16. mai starter sesongen på nytt!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    16. mai starter sesongen på nytt!

    Før kampen mot Odd gjelder følgende: Vi må glemme alt som hittil har skjedd, vi må legge bort alt tåkepratet om marginer og dommere, vi må innrømme at vi i øyeblikket er dårligst i Tippeligaen. Det må skje i kveld, eller senest på treninga i morra. Klarer vi det, så har vi muligheter til å gjøre noe med situasjonen vi har havnet i.

    Dernest må vi re-starte sesongen. Vi må få tilbake tenninga, vi må få tilbake trua. 22 kamper gjenstår, og på de kampene må vi trolig samle 31-33 poeng.
    Skal vi klare dette tøffe målet så må alle krefter rundt klubben tenke POSITIVT - fra og med i morgen.

    Sammen må vi finne tilbake til kjerneverdiene i Sportsklubben. Først og fremst det enkle 4-4-2-systemet hvor 110 prosent innsats av hver jævel ute på banen er selve grunnmuren.
    Trenerapparatet må terpe struktur i laget. Hittil har vi framstått som 11 individualister uten mål og mening.

    Spillerne bør avlegge en slags lojalitetserklæring. En erklæring om at de uansett form og kvalitet på det de presterer i det minst yter maksimal innsats. At jeg noen gang skulle oppleve å se et LSK med så dårlig tæl er en skam. Slutt med det!

    Vi på tribunen skal støtte laget 150 prosent. Vi skal ikke sitte på forumet å øse ut kritikk å kalle spillere og trenere det ene verre enn det andre. Vi skal ikke gå på treningene å slenge negative bemerkninger.
    Men vi skal stå på tribunen mot Odd å gi laget en støtte de aldri tidligere har opplevd!

    For dette handler om mye mer enn Henning Berg, Bjørn Helge Riise eller Espen Søgård.
    Dette handler om framtida til Lillestrøm Sportsklubb, og da er det faan meg alvor.

    Ta i, folkens - i morgen begynnet kampen for å berge livet til LSK!
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    #2
    Sorry, men jeg har null trua på at all elendigheten så langt opphører "ved en ny start".

    Vi viser til tider et mye bedre spill en det vi gjorde i fjorårssesongen, det skal vi ha. Men når vi stiller med nytt lag med nye spillere i nye og fremmede posisjoner hver bidige kamp, med en snittalder på 22 år og så og si altfor mange nye fjes sammenliknet med fjoråret, vel da går det nødvendigvis som det gjør nå.

    Vi ligger sist i Tippeligaen fordi vi er dårligst, minst samspilte og har minst rutine, hverken fra eller til. Det er realiteten.

    Dessuten har sesongen så langt har vært preget av:
    • Skader på sentrale spillere
    • De berømte marginene i mot
    • Regelrette tabber
    • Ræva dommere

    Det vi trenger er ikke en ny start, men en eksorsist. Helst en jævli god en.
    Last edited by holmiz; 07.05.2009, 12:04. Begrunnelse: kommafeil
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • arni
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2007
      • 109

      #3
      Fy faen det er så rævva.... Angrer på att jeg betalte 90 kr for å se denne kampen... Faen ikke verdt 9 kr en gang!!!!!!!!SKJERPINGS, 3 trekk med ballen vettu så er den borte....

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        UANSETT om vi rykker ned eller ikke ,jeg gir meg aldrig..Jeg kommer til og tro at dette går helt til det teoretisk ikke er mulig-....Faen for en sutre gjeng her inne snart på samme nivå som spillerne jo:???:,,,,DET ER NÅÅÅÅÅÅ spillerne,klubben,trenerne,baneman,vaskekjerringa, kioskvaktene osv osv trenger støtte og det skal dem få fra meg....JEG GIR MEG ALDRIG...

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Der er jeg enig tullebukk. Det at jeg nå har insett nedrykk så kan jeg bare forberede meg på nedrykk å fortsatt gi min støtte!!!!!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            mot Odd må vi stille med.

            Otto
            Håvard,Riseth,Kippe,Eriksen
            Bhr,Kiko(Espen),Dosso,Mykle
            Arild,OO

            Ser at dette laget mangler en kreativ midbane og en venstre kant ...Men dette laget er det beste vi kan stille med nå....Og nå må faen meg Kippe vise at han er kaptein og gå i krigen for nå er det krig det er snakk om ....

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              #7
              Det er i perioder som nå man ser hvem som er egnet til å gå i krigen!!!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Tommel opp hvis du er klar for og ofre alt for Lsk uansett med eller motgang.NÅ ER DET KRIG OG DEN SKAL VI VINNE ,MEN VI VINNER IKKE HVIS VI IKKE STÅR SAMMEN.

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av skotten
                  Det er i perioder som nå man ser hvem som er egnet til å gå i krigen!!!
                  Problemet er kanskje at vi ikke ser noen.....

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av sniper
                    Problemet er kanskje at vi ikke ser noen.....
                    Snakket vel heller om hvilke som graver seg ned, og hvilke som bretter opp erma på tribune og forum. Med eller uten tåpelig hodeplagg...

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av skotten
                      Snakket vel heller om hvilke som graver seg ned, og hvilke som bretter opp erma på tribune og forum. Med eller uten tåpelig hodeplagg...
                      aha, du snakker om publiken....da tenkte jeg feil, for jeg tenkte spillere...

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #12
                        Treningsleir...

                        Kanskje Henning Berg burde ta med seg spillerne på en treningsleir frem mot neste seriekamp? Trenger ikke bruke masse penger og reise langt bort, men komme seg litt unna og gi gutta en leksjon i hvordan fotballspillere skal leve, trene, spise, tenke, sove og spille som profesjonelle fotballspillere!!
                        8-10 dager uten junkfood, puling, playstation og full fokus på ovennevnte kan jo gi dem en pekepinn på hvor bra de faktisk har det og at det er på tide at ALLE spillera gjør som de skal på trening, i kamp og på fritiden heretter.

                        Kommentar

                        • norskpoker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 399

                          #13
                          Ingen dum ide Folke, men problemet vårt er jo at halve a-laget ikke er ferdig med videregående skole...

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av norskpoker
                            Ingen dum ide Folke, men problemet vårt er jo at halve a-laget ikke er ferdig med videregående skole...
                            Da får de ta med en lærer (evt. Gunnar Falkum), evt ta igjen det tapte siden.. Tviler på at det blir ett problem.

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Da får de ta med en lærer (evt. Gunnar Falkum), evt ta igjen det tapte siden.. Tviler på at det blir ett problem.
                              Mai er eksamenstid så dette er nok dessverre ganske så uaktuelt.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                Mai er eksamenstid så dette er nok dessverre ganske så uaktuelt.
                                Kan ikke huske at jeg hadde noen eksamen før etter 17 mai da jeg gikk på vgs, men nå er da det over 10 år siden...
                                Uansett kan man ikke ha fokus på om det går i forhold til skole eller ikke, kan ikke lage ett problem ut av en fille ting.
                                Ta med en lærer, som kan hjelpe de med skolearbeid. Send dem som evt har eksamen til skolen de dagene det gjelder.
                                I denne tid er skolen uvesentlig og all fokus skal være på klubb.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Gammern har rett, sesongen starter 16. mai. Da må vi begynne å plukke poeng. Jeg har så langt trøstet meg med at vi tross alt har spilt mye bedre i år enn på samme tidspunkt i fjor. Og det er det som gjør at jeg har tro på at dette skal snu, men da må vi begynne å plukke poeng. Vi har spilt tre av kampene våre på hjemmebane og objektivt sett vært best der.

                                  På tide at Åråsen nok en gang blir en Festüng, et Fort, en hjemmebane der plassen sikres. Bortebane er bonus!

                                  Mot Odd må det mobiliseres som borte mot Moss i 2002. Og da snakker jeg om innstilling både blant supportere og spillere. Sammen kan vi snu dette, men da må de positive kreftene få regjere, ikke de som omgir seg med negativ energi!

                                  Mot Odd må de syngende være på plass minst en time før kampen. La oss lage en "storkamp"-følelse. Dropp ølen på Martins, kom deg på Åråsen, det er ingenting som går av seg sjøl. La oss lage en ramme verdig viktigheten av denne kampen!
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Mot Odd må de syngende være på plass minst en time før kampen. La oss lage en "storkamp"-følelse. Dropp ølen på Martins, kom deg på Åråsen, det er ingenting som går av seg sjøl. La oss lage en ramme verdig viktigheten av denne kampen!
                                    Her er jeg faktisk enig. Beklageligvis hører LSK sjeldent på visdomsordene fra forumet. La oss i det minste lage "helvete" fra tribunen 16. mai.

                                    Felt O SS er med!
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Jeg stikker til syden den 16 mai og blir der i 3 uker,,,men jeg kjøper billetter til alle kampa så kjerringa og unga kommer....Jeg kommer til og sitte og drikke øl og skrike som faen(bli ikke overaska om dere hører det helt til åråsen) på en eller annen pub. Ønsker alle i LSK familien lykke til og tvi tvi alle sammen.

                                      Kommentar

                                      • nothingman
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2009
                                        • 47

                                        #20
                                        Er det nå vi skal stille opp i hopetall på fredagstreninga (den 15.) og vise spillera hvor dem har oss? Få med tromma og så mange kanaris som over hode mulig.

                                        Selvom det ser som mørkest ut akkurat nå, har jeg en sterk følelse av at ting snur mot Odd. La oss bidra på en best mulig måte.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎