Koren Spania-aktuell?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #61
    Koren forsvinner garantert ikke dersom han flyttes ut som kantspiller i mange kamper. Tydelig å se at han ikke trives der, også tydelig å se at han ikke får brukt sine beste egenskaper. Men med Riise på plass blir det kanskje ikke flere opptredner der.....

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #62
      Jeg sitter med en stygg følelse av at vi kan risikere å miste mange spillere samtidig ved slutten av neste sesong, siden vår nøkkelspillere; Koren, Wehrman, Mifsud og Andersson har utgående kontrakter.

      Håper Sportsklubben tenker på dette scenarioet allerede nå og prøver å fremskynde salg(og erstatte) eller forlenge kontrakter.

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #63
        Jeg sitter med en stygg følelse av at vi kan risikere å miste mange spillere samtidig ved slutten av neste sesong, siden vår nøkkelspillere; Koren, Wehrman, Mifsud og Andersson har utgående kontrakter
        Både Koren, Mifsud, Riise og delevis Stoffe har vel signalisert et de bruker LSK som springbrett. Kasey er nok den "letteste" å få ny kontrsakt med.
        Om flere av de førstnevnte blir plukket opp av større klubber så er ikke det bare negativt. Blant annet er det et pluss i forhold til rekruttering av nye spillere som ser at en plass på laget til LSK kan åpne dører mot Europa.
        Slik er livet for en "liten" klubb som oss.

        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #64
          Dette her må vi bare være forberedt på, og det er ingen vits i å lage drama ut av det. At en landslagsaktuell spiller fra Slovenia som regnes som et stortalent ikke er så hypp på å gampe rundt i 20 minus halve året i Lillestrøm, når mulighetene for å tjene 10 ganger i Spania er tilstede, skjønner jeg godt. Det var et lykketreff at vi i det hele tatt hadde mulighet til å signe Robert, og som vi har snakket om tidligere, er mulighetene gode for å få tilbake endel penger - dersom vi bruker han riktig og han spiller bra videre.

          For de andre spillerne, er det vel noenlunde samme situasjon. Kasey tror jeg vi kan beholde, han har ikke internasjonalt snitt (for stor feilprosent, for treg for eks. PL) så han tror jeg ikke får de store tilbudene. Men så er spørsmålet om det kanskje ikke er han som er lettest å unnvære av de nevnte spillerne.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎