Sesongkort 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • woody
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 374

    Da begynner jeg å innse at dette ikke går som jeg hadde planlagt. Fortsatt ikke nytt sesongkort i postkassa, og jeg er bortreist frem til kampen . . .

    29. november i fjor (2008) var jeg på Shopen og fornyet mitt sesongkort, og bestilte kort til dattera mi som ikke har hatt kort før. Alt ble betalt cash på labben - så LSK har hatt pengene mine i snart et 4 måneder. . .

    Klok av skade har jeg vært innom Shopen i vinter for å forsikre meg om at alt av papirer og kvitteringer skulle tilsi at dette går bra (i parantes bemerket har jeg etterhvert mange spennende billettopplevelser med LSK - høydepunkt så langt er 5,5 time i billettkø for cupfinalebillett - hadde vært 1 time hvis noen bare hadde fortalt at det var egen kø for sesongkorthavere . . .).

    Det går jo an å håpe at mitt gamle sesongkort virker, men det hadde jo vært hyggelig å få med dattera også, når jeg først har betalt for billetten.

    Har skjønt at jeg må ringe LSK for å få dette på plass. Samtidig har jeg laget plass i lommeboka for kvitteringer, bankutskrifter, medlemskort og gammelt sesongkort - regner vel med at jeg skal få med noe av kampen (men klok av skade (igjen) kommer jeg vel først inn 25 minutter ut i kampen - som er et av de andre høydepunktene i min billettkarriere med LSK).

    Husker i gamle dager da de hadde de gode telleapparatene, og kjappe, hyggelige mannfolk som tok i mot 10'ere og 50'lapper og slapp oss raskt gjennom. Husker til og med i gamle dager da køene ble for lange, at Bjarne Sognæs reiv med seg en bunke billetter og sto og solgte ved siden av lukene for å få alle til å rekke kampen. Gjett om jeg lengter tilbake.

    Hva vi gjort for å fortjene dette ?
    woody

    Kommentar

    • Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

      Opprinnelig skrevet av kimmern
      det tryggeste er uansett å ta med alt som er. kvittering, evt sms som man har spart på (det har jeg gjort) gamle/nye/eldre kort. kontoutskrift +++
      Jeg vil anbefale folk å ha med seg noe i tillegg til den SMSen, i hvert fall. Den jeg fikk beviser i hvert fall ikke mye: "Bekrefter kjøp av 1 billett(er) på forestilling Sesongkort - Tippeligaen 2009 den 10.11.2009 klokken: 12:00."

      Selv jeg som vet hvorfor jeg fikk den sliter med å skjønne hva de prøver å si...

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        ja
        Enedelig så kom sesongkortet i posten.

        Send en epost eller bare kontakt LSK så order det seg nok
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          Opprinnelig skrevet av siljelille
          noen som veit hvorfor noen av oss som hadde sesongkort tidligere får nye og ikke andre?
          Jeg fikk overraskende nytt sesongkort i posten i dag. I følgebrevet fra LSK står det følgende:

          "Noen av dere får tilsendt nytt sesongkort, til tross for at dere har fornyet de samme plassene som i fjor. Dette skyldes at noen av sesongkortene ble merket med feil inngang i fjor. Det er derfor viktig at dere benytter det nye sesongkortet, da det gamle er sperret i systemet."
          Vidar Evje

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            Noen som vet hvor mange kort som er solgt eller forsøkt solgt? Eller forsøkt kjøpt?

            Kommentar

            • Röshbærj
              Medlem
              Hoffnarr
              • Sep 2004
              • 57

              Jeg synes det er litt artig at alle får forskjellige beskjeder og brev, og noen får et kort her og der!

              Samme parodien hvert eneste år..

              Personlig har jeg fornyet et kort gjennom nettet, og et gjennom LSK-shoppen, men har jeg tiltro til at noen av disse vil fungere? ...NO WAY!


              Nei folkens, møt opp TIDLIG på søndag og ha med kvitteringer.. MASSE kvitteringer!

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                Jeg vil anbefale folk å ha med seg noe i tillegg til den SMSen, i hvert fall. Den jeg fikk beviser i hvert fall ikke mye: "Bekrefter kjøp av 1 billett(er) på forestilling Sesongkort - Tippeligaen 2009 den 10.11.2009 klokken: 12:00."

                Selv jeg som vet hvorfor jeg fikk den sliter med å skjønne hva de prøver å si...
                Folk må ha med seg en ringperm med dokumentasjon for at de har kjøpt sesongkort. Skulle ikke tro det i 2009, men det er altså mulig.

                Selv kommer jeg til å ha med meg en attestasjon fra en revisor på at jeg har kjøpt sesongkort, samt en bistandsadvokat ved inngangen til kampen.

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  Lillestrøm - årets verstinger på sesongkort!
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    Årets?

                    Kommentar

                    • Fuglegutt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2008
                      • 863

                      tidenes!
                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        Ja til gratis ringperm for oppevaring av kviteringer og bevis på at du har kjøpt sesongkort.
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • Fuglegutt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2008
                          • 863

                          En ny dag går mot slutten , i morgen våkner jeg opp ,og løper ut i postkassa i bare boksern ( dum som jeg er) , for å sjekke om årskortet har kommet.

                          Jeg vender inn igjen like skuffet som alltid. Kortet kom ikke i dag heller.
                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                          Kommentar

                          • Christa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 326

                            Ok.. jeg er ikke offisiellt forvirra lenger

                            I dag dalte brev nr 2 ned i postkassa. Likelydende som det jeg fikk i går og med sesongkortet jeg manglet

                            Men hvorfor i alle dager i 2 brev? Må da være sløseri med porto?

                            I hvertfall er jeg heldig og håper både jentungen og jeg får med oss kampen på søndag..

                            Men jeg skal ta med kvittering i tilfelle systemet svikter :twisted:

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Sesongkortet dumpet ned i postkassa idag. Jeg fikk altså ett nytt ett selvom jeg hadde ett fra før. Årsaken var at de på fjorårets kort hadde trykket på feil inngang. Når jeg sammenligner det nye og gamle er de helt identiske... Jadda..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • Lillestrøm Kirke
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 1470

                                Opprinnelig skrevet av xeR
                                Når jeg sammenligner det nye og gamle er de helt identiske... Jadda..
                                Baksiden også?
                                "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  Har et spm angående alle oss som har fått nye kort og fortsatt har 2008 kortet.

                                  I mange skianlegg rundt omkring i Norge er det jo nesten det samme bilett systemet.

                                  Men der får du igjen pant hvis du leverer tilbake kortet, får jeg det hvis jeg leverer mitt gamle 2008 kort til LSK?
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • Christa
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 326

                                    Opprinnelig skrevet av gutt94
                                    Har et spm angående alle oss som har fått nye kort og fortsatt har 2008 kortet.

                                    I mange skianlegg rundt omkring i Norge er det jo nesten det samme bilett systemet.

                                    Men der får du igjen pant hvis du leverer tilbake kortet, får jeg det hvis jeg leverer mitt gamle 2008 kort til LSK?
                                    Nytt kort og beskjed om å betale porto for å returnere de gamle :twisted:

                                    Kommentar

                                    • woody
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 374

                                      Da kom sesongkortene, uten at jeg behøvde å purre noe mer.

                                      Takk til de som har ordnet opp. Kanskje dete er starten på noe nytt ?
                                      woody

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3192

                                        Opprinnelig skrevet av Christa
                                        Nytt kort og beskjed om å betale porto for å returnere de gamle :twisted:
                                        Én mulighet er jo å ta med de gamle korta (eventuelt i en konvolutt, men uten å behøve å betale for frimerke) og å putte dem i postsprekken til LSK for de av oss som tilfeldigvis skulle befinne oss i nærheten av Åråsen en gang i løpet av de neste ukene.... De fleste med sesongkort har dem vel for å besøke Åråsen, der LSKs kontor også befinner seg, så tidlig i år (og så ofte) som mulig ???

                                        Mine to nye sesongkort kom for øvrig i posten i dag.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          Hva er det det skal stå på de "riktige" sesongkortene? Jeg har ikke fått nytt kort og på mitt står det inngang: 5. Rad: Stå. Felt: KFL stå. Sete: Stå. Regner det at det er riktig?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎