Lyn - LSK man. 1. juni kl. 18.00 på Ullevaal Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Kamptråd Lyn - LSK man. 1. juni kl. 18.00 på Ullevaal Stadion

    Seriekamp 2. pinsedag mot Lyn på Ullevaal. Lyn deler nedrykksplassen med Godset - begge med 9 poeng, mens vi har 10 på kvalikk-plass. Kommer den tredje seieren på rad her? - i så fall gull verdt. Nosa + Sundgot på topp er vel rimelig bankers.
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Mitt lag:

    Otto
    Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
    Riise-Bjørkøy-Søgård-Ringstad
    Sundgot-Nosa

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Jeg håper gutta har kommet godt ned på bakken igjen etter seier mot Godset og Sandefjord. Gårsdagen resultat mot 2010 tyder i alle fall på at vi ikke er friskmeldte, noe jeg håper gutta også føler på kroppen.

      Om frykten er tilbake i øya vinner vi denne, tror vi derimot vi har en fair sjanse på seier blir poengene igjen på Ullevål.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #4
        Otto Fredrikson - Lars Kristian Eriksen, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Marius Johnsen.
        Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, John Anders Bjørkøy, Mathis Bolly.
        Nosa Igiebor, Arild Sundgot.
        Last edited by Emil B; 28.05.2009, 08:10. Begrunnelse: Myklebust er vist suspendert.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Om frykten er tilbake i øya vinner vi denne, tror vi derimot vi har en fair sjanse på seier blir poengene igjen på Ullevål.
          Så hvis spillerne har tro på seier, vinner vi ikke, mens dersom de tror at vi ikke vinner, så vinner vi??

          Tror ikke du har med deg mange idrettspsykologer med på den gitt. Heller ikke toppidrettsfolk. Man må ha troa på seg selv dersom man skal oppnå noe.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Otto Fredrikson - Lars Kristian Eriksen, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Marius Johnsen.
            Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, John Anders Bjørkøy, Magnus Myklebust.
            Nosa Igiebor, Arild Sundgot.
            Mykle er suspendert

            Kommentar

            • Mynten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 484

              #7
              Mykle må stå over med 3 gule. Ut fra tidligere seriekamper kunne man jo forvente at Bolly spiller i stedet for Mykle. Noen som vet hvorfor han ikke spilte cupkampen i går?

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #8
                Kiko er vel muligens tilbake? Blir vel muligens en variant med ham tilbake? Bjørkøy ut på kant og Søgård/Kiko i midten? Synes egentlig at Søgård og Bjørkøy bør få fortsette. Hvordan var Tokstad i cupkampen? Kanskje han eller Ringstad bør få sjansen. Bolly spilte seg vel ut av laget sist. Tror Essidiri står foran nå. Elller blir Nosa flyttet ned på ving, mens Edwin kommer inn på topp? Litt skummelt å splitte opp noe som har fungert. Et rent bytte med Mykle er kanskje å foretrekke, men man vet aldri.

                Kommentar

                • Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

                  #9
                  Vil tro ut fra hva Henning har sagt i det siste at han vil bytte minst mulig på laget. Den dårlige sesoninnledningen har han jo tillagt mye alle byttene på laget. Vil derfor tro at at han fortsetter med uforandret lag med unntak av Mykle. Er rent bytte med Mykle er derfor mest trolig. Hvem det er er vel ikke så godt å si, men Ringstad ligger vel godt an i løypa i og med at han spilt i går. Essesdiri og Bolly fikk ikke spilletid.

                  Defensivt er Ringstad den beste av disse tre, og på bortebane har nok det prioritet fra Hennings side.

                  Ser vel ellers for meg at Kiko får noen minutter på slutten eller så fort Riise må gi seg pga skade...

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Så hvis spillerne har tro på seier, vinner vi ikke, mens dersom de tror at vi ikke vinner, så vinner vi??

                    Tror ikke du har med deg mange idrettspsykologer med på den gitt. Heller ikke toppidrettsfolk. Man må ha troa på seg selv dersom man skal oppnå noe.
                    Hvorfor slo vi Godset? SIF? - Gutta løp mer, kjempet mer og kriget mer. Selvfølgelig må man ha tro på egne egenskaper, men går man inn i en konkurransesituasjon med avslappet holdning og mangel på tenning blir det ikke gode resultater.

                    Jeg tror forøvrig du skal være varsom med å bruke en idrettspsykolog som fasitsvar.





                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Hel1017
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2008
                      • 196

                      #11
                      Tipper/ håper vi får se følgende lang fra start på mandag:

                      Fredriksson

                      Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                      Riise-Bjørkøy-Søgård-Ringstad

                      Nosa- Sundgodt

                      Det er vel bare vestre kant som er noe tvilsom. Mykle er suspendert, og Bolly har gang på gang vist at han ikke holder TL nivå.

                      Ringstad og Johnsen har begge levert brukbare kamper og begge kan spille back/ midtbane. Begge har brukbare bein for å slå opp på Sundgodt.
                      Hvem av de som spiller back/ midtbane blir hipp som happ. Men jeg vil se begge på banen.
                      En bra kamp av disse, og klippekortet til Mykle er oppbrukt???

                      Skulle det knipe på slutten så bytter vi inn Edwin for Søgård og trekker Nosamannen ned på midtbanen. Evnt kjører 4-3-3...:o

                      Så får vi håpe på at gutta er tent på å vise seg fra en bedre side enn cupkampen i går.

                      Håper på seier, men er nok mer realistisk med uavgjort!
                      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                      Kommentar

                      • ap4
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 271

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Kiko er vel muligens tilbake? Blir vel muligens en variant med ham tilbake? Bjørkøy ut på kant og Søgård/Kiko i midten? Synes egentlig at Søgård og Bjørkøy bør få fortsette. Hvordan var Tokstad i cupkampen? Kanskje han eller Ringstad bør få sjansen. Bolly spilte seg vel ut av laget sist. Tror Essidiri står foran nå. Elller blir Nosa flyttet ned på ving, mens Edwin kommer inn på topp? Litt skummelt å splitte opp noe som har fungert. Et rent bytte med Mykle er kanskje å foretrekke, men man vet aldri.
                        Synes Tokstad var svak i cupkampen. Han ble også byttet ut etter 63 minutter.

                        Kommentar

                        • Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

                          #13
                          Lyn-kampen er veldig viktig. Klarer vi 3 p. her, kan det kanskje vise seg å bli avgjøre til slutt i kampen om å overleve (la oss håpe vi trygger plassen før de siste kampene). Dette gjelder for så vidt alle kamper mot potensielle dumpelag.
                          Vi får fokusere på at vi tross alt har 3 strake seire nå, og tette igjen bakover. Langskudd skal de ikke få score på i denne kampen. Knallhard jobbing er resepten. Resten tror jeg Nosamannen må fikse!

                          Kommentar

                          • erikh
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2008
                            • 443

                            #14
                            Det her er en skikkelig sekspoengersmatch, og betyr ekstremt mye for ferden fremover --- med tre poeng på mandag er LSK mest sannsynlig på god vei oppover tabellen, er helt vilt jevnt oppover der.

                            Apropos langskudd, så har LSK hatt ekstremt uflaks med billige baklengs så langt i TL. JA, det er ikke tilstrekkelig press på ballförer når Mjelde gjör 2-1, ei heller når Bentley banker inn 1-1, men i begge disse tilfellene har motstanderen knapt hatt en eneste avslutning innenfor stengene för scoringen. og når det da i tillegg blir en-gang-i-livet-treff gang på gang, kan man få lyst til å rive av seg håret. i Viking kampen også er jo 1-1 en katastrofe (da de vel ikke var på vår banehalvdel en eneste gang i löpet av matchen med unntak av scoringen)....uansett, LSK må fokusere på det man kan gjöre noe med selv, hvilket er press på ballförer og aggressivt/ödeleggende forsvarspill, så får vi håpe at motstandere slutter å ha så JÄVLIG flaks mot LSK.

                            Forza fugla...fingers crossed for tre poeng på mandag!

                            Kommentar

                            • Klovn
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Sep 2004
                              • 17

                              #15
                              Svina er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:

                              ---------------Otto---------------

                              Nordtveit----Riseth----Kippe----Johnsen

                              Riise-----Bjørkøy----Søgård-----Eriksen

                              --------Myklebust----Gilbert---------

                              Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.
                              Last edited by Klovn; 28.05.2009, 13:15.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Klovn
                                Liiin er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:

                                ---------------Otto---------------

                                Nordtveit----Riseth----Kippe----Johnsen

                                Riise-----Bjørkøy----Søgård-----Eriksen

                                --------Myklebust----Gilbert---------

                                Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.

                                Sette ut Nosa??? Hvorfor det?
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Nekkals
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Mar 2005
                                  • 6

                                  #17
                                  Ække ERiksen skadet?
                                  Vi skal knuse bønna!

                                  Kommentar

                                  • general
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2004
                                    • 1150

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Klovn
                                    Svina er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:

                                    ---------------Otto---------------

                                    Nordtveit----Riseth----Kippe----Johnsen

                                    Riise-----Bjørkøy----Søgård-----Eriksen

                                    --------Myklebust----Gilbert---------

                                    Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.
                                    Trodde Myklebust var suspendert? I tillegg mener jeg at vi under svært få annledninger bør stille med Vidar og Frode som par. Det er det paret som spiller dårligst sammen i tillegg har innehar de kvaliteter som ligner hverandre, men svært får som utfyller kvalitetene til den andre stopperen.
                                    Seriegull 2016!!!

                                    Kommentar

                                    • erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

                                      #19
                                      -------------------Otto-----------------
                                      Eriksen----Nordtveit----Kippe----Johnsen
                                      Riise----Sögård----Björköy---Ringstad/Kiko(?)
                                      ------------Nosa---------Arildinho--------

                                      fortsett med samme backfirer som har fungert bra i det siste. unngå kombinasjonen riseth/kippe, som aldri fungerer spesielt bra (hvilket har blitt påpekt av flere).

                                      Dersom riise er skadefri er han selvskreven, men det blir som höyrekant. spörsmål hvem som skal inn for mykle, jeg synes ringstad er et godt valg med tanke på hans defensive kvaliteter. noen som har snakket om essediri, men jeg synes han blir for svak defensivt til å starte på bortebane. Eventuelt kan man bruke kiko på venstre dersom han er skadefri (hvilket han vel ikke er??)

                                      Sentral har den eksisterende konstellasjonen fungert bra i det siste, behold det som funker.

                                      Spissparet er nå selvskrevent.

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        #20
                                        Gir faen i resten bare Legenden og Nosamannen er på topp.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎