Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Apropos der åpenbart irregulære tacklingen til Strand på Myklebust-hvor lenge er det siden LSK sist fikk en straffe, og... hve er det egentlig som skal til for at dette dommerkorpset blåser en straffe fordel LSK???

    Finnes det et lag i eliten som det tydeligvis aldri blåses til fordel for, så er det vitterlig akkurat LSK, ref hvor lite som skal til før f eks Brann får straffer. (fikk 2 latterlige straffer for INGENTING bare forrige runde)

    Dette er ikke syting, men det er frustrerende a se at dommerne ikke liker LSK/ikke tør å blåse nøytralt.
    LSK er det laget i eliteserien som har spilt flest kamper på rad uten å få straffe... tror det var 15 kamper på rad nå!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Veldig skuffende å lese i dagens Nordlys at Occean både klep og dasket.
      Lokale nyheter, sport, kultur, næringsliv, hilsener, dødsannonser med mer



      At vi har klipere i laget er skremmende, mange har fått irreversible skader på språket sitt grunnet kliping og har måtte gi opp fotballkarrieren for en journalistjobb i Nordlys

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Otto tar noen skritt i feil retning, inn mot midten, like før skuddet går som gjør at han ikke får nok fart i kroppen og derfor ikke rekker ballen. Synes i det hele tatt hele manøvren virker "rotete" og bekrefter nok en kamp fra hans side som bare kan oppsummeres med ett ord, usikkerhet. Så mange feilberegninger, dårlige utspill og kommunikasjon kan ikke forsvares, det er faktisk nærmere et tosifra antall. Jeg synes det virker som om han forsatt sliter med skaden. Han sprer en usikkerhet som keepere ikke kan få lov til å gjøre, at han blir gitt en beskjed om at det er konkurranse bør bare virke skjerpende.

        Ellers ble jo dette en opptur alt tatt i betraktning. Men var kanskje forventningene så lave at man krevde for lite? For her burde vi kanskje vunnet, sjanser sett under ett. TIL har ballen mye som hjemmelag, men skaper faen meg bare en eneste kvalifisert sjanse i hele andre omgang, vi har fire, hvorav to er aleine med keeper. Og ett stolpeskudd og en straffesituasjon.

        Ser faktisk også ut som om Strand drar til seg beinet de nødvendige millisekundene før Myklebust faller litt for teatralsk. Skulle vi hatt straffe så langt i år var Skiris overfall bakfra på Occean på Plastic Fantastic mye klarere. Til slutt burde det være inødvendig å minne om at i et trepoengssystem er uavgjort lite verdt, nå må vi gå for tre poeng og satse litt mer offensivt enn det Berg ser ut til å tørre.

        Kommentar

        • Brutus
          Medlem
          Møteplager
          • Jun 2004
          • 86

          Kamprapport på isberget.no: http://www.isberget.no/news/278/66/K...TIL-Lillestrom

          Takk for kampen, vi sees på Åråsen!
          DIXI

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Dere er jammen morsomme! har tittet litt på forumet deres nå, og der er gjennomgangsmelodien at Sead Ramovic kostet dere seieren og at han er en tullebukk man ikke kan føle seg trygg på. Haha, drittmorsomt. Jeg føler det vel egentlig som min plikt å informere mine bysbarn om at de tar feil: Dere hadde tapt klart uten Ramovic i går. Han reddet dere på flerfoldige store sjanser, og utover en eller to glipper der han kommer for langt ut eller feilvurderer knapt, brøt han nesten alle farlige ballbaner inn i eget felt. Dere burde bare være fornøyde med det dere har, selv om jeg forstår at det er bittert at Knut Borch, et av tidenes største keepertalenter i Norge, ble ødelagt av skader.

            Dere har tippeligaens beste keeper! Åpne gluggene!
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Brutus
              Medlem
              Møteplager
              • Jun 2004
              • 86

              Vi er fullstendig klar over at vi har Tippeligaens beste keeper! Står det noe annet i kamprapporten, synes du? Vi har en fanatisk Ramovic-hater blant våre supportere, men det store flertallet vet hva han er god for. Når det er sagt: Ramovic er litt småskadet, og er ennå ikke kommet opp på fjorårets nivå. Han var litt på bærtur ved et par anledninger i går, slikt så vi ikke i fjor. Ellers tror jeg vi skal være enige om at vi TIL-supportere har best kjennskap til egne spillere, på samme måte som LSK-supporterne forhåpentligvis har best kjennskap til deres spillere.
              DIXI

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Opprinnelig skrevet av Brutus
                Vi er fullstendig klar over at vi har Tippeligaens beste keeper! Står det noe annet i kamprapporten, synes du? Vi har en fanatisk Ramovic-hater blant våre supportere, men det store flertallet vet hva han er god for. Når det er sagt: Ramovic er litt småskadet, og er ennå ikke kommet opp på fjorårets nivå. Han var litt på bærtur ved et par anledninger i går, slikt så vi ikke i fjor. Ellers tror jeg vi skal være enige om at vi TIL-supportere har best kjennskap til egne spillere, på samme måte som LSK-supporterne forhåpentligvis har best kjennskap til deres spillere.
                Nei, kamprapporten var grei nok den(dere spilte best fotball, men var ikke best ettersom det var helt jevnspilt, utover det altså greit). Leste kamptråden, kan det være at det var denne hatefulle jeg støtte på? Gregersens brukne arm, tror jeg? Fyren var helt rabiat, men det var flere andre som hang seg på også.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  Har sett det målet vi fikk i mot oss en del ganger nå, klarer ikke å legge helt fra meg tanken om at Otto burde tatt det skuddet!!!!!
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    Har sett det målet vi fikk i mot oss en del ganger nå, klarer ikke å legge helt fra meg tanken om at Otto burde tatt det skuddet!!!!!
                    Han feilberegner ballbanen (ballen skrur fra ham). Otto i form hadde fått fista den utenfor, men han er for tia langt unna å være noen "kampvinner" for oss.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      Noen som vet om denne kampen finnes som torrent noe sted? skulle likt å hatt denne nedlasta, har ikke fått sett noe av denne kampen.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎