Aalesund med juksebana-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterbok Aalesund med juksebana-LSK

    Det er blitt påstått at vi ikke hadde noenting å spille for i dag. Det er ikke sant. Vi kunne sende ned den neststørste drittklubben i serien, og vi kunne passert den største sådanne på tabellen. Det vil i mine øyne si at vi hadde absolutt ALT å spille for i kveld. Hva skjer så? Jo, vi presterer å levere årsverste i en sesong hvor det til tider har virket som om laget har kjørt intern-KM i rævva. Alt, og da mener jeg ALT, var totalt ubehjelpelig og råttent i dag. Pasningsprosenten vår må ha vært på rundt tolv, og ingen gadd å ymte frempå med innsats i det hele tatt. Tre spillere får noe i nærheten av godkjent i dag; Bolly, Occean og Mykle. Resten kan gjemme seg i skammekroken resten av vinteren. Fy skam! Når det er sagt skal underlaget ha halve skylda for dette. NFF er et idiotforbund, så det er ingen overraskelse at idiotklubben Aafk får lov til å spille på dette idiotunderlaget, noe de forøvrig gjør foran en haug med idioter totalt uten kreativitet eller egenart.

    Ingen andre enn Arildo får kallenavn i dag ettersom de ikke fortjener min kreative innsats etter dette. For å sitere VPN.no, av alle mulige tullinger:
    Gidder ikke dere, så gidder ikke jeg. Jævla kjerringer.

    Otto: 4
    Elendig med beina hele kampen i gjennom, men gjør en og annen god redning som hindrer total ydmykelse. Eller nei, forresten. Ydmykelsen var vel strengt tatt så fullkommen som den kan få blitt. Slipper inn et skudd fra femti meter, og det er alltid utilgivelig, selv om jeg ble veldig opptatt av å stirre på dekoderen da jeg så hvor det bar(noe jeg fortsatte med til avsparket var tatt igjen) og dermed egentlig ikke kan uttale meg.

    Steinar Pedersen: 3
    Løpt i senk og pissa på av middemådigheten selv, Lasse Olsen. Upresis og uheldig om hverandre. En av de som virkelig led under underlaget(aiaiai, hvilket språklig krumspring. jeg er jo helt gal).

    Frode Kippe: 4
    Taper for ofte mot Mr. One-trick-pony, Tor Hogne Aarøy. Best i forsvaret, men det sier sånn omtrent absolutt ingenting, ettersom alle var bedritne. Heldig som ikke får rødt kort på felling av noe som så ut som siste mann, men som også kan ha vært elendig produksjon av TV2, som vanlig(vinkelen på filmingen viste ikke om det lå noen bak)

    Vidar Riseth: 3
    Halvskada, burde ikke spilt. Sleit som faen med underlaget, selvsagt. En av få som kan være fornøyd med sesongen sin.

    JA Bjørkøy: 1
    Totalt håpløs på backen i dag. For treig og for veik i duellene kombinert med null presisjon i hverken touch eller pasningsspill er lik pinne. Blir latterliggjort av Kopteff kampen gjennom.

    Khalid Mouelhi: 2
    Hva i all verden? Årets desiderte kanarifugl leverer en sexy utsidecross, og det var alt. Uforståelig hvordan en så fabelaktig spiller kan falle så dypt på bare en uke. Dårlig touch, dårlig overblikk, dårlige valg, dårlig innsats, dårlig alt. Fryktelig.

    Espen Søgård: 1
    Huff. Du slipper bare unna griseslakt fordi du er den du er.

    Bjørn Helge Riise: 1
    Jeg trodde du var typen som elsket utfordringer. Å kunne sende ned drittklubben som alltid holdt deg nede da du var liten(BHR er fostret opp med å høre hvor jævlig dårlig han var og at han aldri kom til å bli noe, jeg har dette fra flere primærkilder, som f.eks. spillere fostret opp i klubben) burde være en deilig gulerot, men neida. Helt håpløst.

    Magnus Myklebust: 5
    Greit. Du kan reise hjem med hevet hode. Det er ikke din skyld at du ikke fikk hjelp av medspillerene dine og at Aafk har lov til å bruke hendene.

    Arildo(skal ha kallenavn av prinsipp): 3
    Er ikke Arild sin skyld at ingen slår en eneste presis pasning. Beveger seg godt, men lider forferdelig med underlaget. Kommer til sjanser, men omsetter dem i ingenting. Elsker deg for det. Du er deilig.

    Olivier Occean: 5
    Den andre starteren som fortjener litt ros. Grisesterk og vinner nesten alle dueller. Er bare en litt stivere afro fra å putte. Tør jeg foreslå mindre Soul Glo'?

    Innbyttere:
    Bolly: 6
    Godt gjort å være lagets beste på bare ett kvarter. Kommer til to flotte innlegg og jobber hardt. Er nettopp fylt atten og er definitivt en mann for fremtiden, så jeg forventer at han blir satset på.

    Hening Berg: 3
    FAEN!! Jeg har så fryktelig lite lyst til å kritisere deg, men dette var ikke bra. Uansett hvem som sitter på benken må det gå an å gjøre bytter når laget presterer så inni hampen dårlig. Jeg tror nok dette har mye å gjøre med enkelte spillere som bare ikke lar seg motivere, for denne karens evner som motivator går det ikke an å stille spørsmålstegn ved. Jeg regner med at Henning i skrivende stund er i ferd med å ødelegge stemmebåndene sine i villt raseri.

    KFL: 7
    Sorry gutta, men det er umulig å høre forskjell på dere og disse helvetes oransje kopikattene. Dette minner meg om Team Antonsensketsjen der Atle Antonsen klones. Stormen har ei sånn glipe mellom fortenna, for å si det sånn.

    Oppsummering: Grattis, kjerringjævler. Dere har skjemt oss ut nok en gang. Jeg håper minst halvparten av dere befinner seg et helt annet sted neste år, men det er vel heller tvilsomt med tanke på de latterlige lønningene mange av dere hever. Hva faen er det som har foregått i klubben vår de siste to sesongene??? Takk gud for nytt regime!!!

    Sesongen 2008 er endelig slutt. La oss krysse alle fingre, tær og alle andre mulige lemmer for at en ny sol står opp i 2009.

    ÆSJ!!!
    Last edited by Grusom B; 02.11.2008, 21:06. Begrunnelse: orgie av leif
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

    #2
    Oppsummering

    Mtt første på mange mnd...men etter årets siste og kanskje årets flaueste innstats kunne jeg ikke dy meg.....dette var bare stryk på alle mann!
    Jeg stiller meg bak karakterboka over.....kanskje med unntakt av Henning Berg. Lite han kan gjøre på så kort tid med et mannskap som er så inn i helvete skakk-kjørt. 3-0 målet oppsummerte liksom hele sesongen......

    Jeg tror og forventer at vi ser flere nye fjes på Åråsen neste år...jeg har mine meninger om hvem som bør gå......nevner ikke navn, men jeg forventer et LSK til 09 som er mye mer beveglige framover og ikke minst på kantene.....og bedre med ball enn det vi har sett i år!

    See ya all next year..... :twisted:
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

    Kommentar

    • Kvarten
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Oct 2008
      • 2

      #3
      Fy så elendig. Det skjærer i hjerte å se dette. Vanlige folk hadde havna på NAV.
      En passende avskjed på en helt forferdelig sesong.

      Kommentar

      • forzakanaris
        Medlem
        Møteplager
        • Feb 2007
        • 92

        #4
        Det har vært mange skuffelser denne møkkasesongen, men å se det tafatte, innsatsløse, viljeløse såkalte fotballaget som ikledde seg de gule og sorte draktene i dag toppet skuffelsen!!!!

        Enig i karakterboka, men akkurat nå er jeg så skuffa at jeg kunne hudflettet hele laget!!

        Greit at Berg har hatt kort tid på seg, men han kan bruke byttene sine!!..vi hadde ingenting å tape på å få flere bytter, og det skulle ikke mye til å overgå innsatsen til start-11`rn!!

        Takk for i år, vi ses neste sesong!!

        By the way, underlaget, værforholdene, middagsmate, garderoben e.l. har INGENTING med det møkkaspillet som ble vist i dag!! Det finnes ingen unnskyldning for dagens arbeidsinnsats!!
        Last edited by forzakanaris; 02.11.2008, 21:11. Begrunnelse: ingen unnskyldninger...
        -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #5
          Sjelden å se en mann med et så stort ego bli satt ut av piping som det Riise ble i dag. Er han ikke den stjernespilleren han tror han er allikevel??

          Petter

          Kommentar

          • Laksen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 287

            #6
            Endelig er det over for i år. Takk for karakterbøker, Grusom B og Trigz.
            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #7
              Det som har vært ekstra tragisk denne sesongen er måten vi kjemper oss til til en overbevisende seier mot det laget som har gjort det best i Europa men blir pisset på av ett middelmådig 1 divisjon neste kamp. Gang på gang har dette skjedd i år.

              Storspill og seier (uavgjort), kampen etter søplespill mot søplelag

              Luremus kaller vi sånt.
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Opprinnelig skrevet av petter
                Sjelden å se en mann med et så stort ego bli satt ut av piping som det Riise ble i dag. Er han ikke den stjernespilleren han tror han er allikevel??

                Petter
                Man kan jaggu begynne å lure. At psyka hans ikke er hva den var er i alle fall åpenbart.

                Glemte denne:

                Brage Sandemoen: 5
                God kamp, men burde kanskje vist ut Kippe og overser et soleklart straffespark da Jääger handser på Mykles kross. Holder generelt ei grei frisparklinje sett i forhold til at han dømmer oss, og at NFF har fastlagt 20-80-dømming i vår disfavør i sine hemmelige statutter(girl, you know it's true) uansett hvem vi møter.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #9
                  Grusom og trigz, kan dere komme med gjennomsnittet i hele sesongen på hver spiller?

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Jeg begynte på det forrige uke, men kom vel ikke lenger enn til sju kamper. Jeg regner med å komme med årsboka innen kort tid, får se om jeg ikke får gjort det da. Om noen andre som faktisk kan å bruke foreksempel excel(har ikke snøring) har lyst til å gjøre denne biten, send meg det på pm, så skal du få kredd i selve boka. Jeg hadde satt stor pris på det. Faktisk ikke umulig at årsboka kommer allerede i kveld, men det kommer litt an på tiltakslysten og når Sambo slokner foran The Wire(skulle ikke tro det var fysisk mulig, men jenter er jo rare dyr).
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7036

                      #11
                      Kjapt ute av blokkene i dag, Grusom! Jeg sitter på et hotellrom i denne vindskeive fiskerlandsbyen og skriver, men kboka kommer etter hvert. Den blir ikke særlig snill.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Kjapt ute av blokkene i dag, Grusom! Jeg sitter på et hotellrom i denne vindskeive fiskerlandsbyen og skriver, men kboka kommer etter hvert. Den blir ikke særlig snill.
                        Begynte på 3-0, det var liksom ikke mulig at det skulle bli verre. Se på TV'ven og skrive med fingra. Touch er vel det mest praktiske jeg lærte på Lillestrøm VGS. Regnet med du stod over siden du skrev i en annen tråd at du skulle på fylla i drittbanebyen(på tide å kaste floskelen jugendbyen på båten nå).
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7036

                          #13
                          Kboka, Nord-Korea - LSK

                          Plastikkunderlag, plastikkstadion, plastikkstemning og plastikkpublikum. Å være på CLS fra 17.00 i dag var en studie i påtatt fotballkultur, påtatt engasjement, påtatt tifo, påtatt støtte, alt basert på det de har sett på tv. Selv ikke på håndballkamper er det mulig å oppdrive en idrettskultur så gjennomsyret av falskhet og imitert fotballkjærlighet. Det eneste som renner meg i hu er bortekampene mot Sandefjord, og selv ikke det er i nærheten. Det føltes som om jeg var på en parade til ære for Kim Jong-Il i Nord-Korea. Alle fordommene jeg hadde mot denne latterlige silikonpuppen av en provinsklubb ble faktisk bekreftet i kveld, noe som føles betryggende.

                          Det som ikke var like betryggende var den smørja vi ble servert ute på matta. Tolv gode åpningsminutter produserte tre kjempesjanser, og jeg følte det bare var et tidsspørsmål før vi scoret det første av fire-fem mål. Aalesund var skamdårlige, blottet for tempo og ble trukket totalt ut av posisjon de gangene vi vendte spillet og kom rettvendt mot dem.

                          Så, med ett, går LSK opp i limingen. Stryk det: Vi legger igjen våre kollektive hjerner på sidelinja. Resten av omgangen er det som å se et lag med 11 Edwin Werni-kloner (”Spennende spiller: Hardere mottak enn skudd.”). Det verste er imidlertid det totale fraværet av vilje, evne og innsats jeg så etter pause. 0-3 mot et så lidderlig elendig lag som det vi møtte i kveld vil jeg faktisk mene er noe av det aller, aller, aller, aller dårligste vi har prestert i løpet av hele denne bedritne jævelsesongen. Det sier jaggu ikke lite.

                          Gudskjelov at 2008-sesongen er ferdigspilt. Det har vært en lidelse fra ende til annen. Her er årets siste hjerteinfarkt dosert ut i sine enkelte bestanddeler:
                          Otto Fredrikson – 4,5 (5-4) Uflaks som ikke får slått 1-0 ut, men kan ikke lastes for den. 2-0 er heller ikke hans feil, men 3-0 er bare ydmykende. Otto har vært god i år og fortjente ikke et sånt punktum på sesongen. Flere gode redninger, men rufsete utspill.
                          Jon Anders Bjørkøy – 2,5 (3-2) Tempoproblemene kom virkelig til syne i dag. Var god sist, men etter hvert fryktelig svak i kveld. Feilen som foranlediget 2-0 var altfor enkel på dette nivået. Sleit tidvis voldsomt med å holde styr på Kopteff, ukloke valg florerte, sølte stadig vekk bort ballen og ble lurt ut av posisjon.
                          Vidar Riseth - 4,5 (4-5) Kamp på litt under det jevne for Riseth, der han stort sett kom brukbart ut av situasjonene. Er halvskadet og burde kanskje ikke ha spilt i det hele tatt. Best med ballen av den bakre fireren. Kan være fornøyd med egen innsats i år, som en av få.
                          Frode Kippe – 4 [4-4] Dårlig sesongavslutning for Frode. Passiv og svak i duellen før 1-0, og tapte mer enn han vant i lufta mot Aarøy. Fikk en god mulighet på en corner, men headet svakt over. Flaks som ikke ble utvist i første omgang.
                          Steinar Pedersen - 3,5 (3-4) Har vært en av våre beste i høst, men tilbake i den ubekvemme venstrebackposisjonen fikk han en tøff kveld på jobben. Glimtvis gode tiltak offensivt – ett glimrende oppspill mot Occean, som nær hadde scoret – men kampen sett under ett dårlig og lite overbevisende fra Steinar.
                          Bjørn Helge Riise – 2 (3-1) Var spillbar og aktiv fremover på banen tidlig i kampen, men falt raskt fullstendig ut etter en noenlunde start. Etter hvert mest opptatt av å kjefte på dommer og motspillere, og lot seg psyke ut av hjemmepublikummets sjikane. Klikket omsider for fullt og holdt på å slå til Kopteff, var det vel, og var heldig som ikke ble sendt av banen. Fikk ikke til noen verdens ting, brukte ikke medspillerne sine og leverte den verste omgangen noensinne i LSK-drakt etter pause. Lærer han seg ikke å takle å få publikum mot seg, kommer han aldri til å gjøre seg aktuell for salg til en ”større klubb”. Voks opp og legg vekk nykkene, Riise. Du er større enn dette.
                          Khaled Mouelhi – 4 (3-5) Slurvet mye med ballen, som en av mange. Spesielt ille sleivsparket etter drøye 25 minutter som nær hadde fått Kippe utvist i det påfølgende bruddet. Men etter hvert som resten av laget mer eller mindre sto og så på, var Kiko en av ytterst få som gjorde seg spillbar, viste initiativ og brukte beina. Fikk ikke til det helt store, men det har også veldig mye med medspillernes mangel på innsats å gjøre.
                          Espen Søgård – 1,5 (1-2) Hadde strøm i skoa i dag og traff knapt på en eneste pasning eller mottak før pause. Ble heller ikke vesentlig bedre etter halvtid. Dårlig sesong på Espen, dessverre, og han har en jobb foran seg i vinter for å henge med videre.
                          Magnus Myklebust – 3,5 (5-2) Begynte fint og jobbet iherdig før pause. Kombinerte flott med Sundgot-Occean på sin tidlige sjanse. Men klarte aldri å utfordre høyrebacken på fart og bakromsløp, og ble blekere og blekere. I andre omgang var han nesten ikke synlig overhodet.
                          Olivier Occean – 4 (5-3) Mye jobbing på Occean i dag, og hadde nær fått uttelling tidlig da Sundgot stusset til ham i bakrom (en absurd avblåsning av dommeren – hadde vi ikke fordel i situasjonen? Han var alene med keeper!!). Mer inne i boksen etter pause, men fikk sørgelig lite å jobbe med. Burde gjort mer ut av hælsparket til Sundgot tre minutter etter pause, og kunne ha vært skarpere på Pedersens legg noe seinere. Fikk lite hjelp, ble isolert.
                          Arild Sundgot – 5 (6-4) Burde definitivt ha satt Kippes oppspill og gigantsjanse etter bare fire minutter. La seg på Enar Jääger ved utspill og oppspill, og vant mye i lufta. Glimrende stuss til Occean etter 11 minutter, ditto glimrende tre minutter etter pause. Gikk tom og ble ineffektiv og altfor lav utover i andre omgang. Likevel mye ut av forholdsvis lite fra Arild. Ingen dårlig kamp.

                          ->Mathis Bolly: Noen må svare på hvorfor denne fyren ikke har fått sjansen før. Hva faen? En ultrarask, teknisk glimrende og smart VENSTRE VENSTRE VENSTRE flanke? Som er under 40 år gammel? Et strålende innhopp fra Mathis, som både kom til skudd (Occean distraherte ham) og fire innlegg, hvorav tre var veldig gode. Har ikke fylt 18 år enda og spilte juniorfotball i Holmlia så seint som i sommer – dette er framtida. Og se hvordan Henning Berg glimrende prioriterer å gi unggutta matching i en kamp som allerede er tapt. Her kan vi ha funnet gull. Dagens eneste lyspunkt.

                          Kanarifansen 9 Veldig bra, og tilsynelatende helt psycho utover i andre omgang, pussig nok. De eneste som avsluttet sesongen med stil. Kul tifo, selv om feltet så ut som en bolle med spaghetti etterpå.

                          Henning Berg - 4 Suverent at han gir Bolly innhopp. Ikke like suverent at han ikke tok grep ifht Bjørkøy-Søgård, eller strammet opp eller tok av Bjørn Helge Riise da det klikket for ham. Pausepraten var ikke effektiv denne gangen slik sist helg, men drit i det. Dette laget er ikke Hennings produkt. Nå begynner framtida.

                          Irritertfaktor: 10. All plastikken er nevnt. Legg til bondetamper nedsyltet i mindreverdighetskomplekser som på død og liv MÅÅÅ snu seg og gni Mesta-skjerfet sitt i trynet på deg etter hver av scoringene, en rævva kamp, svett kaffe på presserommet og tanken på åtte timer i bil i morra, tre (i etterpåklokskapens lys) bortkastede døgn i en meningsløs, sjelløs fiskerlandsby stappfull av prektige bygdeløver, og du har oppsummert helga.

                          Kboka anno 2008 takker for seg, og retter blikket mot 2009. Da skal det fossbløs fra knehaser i det ganske land. Lillestrøm Sportsklubb skal ha hevn.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            #14
                            Jeg er flau. Dritflau. Jeg holder visst med et bedriftslag uten trener. Faen. En gjeng Kyllinger. Aldri før sett å mange feilpasninger å klumsete taklinger. Occean får 4 av meg og Bolly en 3'er ellers er det feantameg stolper på hele gjengen. Berg inkludert. Møkkagjeng.

                            Får dissa håpløse typene virkelig penger for å spille fotball ??!??!
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • SPD
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2005
                              • 228

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av mooph

                              Får dissa håpløse typene virkelig penger for å spille fotball ??!??!
                              de får MYE penger for å spille fotball

                              Kommentar

                              • Rambo86
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Jul 2007
                                • 82

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av petter
                                Sjelden å se en mann med et så stort ego bli satt ut av piping som det Riise ble i dag. Er han ikke den stjernespilleren han tror han er allikevel??

                                Petter
                                Men uansett hvor mye man skal tåle, så er det hardt å løpe rundt på en bane i din egen hjemby og høre en hel haug med idioter stå å rope: "Sønn av ei hore" er ikke noe særlig...
                                det hadde plaga hvem som helst....
                                men uansett, det er jobben hans og han må klare å vise for bortesupporterene at han ikke bryr seg (selv om han antageligvis gjør det)...

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rambo86
                                  Men uansett hvor mye man skal tåle, så er det hardt å løpe rundt på en bane i din egen hjemby og høre en hel haug med idioter stå å rope: "Sønn av ei hore" er ikke noe særlig...
                                  det hadde plaga hvem som helst....
                                  men uansett, det er jobben hans og han må klare å vise for bortesupporterene at han ikke bryr seg (selv om han antageligvis gjør det)...
                                  Gøran Sørloth, Mini Jacobsen og gud veit hvem har tålt verre ting enn dette. Det er nesten rart det ikke har kommet noe som dette før.

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av petter
                                    Gøran Sørloth, Mini Jacobsen og gud veit hvem har tålt verre ting enn dette. Det er nesten rart det ikke har kommet noe som dette før.

                                    Petter
                                    Men så kjente heller ikke halve publikummet mødrene deres, da...
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • Jan Banan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 809

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Gøran Sørloth, Mini Jacobsen og gud veit hvem har tålt verre ting enn dette. Det er nesten rart det ikke har kommet noe som dette før.

                                      Petter
                                      Da husker du nok ikke da Bøffelberget ropte "Hildegunn tar'n i munn" til Sørloth gjennom store deler av en kamp for leeenge siden. Mannen fikk ikke til noe som helst og ble i perioder stående på matta og skule opp til oss.

                                      Utpsyking fungerer på fler enn BHR.
                                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                      Stuart Baxter har forstått det.

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        #20
                                        Vi sang vel "Solfrid er ei hore" til Karadas også, etter at søstera hans var med i Villa Medusa eller noe lignende... Men "Hildegunn tar'n i munnen" er jaggu ille!
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎