Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Armando
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2008
    • 88

    Får bare beklage (skriver det bare her, siden det er her jeg skrev en svært uheldig kommentar)

    Dårlig av meg å slenge dritt når man egentlig skal støtte klubben, men jeg var bare sykt forbanna over hvor jævla mye dritt som skjer mot oss.

    Tommelen opp til de som var i Bergen og støtta gutta!

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2883

      Er Berg vaksinert mot å stille med Sundgot? I stedet for å la han komme innpå for Ollie så setter han inn Nosa, ubegripelig!
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • kinstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2007
        • 406

        Var vel egentlig Marius som sto på inngangsdøra da Iggy ble satt inn isteden. Så faktisk ikke sundgot på benken i det hele tatt jeg, men jeg (håper) tar nok feil....
        ________
        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Selv Frode Olsen skriver at Roy Helge Olsen ikke gjorde jobben han var satt til å gjøre i kampen mot Brann (les: dreit seg loddrett ut).

          Selv om han selvfølgelig konkluderer med synsing, i kjent stil, om at Brann ville vunnet kampen uansett, helt uten grunnlag. Tror han blander sammen Brann og Barcelona...hallo, det er BRANN, alle tiders underachievers i norsk fotball vi snakker om her Frode. Et lag vi normalt pisser på i Bergen, gitt at vi får lov å spille 11 mot 11 og ikke 12 mot 11 eller 12 mot 10.

          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            man kan si hva man vil, vi har spilt 7 !!!!! kamper og ikke vunnet, vi kan faen ikke lenger gjemme oss bak uflaks og marginer, vi er ikke effektive nok, det er ikke det samme som marginer og uflaks.

            begynner å bli piss lei av å se OO feilvendt og ALENE og med 30 meter ned til nærmeste medspiller, blir faen ikke mål av slikt. noe må endres utpå der, vi kan ikke fortsette å plassere spillerne slik som er gjort til nå, blir for tynt der oppe.
            Når vi i enkelte kamper spiller litt bedre er vi så inneffektive foran mål at man faktisk begynner å lure.

            Synes faen meg synd i oss i KFL og alle som heier på LSK, nå er det på tide at ting løsner snart og at vi får oss en seier.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • antikris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 520

              Problemet er fremdeles midtbanen, og det kommer til å syns mot Start også. Før vi klarer å få en midtbane som klarer å behandle ballen og vende spillet, vil vi heller ikke få en seier. Jeg håper dette blir fokus snart, men jeg tviler. Berg er altfor opptatt av marginer.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎