Nyheter mai 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    lsk.no

    Frode, Vidar og Otto ser framover

    Lørdag kveld ble det 1-1 mot Odd Grenland hjemme på Åråsen. Frode Kippe, Vidar Riseth, og Otto Fredrikson ser framover etter oppgjøret.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      Dagbladet


      GA BOR SEIER IGJEN: Ingen tvil om hvem som var mest fornøyde med poengdeling på Åråsen i går. LSKs trener Henning Berg tror snart det skal snu etter ni serierunder uten en trepoenger.
      Foto: Stian Lysberg Solum, Scanpix

      Ni kamper uten seier for LSK

      - Vi tror det snur snart, sier Berg.

      HÅKON SVEEN
      nettsport@dagbladet.no

      (Dagbladet.no): Lillestrøm - Odd Grenland 1-1. Etter at LSK også etter den niende serierunden står uten seier, begynner varsellampene å blinke på Åråsen. For til tross for en positiv kamp spillemesig, ble det heller ikke i går tre poeng.
      - Det er først og fremst bra for oss at vi får spillere tilbake fra skade. Når det gjelder forsterkninger er det lenge til overgangsvinduet åpner. Vi har en bra tropp her og skal fortsette å trene på de samme tingene. Man kan ikke bare tenke noe, man må gjøre det og, sier Berg.

      Når det gjelder spørsmål om han frykter for jobben sin, svarer den tidligere landslagskapteinen slik:
      - Det tenker jeg ikke på i det hele tatt.

      De fleste er positive
      Fotballmiljøet på Romerike har ifølge Berg også fortsatt tro på at det gamle storlaget skal begynne å plukke poeng igjen.
      - Folk er ivrige og interessert. De fleste er positive og trivelige, og tror som oss at det vil snu snart, sier Berg videre.

      At Lillestrøm ikke vinner på fotballens festdag 16. mai, er imidlertid ikke noe nytt. Kun én gang på de siste ti forsøkene har svartbuksene stukket av med alle tre poengene dagen før dagen.

      Den lokale helten Espen Søgård har få gode oppladninger til nasjonaldagen å vise til.
      - Jeg begynner å bli vant til det. Det er ikke så ofte jeg har gått i 17. mai-tog etter å ha vunnet, sier veteranen som har vært i A-stallen siden 1999.

      - Kaster bort seieren
      Likevel er han ikke helt misfornøyd med gårsdagen kamp.
      - Hvis vi spiller som vi gjorde frem til 1-0 vil jeg tro at det blir bedre fremover. Etter scoringen føler jeg vi blir for lave. Jeg føler vi kaster bort seieren her i dag, sier han.

      Og nettopp det har vært Lillestrøms problem i år: Etter gjentatte ganger å ha tatt ledelsen har kanarifuglene falt sammen som et korthus og tapt poeng i stor skala.

      Ingen vil snakke om det, men etter fire poeng på ni runder begynner nå nedrykksspøkelset å banke på stadionportene på Åråsen.

      En gjest som ikke er velkommen hos Tippeligaens lengstlevende fotballag.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        RB


        GLEMTE 16. MAI: Espen Søgård koste seg med Sander (sovende i barnevogna) og Natalie på 17. mai og glemte for en liten stund LSKs svake sesongstart. I dag er det ny trening og nye tak for å trene for sesongens første seier mot Strømsgodset torsdag. ALLE FOTO: ROAR GRØNSTAD

        17. mai en fest uansett

        ÅRÅSEN/FETSUND:
        (LSK – Odd 1-1). Ingen ting kunne ødelegge 17. mai-festen for Espen Søgård og barna Natalie og Sander. Men ni kamper uten seier sliter på LSK-veteranen.

        Av Per Kristian Torvik
        Publisert 18.05.2009 - 06:30

        – Jeg får nok høre det, som jeg alltid gjør 17. mai, hvis det ikke har gått veien for oss 16. Men det skal ikke ødelegge feiringen av nasjonaldagen for ungene, sa Espen før han forlot Åråsen etter uavgjort mot Odd.
        Høre det av interesserte supportere fikk han også denne gangen. For tross en kamp LSK hadde fortjent å vinne, leser de tabellen og lider med klubben. Den forteller at LSK ligger meget tynt an helt i bunnen, med fire poeng opp til Lyn og fem til Bodø/Glimt på kvalifiseringsplass.
        – Det skuffende var at vi ble feige og trakk oss tilbake for å sikre tre poeng. Men det er typisk for et lag som har problemer med å vinne. Det jeg er ganske sikker på, er at seieren kommer ganske snart, hvis vi står på som vi gjorde i 65 minutter.

        – Lyst til å vinne
        Espen Søgård hadde virkelig lyst til å vise at LSK skal jobbe seg ut av problemene.
        – Den innstillingen gjennomsyrer hele spillergruppa. Dette skal vi klare. Vi støtter hverandre og diskuterer hvordan vi skal bli bedre. Og vi vet at det ikke finnes lette løsninger.
        Selv sto Espen fram med den innsatsen og gløden som har kjennetegnet ham i alle år.
        – Jeg må benytte de sjansene jeg får. Viljen til å vinne skal ingen ta fra meg. Ingen av oss orker tanken på at dette skal fortsette.
        For Søgårds del var det ikke bare den harde jobbingen som gjorde ham til LSKs ener. Pasningene satt bedre enn de har gjort på lenge, og engasjementet framover på banen var der hele tida.
        – Det gode i den situasjonen vi er i, er at det er en samlet gjeng som står sammen om å løse problemene, sier Espen.

        Trosset smertene
        En annen veteran som sto fram, var Arild Sundgot. Han trosset smertene forårsaket av en betent akilles og plukket opp en rekke baller i rommet mellom midtbanen og Nosa Igiebor.
        Det var avgjørende for at LSK maktet å skape et større trøkk på motstanderens halvdel, enn det som har vært tilfelle i mange kamper i år.
        – Jeg vet at jeg er en av dem som må stå fram og ta ansvar i denne situasjonen. Alle vi som har vært med en stund, snakker om det hver eneste dag, sier Arild.
        I går fikk han en ny makker på topp. Samarbeidet med Nosa Igiebor syntes han var lovende.
        – Nosa er fotballklok og lett å spille med. Det gikk overraskende bra etter at vi nesten ikke har fått trent sammen. Med litt mer samspill vil vi forstå hverandre enda bedre.
        Arild Sundgot var en halv meter fra å kunne bli matchvinner, da han kom tiendedelen for seint til å sette Frode Kippes heading ned i feltet i mål – akkurat da kampuret vippet til overtid.
        – Det er sånt som skjer med et lag som sliter. Vi må bare stå på og jobbe videre for at det skal løsne, sier Arild.
        Han vil gjøre sitt for at hans 92. eliteseriemål for LSK skal komme i Drammen mot Strømsgodset torsdag.

        Kommentar

        • KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

          RB-Papir

          Eriksen Stivnet
          Åråsen: Lars Kristian Eriksen spilte sin første kamp siden 22. mars, og han leverte en god kamp. Men allerede etter en snau halvtime merket han at det var lenge siden han hadde spilt. -Jeg ble stiv. og derfor tror jeg det var lurt å gå av ved pause. Skaden er ikke slått opp igjen, og jeg regner med at jeg er klar til kampen mot strømsgodset, sier Eriksen.

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            Bli med KFL til Drammen
            Buss- og kampbilletter er allerede i salg på LSK-Shop’n i Sportshuset Lillestrøm. For bare 300 kroner får du full pakke! Mandag 18. mai selges billettene til H-feltet til medlemmer av LSK og KFL, fra tirsdag av er det førstemann til mølla.

            Skrevet av kfl.no


            Bli med KFL til Drammen

            Torsdag er det allerede klart for ny kamp for Fugla. Vi skal til Drammen og besøke Strømsgodset på Marienlyst stadion kl 18. Og nei, dette er ikke ny bortekamp på en hverdag. Kristi Himmelfartsdag er fridag for de aller fleste, og endelig er det klart for en korttur. Dette bør passe for veldig mange, noe som er bra da våre gutter fortsatt trenger full støtte på banen. Her nytter det ikke med negative tanker og surmuling. Strømsgodset må slås, og du må bidra med ditt. Første bud er å komme seg til Drammen!

            Glem den bedritne klokkesvingen uten skikkelig sikt til banen. Kanari-Fansen har bestilt Felt H på langsida. Fin plassering under lavt tak. Forsangere og tromme vil befinne seg på dette feltet, så her bør sangene runge og lyden bære godt! Det er også godt tilrettelagt for det visuelle, så det er bare å pakke med seg skjerf, flagg, bannere og to-stangs.

            Buss- og kampbilletter er allerede i salg på LSK-Shop’n i Sportshuset Lillestrøm. For bare 300 kroner får du full pakke! Mandag 18. mai selges billettene til H-feltet til medlemmer av LSK og KFL, fra tirsdag av er det førstemann til mølla.

            Etter et par langturer med økonomisk underskudd oppfordrer vi medlemmer av Kanari-Fansen til å benytte seg av bussene våre. Det er enkelt å bli kjørt fra Lillestrøm og direkte til stadion, og hjem igjen rett etter matchen. Bussene går fra Alexander Kiellands gate kl 16. Oslo-kanaris kan som vanlig plukkes opp ved Hotell Opera. Gi beskjed om dette til Mariell Sørensen.

            Vi skal altså ikke ha noen skjenkestopp i Drammen, men Martin’s vil holde åpent før bussavgang.
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              Bergens Tidende

              Må snart ha en seier


              Lillestrøm og Frode Kippe er i trøbbel etter bare fire poeng på de ni første kampene. ( Foto: Thomas Andersen , Digitalsport )

              Av: André Almløv
              Publisert: 18.05.2009 kl. 12:22 , endret: 18.05.2009 kl. 13:05

              Etter ni seriekamper uten seier begynner Lillestrøm-kaptein Frode Kippe å bli bekymret over tabellsituasjonen.

              Til tross for oppløftende spill hjemme mot Odd ga Lillestrøm fra seg muligheten til å ta sesongens første seier da gjestenes Bentley banket ballen i krysset fire minutter før slutt.
              Dermed er Lillestrøm fortsatt det eneste laget uten seier så langt denne sesongen, og befinner seg desidert sist på tabellen.
              - Vi var svært nære seieren mot Odd, som vi har vært mange ganger før denne sesongen. Slik tabellsituasjonen ser ut, må vi snart ta den første trepoengeren, sier LSK-kaptein Frode Kippe.

              Flere tilbake
              Torsdag venter ny kamp i Drammen. Da håper trener Henning Berg den første seieren vil komme, og da hjelper det at skadelista er i ferd med å bli kortere.

              Både Lars Kristian Eriksen, John Anders Bjørkøy og Marius Johnsen har slitt med lengre skadeavbrekk, men alle startet kampen mot Odd. Samtidig nærmer Bjørn Helge Riise og Khaled Mouelhi seg. Det er positive nyheter for Berg.
              - Med litt flyt hadde vi tatt tre poeng mot Odd. Vi gjorde mye bra, men hadde en del folk som nettopp hadde kommet tilbake fra skader og ble slitne mot slutten. At de er tilbake er bra for oss. Det gir oss mer trygghet og vi får et sterkere lag som kan prestere bedre fremover, sier Berg.

              Ikke fornøyd
              LSK-treneren er smertelig klar over at laget snart må begynne å vinne kamper dersom nedrykk ikke skal bli et aktuelt tema på Åråsen.
              - Jeg håper alle ser at vi ikke er fornøyde med situasjonen. Vi gjør alt vi kan for å bli bedre, og det aller viktigste for oss er å prestere best mulig i neste kamp, avslutter han.

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                LSK.no



                Revansje i Grenland?
                Odd Grenland rappet poeng fra LSK på Åråsen lørdag. Kan rekruttlaget ta dem tilbake i 2. divisjon mot Pors Grenland i dag?

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  vg.no

                  Johnsen takker familien for comebacket

                  Av Eirik Borud 18.05.2009 kl. 17:53 Kilde: VG NETT
                  ÅRÅSEN (VG Nett) Marius Johnsen (27) gir sine to nærmeste støttespillere på hjemmebane æren for at han gikk seirende ut av kampen mot sitt skadde kne.
                  OMSIDER TILBAKE: Det har vært en lang ventetid for Marius Johnsen. Foto: Bjørn S. Delebekk
                  VG Nett følger
                  Lag din egen RSS
                  Les også:


                  Lørdag var han tilbake fra start for Lillestrøm i eliteserien - to år etter at skademarerittet begynte.

                  - Det har vært en lang, lang vei med mange opp- og nedturer. Flest ned, sier Marius Johnsen til VG Nett.

                  Etter et halvt års proffspill i tyske Köln våren 2007, vendte sørlendingen hjem igjen til norsk fotball. Det skulle bli starten på hans tøffeste tid som fotballspiller.

                  Familiær opptur

                  Et svært kranglete kne måtte opereres, og hele fjorårssesongen gikk med til opptrening. Tidvis hadde Johnsen vanskelig for å se slutten på skadeoppholdet.

                  - Det er klart at du gjør deg visse tanker når det går så lang tid og du ikke får spilt. Jeg har vært nedfor, erkjenner 27-åringen.

                  Et lyspunkt i tilværelsen ble det imidlertid da kona Monica Grønn fødte en datter.

                  - Støtten jeg har fått på hjemmebane har vært viktig. Det var også en opptur å få barn og kunne tenke litt på andre ting, sier Johnsen.

                  På tabellbunnen

                  I perioder har frustrasjonen sittet tykt utenpå venstrebacken. Nå lovpriser han hvordan kona har gitt ham troen på at det var mulig å komme tilbake.

                  - Det har ikke vært lett å være henne, men hun har klart seg utmerket. Hun har en stor del av æren for at jeg kom tilbake igjen, sier Johnsen.

                  Nå må han belage seg på en kamp for å unngå nedrykk med LSK - som har fått en forferdelig start på årets sesong med kun fire poeng på ni serierunder.

                  - Det er veldig tungt å være der nede. Vi lå der hele sesongen i fjor, og det tærer noe voldsomt. Nå må vi kjempe med nebb og klør for hvert eneste poeng, sier Johnsen.
                  ÅRÅSEN (VG Nett) Marius Johnsen (27) gir sine to nærmeste støttespillere på hjemmebane æren for at han gikk seirende ut av kampen mot sitt skadde kne.
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    RB

                    Skadestua minsker

                    Et lyspunkt for Lillestrøm er at skadelista blir stadig mindre.

                    Publisert 18.05.2009 - 19:23 Oppdatert 18.05.2009 - 19:42

                    LSK-magasinet har tatt turen til skadestua på Åråsen.

                    I tillegg prater Morten Svesengen med Espen Sørgård og Andrè Bergdølmo om lørdagens kamp.

                    WEB-TV her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4341092.ece

                    Kommentar

                    • KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

                      LSK.no


                      Straffet mot slutten
                      (Pors-LSK 2 3-1) Stian Ringstad ga LSK ledelsen 17 minutter ut i den andre omgangen mot Pors, men juniorlaget til LSK ble hardt straffet mot slutten av 2. divisjonsoppgjøret. LSK mønstret 12 spillere født på nittitallet.

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        tv2 sport.no

                        Statistikken sier at Lillestrøm rykker ned


                        Men det avfeier man på Åråsen.

                        Fire poeng har det blitt på ni Lillestrøm-spillere denne sesongen. Ifølge statistikken betyr det nedrykk, men kanarifuglene tror likevel de klarer å overleve i Tippeligaen.

                        - Det er klart det ikke er noe lystig når man leser tabellen, absolutt ikke, sier Vidar Riseth til TV 2 Sporten.

                        Tabelljumboen etter ni serierunder rykker ned, om man skal tro statistikken. Det har skjedde i ni av de siste 14 sesongene, men Lillestrøm tror ikke de vil lide samme skjebne som de ni ulykksalige.

                        - Jeg føler vi ikke er så langt unna å få med oss noen seire, så jeg er ikke så veldig bekymret, sier Frode Kippe, og får støtte av Vidar Riseth.
                        - Hvis du ikke har troen på det, da er fasiten enkel. Da snur det ikke.

                        Skulle det likevel ende med nedrykk, vil ikke Henning Bergs posisjon i klubben være truet.
                        - Det har aldri vært noe tema, og det blir heller aldri noe tema. Vi skal jobbe knallhardt sammen for å få LSK høyere opp på tabellen, sier LSK-formann Per Mathisen.

                        se intervju med Riseth, Kippe og Mathisen

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          RB (lederartikkel)

                          Spørsmålet i år er om alle klubbene kommer seg helskinnet gjennom sesongen og ikke går konkurs. Alle lagene er i samme båt, men situasjonen er verst i Lyn som lever på kreditorenes nåde og står i fare for ikke å få fornyet profflisensen. Klubber som Strømsgodset og Odd har gått til det skritt å kutte i den enkelte spillers lønningspose. LSK-formann Per Mathisen forsikrer at dette ikke er aktuelt i Lillestrøm. Men også her skal personalutgiftene ned.
                          Ungdomslinja i klubben er jo en erkjennelse av den økonomiske situasjonen man befinner seg i. Lønnskostnadene er altfor høye, og i lengden er det ikke bra å gjøre middelmådige spillere til mangemillionærer når de leverer en vare som på langt nær er god nok – og som ikke står i stil med utgiftene. Når norske klubber satser på unge spillere, er det positivt, men altså et resultat av dårligere økonomiske tider framfor en bevisst satsing.
                          http://www.rb.no/meninger/ledere/article4340871.ece

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            RB


                            FORBEREDT: Steinar Pedersen ser fram til kamp mot LSK og gamle lagkamerater. Han er forberedt på et tøft oppgjør, men skal gjøre sitt for å gjøre situasjonen enda verre for LSK. FOTO: PER KRISTIAN TORVIK

                            Tent på å vise LSK

                            DRAMMEN:
                            Han ble leid ut til Strømsgodset før seriestart. Torsdag skal Steinar Pedersen gjøre det han kan for at situasjonen for LSK skal bli enda verre i bunnen av Tippeligaen.

                            Av Per Kristian Torvik
                            Publisert 19.05.2009 - 08:07 Oppdatert 19.05.2009 - 08:24


                            SLAGPLAN: Steinar Pedersen (t.v.) kan med sin kunnskap om LSK gi trener Ronny Deila (nest ytterst til høyre) og Strømsgodsets øvrige forsvarere god kunnskap om torsdagens motstander.

                            – Ingenting vil glede meg mer enn om jeg gjør en kjempekamp og blir utropt til banens beste, sier Steinar Pedersen.

                            Han er ikke bitter over å ha blitt vraket av LSK-trener Henning Berg. Men han syntes det var merkelig etter at han spilte samtlige minutter i 2008-sesongen.
                            – Jeg aksepterer trenerens suverene rett til å velge de han synes er best. Jeg ønsker å spille og være med å bidra til at laget gjør det bra. For meg var det frustrerende ikke å få en real sjanse til å vise meg fram i treningskampene i vinter. Jeg går ikke rundt og sutrer, og er sjeleglad for at Strømsgodset ville satse på meg.

                            Profesjonell
                            En halv time etter at lagkameratene hadde gått til lunsj, ruslet Steinar Pedersen ut av styrkerommet som sistemann i går.
                            – En tvers gjennom profesjonell spiller, som jeg ikke kan få fullrost, sier Strømsgodsets trener, Ronny Deila.
                            – Sånn er det. Jeg har alltid likt å trene og er nøye med det, sier Steinar.
                            Han innrømmer at det blir meget spesielt å møte gamle lagkamerater i det som for LSK blir en av flere overlevelseskamper.
                            – Det er klart det er spesielt. For min del gjelder det å normalisere det hele så godt som mulig, og fortelle meg sjøl at dette handler om tre poeng.
                            Steinar er overrasket over LSKs tabellsituasjon.
                            – At de ikke skulle få en seier på de ni første kampene hadde jeg aldri trodd.

                            Utleid til august
                            – Du skal jo tilbake til LSK om litt over to måneder?
                            – Jeg er utleid til 1. august og forholder meg til det. Skal det skje noe annet, må det komme et initiativ fra klubbene om en dialog.
                            – Litt merkelig å være med å senke en klubb som eier deg, og som du kanskje skal spille høstsesongen for?
                            – Det er en situasjon jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg skal gjøre så god jobb som mulig for den klubben jeg spiller for nå.
                            LSK møter et Strømsgodset-lag i form torsdag.
                            – Vi er gode på Marienlyst og slo Aalesund i forrige hjemmekamp. Mange skal få merke styrken vår her.

                            – Er i god form
                            16. mai ble det storfine 1-1 mot Viking i Stavanger. De som så intervjuene med trenerne Ronny Deila og Uwe Rösler etter kampslutt kunne tro de hadde befunnet seg på to forskjellige kloder.
                            – Ingen tvil om at Ronny Deilas oppfatning av kampen var riktig. Det var en solid bortekamp av oss.
                            Deila sier Strømsgodset begynner å framstå som han ønsker. Samtidig gir håper han på fullt hus torsdag.
                            – Vi er i god form og begynner å spille som jeg ønsker. Jeg håper på stor stemning under kampen med mange fra Lillestrøm. Kanarifansen er i mine øyne landets beste supportere til å støtte sitt lag, sier han.
                            Steinar Pedersen er spent på mottakelsen fra bortesupporterne.
                            – Kanarifansen vet jo hvorfor jeg dro. Så jeg håper de skjønner min situasjon, sier han.

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              LSK.no



                              Moen dømmer Godset - LSK
                              Torsdag klokka 18 spiller LSK på Marienlyst stadion i Drammen mot Strømsgodset. Her er dommeroppsettet for den 10. serierunden.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                Treningsrapport 19. mai

                                Fra treningstråden:
                                Opprinnelig skrevet av Runbernt
                                Fikk med meg siste delen av dagens trening. Kort oppsummering av hva jeg så:

                                -Marius J. trente ikke
                                -Bolly, Ringstad, Gulbrandsen og Tokstad var ikke med (trolig pga 2.div-kampen i går)
                                -Kiko trente alternativt sammen med Kåsene
                                -Riise deltok på deler av fellesøvelsene, men gikk over til alternativ trening mot slutten
                                -Eriksen trente ca 1 time før han ruslet i garderoben (syns jeg hørte han sa det gikk bra)
                                -Karim spilte stort sett venstre back i alle formasjons- og spilløvelser.

                                Skal jeg tippe et lag ut fra dagens trening blir det slik:

                                Otto - Nordtveit, Riseth, Kippe, Eriksen (Essediri) - Bjørkøy (Riise), Dosso, Søgård, Myklebust - Sundgot, Nosa

                                Kommentar

                                • KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

                                  LSK.no


                                  Tokstad vant mot Frankrike
                                  Mandag kveld var 17-årige Kristoffer Tokstad med når Norge vant 2-1 over Frankrike i EM-mellomspillets første kamp for G19-landslag.


                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648


                                    Sundgot sulten på mål og poeng

                                    Med en måned på sidelinjen var det en ekstremt sulten Arild Sundgot som startet mot Odd Grenland på lørdag. Nå sikter han seg inn mot en ny mulighet for tre poeng og årets andre fulltreffer mot Strømsgodset.
                                    Les mer...

                                    Fra lsk.no

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      TV2 Sport

                                      Berg slo hardt ned på nigeriansk teater

                                      Nosa Igiebors forsøk på filme seg til straffe på LSK-trening falt ikke i god jord.

                                      Lillestrøm (TV 2 Sporten): Nigerianeren gikk lett i bakken på treningen til LSK tirsdag. Etterpå fikk Igiebor en animert irettesettelse av trener Henning Berg, som ikke tolererer at spillerne forsøker å filme seg til straffespark - verken i kamp eller på trening.
                                      - Det er nok av andre lag som filmer, så kanskje vi skal holde oss for gode for det, sier Berg til TV 2 Sporten.

                                      Igiebor tar det hele med et smil.
                                      - Jeg mente det var straffe, men jeg har fått beskjed om at man må være sterk i norsk fotball. Faller du for mye, får du bare kort, sier Igiebor.

                                      Video her: http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2738621.ece

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        Tippeliga-klubbene skal selge for 72,7 millioner

                                        Tippeliga-klubbene ønsker å selge spillere for 72,7 millioner kroner de neste sju månedene, men de samme klubbene har ingen planer om å kjøpe spillere når overgangsvinduet åpner

                                        Resterende salgsbudsjett i 2009:

                                        Lillestrøm: 4 millioner.


                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          RB (papir)

                                          Fra dagens RB (papir):
                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          RB-PAPIR MELDER I DAG FØLGENDE LAG;

                                          OTTO
                                          LKE-NORDTVEIT-KIPPE-MJ
                                          BJØRKØY-SØGÅRD-DOSSO-MYKLE
                                          SUNDGOT-NOSA

                                          Benken; Hansen-Ringstad-Riseth-Essediri-Bolly-Edwin-BukkenJR

                                          Kommentar

                                          Working...