LSK-Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #21
    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Kan nesten ikke huske sist vi hadde spisser som var gode sammen.
    Metern og Mykle i termodressligaen.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #22
      Opprinnelig skrevet av Folke
      Som vanlig en bra k-bok, stort sett enig denne gangen også!
      Men syntes vel egentlig Otto får litt vel bra betalt, var vel ikke noe som skulle tilsi at han skulle få så bra betalt? Men godkjent kamp, ingen tabber, men som flere sier mye somling. Jeg gir han 5!
      Søgård overrasket og han fortjener sin karakter.
      Sundgot funkerer som alltid bra som oppspillspunkt, men blir jo ikke noe mål ut av det... Men ja han holder på ballen, fordeler ballen og er klok i dette spillet og fungerer som sagt tidligere best sammen med raske spillere på topp. Nosa gjorde jobben sin bra, men syntes vel Sundgot-Bukken passer bedre sammen også kan Nosa spille sentralt. Bukken jr er rask, nådeløs og en spennende type jeg tror vi kommer til å få se mye av i tiden fremover.
      Myklebust gjorde vel sin minst dårlige kamp, men når skal andre få sjansen på denne plassen? Er det snakk om at noen har klippekort på laget må det være han!!!!
      Hvorfor Bukken Jr? Han har jo såvidt slutta med bleier... Synes vi endrer lagoppstilling alt for ofte.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kristian
        Hvorfor Bukken Jr? Han har jo såvidt slutta med bleier... Synes vi endrer lagoppstilling alt for ofte.
        Hvorfor ikke? Nytter ikke å spille med Sundgot som enslig spiss, det blir det ikke mål av. Så Sundgot må evt ha en som er rask og målfarlig ved sin side, av de vi har i troppen er det da ikke så veldig mange å ta av. Samme hvor gammel han er, spesielt siden han spiller spiss.
        Men hvem som spiller fremover hører vel en annen tråd til egentlig..

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #24
          Synes det blir litt for mye bytting av spillere og juniorer(skader har selvsagt noe av skylda her). Han får heller prøve seg i de siste 20-30 i noen kamper til før han starter synes nå jeg.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7048

            #25
            Jayzus! En 16-åring er ikke løsningen på spissproblemet vårt, for pokker. Sundgot og Nosa er veien framover.

            La lille-Bukken få noen innhopp for å kjenne på nivået. Det er jeg helt for både for ham og andre av våre yngste a-spillere, som Ruben G. Juniorspillere kommer ikke til å kunne berge plassen for oss.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #26
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Jayzus! En 16-åring er ikke løsningen på spissproblemet vårt, for pokker. Sundgot og Nosa er veien framover.

              La lille-Bukken få noen innhopp for å kjenne på nivået. Det er jeg helt for både for ham og andre av våre yngste a-spillere, som Ruben G. Juniorspillere kommer ikke til å kunne berge plassen for oss.
              Problem 1; Nosa er ikke spiss, det så vi nok ganger mot Odd...
              Problem 2; Sundgot er altfor treig til å bekle en ensom spiss plass.
              Løsning i mine øyne burde være at Nosa spiller litt lenger tilbake på banen, så kan han drible, passe og komme på løp igjennom. Da slipper vi å se han slå offside rekordene til Occean, men samtidig kan han bidra med alt han er god på. Sundgot blir da avhengig av å ha en ved sin side som kan gå på løp i bakrom, mens Sundgot kan fortsette med det han er god på.
              De som evt kan bekle en spissplass ved siden av Sundgot er i mine øyne Edwin og BBS. I og med at ingen av disse spilte sist kamp og dette er en tråd om den kampen så nevner jeg Bukken Junior som en passende type til å bekle den plassen.. Syntes det lille han gjorde mens han fikk sjansen (pluss det lille vi har sett av han i andre kamper) så bra ut og at han i motsetning til mange andre faktisk prøver å gå på mål! Men for all del, start gjerne med Edwin eller BBS på topp, eller begge to samtidig for min del. Bare jeg slipper å se Sundgot alene på topp, eller sammen med andre spillere som ikke passer sammen med Sundgot sin spillestil. Nosa er i mine øyne en av de mest spennende spillerne vi har hatt på Åråsen på flere år og det blir for dumt å flytte han rundt på banen i forskjellige posisjoner hver gang noen er skada/suspendert..
              Å berge plassen i tippeligaen er det INGEN enkeltspillere i LSK som er gode nok til å gjøre, det handler først og fremst om å finne frem til det beste laget og i den sammenheng har alder ingen ting å si. Spesielt ikke på en spissplass, skulle nesten tro det var en fordel å være ung, motivert, uredd, rask og en "rett på mål" type i den sammenheng.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎