Aalesund med juksebana-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    #21
    Jeg vet inderlig godt at dette er å banne i kjerka, men...

    Når Martin Andresen får høre fra oss at "Martin tar'n i ræva" og velger å komme bort og klappe seg lett på rompestumpen, bør det være ganske greit for alle å se at Riise kunne taklet dette bedre.

    For meg er dette bare enda et eksempel på hvor tilfeldig mediene opererer når de skal opptre moraliserende overfor fotballsupportere. At Riise blir kalt sønn av ei hore er selvfølgelig drøyt, men det finnes neppe noen supportergrupper i Norge som ikke har gjort værre overtramp tidligere.
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #22
      Tror du Martine ville tatt like lett på det om vi kalte moren hans en hore istedet?

      Tror de fleste av oss ville tatt drittslenging om familien vår langt mer alvorlig enn å høre det samme om oss selv. Familien er tross alt en uskyldig 3. part.

      Har ingenting imot hetsing av spillere, men når moren henges ut på en så grov måte synes jeg det går over streken. Riise har forøvrig ikke klaget i denne saken, bare moren og rekdal: Så hvordan han skal kunne "takle dette bedre" er for meg en gåte?

      Kommentar

      • Canaria
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2004
        • 73

        #23
        Vi har vel sagt et og annet om familien Iversen vi også...


        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3384

          #24
          De fleste av oss sang vel ikke så pent om dama til Rushfelt heller...

          Å lage en sak av dette tyder på at serien er over. BHR må nok forvente verre kost om han tar turen nedover i Europa igjen. Merker jeg blir irritert over både han og mor som skal ut i media over en slik sak.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Fuglegutt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2008
            • 863

            #25
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Jeg begynte på det forrige uke, men kom vel ikke lenger enn til sju kamper. Jeg regner med å komme med årsboka innen kort tid, får se om jeg ikke får gjort det da. Om noen andre som faktisk kan å bruke foreksempel excel(har ikke snøring) har lyst til å gjøre denne biten, send meg det på pm, så skal du få kredd i selve boka. Jeg hadde satt stor pris på det. Faktisk ikke umulig at årsboka kommer allerede i kveld, men det kommer litt an på tiltakslysten og når Sambo slokner foran The Wire(skulle ikke tro det var fysisk mulig, men jenter er jo rare dyr).

            Må bare berømme deg, sinnsykt masse jobb med dette og mange (meg selv inkl) gleder meg til å lese dine skriverier...
            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1452

              #26
              Opprinnelig skrevet av reka
              Riise har forøvrig ikke klaget i denne saken, bare moren og rekdal: Så hvordan han skal kunne "takle dette bedre" er for meg en gåte?
              Gåten er ganske enkel å oppklare. Riise gikk fullstendig sur ute på banen. Virket ganske opplagt at det hadde sammenheng med hetsen fra tribunen.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #27
                Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                Må bare berømme deg, sinnsykt masse jobb med dette og mange (meg selv inkl) gleder meg til å lese dine skriverier...
                Takk skal du ha, hyggelig å bli satt på pris på. Gjorde faktisk gjennomsnittet i går, og det var en drittjobb av dimensjoner. Tok to timer. Vi får se når årsboka kommer, det kan egentlig bli når som helst.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Plastikkunderlag, plastikkstadion, plastikkstemning og plastikkpublikum. Å være på CLS fra 17.00 i dag var en studie i påtatt fotballkultur, påtatt engasjement, påtatt tifo, påtatt støtte, alt basert på det de har sett på tv. Selv ikke på håndballkamper er det mulig å oppdrive en idrettskultur så gjennomsyret av falskhet
                  Fantastisk formulert!
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Riise har forøvrig ikke klaget i denne saken, bare moren og rekdal: Så hvordan han skal kunne "takle dette bedre" er for meg en gåte?
                    Han kunne jo for eksempel begynt med å ikke spille hårreisende ræva?

                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    De fleste av oss sang vel ikke så pent om dama til Rushfelt heller...
                    At dama til Rushfeldt har joikabollemus er jo en rein hyllest!
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13271

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Han kunne jo for eksempel begynt med å ikke spille hårreisende ræva?
                      Da må jeg si at det virker som fru Riise også har satt til verden de 10 andre LSK spillerne utpå der.

                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      At dama til Rushfeldt har joikabollemus er jo en rein hyllest!
                      Joikabollemus faller i samme kategori som silikonpupp - kan tolkes både som kompliment og fornærmelse. Om puppeoperasjonen har vært jævlig mislykket og dama har få ryggvirvler kan man vel også snakke om silikonjoikabollemus

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7053

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Da må jeg si at det virker som fru Riise også har satt til verden de 10 andre LSK spillerne utpå der.
                        Riise var banens dårligste i går, ble gloheit i toppen og glemte å spille fotball. Jeg skjønner ikke at han ikke ble tatt av når det var så åpenbart at rullegardina hadde gått ned. Det minnet meg om Stabæk away i fjor; den forrige anledningen da han fikk publikum på nakken. Også da kokte det fullstendig over. Skuffende av en landslagsspiller, selv om fiskesloen på tribuna oppførte seg smålig, bondsk og patetisk.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

                          #32
                          først og fremst...STOR takk til både grusom B og trigz for for det meste særs gode og underholdende kbøker hele sessongen!

                          men, hvordan klarte du å gi Arildo 6 i første omgang? syntes at han spilte tafatt som faen hele matchen jeg, høydepunktet ble når han prøvde på noe saksespark samtidig som OO prøvde på brasse og det eneste arild traff var en kule med afro...
                          tafatt match av han som alle andre.. maks 3 fra meg

                          men fy faen sin jeg gleder meg til ny sessong!!!!!!!!!!!!

                          sterk i troa
                          i med og motgang!!
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                          -RagnarRock-

                          Kommentar

                          • faani
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Oct 2008
                            • 6

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Plastikkunderlag, plastikkstadion, plastikkstemning og plastikkpublikum. Å være på CLS fra 17.00 i dag var en studie i påtatt fotballkultur, påtatt engasjement, påtatt tifo, påtatt støtte, alt basert på det de har sett på tv. Selv ikke på håndballkamper er det mulig å oppdrive en idrettskultur så gjennomsyret av falskhet og imitert fotballkjærlighet.
                            Det er rart med det. Hvordan enkelte alltid har rette oppskriften på supporterkultur.
                            Og nei, enkelt skal det heller ikke være, må vite.

                            Det var ein gong ein mann, som klatra opp på fjellets topp for å spørja Vismannen om meininga med livet. "Fortel eg det til deg, fortel du det til ein annan, og snart veit alle det".
                            http://www.stormenbergen.no/

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5096

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av faani
                              Det er rart med det. Hvordan enkelte alltid har rette oppskriften på supporterkultur.
                              Det er vel ikke veldig mange her som hevder de har den eneste rette oppskriften på supporterkultur, men de fleste vet hvordan den absolutt IKKE skal være.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7053

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av faani
                                Det er rart med det. Hvordan enkelte alltid har rette oppskriften på supporterkultur.
                                Og nei, enkelt skal det heller ikke være, må vite.
                                Du vet like godt som meg at ingenting ved Aalesunds FK er ekte.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Du vet like godt som meg at ingenting ved Aalesunds FK er ekte.
                                  Som en annen sa det treffende her:

                                  Alle klapper og synger, men ingen vet hvorfor de gjør det.

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2506

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av petter
                                    Som en annen sa det treffende her:

                                    Alle klapper og synger, men ingen vet hvorfor de gjør det.
                                    Det er Gale Isbres geniale kommentar etter kampen i fjor:
                                    Da er det en tid for en tur opp til de som har gjort sport i å stjele sangene våre. ;) Skal vi gi dem noe nytt å stjele? HVor mange kommer vi til å bli? Blir det bedre trykk enn sist?

                                    De minner meg litt om japanske fotballsupportere. De vet hva de skal gjøre, og de vet sånn cirka når de skal gjøre det. Men alt er kopiert og pugget, og de vet liksom ikke helt hvorfor de gjør det.

                                    Kommentar

                                    • faani
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Oct 2008
                                      • 6

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Du vet like godt som meg at ingenting ved Aalesunds FK er ekte.
                                      Og du vet like godt som meg at LSK er landets største sutreklubb.
                                      http://www.stormenbergen.no/

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av faani
                                        Og du vet like godt som meg at LSK er landets største sutreklubb.
                                        Hold kjeft da! Håper Aafk rykker ned! Makan til møkka klubb skal du faen meg lete lenge etter!

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av faani
                                          Og du vet like godt som meg at LSK er landets største sutreklubb.
                                          Nja, det vi vet er vel at det er veldig mange i media som har veldig mye i mot klubben, og som bruker det ivrig ved den minste anledning. Davy Wathne er et ypperlig eksempel. Vi er norges mest forhatte klubb. Mindreverdighetskomplekser og sjalusi, var det ikke det apegjengen påstod før alle sluttet å bry seg om dem? Forskjellen er vel helst at i vårt tilfelle er det godt gammeldags spot on. Vi er fradømt gudene vet hvor mange poeng de siste 10 årene. Mange påstår at det jevner seg ut etterhvert, men om man holder med Lillestrøm eller Ham-Kam vet man at dette er løgn og fanteri.

                                          Men for all del, vi er veldig mange som har vært fryktelig frustrerte over endel spillere og medlemmer av støtteaparatet som bare ikke vet å holde kjeft når det utvilsomt ville vært klokest. Angrepene på TV2 har derimot vært helt 100% på sin plass hver gang. Den kanalen har vært for norsk fotball som Mussolini var for Italiensk selvfølelse. Mange fine byggninger(les: stadioner), men jævlig lite å glede seg over inni dem.

                                          VK: Det er ikke slik vi gjør det. Vi er nedlatende og bedrevitende, ikke fjortiskrasse.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎