Brenn - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #41
    Opprinnelig skrevet av KongRudi
    Har null tro på at Riseth skulle være på riktig plass, å dekke opp for alle de 3 målene, det er grenser for hvor mye mindre ett lag jobber - med en spiller mindre - i 50 minutter.

    Dere tapte for ett lag som jobbet mye mere i går, om dommeren hadde vært feilfri, så er det like sannsynlig at dere hadde endt opp med 3 minus-mål, istedenfor 2, tipper jeg.
    Det var Riseth som gikk ut, ikke Maradona.
    Det er ikke ofte jeg kaller folk navn, men her er det nok ingen vei utenom. TOSKESKALLE. Her viser du for hele verden hvor liten fotballforståelse du har. Ingen av gårsdagens aktører er Maradona. Hallo, ko-ko inni gjøkuret ditt, dette er NORGE. Alle er på Risteths nivå, og Brann er eksakt like ræva som LSK. Tradisjonelt har Brann vært adskillig mere ræva og LSK nokså gode. Men dengangen hadde vi ikke TV2, opinionen, og dommerstanden i mot oss.

    Kampen i går var hele tiden jevnt, helt til dommeren overtok. LSk skulle hatt straffe, 1-0 mest sannsynlig til pause, og et Brann lag som da ville måtte blotte seg i andre omgang. Hvordan tror du da det hadde endt?

    Der du viser aller minst fotball-intelligens, er når du mener at den utviste spilleren ikke ville avverget alle 3 mål. Det er ikke slik det fungerer i en lagsport. Har blottlegger du deg, TOSKESKALLE.

    Det er herved ditt nye navn. Lær deg det godt, og ta det med deg videre i livet.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #42
      Strykkarakter til Steinar Nilsen som herved har bekreftet at han ikke eier verken fotballforståelse eller sportmannship.

      I så måte trener han akkurat rett fotballklubb.

      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • KongRudi
        - Brannsupporter -
        Ferskenpels
        • May 2009
        • 6

        #43
        Opprinnelig skrevet av reka
        Nå er vel hele ekspert-norge uenig med deg, enda tror du tøvet ditt blir tillagt noe vekt? Du kunne hjulpet til med å få ryktet til bergenssupporterne på rett kjøl ved å legge deg flat her inne og utrykke skam over hvordan dere fikk kampen i henda av egen filming, syting og en svak dommer. Men noe forandrer seg vel aldri.
        Filming var det ihvertfall ikke, i begge kortsituasjonene var det umulig å stå på beina dersom du skulle prøve å ta ballen.
        Har ikke sett en eneste såkallt ekspert påstå det motsatte, selv om noen har vært uenig i at det andre frisparket skulle vært gult kort.

        At spillerene syter, er jeg enig med at er en uting i norsk fotball, akkuratt som sutrete supportere, men dette gjør alle lags spillere og supportere, uansett om de har rett eller feil.
        Har ingen problemer med å innrømme at jeg sutret selv, etter tapet mot Tromsø, og Per Mathias Høgmo klarte å snakke rødt kort på Austin fordi han sparket ballen til innkast for Tromsø.
        Men har ingen problemer med å innrømme at vi tapte kampen fullt fortjent for ett bedre lag i den kampen.

        Det er ikke slik at første mål vinner fottball-kamper, slik som mange av dere tydligvis tror. Selv om dette har blitt motbevist mange ganger i år på Åråsen.

        Kanskje skulle dere hatt en ekstra spiller i 45. minutter - men når laget deres slipper inn 3 riktige mål, og dere får 1 mål gratis - som egentlig ikke skulle vært mål - så fortjener dere selvfølgelig ikke 3 poeng.

        Lillestrømspillerene hadde en ekstra hviledag før kampen, men Brann-spillerene løp mer og spilte bedre fotball, og vant fullt fortjent etter 90 minutter.
        Hovedproblemene til Lillestrøm, i år og i går, tror jeg ikke ligger hos upartiske dommerer, og selv om noen dommerer skulle få kreftsvulster slik at vi logisk sett begynte med video-dømming - tror jeg fremdeles ikke LSK ville lagt særlig høyere på tabellen etter 7 kamper. :-/

        Tror LSK vil få mere igjen dersom de konsentrerer seg om å få orden på ting de kan påvirke og forbedre, istedenfor å sutre om ting som kunne skje, eller de mener skulle egentlig skjedd, som ikke skjedde i kampen.

        Kommentar

        • Mollari
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2003
          • 135

          #44
          Let's agree to disagree.
          http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #45
            Men for FAEN da! Hvor jævla bergensk og uspiselig kan man bli? For siste gang: dine argumenter om ufortjente mål, kort til nordtveit og brannspillernes jobbing er helt befengte og beviser kun at du er totalblottet for logisk sans og fotballforståelse. Om du ikke evner å se at roy hege gir dere kampen så duger du ikke til å diskutere andre steder enn på fotballpuben i bergen. ALT som skjer etter riseths utvisning er irrelevant, da LSK i realiteten blir fratatt muligheten til å konkurrere på like vilkår. Brann hadde lite spill og så ufarlige ut før utvisningen, og det er åpenbart at det overtaket de får er en gave fra olsen. Samtidig skulle LSK fått en straffe før dette inntraff. At brann jobbet og løp mer enn LSK? Du tror ikke dette inntrykket har sammenheng med at LSK spilte med ti mann? At hele brannleiren mener det var en fortjent ledelse gjør det hele til en farse. Dog kan man inte forvente annet fra menneskene som syntes rudolf austin leverte skoleeksemplet på en ren takling mot tromsø. Det finnes ingen som helst riktighet i Riseths utvisning, og om dere kunne erkjent dette ville seieren fremstått i et litt mindre skammelig lys. Desverre så begynner dere å briske dere og maler opp illusjoner om at dere vant fordi dere er et bra fotball-lag. Seriøst: uten huseklepp hadde dere ikke vunnet på torsdag, selv ikke om nordtveit også fikk rødt. Det finnes bergensere som prøver å holde seg noenlunde fornuftige, men sånne som deg ødelegger ved å bekrefte gamle fordommer om stereotype selvgode hordalendinger. Skjerp deg.
            Last edited by andersmm; 02.05.2009, 13:49.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              #46
              Opprinnelig skrevet av KongRudi
              Det er ikke slik at første mål vinner fottball-kamper, slik som mange av dere tydligvis tror. Selv om dette har blitt motbevist mange ganger i år på Åråsen.

              Kanskje skulle dere hatt en ekstra spiller i 45. minutter - men når laget deres slipper inn 3 riktige mål, og dere får 1 mål gratis - som egentlig ikke skulle vært mål - så fortjener dere selvfølgelig ikke 3 poeng.
              Kjære vene. Det er da barnelærdom innen fotballen at "mål preger fotballkamper", og at laget som tar ledelsen har mye større sjanse til å vinne kampen. I årets Tippeliga (dette sjekket jeg nettopp for å se om barnelærdommen fortsatt stemmer) har laget som tok ledelsen vunnet 24 av kampene. 19 har endt uavgjort, mens kampen har snudd i favør av den som lå under fem ganger.

              Kampforløpet hadde blitt helt annerledes hvis Riise hadde fått straffe. Huseklepps løp mot Riseth hadde aldri skjedd, men andre løp kunne selvsagt ha funnet sted. Likevel, Lillestrøm kunne stått lavere og kontret. Hendelser endrer kampforløpet, så det nytter ikke å telle alle hendelsene i kampen og legge sammen på den måten du prøver. Man må ta det kronologisk. Hendelser er kjeder av eventer som henger sammen. Den ene hendelsen følger på den andre.

              Når Riseth ble vist av banen følte Berg at han måtte spille videre med fire forsvarere. Derfor gikk Myklebust av, mens Gabrielsen kom inn. Huseklepp rundet 17-åringen og Brann scoret. Du kan jo kanskje finne en statistikk på hvor ofte et bortelag, som ikke er overlegent bedre enn hjemmelaget, har klart å få med seg poeng når de ligger under og spiller med ti mann. Tror du finner en klar tendens.

              Alt som skjer etter dette er ganske irrelevant i forhold til om man føler seg snytt eller ikke. Med ett mål mot og ti mann på banen, så er sjansene våre så reduserte av dommeren at det ville ha krevd mye flaks, fantastisk laginnsats og en enorm moral for å få med seg noe. Vi hadde litt av alle delene, men ikke nok til å få med poeng.

              Hvis du ikke skjønner dette, er det liten vits å diskutere fotball med deg. Så greit er det egentlig.

              Red.: Ser at andersmm kom meg i forkjøpet med noe av det samme.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #47
                Opprinnelig skrevet av KongRudi
                blablabla
                Herregud. Om du var på samme planet som landets sportsjournalister og fotballeksperter ville jeg lest det, men slikt vrøvl fra noen med en åpenbar mental alder på +/-10 år klarer jeg ikke engang å bry meg om. Blir du ikke pinlig berørt av å lese det du har skrevet?

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #48
                  Må bare berømme RB for en veldig korrekt karakterbok denne runden. Gode spillevurderinger og en dommer- og kampanalyse som er spot-on. Bruker ofte å ha innvendinger mot rb sin børs, men her treffer de blink.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Må bare berømme RB for en veldig korrekt karakterbok denne runden. Gode spillevurderinger og en dommer- og kampanalyse som er spot-on. Bruker ofte å ha innvendinger mot rb sin børs, men her treffer de blink.
                    Skulle til å slenge en tommel opp på denne, men syns Ringstad fikk altfor dårlig betalt med en firer. Spesielt da kampen enda var åpen var han stor.

                    Kommentar

                    • KongRudi
                      - Brannsupporter -
                      Ferskenpels
                      • May 2009
                      • 6

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Seriøst: uten huseklepp hadde dere ikke vunnet på torsdag, selv ikke om nordtveit også fikk rødt.
                      Brann stilte med Huseklepp på Torsdag, fordi han har vært i bedre form enn Azar Karadas i det siste på treningene, og i kamp.

                      Dersom Azar Karadas hadde vært i bedre form enn Erik Huseklepp, slik at vi brukte ham istedenfor - kunne det godt hende det vill blitt enda styggere siffer, enten i fordel Brann elle Lillestrøm. Det vet vi ingenting om, og vi vil aldri få vite det.

                      Men taktisk sett så virker det klart forsvaret til LSK sliter mere med en rask ballsikker spiller som Erik Huseklepp, iforhold til en klart mere duellsterk, bedre avslutter som Azar Karadas.

                      Men dette har ingenting å si, da vi stilte med Erik Huseklepp, og alt annet blir bare spekulasjon og teori. Kanskje det er annerledes til høsten.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av KongRudi
                        Brann stilte med Huseklepp på Torsdag, fordi han har vært i bedre form enn Azar Karadas i det siste på treningene, og i kamp.

                        Dersom Azar Karadas hadde vært i bedre form enn Erik Huseklepp, slik at vi brukte ham istedenfor - kunne det godt hende det vill blitt enda styggere siffer, enten i fordel Brann elle Lillestrøm. Det vet vi ingenting om, og vi vil aldri få vite det.

                        Men taktisk sett så virker det klart forsvaret til LSK sliter mere med en rask ballsikker spiller som Erik Huseklepp, iforhold til en klart mere duellsterk, bedre avslutter som Azar Karadas.

                        Men dette har ingenting å si, da vi stilte med Erik Huseklepp, og alt annet blir bare spekulasjon og teori. Kanskje det er annerledes til høsten.
                        Men poenget her er jo at det var INGEN som sleit med huseklepp før LSK ble til 10 mann.....
                        Ikke var det noen andre LSK sleit med heller.
                        Dersom du ikke evner å se at det var 2 forskjellige "kamper" før og etter utvisningen så sier jo det like mye om deg som det gjør om Roy Helge sine dommerferdigheter!!!

                        Kommentar

                        • dalen
                          Brannsupporter
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 391

                          #52
                          Jeg var dessverre ikke live på kampen (uten at jeg skal utdype hvorfor), men jeg har sett kampen på tv i etterkant.
                          Det var en jevnspilt kamp frem til utvisningen.
                          Var den første taklingen til Riseth gult kort? Ja.
                          Var den andre taklingen verdt et gult kort? Nei. Frispark? Kanskje.
                          Var Nordtveits inngrepen mot Huseklepp senere i kampen mer gult enn Riseths duell med samme person? Ja.
                          Var Roy Helge Olsens dømming jevn kampen igjennom? Nei.
                          Var hodeplaggene til enkelte LSK-supportere latterlig? Definitivt.

                          Og hvem er Rudi? Et lumsk forsøk på å fremstå som en Petter Rudi-fan?
                          If heartaches brought fame in love's crazy game,
                          I'd be a legend in my time.
                          If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                          I'd be a legend in my time.

                          Johnny Cash - A Legend In My Time

                          Kommentar

                          • KongRudi
                            - Brannsupporter -
                            Ferskenpels
                            • May 2009
                            • 6

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Men poenget her er jo at det var INGEN som sleit med huseklepp før LSK ble til 10 mann.....
                            Ikke var det noen andre LSK sleit med heller.
                            [ironi]
                            Vell, hvis de ikke slet med spilleren skjønner jeg ikke hvorfor de lot Huseklepp løpe forbi tre LSK-spillere, og legge innlegg - som blir klarert til corner ca. 15 minutter inn i kampen, er dette finanskrisen som slår ut i full blomst, og dere har flyttet dødball-trening på kamp istedenfor trening.
                            Og når Riseth ikke slet med Huseklepp, så fortjener han ihvertfall å bli utvist når han først sparker ned Huseklepp på midtbanen for moro skyld (siden han ikke slet med å stoppe han), og så slengte han seg inn i spilleren istedenfor å prøve å ta ballen.
                            Klart han fortjener å bli utvist når han oppfører seg på den måten.[/ironi]

                            Selv så det utfor meg som om Huseklepp parkerte samtlige forsvarspillere til LSK i nesten hver eneste løpsduell i kampen, men dette var sikkert bare pga. widescreen-skjermen min.

                            Uansett.. Dere endte opp med 10 spillere, 3 baklengs, 0 poeng, og som plaster på såret fikk dere ett gratismål fra den onde dommeren som burde vært annulert fordi Kippe stod i offside når passningen til han gikk.

                            Brann er ikke verdens beste lag for tiden - men LSK er ihvertfall det dårligeste 10-mannslaget jeg har sett på lenge.
                            Dere får bare tro at dere spillte så supert dere bare vil, og ønske kreftsvulster på alle dommerene i Norge dømmer imot klubben deres - og så får heller jeg fortsette å synes at dere er noen klagende sytepaver som har helt feil fokus på problemene.

                            Takk for meg, har sagt mitt i denne diskusjonen, og lykke til videre.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av KongRudi
                              [ironi]
                              Vell, hvis de ikke slet med spilleren skjønner jeg ikke hvorfor de lot Huseklepp løpe forbi tre LSK-spillere, og legge innlegg - som blir klarert til corner ca. 15 minutter inn i kampen, er dette finanskrisen som slår ut i full blomst, og dere har flyttet dødball-trening på kamp istedenfor trening.
                              Og når Riseth ikke slet med Huseklepp, så fortjener han ihvertfall å bli utvist når han først sparker ned Huseklepp på midtbanen for moro skyld (siden han ikke slet med å stoppe han), og så slengte han seg inn i spilleren istedenfor å prøve å ta ballen.
                              Klart han fortjener å bli utvist når han oppfører seg på den måten.[/ironi]

                              Selv så det utfor meg som om Huseklepp parkerte samtlige forsvarspillere til LSK i nesten hver eneste løpsduell i kampen, men dette var sikkert bare pga. widescreen-skjermen min.

                              Uansett.. Dere endte opp med 10 spillere, 3 baklengs, 0 poeng, og som plaster på såret fikk dere ett gratismål fra den onde dommeren som burde vært annulert fordi Kippe stod i offside når passningen til han gikk.

                              Brann er ikke verdens beste lag for tiden - men LSK er ihvertfall det dårligeste 10-mannslaget jeg har sett på lenge.
                              Dere får bare tro at dere spillte så supert dere bare vil, og ønske kreftsvulster på alle dommerene i Norge dømmer imot klubben deres - og så får heller jeg fortsette å synes at dere er noen klagende sytepaver som har helt feil fokus på problemene.

                              Takk for meg, har sagt mitt i denne diskusjonen, og lykke til videre.
                              Ingen som har påstått at LSK er verdens beste fotballag... Men at dommern i denne kampen ga Brann seieren, og dersom du ikke ser det kan du like gjerne slutte å snakke om ting du ikke har greie på.
                              God bedring til deg og dine, håper dere får en fin fin vår/sommer og at oppholdet på lukket avdeling ikke varer så lenge som antatt!!

                              Kommentar

                              • jerven
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 272

                                #55
                                Jeg ser at det blir gjentatt flere ganger av brannmann Kongrudi at målet til LSK var offside. Jeg har egentlig ikke vært så veldig opptatt av målet ettersom det hadde liten betydning for kampen. Var det egentlig det. Jeg så målet på direkte på TVen, og mener å huske at kommentatorene konkluderte med at det ikke var offside etter et par repriser, og at det stemmer med min oppfatning. Det er mulig det kommentatorene tok feil og det var offside, men ettersom det det blir gjentatt gang på gang av bergenseren vil jeg ha det bekreftet av andre.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av jerven
                                  Jeg ser at det blir gjentatt flere ganger av brannmann Kongrudi at målet til LSK var offside. Jeg har egentlig ikke vært så veldig opptatt av målet ettersom det hadde liten betydning for kampen. Var det egentlig det. Jeg så målet på direkte på TVen, og mener å huske at kommentatorene konkluderte med at det ikke var offside etter et par repriser, og at det stemmer med min oppfatning. Det er mulig det kommentatorene tok feil og det var offside, men ettersom det det blir gjentatt gang på gang av bergenseren vil jeg ha det bekreftet av andre.
                                  Det har ikke så mye å si. Alt som skjer etter utvisningen er totalt irrelevant for alle andre enn rudi.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Ogger
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Apr 2009
                                    • 3

                                    #57
                                    jeg stemmer for Andre Hansen i mål , han står langt bedre en Otto .
                                    Når det gjelder Occean så må han være tippeligaens dårligste spiss , selg han så fort som mulig å sats på sundgot .

                                    ellers er myklebust,søgård,riseth å muligens kiko over the top , tror heller ikke bjørkøy blir noen hit , johnsen blir nok aldri å se i form igjen heller .

                                    Kommentar

                                    • Careca

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Det har ikke så mye å si. Alt som skjer etter utvisningen er totalt irrelevant for alle andre enn rudi.
                                      Sant nok, men det var offside.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Ogger
                                        jeg stemmer for Andre Hansen i mål , han står langt bedre en Otto .
                                        Enig. Mann for fremtiden. Stor rekkevidde og autoritet som en 35-åring.

                                        Opprinnelig skrevet av Ogger
                                        Når det gjelder Occean så må han være tippeligaens dårligste spiss , selg han så fort som mulig å sats på sundgot .
                                        Greit at Meter'n har skuffet, men har har ikke mye støtte. Innleggende er totalt fraværende, og midtbanen klarer knapt å slå en pasning. Tror hvem som helst skulle slitt hos oss i år, kanskje bortsett fra Mifsud (som mange var glad for å bli kvitt).

                                        Mifsud er kanskje den spissen hos oss de siste årene, sammen med Diallo og Zane, som klarer å utrette mirakler på egenhånd. Og tro meg, det er mirakler vi trenger. Basert på det Sundgot har vist i treningskamper, matcher, på 2.-laget og på trening, så virker han som alt annet en mirakelmann.

                                        Men, Meter'n kan få seg en tur på benken, det er helt greit.

                                        Opprinnelig skrevet av Ogger
                                        ellers er myklebust,søgård,riseth å muligens kiko over the top ,
                                        Har disse spillerene noen gang vært på topp for oss? Personlig vil jeg ikke savne noen av de. De har mye spilletid, med magre resultater.

                                        Opprinnelig skrevet av Ogger
                                        tror heller ikke bjørkøy blir noen hit , johnsen blir nok aldri å se i form igjen heller .
                                        Håper i det lengste på MJ, selv om jeg tviler. Hadde vært glimrende som alternativ på venstresiden. Vi trenger sårt venstreben.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • JMKANARI
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Oct 2007
                                          • 170

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Ogger
                                          jeg stemmer for Andre Hansen i mål , han står langt bedre en Otto .
                                          Når det gjelder Occean så må han være tippeligaens dårligste spiss , selg han så fort som mulig å sats på sundgot .

                                          ellers er myklebust,søgård,riseth å muligens kiko over the top , tror heller ikke bjørkøy blir noen hit , johnsen blir nok aldri å se i form igjen heller .
                                          Enig i mye, mer uenig i noe.

                                          Otto var übergod for et par sesonger siden, svakere i fjor og direkte svak ved flere anledninger i år. Derfor vil jeg også gjerne se Andrè Hansen mer.

                                          Occean er så langt unna noe som kan minne om form at han bør få noen kamper i 2.divisjon for å finne igjen touchen, hvis den i det hele tatt finnes.

                                          Kiko er definitivt ikke over the top. Til tross for at han (også) har vært noe variabel i prestasjonene denne sesongen, er han en av våre viktigste spillere. God og konstruktiv med ballen, god og balanserende sentralt.

                                          Søgård er derimot over the top, og bør benkes til fordel for Nosa, som jeg er positivt overrasket over. Gi han et par kamper, og han har tempoet inne. Han virker til å ha et eget driv over seg, og nærteknikken virker til å være veldig u-LSK`sk.

                                          På venstrekanten har Mykle fortsatt altfor mye å gå på. Kan virke som om han har ørlite bedre selvtillit denne sesongen, men det holder allikevel ikke. Som andre på dette forumet vil jeg gjerne se mer til Bolly, som jeg mener var positiv mot VIF.

                                          Noen mener at Ruben ikke holder mål. Det er jeg helt uenig i. Han har stor fart, er god med ballen og virker til å ta til seg læring kjapt. Jeg har full tiltro til at han vokser utover sesongen, og ville brukt ham uten å nøle.

                                          En liten oppsummering til slutt. Sånn mener jeg laget bør være mot Start på onsdag:

                                          Andrè Hansen - Ruben Gabrielsen, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Stian Ringstad - Bjørn Helge Riise, Khaled Mouelhi, Nosa Igiebor, Mathis Bolly - Arild Sundgot, Edwin Eziyodawe*

                                          *Hvis han er såpass skadet at han ikke kan spille, mener jeg at Björn Bergmann Sigurdarsson står foran Occean i køen.

                                          Konstellasjonen på topp må være en spiller som er sterk feilvendt, som er god til å holde på ballen, fordele mot kantene, og eventuelt flikke gjennom i bakrom. Her er Sundgot overlegent bedre enn Occean. Ved siden av seg må de ha en kjapp bakromsspiss, og da mener jeg Edwin er den beste.
                                          Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎