16. mai starter sesongen på nytt!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #41
    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
    Etter ha sett Odd spille mot Brann i dag er jeg nesten overbevist om at vi har faen ikke en tjangs i havet til å slå dem!
    håper jeg tar feil og at LSK løfter seg flere hakk og at spillerne får ut sitt beste, da skal det gå, men.......
    Håper de fremstår mer puslete på bortebane, for jeg er enig i at de var knallgode i dag.

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #42
      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      Etter ha sett Odd spille mot Brann i dag er jeg nesten overbevist om at vi har faen ikke en tjangs i havet til å slå dem!
      håper jeg tar feil og at LSK løfter seg flere hakk og at spillerne får ut sitt beste, da skal det gå, men.......
      Frekk scoring av Brenne. Virkelig Koren-nivå. Det var jo også Koren Brenne hadde den utakknemlige jobben å skulle være erstatter for. Det er en vanskelig nok oppgave selv under optimale arbeidsforhold. Det fikk han aldri i LSK.

      Ekstremt synd våre inkompetente trenere og ledere ikke klarte å ta vare på Brenne. I stedenfor ble han først plassert i skammekroken på venstrekant, før han ble skyflet unna som en bortgjemt gjenstand i et konkursbo. Som Odd nå ser, så er det på konkurssalg man kan gjøre de store kuppene...

      Konkursbo. Inkompetanse. LSK.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #43
        Herregud så enig jeg er! det var ikke Brenne det var noe feil med, men hele forbanna laget i fjor, nå kunne vi trengt en Brenne på laget
        Opprinnelig skrevet av BennyLem

        Ekstremt synd våre inkompetente trenere og ledere ikke klarte å ta vare på Brenne. I stedenfor ble han først plassert i skammekroken på venstrekant, før han ble skyflet unna som en bortgjemt gjenstand i et konkursbo. Som Odd nå ser, så er det på konkurssalg man kan gjøre de store kuppene...

        Konkursbo. Inkompetanse. LSK.
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #44
          Opprinnelig skrevet av skotten
          Håper de fremstår mer puslete på bortebane, for jeg er enig i at de var knallgode i dag.
          De har spilt uavgjort mot Stabæk (3-3), RBK (1-1), og TIL (1-1). Før sesongen ville de fleste ha sagt at dette er topp3 de vanskeligste bortekampene.

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #45
            drit i formasjoner, drit i andre taktiske valg, drit i spillerform. Vi skal gi ALT på tribunen. Vi skal legge grunnlaget for stemningen og kampen allerede på oppvarmingen. Psykopater alle sammen!

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              Opprinnelig skrevet av Trondeo
              drit i formasjoner, drit i andre taktiske valg, drit i spillerform.
              Hva med dommere, glatte sko, vind, regn, kunstgress, uflaks, tilfeldige tabbber og skader? Det har vært flittig benyttede unnskyldninger for tap i år.

              Opprinnelig skrevet av Trondeo
              Vi skal gi ALT på tribunen. Vi skal legge grunnlaget for stemningen og kampen allerede på oppvarmingen. Psykopater alle sammen!
              Helt klart fra Felt O også. Hatter på kanskje?
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎