Bot til Lillestrøm og Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Syngende Fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 415

    #21
    Foreslår at de som går i overskudd på lsk-lotton donerer pengene til en samlekasse for å betale bøter for ting som burde vært lov..
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

    Kommentar

    • robbie
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2006
      • 168

      #22
      Vi har ikke hørt noe fra klubben, men jeg regner med at vi får bota innen noen dager. Vi står fortsatt for det vi har gjort og kommer til å betale bota. Det er hyggelig at så mange vil være med å betale, send meg pm så skal dere få et kontonr. som dere kan sette inn pengene på.

      Thomas Nilsen
      LengeLeveLsk

      Kommentar

      • kimmern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 1173

        #23
        litt OT. men lurer på hvor lang tid det tar før tv2 skriver en 10 siders artikkel om de slemme lsk supporterne som skal blusse i hallen på bakgrunn av denne tråden..

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          #24
          Delvis OT, men jeg mener å ha sett at det ble blussa i cupfinalen i år også, men det gjorde kanskje ikke noe for NFF siden det var "riktig" lag/supporterklubb som gjorde det?

          Eller har det blitt gitt bot der også uten at jeg har fått det med meg?
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • Del Portro
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Nov 2008
            • 115

            #25
            Dette såkalte utvalget bruker like lang tid hver gang slike beslutniger dukker opp. Ikke forvent noe annet. At en bot for fjorårets cupfinale kom i mars i år, sier det meste om dette komiske forbundet vi har.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #26
              Moderatormelding:
              Temaet for denne tråden er boten til LSK og RBK. Diskusjoner om blussing som sådan tar vi i tribunekulturforumet, og jeg har flyttet noen innlegg dit.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎