Sesongkort 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    Opprinnelig skrevet av sniper
    Det har da vært kommunisert rimelig STERKT at man skal beholde sitt eksisterende kort dersom man skal sitte på samme plass/stå, altså fornye. Man får satse på at Henriks tilfelle er en vanlig billettluka/LSK-glipp....
    Jeg kan kun svare for meg selv. 17.november lot det seg ikke gjøre å registrere mine gamle sesongkort på billettluka.no med referansenummert jeg hadde fått oppgitt, så jeg bestilte nye kort. Etter kontakt med LSK fikk jeg beskjed om å levere inn de gamle kortene i bytte mot de nye.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      HEIA LSK/Billettluka. Min gode og dårlige venn, Fritz, bestiller 7 sesong til seg. Han gir fra navnene til 7 stk, men ingen adresser, siden alt skal sendes hjem til han, derfor var hans overraskelse stor i går når jeg får et i posten, og enda større er overraselsen i dag når han åpner konvolutten fra LSK. Kun et sesongkort. Spørsmålet er da: Hvor sender LSK de resterende 5 billettene. Dette er mennesker som ikke ligger inne i systemet til LSK annet enn på navn.

      Er utrolig at dette blir verre og verre for hvert år som går, og ordene til våre gode venn Stig Inge Bjørnebye kan godt gjelde for de ansvarlige: "Total mangel på inkompetanse".

      Jeg kårer herved LSKs sesongkortinnehavere til verdens dummeste kunder. Vi krangler og styrer inn i helvete for å bruke penger på de, og enda så klarer de ikke å få det rett.

      Hva må til?

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        Opprinnelig skrevet av sniper
        Hva må til?
        Avslutte samarbeidet med billettluka? DEFINITIVT! For en søppelgjeng!

        Vil samtidig rette en stor takk til LSK som etter en henvendelse fra meg tok tak og ordnet alt i løpet av dagen. Mine 4 kort er endelig hjemme. :-D
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Avslutte samarbeidet med billettluka? DEFINITIVT! For en søppelgjeng!
          Nå skal det sies at det er LSK som sender billettene, ikke billettluka.

          Jeg har selv vært i kontakt med iTicket (billettluka), de har ventet veldig mye på LSK, siden LSK har jobbet mye med å selge sponsorpakker. Det er også derfor salg av billetter til privatpersoner har vært stengt ofte.
          LSK har ikke klart å holde de deadlinene de har satt, dette har skjedd flere ganger. Så synes det blir litt dumt å kun skylde på iTicket (billettluka), når LSK garantert har mye skyld selv.

          Husk, iTicket gjør kun det de for beskjed om av LSK å gjøre.
          Alt av billetter jeg har bestilt til andre ting igjennom iTicket (billettluka) har gått smertefritt, så synes det er litt påfallende at det alltid er noe klikk med LSK.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • Geirfugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 561

            Opprinnelig skrevet av sniper
            Det har da vært kommunisert rimelig STERKT at man skal beholde sitt eksisterende kort dersom man skal sitte på samme plass/stå, altså fornye. Man får satse på at Henriks tilfelle er en vanlig billettluka/LSK-glipp....
            Heller tvilsomt. Jeg har tviholdt på mine fire sesongkort fra i fjor. Og hva skjedde i dag? Fire nye kort i posten.. Jeg blir helt matt jeg. Men nå kommer jeg vel inn...

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Bestilte to kort samtidig, betalt med samme kort og registrert på samme adresse. Men hva skjer? Jo får kun et kort..

              Kommentar

              • Fuglegutt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2008
                • 863

                Ringte her om dagen , og da jeg spurte hvor kortet blei av fikk jeg til svar at jeg ikke trengte å bekymre meg før Onsdag eller Torsdag neste uke.

                Jeg personlig syns ikke jeg skulle trengt å bekymret meg i det hele tatt!
                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  Jeg bestilte 5 kort og fikk 4. Jeg kan ikke annet enn å si meg fornøyd med det.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Fritz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 1033

                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Jeg bestilte 5 kort og fikk 4. Jeg kan ikke annet enn å si meg fornøyd med det.
                    Begynner å ligne på noe her også. Har totalt bestilt syv kort. Har, som Petter nevner over, kun oppgitt én leveringsadresse. Foreløpig er resultatet: ett kort sendt direkte til Petter, ett sendt til en annen kompis i Rælingen, mitt eget mottatt i posten på fredag og i går kom kortet til en tredje kamerat i min postkasse.

                    Da mangler vi to av syv, noe som er grei uttelling, om ikke helt i tråd med forventningnene vi hadde ved bestillingstidspunktet.

                    Kommentar

                    • Petter`n lsk
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Aug 2006
                      • 17

                      Opprinnelig skrevet av Petter`n lsk
                      Jeg betalte inn medlemskapkontigent for ca 1 uke siden. jeg har ikke vært medlem før. Har ikke hørt noe, ikke mail el noe. hvor lang tid tar det vanligvis før kortet kommer i posten? synes det er rart med null info.
                      hahhahaha..... Jeg har ennå ikke fått medlemskortet mitt...! ringte han som står som kontakt på kfl.no, han sa at det skulle han sjekke opp. ikke hørt fra han heller...

                      Gi faen, drekk maling...

                      Kommentar

                      • Toro
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jan 2007
                        • 42

                        Sesongkort

                        Noen som vet status på antall solgte sesongkort totalt?

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          Dette er en tråd som kommer til å leve i en god stund fremover!

                          Bestilte mitt sesongkort primo januar 2009. Har ikke sett noe til det og ikke forventer jeg det på en stundt heller. Per dags dato har jeg fortsatt ikke den "jeg sjekker postkassa litt bedre" følelsen, noe som faktisk føles ok. Har nå slått meg til ro 100% med at mitt kort ankommer juni (om jeg er heldig).

                          Det blir kvitteringsfyll på Martin`s førstkommende søndag.
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • Fritz
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 1033

                            Hadde en hyggelig samtale med Lisbeth på LSK-kontoret nå. Lisbeth kunne umiddelbart fortelle at kortene vi savnet skal være sendt. og hvis ikke de ligger i posten i dag kunne vi ringe opp i morgen, og få kjørt duplikater, slik at alt er i orden i god tid før søndag.

                            De som enda ikke har mottatt sesongbillett bør vurdere å ta en telefon til LSK for å få status på sitt kort. Jeg hadde forventet å bli møtt av verbale bløtkaker i fjeset og hånlatter når jeg spurte etter sesongkortene, men opplevde i stedet velvillighet og en person i andre enden som utstrålte total kontroll.

                            Følelsen av å bli behandlet som en ordentlig kunde kom så bardust på meg at jeg fortsatt ikke er kommet til hektene. Tror faktisk jeg trenger et stille minutt for å fordøye inntrykkene.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av Fritz
                              Følelsen av å bli behandlet som en ordentlig kunde kom så bardust på meg at jeg fortsatt ikke er kommet til hektene. Tror faktisk jeg trenger et stille minutt for å fordøye inntrykkene.
                              Sitter med litt av den samme følelsen. Sesongkortene kom plutselig i posten. Begge to.

                              Men, hvor lenge var Adam i paradis osv. Du skal ikke se bort fra et totalt kaos ved innslipp søndag.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Du skal ikke se bort fra et totalt kaos ved innslipp søndag.
                                Jeg er også veldig spent på hva som skjer med oss som skulle beholde kortene fra i fjor, og hvor LSK skulle sørge for oppdateringen..
                                Tror jeg tar med meg kvitteringa på matchen søndag, gitt...
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

                                  Jeg har fått beskjed fra første stund om at vi skal bruke sesongkortene fra i fjor til årets sesong...
                                  Men hva skjedde på lørdag???? 4 nye kort kom i posten med ett brev om at de ville at jeg skulle sende de gamle kortene i posten til Lsk og attpåtil betale porto for det selv!!!! måtte bare le når jeg leste brevet

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    Opprinnelig skrevet av Fritz
                                    Hadde en hyggelig samtale med Lisbeth på LSK-kontoret nå. Lisbeth kunne umiddelbart fortelle at kortene vi savnet skal være sendt. og hvis ikke de ligger i posten i dag kunne vi ringe opp i morgen, og få kjørt duplikater, slik at alt er i orden i god tid før søndag.

                                    De som enda ikke har mottatt sesongbillett bør vurdere å ta en telefon til LSK for å få status på sitt kort. Jeg hadde forventet å bli møtt av verbale bløtkaker i fjeset og hånlatter når jeg spurte etter sesongkortene, men opplevde i stedet velvillighet og en person i andre enden som utstrålte total kontroll.

                                    Følelsen av å bli behandlet som en ordentlig kunde kom så bardust på meg at jeg fortsatt ikke er kommet til hektene. Tror faktisk jeg trenger et stille minutt for å fordøye inntrykkene.
                                    Jeg opplevde akkurat det samme i dag. Lisbeth var veldig behjelpelig med å spore mitt nye kort (jeg trodde jeg skulle beholde det gamle). Såvidt jeg forsto går de siste av sesongkortene ut med A-post i dag.
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Christa
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 326

                                      Opprinnelig skrevet av dennis
                                      Jeg har fått beskjed fra første stund om at vi skal bruke sesongkortene fra i fjor til årets sesong...
                                      Men hva skjedde på lørdag???? 4 nye kort kom i posten med ett brev om at de ville at jeg skulle sende de gamle kortene i posten til Lsk og attpåtil betale porto for det selv!!!! måtte bare le når jeg leste brevet
                                      Jeg har fått det samme brevet som deg , men kun med 1 kort i :???: Jeg skulle hatt 2

                                      Er litt forvirra jeg nå

                                      Kommentar

                                      • siljelille
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jul 2006
                                        • 152

                                        noen som veit hvorfor noen av oss som hadde sesongkort tidligere får nye og ikke andre? min kjære far er litt forvirra, da han sitter i mellom to andre i familien på ss. å de begge har fått nye, å pappa ikke

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1174

                                          Opprinnelig skrevet av siljelille
                                          noen som veit hvorfor noen av oss som hadde sesongkort tidligere får nye og ikke andre? min kjære far er litt forvirra, da han sitter i mellom to andre i familien på ss. å de begge har fått nye, å pappa ikke
                                          ring lsk

                                          det tryggeste er uansett å ta med alt som er. kvittering, evt sms som man har spart på (det har jeg gjort) gamle/nye/eldre kort. kontoutskrift +++

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎