LSK - Elfsborg, Marbella (Spania) søndag 8/3 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    1. Offensivt var det MEGET tynt, med stor avstand mellom to ensomme spisser og de to andre lagdelene, urovekkende upresist og snublete, og to målsjanser først de aller siste minuttene.

    2. Defensivt var det meget tett og godt, selv om vi ble rundspilt av et godt lag fikk de bare fire målsjanser.

    3. Otto er tilbake! Selv om jeg forsåvidt ikke hadde vært særlig urolig med André i mål er det meget gledelig å se.

    4. Pål Steffen er tilbake ! Å, som jeg har savna fart og iallfall LITT tilløp til spillende stopper ved siden av Frode.

    gilbert

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Vi møter et godt organisert lag som varierer presshøyden. Ballen opp til Dossoog Khaled er livsfarlige ettersom Elfsborg er hissige i presset. Frode er vel den som starter fleste "angrep", enten ved oppspill til Khaled/Dosso eller en lang ball til Riise eller opp mot spissene.

      Spissene tapte mange dueller og bevegelsen rundt var fraværende. Mottakene til Sundgot er tildeles svært svake.

      Ringstad har en svak kamp med mange feilpasninger. PSA er positiv, vinner mange dueller. Otto lagets bestemann. Myklebust har en del feilpasninger, i tillegg løper han rett og slett fra ballen, samt at han sklir hele tiden, irriterende.

      Har et raid med et skudd på mål i 1.omg. ellers svakt.

      Khaled skuffer med mange balltap og tapte dueller.

      Dosso blir garantert utvist snart, lever på grensa hele tiden.

      Riise er ordinær. Edwin lever ikke opp til Moldekampen.

      Alt ialt skuffende. Forhåpningene før Stabæk er lave.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13272

        Alle spillerne virket langt unna formen vi har sett dem i tidligere, og det ble løpt lite fra lsks side. Manglende press på ballfører og få overganger ble resultatet. Jeg kan ikke skjønne annet enn at tunge bein må ta en stor del av skylda for vår manglende offensive innsats. Defensivt var vi velorganiserte og presterte meget bra - et tegn på at laget er godt samspilt og forberedt til sesongstart. Jeg klarer ikke å bli så veldig negativ etter denne kampen. Vi ble nesten aldri overspilt eller gjorde grove forsvarsefeil. LSK vil jo ligne litt på lyn fremover, dermed får elfsborg lov å spille mye ball. En kjedelig forestilling som nesten endte positivt, jeg satt aldri med hjertet i halsen slik jeg gjorde i fjoråret.

        At myklebust ikke fikk med seg ballen ved minst en anledning kan skyldes den humpete banen, elfsborg var jo også stort sett fornøyd med å slå krossere, og fremstod som farlige ene og alene fordi enkelte spillere hadde meget god presisjon. . Mulig underlaget begrenset spillet, jeg kan iallefall ikke huske at elfsborg førte mye ball fremover heller.

        Alt i alt tror jeg vi kan klare oss godt mot stabæk etter å ha sett denne kampen. Søpla var helt utrolig ...søppel.. i den tv-sendte tullefinalen- personlige feil an masse, hverken markeringer, pasningsspill eller press fungerte. Vi kommer ikke til å fremstå slik på lørdag.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎