Slipper Per Mathisen for lett?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pasirasi
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Nov 2006
    • 18

    Slipper Per Mathisen for lett?

    Jeg mener i alle fall det er betimelig å stille spørsmålet.

    Alle er enige om at Per Mathisen er en kjernekar, som har stått på for Sportsklubben i mange år. Ikke bare har han spyttet inn sponsorpenger gjennom sitt eget firma Åkrene Mek, han har også tatt ansvar i ulike roller.

    Men: Som den valgte leder av styret er det han som har det øverste ansvaret for de valgene som er tatt de siste fire årene. Han var med i teamet som velsignet at Per Berg i realiteten fikk "all makt" - som igjen førte til at Rösler ble sparket og Nordli ansatt.

    Og det er under Mathisens ledelse at vi virkelig har havnet i pengeknipe som har gjort at vi må leie ut etablerte spillere - og ikke har råd til å hente noen nye.

    Med andre ord: Det er under hans ledelse det virkelig har gått rake veien nedover.

    De siste dagene har jeg tenkt som følger:
    Er det virkelig ingen av de som er igjen på Åråsen i dag som har ansvaret for at vi styrer mot et nedrykk for første gang på en mannsalder?

    Skal det virkelig ikke få noen konsekvenser?

    Hva mener dere?
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    Nei, nå får det faen meg være nok. Er vi Brannsupportere, eller hva? Jeg har vært med på heksejakt selv, jaggu satte jeg ikke i gang en også(metern), men nå må det være stopp. Har folk virkelig så lite å holde på med at de må bruke tida på å finne syndebukker for elendigheten? Er ikke vi Kanarifansen, som står opp i motvind og i tykt og tynt? Er ikke vi den eneste supportergrupperingen i Norge som gjennomgående omtales som de beste motgangssupporterne i landet?

    Om det noensinne var et tidspunkt for samling i hele klubben måtte det tidspunktet være nå! Om vi, som supportere, virkelig anser oss selv for å være en del av klubben, for å være en grunnleggende bestanddel LSK ikke kan overleve uten, bør vi kjenne vår besøkelsestid. Vi må stille oss bak de som tross alt allerede lever under et massivt press, ikke hakke løs på dem som om noen hadde barbert skallen deres og lurt folkeregisteret til å skifte navnene deres til Tom Henning.

    Dette har gått for langt, og negativiteten kan komme til å forplante seg langt forbi kfl.no. Dette har blitt en jævla parodi!!!
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #3
      Konsertfilmen Heart of Gold går nå på TV2 Zebra. Vel så viktig og like relevant for poengfangsten.

      Kommentar

      • egil
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1119

        #4
        Jeg hørte samme person skrike "få vekk Moldskred og Pedersen" flere ganger på sittan i fjor. Han fikk vilja si, og se hvordan det har gått! At den personen kan sove godt om natta skjønner ihvertfall ikke jeg......
        KFL - medlem nr 23

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Nei, nå får det faen meg være nok. Er vi Brannsupportere, eller hva? Jeg har vært med på heksejakt selv, jaggu satte jeg ikke i gang en også(metern), men nå må det være stopp. Har folk virkelig så lite å holde på med at de må bruke tida på å finne syndebukker for elendigheten? Er ikke vi Kanarifansen, som står opp i motvind og i tykt og tynt? Er ikke vi den eneste supportergrupperingen i Norge som gjennomgående omtales som de beste motgangssupporterne i landet?

          Om det noensinne var et tidspunkt for samling i hele klubben måtte det tidspunktet være nå! Om vi, som supportere, virkelig anser oss selv for å være en del av klubben, for å være en grunnleggende bestanddel LSK ikke kan overleve uten, bør vi kjenne vår besøkelsestid. Vi må stille oss bak de som tross alt allerede lever under et massivt press, ikke hakke løs på dem som om noen hadde barbert skallen deres og lurt folkeregisteret til å skifte navnene deres til Tom Henning.

          Dette har gått for langt, og negativiteten kan komme til å forplante seg langt forbi kfl.no. Dette har blitt en jævla parodi!!!
          Jeg har ikke nok nærhet til ryktesentrene rundt LSK, eller kunnskapen som er nødvendig for å mene noe om hvem som bør stilles til ansvar for hva på Åråsen. Kun en formening om at ethvert medlem av forumet bør få lov til å ytre sine meninger uten å skulle bli skutt ned så til de grader...
          Med tanke på alt det rare som har skjedd i LSk siden høsten 2005, så mener jeg det er betimelig om noen ønsker å stille spørsmålstegn ved vedkommende som har hatt vervet som styreleder i hele den perioden. Det betyr IKKE at jeg mener at vedkommende er feil mann i feil posisjon, tvertimot. Med bakgrunn i den innsatsen han har gjort for LSK kan Per M. få bli sittende i mange tiår fremover for min del.
          Knurr...

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #6
            Opprinnelig skrevet av egil
            Jeg hørte samme person skrike "få vekk Moldskred og Pedersen" flere ganger på sittan i fjor. Han fikk vilja si, og se hvordan det har gått! At den personen kan sove godt om natta skjønner ihvertfall ikke jeg......
            Med samlet 2-3 mill i lønn kan du tenke deg konsekvensene av å ha sånne spillere på benken/tribunen enda ett år....

            Kommentar

            • egil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1119

              #7
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Med samlet 2-3 mill i lønn kan du tenke deg konsekvensene av å ha sånne spillere på benken/tribunen enda ett år....

              Enig, men det var egentlig ment som et ironisk innspill til åpningsinnlegget
              KFL - medlem nr 23

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #8
                Opprinnelig skrevet av egil
                Enig, men det var egentlig ment som et ironisk innspill til åpningsinnlegget
                Hehe... Den tok jeg nå...!!!

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Nei, nå får det faen meg være nok. Er vi Brannsupportere, eller hva? Er ikke vi Kanarifansen, som står opp i motvind og i tykt og tynt? Er ikke vi den eneste supportergrupperingen i Norge som gjennomgående omtales som de beste motgangssupporterne i landet?
                  For guds skyld. Ikke begynn med hersketeknikken om at jeg-er-en-bedre- supporter-enn-deg-fordi-jeg-støtter-i-motgang.

                  Trådstarter starter en debatt som gitt dagens situasjon er rett og rimelig. Jeg står også å synger uansett resultat, stiller opp selv med 10 strake uten seier og stiller også opp neste år i Adecco og året etter i andre divisjon hvis det måtte være.

                  Men Per Mathisen kan ikke hvile på gamle laubær. Ja, han jobba nok ræva av seg og sto på for klubben sist gang vi var farlig nær konkurs, men la fortid være fortid. Nå snakker vi om hvem som er ansvarlig for de siste to-tre års mareritt og ikke minst hvem som kan lede oss ut av uføret. Det er godt mulig at den mannen er Per Mathisen, men siden hans ansvar opp i det hele knapt nok nevnes fordi en stor del ærer han for det som skjedde ved forrige krise, så er det noe galt.

                  Per Mathisen har sagt at Henning Berg sitter uansett tabellsituasjon. DET er galt i mine øyne, og jeg vil i tillegg vite mer om HVEM som har bidratt til at klubben har havnet i uføret og hvilke kontrollmekanismer som har feilet. Jeg er ikke her for å ære det som ble gjort for mange år siden. Jeg vil vite sannheten om hvilket ansvar Uday, Fjøra, Berg, Grønlund har for situasjonen - og da er det betimelig å trekke Per Mathisen også opp av hatten.

                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Dette har gått for langt, og negativiteten kan komme til å forplante seg langt forbi kfl.no. Dette har blitt en jævla parodi!!!
                  Nei, parodien er at LSK er såpass fornøyd med nedrykk at treneren sitter uansett. Parodien er supportere som tror at nedrykk er veien til seriemesterskap. Og ikke minst er parodien supportere som er mer opptatt av dommere, skovalg og marginer.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13271

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                    F Jeg vil vite sannheten om hvilket ansvar Uday, Fjøra, Berg, Grønlund har for situasjonen - og da er det betimelig å trekke Per Mathisen også opp av hatten.
                    Vil du vite sannheten eller vil du sparke dem? Du skriver jo tidligere at du ikke vil sparke berg, men vil at Grønlund skal sparkes. Kan du stå for dette uten å vite "sannheten"? Dette virker mer som parodi enn skovalg og dommeravgjørelser.

                    PS! Selv om mange sier at "tabellen lyver ikke" så betyr ikke det at alt annet er løgn.

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #11
                      Jeg synes dette begynner å lukte ganske hyklersk og etterpåklokt. Det eneste, meg bekjent, folk reagerte på i forbindelse med nysatsingen før denne sesongen var at vi ansatte Bergdølmo. Ellers har de fleste supporterne lenge etterlyst satsing på ungdommen og økonomisk ryddighet.

                      Mathisen må ta sin del av ansvaret for at klubben satset høyt, men at pengene man brukte gikk til løskrutt bør vel Uday og Fjøra lastes for? Når man da stod igjen med en stall, som ikke var forferdelig, men blottet for selvtillit og med mange gamle spillere, for så å slanke den samme stallen, erstatte dyre veteraner med unge spillere uten erfaring, må man kunne vente at stallen er svekket. Svekket i forhold til en sesong hvor vi faktisk var nære ved å rykke ned.

                      Skal Mathisen settes under lampen fordi vi prøvde å satse (noe få mislikte på tiden), eller skal han vurderes for hvordan den generelle økonomien er i klubben og grepene vi har gjort i det siste? Så vidt jeg har forstått, står det ganske bra til etter vinterens grep, og på lang sikt har man gjort mange gode grep. At Per Berg fikk makta, var jo fordi det var han som ga oss respiratorhjelp. Jeg synes ikke Mathisen skal lastes for at Berg i ettertid tvang Rösler ut av klubben. Det var ikke mange som pekte på noen gode alternativer til Bergs krav.

                      Redigering:

                      Glemte å nevne poenget angående freding av Henning Berg. Jeg støtter dette fordi:

                      1. B & B har vist at de kan få til både fin og resultatmessig god fotball i Lyn. Skiklubben sliter som bare av det nå i tiden etter de forlot klubben, og jeg tror vi havner over Lyn i år.
                      2. Stallen er svekket på kort sikt.
                      3. Vi har hatt drøyt mange skader som neppe kan lastes Henning Berg.
                      4. Kampprogrammet har vært tøft.
                      5. Spillertypene vi har hentet er spennende.
                      6. Kortsiktig tankegang er sjelden en suksessformel og en ny trener skal ikke sparkes før han har blitt varm i trøya.
                      7. Satsing på ungdommen innebærer en viss risiko.
                      8. Vi har hatt marginer imot.
                      9. Jeg har stor tro på at dette snur når vi har spillerne våre tilgjengelig igjen.
                      10. Den offentlige fredingen fører til mindre krisefokus og spekuleringer i media, altså mer ro.
                      Last edited by Kimito; 21.05.2009, 12:03.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av pasirasi
                        Jeg mener i alle fall det er betimelig å stille spørsmålet.

                        ...

                        Hva mener dere?
                        Veldig bra at du tar opp temaet. Absolutt alle bør evalueres, spesielt i en situasjon slik som nå.

                        Jeg tror Per kanskje slipper lett unna fordi han virker som en jovial type, samtidig som det kan fremstå som uklart hva han egentlig gjør i klubben. Typer som Uday, Fjørtoft og Grønlund er mer tydelige mål å sikte seg inn mot.

                        For all del, kjør debatt. Ingenting hadde vært bedre enn å fått evaluert positive og negative sider ved Per.

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Nei, nå får det faen meg være nok. Er vi Brannsupportere, eller hva? Jeg har vært med på heksejakt selv, jaggu satte jeg ikke i gang en også(metern), men nå må det være stopp.
                        Men hvorfor er det greit å skulle kvitte seg med Meter'n, mens Per går fri? Meg bekjent er Per mer sentral i klubben enn Meter'n, på godt og på vondt.

                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Men Per Mathisen kan ikke hvile på gamle laubær. Ja, han jobba nok ræva av seg og sto på for klubben sist gang vi var farlig nær konkurs, men la fortid være fortid.
                        Tror du kanskje er ved kjernen her. Per har jobbet hardt og lenge. Kanskje hadde det uansett vært på tide at han fikk avløsning for å få inn nytt blod og nye krefter.

                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Per Mathisen har sagt at Henning Berg sitter uansett tabellsituasjon. DET er galt i mine øyne,
                        Dette er et meget interessant tema, som strengt tatt burde ha blitt behandlet i en egen tråd. Hvorfor har ledelsen gitt Berg en slags "udødelighetskappe", og hvorfor støtter de fleste supportere opp om dette?

                        Her synes jeg det faktisk er nærliggende å sammenligne med fjoråret. Objektivt sett, så er vi dårligere enn i fjor. En annen faktor som burde ha talt til fordel for Uday i fjor, var at han tross alt hadde skaffet fjerdeplass og cupgull i 2007. De burde ha gitt litt kred og ro i 2008. Alikevel blir han bastant fjernet tidlig på.

                        Berg har overhodet ikke noen historikk som trener i LSK (bortsett fra en seier i fjor). Alikevel har han fått full tillitt når han leverer dårligere en Uday. Noe skurrer her. La gå at Uday slet på spillere og hadde andre konflikter som kan ha bidratt til hans avgang, men det rettferdiggjør ingen fredning av Berg i år.

                        Gjør et lite tankeeksperiment her: Hvordan hadde stemningen i klubben og fansen vært hvis det var Pellerud, Erlandsen, Uwe, Uday eller Erland Johnsen som hadde levert elleve seriekamper, med kun en seier? Ti strake kamper uten seier.

                        Hadde noen av disse hatt full tillitt blant ledere og fans? Jeg tror svaret er nei.

                        Hvorfor er Berg udødelig plutselig?

                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        og jeg vil i tillegg vite mer om HVEM som har bidratt til at klubben har havnet i uføret og hvilke kontrollmekanismer som har feilet. Jeg er ikke her for å ære det som ble gjort for mange år siden. Jeg vil vite sannheten om hvilket ansvar Uday, Fjøra, Berg, Grønlund har for situasjonen - og da er det betimelig å trekke Per Mathisen også opp av hatten.
                        En granskning, som er så i vinden i fallerte bedrifter andre steder, hadde vært på sin plass.

                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Nei, parodien er at LSK er såpass fornøyd med nedrykk at treneren sitter uansett. Parodien er supportere som tror at nedrykk er veien til seriemesterskap. Og ikke minst er parodien supportere som er mer opptatt av dommere, skovalg og marginer.
                        Jeg tror denne holdningen bidrar til nederlaget. Det virker som om klubb og supportere har resignert allerede. Nedrykk med Berg blir dermed en selvoppfyllende profeti.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #13
                          Kan vi ikke like godt bare fjerne statuen av Tom Lund også a? Drite i fortida og se framover. Syns han også slipper litt lett her. Kanskje det er Åråsen stadion? Den bør evalueres. Kanskje det er en flytting som skal til? Bytte navn på stadion? Kanskje vi rett og slett skal slutte å hete Lillestrøm? La oss sparke hele gjengen og begynne på nytt i 7 div.

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #14
                            For et sammensurium av meninger der ute...

                            Illusjon 1: At Berg er fredet. Det er åpenbart at dersom klubben (ved Per Mathisen) sier noe annet enn at Berg er fredet uansett tabellposisjon skaper en situasjon der Berg må gå. Se på hva som har skjedd de siste 10 årene i norsk fotball: Dersom det stilles spørsmål ved en treners egenskaper fra ledelsens side går det kun kort tid før treneren er ute. At Mathisen sier at Berg er fredet tror jeg han oppriktig mener, men om han faktisk vurderer Bergs stilling vil det være det totale galematias å uttrykke det i media.

                            Illusjon 2: At Mathisen er utslitt og det trengs nye koster for å rydde. Hvem vil du ha som hærfører i krigen? En som har vunnet den før og kan vise til resultater eller en en som kommer fersk inn fra utsiden uten den samme kjennskapen til organisasjonen og samarbeidspartnerne. Det er åpenbart at den beste til å lede LSK ut av en vanskelig situasjon er Per Mathisen - han har gjort det før og er den som best utstyrt til å gjøre det igjen.

                            Som vanlig skrikes det på endring for endringens skyld, noe som kun er et uttrykk for desperasjon, ikke rasjonell tenkning.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • semper fi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 823

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              For et sammensurium av meninger der ute...


                              Som vanlig skrikes det på endring for endringens skyld, noe som kun er et uttrykk for desperasjon, ikke rasjonell tenkning.

                              Det må jo være mulig å reise en debatt om sentrale skikkelser i en klubb uten å bli beskyldt for å ville ha vedkommende sparket? Spillere diskuteres og evalueres etter hver bidige kamp, og sågar etter enkelte treninger, så det skulle vel bare mangle at også ledelsen diskuteres/evalueres. Et diskusjonsforum som omhandler LSK bør ha såpass takhøyde, spør du meg.
                              -After Dark Ultras-

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av semper fi
                                Det må jo være mulig å reise en debatt om sentrale skikkelser i en klubb uten å bli beskyldt for å ville ha vedkommende sparket? Spillere diskuteres og evalueres etter hver bidige kamp, og sågar etter enkelte treninger, så det skulle vel bare mangle at også ledelsen diskuteres/evalueres. Et diskusjonsforum som omhandler LSK bør ha såpass takhøyde, spør du meg.
                                Selvfølgelig skal det være takhøyde, noe vi også har her på forumet. Jeg bare påpekter at "noen må gå"-tankegangen begynner å gjennomsyre absolutt alle diskusjoner uten at det lanseres alternativer eller begrunnelser.

                                Jeg forstår godt at man blir både oppgitt, desperat og hevngjerrig når poengfangsten er så laber som den er, men om vi skal, som de fleste etterlyser, har en konstruktiv debatt er det på tide å debattere alle sider av saken, og ikke bare skrike på hoder på fat. Akkurat det kan, som reka fint påpekte, brann-fansen ta seg av.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • semper fi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 823

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Selvfølgelig skal det være takhøyde, noe vi også har her på forumet. Jeg bare påpekter at "noen må gå"-tankegangen begynner å gjennomsyre absolutt alle diskusjoner uten at det lanseres alternativer eller begrunnelser.

                                  Jeg forstår godt at man blir både oppgitt, desperat og hevngjerrig når poengfangsten er så laber som den er, men om vi skal, som de fleste etterlyser, har en konstruktiv debatt er det på tide å debattere alle sider av saken, og ikke bare skrike på hoder på fat. Akkurat det kan, som reka fint påpekte, brann-fansen ta seg av.
                                  Det er jeg fullstendig enig i. Jeg oppfatter dog ikke hensikten med denne tråden dit hen.
                                  -After Dark Ultras-

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    A) Det er enda mer ufint å beskylde meg for å drive med hersketeknikker. Det har jeg ikke gjort, jeg har simpelthen påpekt at jeg synes det har gått for langt med tanke på jakten på syndebukker. Det er ikke å bruke hersketeknikk å argumentere med supporterklubbens status og omdømme. Jeg har aldri ment at jeg en bedre supporter enn noen som helst, og det er overhodet ikke noe som tilsier at jeg mener noe slikt i innlegget mitt. Om noe er det jo du som forsøker deg på hersketeknikk!

                                    B) Jeg har ikke skrevet noe som helst i tråden om metern på lenge, og har ingen planer om å gjøre det med det aller første heller. Jeg gikk for langt allerede i åpningsinnlegget, og selv om jeg står for min mening om Occean ikke er god nok til å være den toppscoreren vi trenger, føler jeg at jeg har bidratt til en negativ trend på forumet.

                                    C) Innlegget var vel så mye myntet på Bennys tråd om at B&B og Grønlund må gå, at jeg skrev det i denne tråden var egentlig bare en tilfeldighet. Mulig det var en feilvurdering med tanke på brukernes(benny og trådstarter) rutine og min status som moderator, men det er uansett den eneste lille flikken av selvkritikk jeg er villig til å ta i forhold til akkurat dette.

                                    D) "Selvfølgelig skal det være takhøyde, noe vi også har her på forumet. Jeg bare påpekter at "noen må gå"-tankegangen begynner å gjennomsyre absolutt alle diskusjoner uten at det lanseres alternativer eller begrunnelser. Jeg forstår godt at man blir både oppgitt, desperat og hevngjerrig når poengfangsten er så laber som den er, men om vi skal, som de fleste etterlyser, har en konstruktiv debatt er det på tide å debattere alle sider av saken, og ikke bare skrike på hoder på fat. Akkurat det kan, som reka fint påpekte, brann-fansen ta seg av"

                                    -Superbøffel, som sier det godt nok til at jeg slipper å gjøre det sjøl. Sånn rent bortsett fra at det var jeg som dro frem Brannfansen, din lurifaks.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Jeg gikk for langt allerede i åpningsinnlegget, og selv om jeg står for min mening om Occean ikke er god nok til å være den toppscoreren vi trenger, føler jeg at jeg har bidratt til en negativ trend på forumet.
                                      Fint du innrømmer det selv. Da bør ikke dette komme som noen overaskelse: Grusom B må gå! Han har startet en negativ trend på forumet som nå gjennomsyrer tankengangen (hans egne ord) på forumet. Jeg har snakket med Brannsupportere som er helt enig i saken :P

                                      Eller kanskje ikke.. Det er let å peke pekefingre, men vanskelig å komme opp med løsninger. Men når man jobber på en så eksponert jobb som det sportslige apparatet i en klubb med tusenvis av tilskuere så må man tåle at det man gjør blir blir diskutert og omtalt.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Flaut og atter flaut... Vi sparker alt og alle!

                                        Inn med nytt søppel og dyre etterbetalinger. Jeg hyller Per for jobben han gjør og har gjort for LSK

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎