Start-LSK Sør Arena 06-05-09 kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

    Skandaløst dårlig.

    Pr. dags dato har LSK ingenting i Tippeligaen å gjøre. Jeg tror heller ikke de ville vunnet adeccoligaen med dette forferdelige spillet. Jeg lurer på hva i allverden som har skjedd med spillerne. Det virker fullstendig planløst det de holder på med. Jeg har vært optimist frem til nå, men denne kampen fikk meg til å innse hvor vi egentlig hører hjemme. Ja vi har mange skader, ja vi har et ungt mannskap, men det får faan meg være grenser. Vi taper 3-0 mot et høyst middelmådig Start lag. På toppen av det hele virker det som hele gjengen er demotiverte for oppgaven. Innsatsen minner mye om fjoråret når gutta var fullstendig trent ihjel.... Denne optimismen til HB ser ut til å være fullstendig feilslått. Jeg kan ikke forstå hvordan vi skal komme oss ut av dette uføret og i årets TL slår alle alle bortsett fra oss som taper kamp etter kamp... De som tror at dette vil endre seg ila kort tid vil få seg en overraskelse... Ønsker alle sammen en trivelig 2010 sesong i Adeccoligaen...
    Fugla Forever

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Jeg er vanligvis en superpesimist, så jeg gleder meg allerede til bortetur til Tromsdalen neste år!
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        Kjente det letta litt på humøret å se Andre Hansen banne fem ganger på ett minutt intervju. Det var godt. Og gøy, i motsetning til absolutt alt annet.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2886

          Jeg har vel aldri sett et mer tannløst LSK lag enn idag. Det svir, det svir så jævlig i hjertet å se spillere som spiller så rævva for laget mitt. Men Berg må jo se at gutter som nettop har fått hår på tissen og er nykonfirmanter ikke kan snu dette. Men hvem kan han sette inn? En gjeng med "rutinerte" spillere som ikke gjør en dritt og ikke går foran i krigen? Når jeg ser spillerne bare lunte rundt å se ned i banen fordi de syns synd på seg selv blir jeg forbanna. Det er ikke spillerne det er synd på her, det er oss. Vi som har holdt med denne klubben, og holdt med den i alt slags uvær. Nå ser vi den bli brakt i ruiner hvis noe ikke skjer snart. Hvor er vinnertypene? En som skriker og det lyser ut vinnermentalitet av? Hvor er kapteinen som skal fyre opp gutta å gå foran ala Torgeir henn? Uten seier mot Odd kan vi vel nesten belage oss på Adecco neste år. Riise blir solgt til sommeren og med spillere som er kronisk skada så har vi ingen sjangs. Trøsten er at vi kanskje møter et lag vi kan matche i Østsiden. Faen!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Hvem i alle dager tror vil finne på å bruke penger på en skadeplaget Riise? Han blir ikke solgt, i alle fall ikke til utlandet. Hva forventes egentlig, når man får et slikt bedritent mål i rævva helt i starten etter at alle de sju foregående kampene har vippet i vår disfavør grunnet marginer i mot oss? Skjønner godt at gutta blir oppgitte og fatalistiske av den slags, og med tanke på at det var sju juniorer på bana i dag kan vi knapt forvente mye mer. Ikke forvent noe mot Odd heller, de gutta der er vel omtrent ligaens mest rutinerte. Vi får bare krysse noen fingre og håpe at LKE og Kiko er tilbake. Spesielt førstnevnte er et massivt savn og har vært det siden han forsvant utover sidelinja.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Det er skremmende å se hvor tafatte LSK var på noen av de tidligere goalene som Semb viste fram.

              Tre spillere kunne plukke opp Nielsen på det første målet til Brenn. Fortrinnsvis Kippe. Nordtveit kunne gått litt mer i sikring. På målet til RBK, sover Riseth, men likevel er det ikke antydning til taktomslag på midstopperne når de ser Prica slipper igjennom. Mot Aafk var det PSA som dreit seg på 1. målet, samt flere spillere hadde mulighet til å avklare den andre goalen.

              Vi må begynne med forsvaret. 16 mål på 8 kamper er ikke godt nok. Ingen av baklengsene skyldes dårlige dommere. Her MÅ det tas tak. Et godt forsvar gir også muligheter framover.

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                Er det Bergdølmo som har ansvaret for det deffensive hos LSK?

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Søgård fra start er det ultimate symbolet på klubbens forfall. Jeg driter i hvor mye han hater søpla. Han har ikke tatt et skritt fremover på ti år. Eneste grunnen til at han spiller er sannsynligvis at Sogndal ikke vil låne en gang.
                  Ja, det er et svakhetstegn at han fortsatt figurerer i en førstellever, han blir dessverre nærmest symbolet på alt som ikke duger i moderne fotball. I dag sinker han alle kontringsmuligheter, mister ball, og er slettes intet forbilde hva innsats angår. Dagens dueller med blant annet Bolanos taler sitt tydelige språk, Søgård er ikke oppi ham i det hele tatt. Tiden hans i LSK bør være forbi, det er på tide å innse det hvis man fortsatt har ambisjoner om å være i toppen av norsk fotball.

                  Holder man ikke mål, så holder man ikke mål!

                  Kommentar

                  • ap4
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 271

                    Det er jammen ikke lett å se hva vi har ambisjoner om akkurat nå. Håper en viss person er fornøyd med seg selv etter at han egenhendig kvitta "oss" med Uwe for at vi skulle spille "bedre fotball". Ja det ble JÆVLIG mye bedre! Han burde jaggu meg hoste opp penger for å rydde opp i rotet sitt.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2121

                      Opprinnelig skrevet av Serbern
                      Er det Bergdølmo som har ansvaret for det deffensive hos LSK?
                      Aldri undervurder effekten av Bad Kharma. Judas må gå!
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎