Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • M3ll
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Aug 2007
    • 13

    helt grei kamp, MEGET bra jobb KFL! Magnus og Bjørn Helge va bra, hvor er Bolly?

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1075

      Greitnok at etterpåklokskapen rår. Men det må vel være lov å stille spm-tegn til PSA sin anonymitet ved scoringen til Stabæk?

      Kommentar

      • Armando
        Medlem
        Møteplager
        • Jul 2008
        • 88

        Arild er i ferd med å bli en legende mot Stabæk. Blir flau når jeg ser han spille kamp etter kamp... Fyyy faen så rævva han er! Han gjorde ikke NOE bra i dag. Eneste "bra" han gjorde var vel å stå i veien for Myklebust når han skulle score??

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
          Dommeren var bemerkelsesverdig svak. Vi må si oss fornøyde med uavgjort borte mot Stabæk, men vi fikk dommerhjelp mot slutten.
          Samtidig var det flere avgjørleser som gikk mot oss, og Metern fikk en sjanse rett etter 1-0 målet meningsløst avblåst som hadde hvert mål. Mykle kom helt alene inn i 16 metern og Metern kunne bare sluppet ballen ut til han så hadde det vært 2-0.

          Legenden har guds hånd!
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            Opprinnelig skrevet av Armando
            Arild er i ferd med å bli en legende mot Stabæk. Blir flau når jeg ser han spille kamp etter kamp... Fyyy faen så rævva han er! Han gjorde ikke NOE bra i dag. Eneste "bra" han gjorde var vel å stå i veien for Myklebust når han skulle score??
            Med det innlegget viser du at din kunnskap om fotball er lik null.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              Sundgot var meget bra i dag. Spesielt mot slutten hvor han utligner dommerens svake kamp

              Kommentar

              • Armando
                Medlem
                Møteplager
                • Jul 2008
                • 88

                Opprinnelig skrevet av Bekkis
                Med det innlegget viser du at din kunnskap om fotball er lik null.
                Jaha? Forklar er du snill?

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  "Han gjorde ikkeno bra i dag?"

                  Du fikk vel med deg at han skåret mål og reddet et mulig mål? I tillegg var han et meget bra oppspillspunkt og ballfordeler.

                  Kommentar

                  • Bekkis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 441

                    Opprinnelig skrevet av Armando
                    Jaha? Forklar er du snill?
                    edit: reka fikk med seg det meste før meg gitt.

                    Arild er oppspillspunktet i laget, han vinner mye dueller, fordeler pasninger, styrer ett skudd som knudsen antageligvis hadde reddet i mål. Hvis du mener at han ikke gjorde noe bra, så har du mangel på fotballforståelse.

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      Arildo spilla jo bra i dag, tar man vekk handsen så gjorde han mye bra, var ofte fri i midten og kunne lett brukes som spillepunkt, og videresente ballen med ok løsninger
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Armando
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Jul 2008
                        • 88

                        Opprinnelig skrevet av Bekkis
                        edit: reka fikk med seg det meste før meg gitt.

                        Arild er oppspillspunktet i laget, han vinner mye dueller, fordeler pasninger, styrer ett skudd som knudsen antageligvis hadde reddet i mål. Hvis du mener at han ikke gjorde noe bra, så har du mangel på fotballforståelse.
                        Er enig i at han var flink i dueller og i å fordele pasninger, men han mister ballen utrolig lett og sliter med å dempe ballen blant annet. Var også treg i noen deler av kampen. Er uenig i at Knudsen sannsynligvis hadde reddet den ballen og jeg syns det var flaut at han brukte hånda igjen. Men vi kommer sannsynligvis aldri til å bli enige i det her uansett, så det er like greit å legge ballen død.

                        Kommentar

                        • Geirfugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 561

                          Alt i alt en lovende start på sesongen. Uavgjort er riktig, med målavgjørende dommeravgjørelser mot begge lag. Ingen spillere skjemte seg ut, og kantene var best. Ett eneste minus: fortsatt litt mange farlige balltap av de to på sentral midtbane, men også de to leverte totalt sett tilfredsstillende. Jeg er optimist!

                          Kommentar

                          • Emil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 306

                            En kamp hvor LSK viser at de kommer til å kjempe i toppen i år. Får ikke tøffere kamp i år enn Stabæk i telefonhallen, kanskje RBK på Lerkendal.

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              Helt utrolig at legenden putta mot stabæk og igjen hadde en meget god "berøring". Begynner å føle sterk kjærlighet til denne mannen. Alltid på rett plass til rett tid. Forsetter vi slik blir vi meget vanskelige å få has på utover i sesongen, vi har tross alt et nykomponert lag som etterhvert vil bli bedre.

                              Ellers viste Dosso seg frem på godt og vondt. Ingen tvil om at han har teknikk,spilleforståelse og overblikk i massevis. Hans vandringer med ball foran 16 metern til stabæk i dag var imponerende, så mer ut som han var ute og luftet bikkja enn som en midtbanespiller under press. Blir helt sikkert meget god.

                              Kommentar

                              • Kristian
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 690

                                bra kamp! synes dommerfaen blåste noe mye mot metern.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  Arildo spilla jo bra i dag, tar man vekk handsen så gjorde han mye bra, var ofte fri i midten og kunne lett brukes som spillepunkt, og videresente ballen med ok løsninger
                                  Minuset når de 2 sentrale ligger så langt tilbake er at det ser ut til at mye av jobben han gjør er til lite nytte, i og med at "ingen" kommer etter... Men jeg tror at det vil løse seg med litt flere kamper.
                                  Dosso viser jo til tider hva som bor i han, så når han blir litt tryggere så går nok dette litt fortere fremover og Arild vil få flere å spille til.
                                  Meget bra i forhold til 08, morro å se at troppen inneholder såpass mange unge. Bra kamp av Nordtveit også.
                                  Dommern er som vanlig skeptisk til musklene til Occean og blåser stort sett hver gang han vinner ballen, selv om det ikke er noe å blåse for.
                                  Nannskog er ei kjeftesmelle lik Martine og det er på høy tid at noen jekker ned han, men skuespill bedriver ikke LSK med.. så neste gang håper jeg Dosso tar en Brækhus (som forøvrig ble verdensmester i dag) og gir han en på kjeften i stedenfor å falle som visse andre (lista er for lang til å ta med eksempler) bruker å gjøre!

                                  Kommentar

                                  • MedlemNR35
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 905

                                    Jeg var steike forbanna på dommeren fram til det 89. minutt eller noe slikt, da elsket jeg han plutselig.

                                    Nei, Espen Bertsen hadde ikke noe god kamp men de to hovedfeilene han hadde gikk fordel til hvert sitt lag så da er det vel greit.

                                    Kampen var jevn og poengdeling rettferdig. Betryggende spill av Pål Steffen og resten av forsvaret. Med det defensive fundamentet kan vi komme høyt opp i år.

                                    Forskjellen på oss i fjor og denne kampen er først og fremst tempo men også hvordan spillerene våger å spille på markert spiller som gjennom ledd.

                                    Gleder meg til fortsettelsen.

                                    Kommentar

                                    • tommern7
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Sep 2007
                                      • 13

                                      Myklebust overasket meg i dag. knallhard jobbing hjemover. og godt til å utfordre. sammen med riise lsk beste.
                                      INGEN HOBBY... EN LIVSSTIL
                                      NORGESMESTER 2007

                                      Kommentar

                                      • Zenith
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Jun 2008
                                        • 1

                                        Myklebust var dagens overraskelse og banens beste! Han har heva seg ekstremt fra i fjor.
                                        Ellers syns jeg det kollektive var mye bedre enn jeg har sett på veldig lenge. I dag sloss de for å få tilbake ballen, det var kamp om (nesten) hver ball.
                                        Dette ser lovende ut fremover.
                                        Ikke noe som ligner på et lag som var i bunnstrid i fjor!

                                        Kommentar

                                        • forzafugla!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 461

                                          Synes vi gjorde en meget bra kamp idag! Dommern hadde ikke sin beste dag, noe som kunne slått begge veier. Synes dog ikke dosso overbeviste, og håper han får beskjed at han ikke skal leke annan flere ganger, slik som mot Nannskog. Hvem dommer gir motstanderne våres røde kort uansett? Riise og Myklebust spilte meget bra idag. Synes også forsvaret virka bra!

                                          Kommentar

                                          Working...