i kvalik.

                          1) Troppen er passe dårlig den, spesielt med alle skadene. Den kan alikevel disponeres langt bedre mener jeg. Et godt tips er å la være å starte med fire sentrale midtbanespillere. Det dreper all bredde. Skulle tror FFK hadde tatt ut laget vårt i dag. Erland skal imidlertid ha kreditt for endelig å starte med en mer bevegelig spiss, noe som har vært ønsket lenge. I dag holder ikke det, men jeg mener kampen i dag tapes på midtbanen, selv om tabbene bak og foran selvsagt er det tydelige.

                          2) Føler selv jeg har prestert bedre enn LSK i år, uten at det sier så mye.

                          3) Helt klart. Men med en god taktikk fra start, for eksempel to kantspillere, så hadde kanskje ikke de episodene blitt avgjørende.

                          4) I min totalevaluering tar jeg med cupen. Men den er ferdig uansett. Om noen vil holde den unna, fair nok. Angående Hamren, så følger jeg deg ikke helt. Hamren har vel langt bedre resultater i serien, og ikke minst i ecup, enn det Erland har? RBK er ute av cupen, men har gjort det bra i serie i det siste og i ecupen.

                          5) For å oppklare en misforståelse. Jeg har aldri sagt at Erland garanterer nedrykk 100%. Det jeg har sagt er at det finnes langt bedre trenere enn Erland for å få oss ut av uføret. Slike ting kan selvsagt aldri bevises, ettersom vi kun kan ha en trener av gangen. Derfor har vi også sammenligned med andre velkjente snuoperasjoner, blant annet av Uday. Ser forøvrig ut som om han er på god vei igjen. I dagens oppsummering ser vi at snittet under Erland er 1,27 poeng. Det er ikke bra mener jeg.

                          6) Tro meg, jeg vil føle lite seier ved nedrykk.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av BennyLem

                            1) Troppen er passe dårlig den, spesielt med alle skadene. Den kan alikevel disponeres langt bedre mener jeg. Et godt tips er å la være å starte med fire sentrale midtbanespillere. Det dreper all bredde. Skulle tror FFK hadde tatt ut laget vårt i dag. Erland skal imidlertid ha kreditt for endelig å starte med en mer bevegelig spiss, noe som har vært ønsket lenge. I dag holder ikke det, men jeg mener kampen i dag tapes på midtbanen, selv om tabbene bak og foran selvsagt er det tydelige.
                            En midtbane med bare sentrale spillere blir mer og mer vanlig, men det fordrer såkalte moderne backer som løper som de har mannen med ljåen bak seg hele kampen lang. Det har ikke vi nå, men vi kan jo drømme tilbake til Stoffe og Shane. Da hadde saken vært en annen, og vi kunne ha spilt med den midtbanen vi hadde i dag.

                            Petter

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              En midtbane med bare sentrale spillere blir mer og mer vanlig, men det fordrer såkalte moderne backer som løper som de har mannen med ljåen bak seg hele kampen lang. Det har ikke vi nå, men vi kan jo drømme tilbake til Stoffe og Shane. Da hadde saken vært en annen, og vi kunne ha spilt med den midtbanen vi hadde i dag.
                              Sant nok. Hadde vi hatt to slike backer kunne vi spilt diamant, med Brenne offensivt foran Kiko, og Bjørkøy litt til høyre. Hvem som skulle spilt til venstre aner jeg beklageligsvis ikke, men jeg insisterer på en gubb med venstrebein.

                              Angående backer, så synes jeg SS holder mål i en slik rolle. Som nevnt i kamptråden, så er han min BB. Pedersen derimot, han er for stasjoner, og mangler fart, teknikk og innlegsfot.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7048

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av petter
                                En midtbane med bare sentrale spillere blir mer og mer vanlig, men det fordrer såkalte moderne backer som løper som de har mannen med ljåen bak seg hele kampen lang.
                                Ståle Stensaas var vel kanskje den spilleren som både løp mest og hadde flest konstruktive bidrag av våre spillere i dag. Steinar Pedersen har ikke like store lunger, men er også en offensiv back.

                                Så lenge vi ikke har en eneste ving tilgjengelig, må det være bedre for oss å bruke de tilgjengelige spillerne der de har størst forutsetninger for å gjøre det bra. Brenne på flanken må for guds skyld snart være en saga blott, før vi ødelegger hele fyrens karriere. Med tre sentrale (en defensiv, to sentrale litt vidt) bør det også være ganske greit å fylle opp og sideforskyve forsvaret når backene er på løp, for å hindre å bli kontret på.

                                Vi får håpe Riise og JML starter på hver sin flanke mot Vif, så er temaet irrelevant. Men før neste sesong MÅ flankeproblemet løses. Det har vært et åpent sår i snart to år.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  19 poeng på 15 kamper nå. 1,27 poeng i snitt.
                                  19 poeng på 16 kamper. 1,19 i snitt.

                                  Ikke bra, ikke bra i det hele tatt.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎