16. mai starter sesongen på nytt!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Sånn som det er nå, tror jeg det er lurt å "nulle ut" sesongen hittil og start på nytt. Nå er det en luke opp til 15. plass så ting er ikke snudd i løpet av en kamp.

    Supporterne må mobilisere slik som vi gjorde i den nevnte kampen mot Moss i 02 og mot godset i 07 etter Kärjeng. Kanskje bør KFL prøve å få med RB for å få folk på Åråsen. (Evt kan LSK dumpe prisene).

    I tillegg må Berg legge om juniorsatsingen sin. Bygg opp laget rundt en stamme med etablerte og deretter spe på noen juniorer. Ikke omvendt. Idag var det litt ekstraordinært, men mot Odd går jeg ut fra at flere er tilgjengelige. Noen juniorer har ikke vist at de tar nivået. Samtidig må de etablerte som har tabbet seg ut, ristes litt.

    Cupkampen bør brukes for det den er verdt, selv om det er et pliktløp.

    Kommentar

    • Kenneth
      Medlem
      Hoffnarr
      • Oct 2005
      • 51

      #22
      Bruke det vi har, selv om håret er grått..

      Dytt inn: Grodås i mål. Berg, Bjarmann og Bergdølmo i forsvar..
      Og Petter Belsvik som spiss...
      Kan man få mer rutinerte spillere og dytte inn når man trenger?

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #23
        Det er jo ikke engang et "lag" vi har, alt forandres jo til hver kamp, minner mere om en tilfeldig gruppe mennesker som settes sammen på en bane for å spille :-) nei her må ting skjerpes betraktelig hvis ting skal gå vår vei. spørsmålet er bare om vi har potensialet til å skjerpe oss nok til å beholde plassen i TL, frem til nå ser det mørkt ut!
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1212

          #24
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          mot Odd må vi stille med.

          Otto
          Håvard,Riseth,Kippe,Eriksen
          Bhr,Kiko(Espen),Dosso,Mykle
          Arild,OO

          Ser at dette laget mangler en kreativ midbane og en venstre kant ...Men dette laget er det beste vi kan stille med nå....Og nå må faen meg Kippe vise at han er kaptein og gå i krigen for nå er det krig det er snakk om ....
          Følger du ikke med eller? Nesten alle du nevner er jo skada. Man bytter ikke keeper annenhver match, og på midtbane og i angrep tyder rapportene på at flere av de er langtidsskada.

          Hansen
          Håvard, Riseth, Kippe, Ringstad
          BHR (Forhåpentligvis) Bjørkøy, Dosso, Johnsen
          Arild (Forhåpentligvis) Iggy (Bergmann)

          Benken: Resten som ikke er skada

          Kommentar

          • KanariGulFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 454

            #25
            Alle andre klarer nedrykk, hvorfor skal ikke LSK klare det? ikke det at jeg ønsker det, men dersom det skulle være tilfelle er jeg 100% sikker på opprykk igjen.

            men som jeg leste i tråden her, at lsk-spillerene ikke kan reise på treningsleir pga vgs og eksamner (vet dette er litt spøk også), men vi kan ikke ha ett A-lag, ett såkalt topplag, som prioriterer skole eller andre hobbyer foran klubben. Er man spiller på LSK skal ingenting annet prioriteres foran LSK!! (familie er til en viss grad greit). Man vet hva man går til, man vet hva slags ansvar man får, og man vet man skal ofre alt, blø for drakta, gjøre alt i sin makt for at nettopp vårt lag skal være best!!!
            Man kan spørre seg; Hvor ligger hjertet til våre spillere? Trives de med jobben de har? Bør de heller satse 100% på almennfag i videregående, eller skal de bli fotballproffer? Trener de nok og riktig, spiser de riktig? Er de seriøse fotballspillere? Er det noe styret/trenere gjør feil når vi ser at veldig talentfulle spillere blir dårligere i LSK, for så å selge/låne bort når de ikke presterer hos oss, og se at de blir like gode som de var tidligere med en gang i den nye klubben? Er det dårlig luftkvalitet i Lillestrøm som gjør noe med spillerene? Bør noen pensjoneres? Bør vi ha litt jevnere alder på spillerene våre?
            Jeg har så mange spørsmål, og svar får jeg ikke før vi ligger på toppen av tabellen og DÉT kan ta lang tid :'(

            Kommentar

            • KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

              #26
              Fra nyhesttråden:
              Til tross for en elendig serieåpning vil foreløpig ikke Berg endre målsetningen om å ta medalje.

              - Det er 22 kamper igjen, så tida får vise om medalje er realistisk. Man vet jo aldri i eliteserien. Fortsetter spillerene i Start å skinne er det ikke sikkert de blir der lenger enn til sommeren. Det er jo ikke noen andre klubber enn Rosenorg som kan si nei til høye bud, sier Berg - og antyder at noen av overraskelseslagene kanskje blir redusert utover i sesongen.
              Optimist

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                #27
                Odd har imponert meg stort borte i år. De har kun tapt for viking borte. Vi MÅ ha spillere tilbake fra skader til denne kampen ellers fortsetter rekken uten seier - GARANTERT!

                Kommentar

                • Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

                  #28
                  De fire neste seriekampene vil være veldig avgjørende for LSK. Da skal vi møte det som i utgangspunktet skal være overkommelig motstand (Odd, Strønsgodset, Sandefjord og Lyn). Ingen lag der som bør skremme vannet av oss. Med gode resultater i disse kampene kommer jeg til å være superoptimist fremover. Da har vi vist at vi kan. Får vi derimot ikke gode reslutater, da er jeg derimot mer tilbøyelig til å male fanden på veggen...

                  Klarer vi som trådstarter skriver å nullstille oss til første match og får et godt resultat = seier, så håper jeg at mange skuldre senkes betydelig. Spesielt for ungguttene vil det være viktig. 16. mai kampen må vi mobilisere til, og vise at vi er Norges beste supportere også i motgang!

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                    Fra nyhesttråden:


                    Optimist
                    Slik laget fremstår nå er det tåpelig å snakke om medalje. Målet nå er å unngå nedrykk og økonomisk krise, så får vi ta 5 årsplanen til Berg etter hvert.

                    Noe må gjøres ASAP. Vi kan ikke lukke øynene å håpe det går over.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #30
                      Kjenner jeg begynner å få godfølelsen foran 16. mai kampen. Dette blir tre gode poeng å ta med seg.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #31
                        Jeg er 100% klar for å gi maks av meg selv på tribunen 16. mai!
                        Håper dette gjelder alle andre også. Om dere kjenner noen som planlegger å sitte hjemme så sørg for å tenne gnisten i dem. Vi må lage et helvetes liv på tribunen!

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          UANSETT om vi rykker ned eller ikke ,jeg gir meg aldrig......JEG GIR MEG ALDRIG...

                          Enig med deg her tullebukk, ikke faen om jeg gir meg. Jeg blir med denne klubben videre om de så rykker ned til laveste divisjon...
                          Jeg syter og klager fælt etter kamper av og til, men det er kun fordi jeg bryr meg, og neste kamp står jeg igjen klar. Lærer aldri heldigvis!

                          Disse verdiene skal bringes videre i familien min. Det skal jeg sørge for!

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Henrik
                            Kjenner jeg begynner å få godfølelsen foran 16. mai kampen. Dette blir tre gode poeng å ta med seg.
                            Ja, for spillet i det siste tilsier champagne-fotball på dagen før dagen.

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Emil B
                              Ja, for spillet i det siste tilsier champagne-fotball på dagen før dagen.
                              Trenger ikke spille champagne-fotball for å plukke 3 poeng. Ikke troa på champagne-fotball, men har troa på 3 poeng!

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Ja, for spillet i det siste tilsier champagne-fotball på dagen før dagen.
                                Tja, men mange spillere på vei tilbake så skal du ikke se bort fra at det blir tre poeng selv om det ikke blir champagnefotball.

                                Jeg husker også hvordan vi totalt overkjørte Viking på Åråsen tidligere i sesongen, der et poeng ikke kan karakteriseres som annet enn et ran. En liten pause på halvannen uke nå er akkurat hva vi trenger.

                                Det er tross alt ikke mer en 6 poeng til øvre halvdel av tabellen, og det er 22 serierunder igjen av sesongen.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                                  Kjenner jeg begynner å få godfølelsen foran 16. mai kampen. Dette blir tre gode poeng å ta med seg.
                                  Hvor lenge ble du sittende å supe på Katedralen i går egentlig...?

                                  Jeg skal være sjeleglad hvis vi klarer uavgjort mot 3.divisjonslaget i helgen, og samtidig unngår alt for mange skader.

                                  Odd? Glem det med mindre noe ekstremt positivt skulle skje. Tipper vi ser hestehodet til THK på trenerbenken til Henning Berg og Judas etter matchen. Jeg frykter en match som vil få fadesen i Bergen under Uwe til å fremstå som en parademarsj i forhold. Nei, spellera kan nok glemme å ha planer for hyggelig 17.-maifrokost.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • joacim
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2009
                                    • 559

                                    #37
                                    odd på hjemmebane burde normalt ikke være noe problem. men denne sesongen er litt unormal da... fugla gutt til jeg dør.. kommer aldrig til å miste troa på gutta i gult og svart. det er nå de trenger oss mest. så nå må vi stå på alle mann. få med dere en venn eller to. håper på 10000 + mot odd. FORZA FUGLA!
                                    Styremedlem 2016

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      #38
                                      Odd på hjemmebane bruker å være et av våre største problem, så det at det er en unormal sesong kan denne gangen kun være av det gode:???:

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #39
                                        Etter ha sett Odd spille mot Brann i dag er jeg nesten overbevist om at vi har faen ikke en tjangs i havet til å slå dem!
                                        håper jeg tar feil og at LSK løfter seg flere hakk og at spillerne får ut sitt beste, da skal det gå, men.......
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          Etter ha sett Odd spille mot Brann i dag er jeg nesten overbevist om at vi har faen ikke en tjangs i havet til å slå dem!
                                          LSK vinner 2-0!
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎