LSK - Hamkam, lørdag kl 14:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Kamptråd LSK - Hamkam, lørdag kl 14:00

    I denne kampen debuterer den raskeste spilleren som noen gang har hatt på seg den Gule drakta.....Tommel opp hvis du kommer på denne kampen.
  • sk-kanaris
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2007
    • 240

    #2
    Ja det blir spennende å se han, håper han har litt ball ferdigheter også, ikke bare læpe fort. Mener å huske at Vidar Hansen var ganske rask, ble kalt lynvingen. Gleder meg til fugla kamp igjen.
    /Ståle

    http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      #3
      Håper at spissene setter sjansene sine i denne kampen.Synes TAG misbrukte vel mange gode innlegg.Så jo ut som han ble skutt i huet hver gang.
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • Gullars
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 355

        #4
        Hvordan er det med betaling når man har sesonkort?

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          Opprinnelig skrevet av Gullars
          Hvordan er det med betaling når man har sesonkort?
          100kr
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            #6
            For å stå på "feltet" i hallen, må man ha kjøpt billett på forhånd som det står i infoen eller er det muligheter for å kjøpe ståbilletter i døra også?
            Har ikke rukket å skaffe tickets enda da det brått passet å dra på match allikevel
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #7
              Så hvilket lag ønsker man å se? For meg blir det:

              AH
              Eriksen - PSA - Kippe - Ringstad
              Riise - Kiko - Arnarsson - Bolly
              OO - BBS

              AH siden Otto er ute, Rinstad siden jeg regner med at MJ fortsatt er ute (skal ikke se bort fra at jeg heller vil stille med Ringstad uansett), OO og BBS dersom de er restituert fra småskadene. Dette laget vil, med de unntakene jeg har nevnt, være det jeg laget jeg foreløpig heller mot som et forstelag

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Så hvilket lag ønsker man å se? For meg blir det:

                AH
                Eriksen - PSA - Kippe - Ringstad
                Riise - Kiko - Arnarsson - Bolly
                OO - BBS
                Tror ikke Berg kommer til å spille med Bolly og Ringstad sammen på venstresiden, ettersom begge mangler erfaring på øverste nivå. På treningene har de aldri spilt på samme side så vidt jeg har sett. Tviler derfor på at vi ser begge på venstre. Dermed ser jeg for meg Myklebust som venstreving. Det andre alternativet slik jeg ser det er å bruke Midtun eller Pedersen som back.

                OO og BBS tviler jeg på at vi får se. Så dem i hvertfall ikke på treningen på torsdag, så jeg tror ikek de er klare for kamp. Er dog ikke sikker... Ser for meg Kanadieren vi har på prøvespill sammen med Arild på topp. Mulig Fellus spiller, og det er vel også en liten sjanse for at Bolly starter på topp.

                Mitt tips:

                AH
                Eriksen - PSA - Kippe - Ringstad
                Riise - Kiko - Bjørkøy - Myklebust
                Arild - Ricetts

                Ellers hadde det vært spennende å se Tokstad bl.a. Regner med at bolly spiller en del. Om disse blir utelatt så blir kampen mot lørenskog utrolig spennende å se.

                Hvor fult blir det forresten? Tror noen at det kan bli vrient å komme inn om man ikke kommer en stund før?

                Kommentar

                • Canário
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1471

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Så hvilket lag ønsker man å se? For meg blir det:

                  AH
                  Eriksen - PSA - Kippe - Ringstad
                  Riise - Kiko - Arnarsson - Bolly
                  OO - BBS
                  Enig. Med mindre Dosso viser seg å ha et større potensial, heller jeg også mot den elleveren. Håper å kunne se litt flere kamper for å gjøre opp en klarere mening. Bergmann, Ringstad, Bolly og Arnarsson håper jeg får tillit også i morgen. En side med Ringstad og Bolly blir forskjell fra i fjor - har stor tro på de på samme side med det tempoet og potensialet de har. Forhåpentligvis vil også midtbanen framstå bedre med en tydelige rollefordeling og flere mål med Kiko sammen med Arnarsson, som var en "begynnelse" der sist. Har lyst å se han mer i den rollen - av Søgård og Bjørkøy vet vi hva vi får.

                  Sist var det Ringstad jeg var mest spent på, i morgen blir det nok Bergmann. Mange spennende og unge spillere Berg jobber med. Passer utrolig bra i den retningen LSK har "tatt" nå. Valget av Ham-Kam som motstander tror jeg også passer ganske så optimalt, kanskje spesielt for prøvespillere og de unge. Det blir tråkket til i duellspillet og gir en pekepinn på hva som møter dem i serien!

                  Edit: HSft kom med noen gode innspill i mellomtiden...
                  Virket som Bergmann kom til å få litt tillit ut fra lsk.no, men ingenting er vel sikkert. Ellers er vel Ringstad og Bolly på venstresida noe "sjanse", men ønsker heller å se Ringstad i den rollen han forhåpentlig skal utvikle seg til å kunne spille på a-laget enn å bruke Midttun Lie som jeg mener ikke har noen fremtid som back. Sannsynligheten for at Ringstad og Bolly vil involvere seg mindre (negativt) enn det venstresida gjorde i store deler av fjoråret, er liten. Midttun Lie (eller SP) og Mykle er kanskje det "tryggeste" valget - mulig det er tryggere å ha to spillere som ikke maktet å involvere seg særlig i spillet i fjor enn å la Ringstad og Bolly prøve seg, som er mer interessant å se hva kan prestere. Men det blir nok en avveining og et kanskje et ønske om å "sette" laget.
                  Last edited by Canário; 24.01.2009, 01:54.

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Bolly og Ringstad på samme side blir alt for svak defensivt. Ingen av de gutta er særlig stabile bakover enda, og spesielt Ringstad på backen har en god del å gå på defensivt før han starter Tippeliga-kamper. Skal Ringstad spilles god på en plass han har spilt på i et snaut halvår gjennom å starte Tippeliga-kamper er jeg redd vi kan få en del enkle mål i mot som sender oss tidlig på nedre halvdel. Jeg ville heller plassert SP og LKE på hver sin back, selv om jeg personlig ikke har blitt veldig imponert av Eriksen, dog bare sett Nybergsund-kampen. Hvem som stiller i morgen er forsåvidt ikke så nøye, men det hadde jo vært morsomt med en debut for Sigurdarsson.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #11
                      Det er sant, selv om han i etableringsfasen etter min mening bør rendyrkes i den posisjonen hvor potensialet kanskje er det største blant backene og han har kortest vei igjen å gå. Så spørs det om Bolly er mye dårligere bakover enn Myklebust, som utgjorde venstresida med Ringstad sist, eller om det er bedre med en spiller som JML. Tror vi tjener på å la Ringstad skoleres i defensiv trygghet i treningskampene enn at for eksempel JML skal spille back med Bolly foran seg fordi JML ikke er god nok offensivt som kant. Så får vi se hvordan det går etter hvert, om utviklingen som må til for at Ringstad skal bli en trygg back er større enn det man liker å tro. Så lenge laget mestrer de forskjellige oppgavene, tror jeg det spiller mindre rolle at venstresida ikke er veldig god defensivt. Det blir nok lettere for oss selv defensivt hvis vi prioriterer de med defensive ferdigheter, men det blir tilsvarende enklere for motstanderen i deres defensive oppgaver. For Bolly er ikke jobbing bakover så viktig når midtbanen ellers ofte består av tre "defensive" spillere. Det viktigste er at Bolly og framfor alt Ringstad gjør framskritt i det defensive, så det er naturlig å tro at de vil fortsette å utvikle seg gjennom terping på treningsfeltet og tillit i kamper. Taktiske ferdigheter handler om litt terping og god oppfølging. Tekniske ferdigheter og fart, som flere av alternativene til både back og kant (mer eller mindre) mangler, er noe man utvikler i ung alder elller aldri. Hvis framgangen uteblir, er jeg helt enig i at JML, Eriksen eller SP bør prioriteres på venstre (Johnsen har jeg litt ute av bildet foreløpig).

                      Kommentar

                      • Cruz
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 398

                        #12
                        Ref. nyhetstråden. Ifølge RB er dette sannsynlig lag:

                        "Sannsynlig lag (4-4-2):
                        André Hansen – Lars Kristian Eriksen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Stian Ringstad – Bjørn Helge Riise, Khlaed Mouelhi, John Anders Bjørkøy, Magnus Myklebust – Tosaint Ricketts, Mathis Bolly."

                        Ut fra dette virker det som Berg opprettholder synet på at Ringstad og Bolly skal få flest mulig sjanser med "førstelaget", men at de ikke skal matches sammen på venstresiden. Kan ikke huske om han har uttalt dette, men treningsrapportene tyder i alle fall på en slik strategi. Jeg liker veldig godt at ungguttene får muligheten, men jeg skulle gjerne sett et bytte der Myklebust spiller på topp og Bolly på kanten. Uten å ha sett veldig mye av Bolly, så er mitt inntrykk likevel at han (ihvertfall per i dag) har større potensial i en kantrolle enn som spiss. Og det motsatte vil jeg påstå om Myklebust, selv om han absolutt ikke er tapt bak en stol som kantspiller når han utfordrer innover i banen. Når det er sagt, så føler jeg meg trygg på at Berg har en velfundert mening med dette. Ett poeng er blant annet at Bolly som spiss kan få litt friere tøyler til å bruke farten sin til å utfordre offensivt uten frykt for farlig balltap og uten for store defensive plikter. Kanskje ser Berg på dette som nyttig læring for Bolly, før han kan slå seg løs i en offensiv kantrolle. Ett annet poeng er at Ringstad kan få store rom fremover når Myklebust trekker innover i banen og dermed mulighet til å spille på sine offensive styrker som back (tidl. kantspiller). Time will show, men det er liten tvil om at Ringstad og Bolly er titusen ganger mer spennende enn Marius Johnsen og Midttun Lie. Og at jeg har tolvtusen ganger mer tro på Berg enn Nordlie.

                        Gleder meg til kamp. Håper også Tokstad kan få en del spilletid i bytte med Bjørkøy.
                        Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                        Kommentar

                        • SAEDbeger
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 421

                          #13
                          tv2 har bare et rosa blinkende hjerte på webtv....hvor er kampen!!!??:evil:

                          Kommentar

                          • hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

                            #14
                            Er det bare hos meg kampen ikke har startet på tv2 sumo?
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #15
                              "Vi venter på signal"

                              Forbanna møkkakanal
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av hoyt
                                Er det bare hos meg kampen ikke har startet på tv2 sumo?
                                Nei, jeg venter også....

                                Kommentar

                                • uutsi
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2007
                                  • 30

                                  #17
                                  Tv2

                                  Skandale kanal.... Som vanlig vel......

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #18
                                    10 minutter inn i kampen, og amatørene fra Bergen klarer fortsatt ikke å sette opp streaminga.

                                    Sjukt å betale for dette pisset.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • Kanarizz2
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 355

                                      #19

                                      Live oppdatering..
                                      ------Sørum kanaris------

                                      100% Støtte

                                      Kommentar

                                      • wænk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 2244

                                        #20
                                        De fikser det vel sånn ca 2 min før pause, også ryker de på en smell i pausen, og får ikke fiksa det før det står igjen 2 min av 2. omgang og. :evil:
                                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎