Keeperduellen, burde Moldskred få sjansen igjen?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Ja fytte rakkern så dårlig Otto har vært for oss, på tide å gi han vekk, helst gratis.
    fy faen han har berga oss mange ganger nå! dem som vil bytte Otto med Målskred må ta seg en pille!
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      dem som vil bytte Otto med Målskred må ta seg en pille!
      Anti Otto pilla? (hørtes forresten ut som et samisk navn)

      Enig med det du skriver Rovfugl. Det høres litt merkelig ut at noen mener Moldskred bør stå i stedet for Otto men likevel synes jeg synet folk har bør respekteres og diskuteres på en litt annen måte enn hva som skjer i dette innlegget.

      Fotball og fotballforståelsen er individuell. Meningene er så mangt og opplevelsene såpass forskjellig fra person til person.

      Når det er sagt...

      Jeg sliter med å forstå hvorfor Otto skal bli vraket for en keeper som er like ustabil som vinden på Nord Møre. Otto er en trygg og stabil keeper med god reaksjonsevne og stødig i feltet.

      Jeg tror toppnivået til Otto er høyere enn Moldskred sitt.
      Og jeg tror bunnivået til Otto er høyere enn Moldskred sitt.

      Med Otto vet man hva man får, med Moldskred sitter man med hjertet i halsen. Jeg foretrekker det iallefall det sikre.

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        Håper du har ryddet bort resten av de sure sokkene dine, for jeg vil anbefale deg å ikke røyke flere av de nå.

        Otto er helt klart Topp 3 keeper i Tippeligaen, om han ikke er den beste!
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          Helt sci-fi at denne tråden fløt på toppen av forumet i hele dag, akkurat som en gjenstridig bæsjeklump i dassen. Her har vi opplevd tidenes rysare i kanariburet, og så har man brukt all energi på en helt håpløs diskusjon om et soleklart keepervalg?!

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
            Håper du har ryddet bort resten av de sure sokkene dine, for jeg vil anbefale deg å ikke røyke flere av de nå.

            Otto er helt klart Topp 3 keeper i Tippeligaen, om han ikke er den beste!
            En god keeper hadde holdt buret rent i dag. Og den keeperen satt på benken, dessverre. Neste år håper jeg Berg bruker den målvakta som er klart best, nemlig Moldskred!
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              Opprinnelig skrevet av vestfold kanaris
              en god keeper hadde holdt buret rent i dag. Og den keeperen satt på benken, dessverre. Neste år håper jeg berg bruker den målvakta som er klart best, nemlig moldskred!

              lol

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7056

                Vi har aldri tapt med Lars Sutterud i mål. Det er en skandale at han ikke er fast på førstelaget!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  Mener at keeperlegenden Schmeichel er sitert på at det er bedre for en klubb å ha en keeper som tar det han skal ta, istedet for å ha en keeper som i det ene øyeblikket gjøre fantastiske/umulige redninger, men som i det neste slipper inn det utroligste.

                  Grovt sett mener jeg at Otto hører hjemme i førstekategori, mens Moldskred hører hjemme i andrekategori.

                  Kommentar

                  • erlando
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 858

                    Sola skinner, så trollet holder seg vel borte, men likevel:

                    -hvilken spillersang runget flest ganger på Åråsen igår og hva forteller det om denne spillerens betydning for laget og resultatet?
                    Ja til pause i pausen!

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      Opprinnelig skrevet av erlando
                      Sola skinner, så trollet holder seg vel borte, men likevel:

                      -hvilken spillersang runget flest ganger på Åråsen igår og hva forteller det om denne spillerens betydning for laget og resultatet?
                      Husk det;

                      "Om alle er enige er det feil konklusjon"

                      Boken av Kaizers visdomsord Nr.1

                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                        En god keeper hadde holdt buret rent i dag. Og den keeperen satt på benken, dessverre. Neste år håper jeg Berg bruker den målvakta som er klart best, nemlig Moldskred!
                        skulle ønske grodås hadde snørt på seg fotballskoa en siste sesong neste år

                        for en håpløs diskusjon

                        Kommentar

                        • Fuglegutt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2008
                          • 863

                          Syns otto var god jeg da... Holdt oss inne i første omgangen.. Litt usikker på om det var otto eller ståle stiiiil som reddet den kjempe sjansen rbk hadde i 2 omgang... Anyways, otto er sikkerheten selv...
                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                          Kommentar

                          • ach
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2008
                            • 229

                            Vi elsker OTTO.
                            Det er vårt MOTTO.
                            Lenge leve Fedrelandets LSK..!

                            Wehrman= den blødende..

                            Kommentar

                            • Kaizer
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Nov 2006
                              • 139

                              Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                              Syns otto var god jeg da... Holdt oss inne i første omgangen.. Litt usikker på om det var otto eller ståle stiiiil som reddet den kjempe sjansen rbk hadde i 2 omgang... Anyways, otto er sikkerheten selv...
                              Det var Stensaas, Fredrikson stod som vanlig en kamp på det jevne, men kunne gjort en bedre jobb på første målet, det andre er forsåvidt greitt nok.

                              Men som sagt, nå er vi klar for Tippeligaen også neste år så da er det ikke nødvendig med flere ekstreme tiltak denne sesongen og disjusjonen bør dø ut siden gutta har gjort jobben.
                              "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7056

                                Opprinnelig skrevet av Kaizer
                                Det var Stensaas, Fredrikson stod som vanlig en kamp på det jevne, men kunne gjort en bedre jobb på første målet, det andre er forsåvidt greitt nok.
                                På det første målet? Hva mener du han bør gjøre annerledes der? Om det er noens feil, er det Søgård som ikke følger løpet til Strand, og Kippe som ikke holder beina samlet. Otto går på nærmeste hjørne, logisk nok siden han regner med at vinkelen inn i langhjørnet er dekket av Kippe. Forklar deg.

                                Opprinnelig skrevet av Kaizer
                                Men som sagt, nå er vi klar for Tippeligaen også neste år så da er det ikke nødvendig med flere ekstreme tiltak denne sesongen og disjusjonen bør dø ut siden gutta har gjort jobben.
                                Diskusjonen bør dø ut fordi den er latterlig, ubegrunnet og komplett meningsløs.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Kaizer
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Nov 2006
                                  • 139

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  På det første målet? Hva mener du han bør gjøre annerledes der? Om det er noens feil, er det Søgård som ikke følger løpet til Strand, og Kippe som ikke holder beina samlet. Otto går på nærmeste hjørne, logisk nok siden han regner med at vinkelen inn i langhjørnet er dekket av Kippe. Forklar deg.
                                  Hvorfor dekke nærmeste hjørne når en hver avslutter med respekt for seg selv vil avslutte i langhjørnet i den situasjon.

                                  Strand avsluttet ikke i kort hjørne gjorde han?

                                  Andre målet er forsåvidt også mulig å ta, men jeg gidder ikke bevege meg inn på området synsing, det får andre ta seg av.

                                  Jeg kunne gjerne diskutert til du ble blå jeg, men hva er hensikten?

                                  Nå er plassen sikret og vi må rette blikket fremover mot neste sesong, det er ikke behov for kortsiktige krisetiltak lenger.
                                  "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Opprinnelig skrevet av Kaizer
                                    Andre målet er forsåvidt også mulig å ta, men jeg gidder ikke bevege meg inn på området synsing, det får andre ta seg av.
                                    Jeg syns vel du allerede har bedrevet synsing på høyt plan i nær sagt alle innleggende du har skrevet i denne tråden...

                                    Ellers er jeg enig med trigz om at denne tråden bør få en hurtigst mulig død. 12 sider tull på hovedforumet... moderatorene er visst ikke lenger hva de engang var.
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      Moderatormelding:

                                      Tråden stenges av åpenbare grunner.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      Working...