Mer gult på tribunene???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #21
    jeg går i LSK klær stort sett hele tiden jeg , men siden jeg er fra og bor i tromsø så er det en del som ser litt rart på meg :-) men jeg føler meg helt konge når jeg går i LSK klær , er kjempestolt av å gå i gult og sort , jeg velger helst de plaggene med mest mulig gult og sort , og helst med stor skrift på , jeg VIL at folk skal se jeg er fra kanarifansen, for det er faen meg noe vi kan være stolte av .
    men som de fleste andre synes jeg prisene er helt latterlig på supporter effektene
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #22
      ...Dette har muligens ikke så veldig mye med denne debatten å gjøre, men hadde det vært mulig å få lagd LSK- lommelerker!? Disse hadde vært utrolig stilig å bl.a. gi bort i gaver til folk, samtidig som det er morsomt å ha! Sendte en gang mail til Shopen om dette tipset, men fikk aldri noe svar.. Bare et forslag..

      Og Rovfugl - Kjempebra gif/jpg bilde du har laget der!! Kunne ikke du laget noen stilige classy bakgrunnsbilder. Jeg tror det bare ligger et her som er oppdatert..

      Men ellers - Kle dere stolt i gult og svart! LSK er en kry klubb med tusener av folk med hjerte for klubben!
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
        jeg går i LSK klær stort sett hele tiden jeg , men siden jeg er fra og bor i tromsø så er det en del som ser litt rart på meg :-) men jeg føler meg helt konge når jeg går i LSK klær , er kjempestolt av å gå i gult og sort , jeg velger helst de plaggene med mest mulig gult og sort , og helst med stor skrift på , jeg VIL at folk skal se jeg er fra kanarifansen, for det er faen meg noe vi kan være stolte av .
        men som de fleste andre synes jeg prisene er helt latterlig på supporter effektene
        Prisene er latterlige?
        199 kr for en t-shorte er helt normalt.
        499 kr for en genser er også helt normalt.
        + at overskuddet går til LSK (ifølge det jeg har hørt?)
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎